Rossz a termék, Aliexpress: Az eladó kéri, hogy csináljak YT videót. Csinálok. Nem jó neki, csinálok egy másikat. Közben kifutok lassan a dispute time-ból (nyilván ez a célja), kb. 1-2 órával a dispute time lejárta előtt nyitok egyet, természetesen arra sem reagál. Várhatok az ügyfélszolgálatra, hogy közbeavatkozzon, de ezt csak 1 hét után teszik meg, ha nem válaszol addig az eladó. Aztán remélheted, hogy akik felülvizsgálják az esetet, nem teljesen értelmi fogyatékosok, mert általában ez a tapasztalat. Aztán persze küldheted vissza a rossz terméket SAJÁT PÉNZEN, ami majdnem a termék árával egyenlő, hogy megkapd a refund-ot. Természetesen még neked kell magyarázkodnod, meg tracking-et írni. Aztán 2 hónap múlva ott vagy, hogy se a megrendelt termék nincs nálad, plusz még el is buktál néhány ezer forintot.
Az ügyfélszolgálat abszolút leszarja, hogy mit csinálnak az eladók, az ég világon semmi következménye nincs annak, ha valaki nem válaszol és jogos a reklamációd. Annyit tudnak tenni, hogy küldenek nekik egy "figyelmeztető" e-mailt, amire nyilván szintén nem fognak válaszolni, mert: lásd fentebb: nincs következménye semminek ezen az oldalon.
Rossz a termék, eBay: Ha az eladó nem válaszol, írok az eBay-nek és 1 óra múlva a számlámon van a pénz. De általában válaszolnak, mert itt legalább még ér valamit a pontozás. Nem kell visszaküldeni, meg semmi.