Sziasztok.
Alapvetően nincs bajom az internetes rendelésekkel. Az eMaggal sincs bajom. Tudom hogy akció, hogy futármizéria, hogy összeolvadás, ezért most minden összekutyulimutyuli. Megértem. Én meg gondolom rátettem egy lapáttal a kuponkedvezményemmel. Tulajdonképp nem panaszkodni szeretnék, csak fura az egész, állok mint borjú az új kapu előtt.
Rendeltem egy raktáron lévő gőztisztítót. Rendeltem hozzá pluszban ugyanattól a forgalmazótól hozzávaló pótfejet, ami szintén raktáron volt. Ezt csak azért jegyeztem meg, mert ha különböző forgalmazótól rendelünk, előfordulhat olyan anomália, hogy egyik csomag késik, vagy épp nincs raktáron, nyúlik a kiszállítási idő. Nade. Utánvétes GLS rendelés leadását követően meg is kaptam az emailt, felvették a rendelést, hurrá. Két napos kiszállítási időt adtak meg, hurrá. Következő email, csomag összekészítve,átadva a futárnak, hurrá. Ja nem. Az van benne, hogy részleges kiszállítás folyamatban. Mi??? "Csomagja egy részét átadtuk a futárszolgálatnak"
Aztán most miért nem egyszerre? Vagy most mi? Bónusz: Másnap dudál a POSTÁS csomagom érkezett. Na, az MPL már GLS, vagy fordítva??? Bónusz kettő, MPL-nél csak készpénzfelvétel van, kártyás fizetés nincs.Mivel K&H-s vagyok, kezelési költség plusz 800 Forint. Jajdejó. Bónusz három:a csomag másik részéről még semmi hír. Viszont legalább magát a gépet küldték, abban van egy plusz pótfej. Szülinapi ajándék pipa. Egy része.
Valaki járt már így?