2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Ryse: Mantle API, 4K és PC Gameplay

Írta: | Kulcsszavak: Ryse . PC . Mantle . 4K . Crytek

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A Crytek a közelmúltban jelentette be, hogy a Ryse: Son of Rome című külső nézetes akciójátékuk az Xbox One exkluzivitás lejártát követően PC-re is megjelenik idén ősszel. A híres német cég nagyokat ígért a játék grafikájával kapcsolatban, például, hogy a legújabb technológiákat fogják bevetni és, hogy ez lesz az eddigi legszebb CryEngine hajtotta a játék.
Nos, úgy tűnik, hogy a fejlesztők ezt komolyan is gondolják, ugyanis a napokban hivatalosan is megerősítést nyert, hogy a játék támogatni fogja a Mantle API-t. ez mindenképp nagyon jó hír a PC tábornak, legalábbis a Radeon tulajoknak mindenképp. Azért meg kell jegyezni, hogy nem teljes mértékben meglepő a hír, hiszen tavasszal bekerült a Mantle API a CryEngine legújabb kiadásába, így valahogy számítani lehetett erre, de azért természetesen nagyon örömteli a hír!
Az is kiderült, hogy a PC verzió az AMD új API-ja mellett natívan fogja támogatni a 4K felbontást is. Ez olyannyira bizonyos, hogy a lentebb látható, PC verzióból származó gameplay videót is 4K felbontásban rögzítették. Sajnos a videó kamerás felvétel, tehát a képminősége igen gyenge, remélhetőleg majd később érkezni fog egy rendes, jó minőségű videó is.

Íme a PC gameplay videó:

Úgy gondolom, hogy még ilyen nagyon gyenge, kamerás felvételnél is jól látszik, hogy a játék fantasztikusan szép lesz. Bár néhol azért látni a vegetációnál papírlapokat néhány bokornál, de a talajnövényzet és annak fizikája ezt valamilyen szinten azért ellensúlyozza. Végre rendes ütközésdetektálást látunk a talajnövényzeten is, mióta várunk erre!

A játékot szeretettel várjuk, reméljük nem fog késni!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.