Alien Hallway (for dummies)
Ez nem egy guide, ez inkább cheat. Csak óvatosan mert ronthatja a játékélményt, mondjuk nálam jobb lett. Az achievementek ettől függetlenül aktiválódnak. Nálam 100% a játék. A játék adatok nincsenek kódolva, sima xml fájlokban vannak. (pl: toltal commander-> f4 -> tudod szerkeszteni)
FONTOS! Ha túl erős leszel a kövi achievementeket nehéz lesz megszerezni:
Air supply - Use airstrike 100 times (Sajna időigényes, százszor hívni kell.)
Fire in the hole - Throw 300 grenades (Legjobb mód ha sok pénzből megveszed a cooldown csökkentőt, kb 20 szintnél folyamatosan jönnek, de előbb a gyorsgombokról vedd ki és tedd vissza az egységed, csak akkor aktiválódott nálam, hogy gyorsabban jöjjenek ki, minél több lángszórós annál több gránát dobás)
Mean - Accumulate 1000 energy units during the battle (Csak a gyűjtő egységek fejlesztése magasra)
Természetesen utána is teljesíthetőek, csak úgy nehezebben.
1. Pénz szerzése fejlesztésekre:
Bemész a kövi mappába:
.....SteamApps/common/Alien Hallway/Content/GameLevels
Első pályát megnyit. Level1.xml
<GameLevelDescription> <-bekezdésen belül:
<MoneyOnWin>1500</MoneyOnWin> <-átírása, pl:
<MoneyOnWin>15000000</MoneyOnWin> <-erre, így amikor pálya végén a szorzóktól függően kapod ennek szorzatát. Első pálya egyszerű, ha kell még pénz nyomd végig párszor vagy növeld az értéket.
2. Pályákon lévő kezdő nyersanyag növelése:
Bemész a kövi mappába:
.....SteamApps/common/Alien Hallway/Content/GameLevels
Elsőt megnyit. Level1.xml
<GameLevelDescription> -bekezdésen belül:
<InitialCrystals>20</InitialCrystals> <-átírása, pl:
<InitialCrystals>90000</InitialCrystals> <-erre, ennél több nem nagyon kell
Ezt követően mented.
A többi pályával is megcsinálhatod.
3. Egységek fejlesztéseinek átírása:
(Ha az eddigiek nem elegek és végleg ki akarod akasztani a játékot)
Bemész a kövi mappába:
.....SteamApps/common/Alien Hallway/Content/Upgrades/Units
EngineerUpgrade.xml <- megnyit
<UnitUpgrade> <- bekezdés
<InitialCost>1000</InitialCost> (fejlesztés árának csökkentése, ezen is szorzó van másik fájlból szedi hanyas szinten mekkora a szorzó, ha 1-et írsz olcsón megúszod)
<MaxLevel>-1</MaxLevel> (próbálgattam, a lényege, hogy amíg negatív a szám addig nincs maximális szint, végtelenig fejleszthetőek)
<HealthAdd>100</HealthAdd> (szintenként mennyi életet kapnak, szép nagy szám ide és indul a god mode)
<DamageAdd>4</DamageAdd> (szintenként mennyi dmg-et kapnak, szép nagy szám ide is, a lángszórós területi sebzés, nagy tömegben kiválló)
<InitialProduceCount>1</InitialProduceCount> (termelt egység száma, nagy számot ne írj, játékfagyást eredményezhet)
<ProduceCountAdd>0</ProduceCountAdd> (ez is a szintenkénti termelt mennyiséget növeli)
Megjegyzés: ha jót akartok (főleg a gépeteknek), ne csináljatok a pályán egyszerre sok egységet, inkább egy god mode-os lángszórós elintéz mindent, szép nagy élettel és sebzéssel. (Többi egység csak akkor ha a támadási sebességét is felveszed, mivel egyenként lassan szedi az ellent. A lézerágyús is lassabb volt, nálam a lángszórós futotta a legjobb kört.)
Sok sikert! És csak óvatosan!
Üdv.: Mali