Hétvégén bontjuk a Macemet, amit megvettem, szervizeltettem és "gazdaságtalan javítani" (töltésvezérlő hiba). A kár enyhítése érdekében rengeteg alkatrészt tettünk fel apróra egyetlen hirdetésbe, így a szokásos problémákat igyekeztem kiküszöbölni. Szerintem sokaknak okoz gondot az átláthatatlan PÜ-zés, és nincs megfelelő "szabályozás", hogy mindenkinek biztosítva legyenek a jogai és kötelezettségei egyaránt.
Fontos volt, hogy egy átlátható, könnyen kezelhető rendszert alakítsunk ki, hogy az érdeklődők könnyen hozzáférjenek a termékekhez, és mindenki tudja, mit lehet még megvenni, meddig kell várni az alkatrészre, hol veheti át, stb.
A lényeg, hogy beszámoztuk az alkatrészeket, a foglalást és a foglalás-lemondást publikusan intézzük, az átvételt privát üzenetben.
A "kísérlet" itt zajlik, meglátjuk, mi alakul ki belőle.
Van még hozzáfűznivalótok, hogyan lehetne még jobb ez a rendszer?