A jármű értékének 60%-a fölött számít gazdasági totálkárnak.
Nekem márciusban sérült meg a 2006-os Honda Jazzem, a főúton haladtam, és egy F Astrás faszi nem adott elsőbbséget. Először azt hittem, hogy a kisteher után csak előrébb gurul, hogy jobban belássa a kereszteződést, de mire érzékeltem, hogy nem fog megállni, már benne volt a fékutamban.
Az autó piaci értéke pont beleesik abba a 1-1,5 millióba, amit említettél, a javítás pedig 462k Ft-jába került a másik fél biztosítójának. Mondjuk az eredmény hagy némi kívánnivalót maga után, nem passzol a szín, illetve beraktak egy bontott, karcos, mattult fényszórót. Ezt (illetve a másikat is, hogy ne üssön el) kicseréltem saját kezűleg utángyártott Depóra. A sárvédőt is szívesen újrafújatnám, de ahhoz túl drága, hogy hátha jobban sikerül. Talán majd egyszer, de most van egy másik autó is, amivel foglalkozhatok.
A TC-s lekérdezésben bár a kalkuláció nem stimmel, de jól fel van sorolva, mi mindent érintett:
[ Szerkesztve ]