Bizonyára ti is találkoztatok olyan helyzettel, vagy felhasználó/fogyasztó/vásárló oldalon ,vagy a másik pozícióban ülve, hogy a személy, akivel közvetlen kontaktusba kerültök egyből tegeződik és úgy beszél veletek, mintha 1000 éve ismerne.
Itt most kortól és nemtől függetlenül én személy szerint borzasztóan udvariatlannak tartom ezt a közvetlen viselkedést. Lehet, de ahhoz én szeretem ismerni is az llletőt. Mi a véleményetek?
Gyakorlati példák:
(Bank)
-Szevasztok, mi a helyzet?
-Jó napot kívánok! Tudok segíteni?
-Jaja, figyelj már, azt akartam, hogy....
(Kormányablak)
-Haló!
-Üdvözlöm, parancsoljon?
-Írd már át nekem a kocsit, légy szíves. Most vettem.
-Értem, ha megkérhetem maradjunk a magázódásnál.
-Ne szórakozzál már! Jó ez így....