Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2

Hozzászólások

(#901) Djuree válasza Cadal (#899) üzenetére


Djuree
félisten

gyártani nem tudsz upgradeket. :N

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#902) Cadal válasza micafighter (#900) üzenetére


Cadal
őstag

Érdekelne, hogy szerinted hogyan van felépítve (milyen képességekkel) egy jó sniper!

Djuree: Okés, köszi.

[ Szerkesztve ]

(#903) saen válasza Cadal (#902) üzenetére


saen
veterán

Szerintem ne keverd a két oldalt. Ha sniper-t akarsz akkor a sniper oldal, ha pedig pisztolyhőst akkor a gunslinger oldal.

(#904) Cadal válasza saen (#903) üzenetére


Cadal
őstag

Jaa, hogy a két oldal különböző típus.. :B Simán átsiklottam felette! :U Asszem megyek AWC-be újra kalibrálni a katonáimat. Azt jól tudom, hogy ott lehet ugye?
Nincs normálisabb magyar nyelvű oldal ami a játékkal foglalkozik ugye?

(#905) saen válasza Cadal (#904) üzenetére


saen
veterán

Tetején az oszlopnak mindig van egy jelző. Jellemzően egy oldal a saját dolgával van egyensúlyban, persze ha szeretsz bizonyos képességeket, lehet őket variálni is.

(#906) micafighter válasza Cadal (#904) üzenetére


micafighter
nagyúr

Én ugy vettem észre a sniper az egyetlen ahol nem nagyon érdemes variálni a jobb és a bal ágat, vagy sniperre huzod vagy cowboyra (gunslinger). A többi kasztnál jobban lehet variálni a dolgokat szvsz.

(#907) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

Na akkor melyek azok az részlegek amelyeknek fontos a workshop körül lennie?
Mivel még csak vakon bóklásztam a játékban nagyon félrementek a fejlesztések és inkább kezdtem egy új játékot. Most úgy szeretném csinálni hogy jó helyen legyen a ws meg körülötte aminek körülötte kell lenni.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#908) Djuree válasza saen (#903) üzenetére


Djuree
félisten

max az nem keveri aki nem ismeri a skilleket...sokkal érdemesebb keverni, van tök használhatatlan skill, meg eleve kinek mi a játékstílusa.

toturi:
2. sor közepe WS. köré kell resistance comms, power supply, proving ground, AWC.
ez a legjobb kombó sztem. powert igyekezz exposed power coil vagy mi helyére tenni, több energiát ad, bár az csak 3. sorban van, idő oda leásni, de én kivártam. :DD később behozza a lemaradást...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#909) Kvelstadt válasza Djuree (#908) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Na ezek közül nekem a power relay ami már elérhető.
Az awc az mi?
Power coil az a 3.sor első meg negyedik sor utolsónàl van de az úgy csak àtlósan lenne szomszédos a ws-el.
A labornak nem kell szomszédnak lennie?
Mert az amit most be tudnék dobni felső sor közepére.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#910) Djuree válasza Kvelstadt (#909) üzenetére


Djuree
félisten

laborba tudós kell, annak nem kell mérnök.
advanced warfare center, 1 mérnököt tudsz bele, gyorsabban gyógyulnak meg ott tudsz átképezni is asszem, újraoszthatod a skilleket. legfontosabb épület az elején a gerilla school mellett...

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#911) saen válasza Djuree (#908) üzenetére


saen
veterán

Mit szoktál keverni? Kiváncsi lennék, mert én arra a következtetésre jutottam régen, hogy nem nagyon érdemes.

(#912) Djuree válasza saen (#911) üzenetére


Djuree
félisten

fejből én most nem tudom, de mindig keverem. overwatch meg conceal skillek nekem eleve kuka, egyiket se használom, megyek oszt lövök. :DDD legenden ott más, ha ott játszol akkor nem szóltam, oda már igencsak használni kell a concealt is. iron man-on meg főleg...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#913) saen válasza Djuree (#912) üzenetére


saen
veterán

Ezek mindegyike erős skill szerintem. Conceal is nagyon jó, egy scoutnak kell. Én nem igazán találtam használhatatlan skill-t a játékban. Két dolgot viszont nem használok, az egyik a medic képességei a specialistnak, miután hiába gyógyítom fel a katonákat a küldi végére, akkor is sérültek maradnak (ironman más lenne, de azon nem játszom). Emellett a gránátos oldalt sem használom a gránátvetős katonánál, mert nem szeretem a gránátot. Anno ezt túl erősen nerf-elték, szerintem mostmár gyenge. Minden más tök jól használható szerintem.

(#914) Kvelstadt válasza Djuree (#910) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Okk, akkor várok még.
S akkor az átlós szomszédság okés? Mert a power coli-t csak úgy tudnám kihasználni.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#915) Djuree válasza Kvelstadt (#914) üzenetére


Djuree
félisten

nemnem, átló nem játszik, építsd akkor sima mezőre, jobbat nem tudsz. de ott se rossz, majd fejleszted. :K

saen: ez a gyógyítás sztem is baromság, én azt hittem h bug, töltöttem is vissza pályát miatta. :W ezt nagyon elszúrták, nekem van battle medicem, de így tényleg nem sok értelme van, talán ha egyszer gyógyítottam...
gránátok jók sztem, főleg a savas fincsi. :C én sokat hajigálok. de a fény is nagyon hasznos tud lenni. :K

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#916) Kvelstadt válasza Djuree (#915) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Oké akkor ez a coil bukó egyenlőre.
Olyat lehet mint a régibe hogy később lebontod az adott termet és máshova építed?
Meg ugye itt nincs olyan hogy ha egymás mellé építesz pl két powert akkor a szomszédság miatt kapsz bónuspowert?

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#917) Djuree válasza Kvelstadt (#916) üzenetére


Djuree
félisten

hát ez az, nem lehet lebontani, legalábbis én nem jöttem rá ha mégis, de építés közbe se lehet meggondolni magad, ha egyszer elkezdesz vmit építeni akkor azt be is fejezed az egyszer biztos. :DDD
itt nem ad bónuszt, legalábbis nem vettem észre hogy adna.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#918) Cadal válasza Djuree (#917) üzenetére


Cadal
őstag

De le lehet bontani. Ha az engineer-től mész a facitlityk-re akkor a meglévő épületek sarkában megjelenik a piros X azzal le tudsz bontani épületeket és a helyükre újat építeni.

(#919) micafighter válasza Djuree (#912) üzenetére


micafighter
nagyúr

A számomra két legérdekesebb játékmechanika :DDD

(#920) fogtunder válasza Djuree (#912) üzenetére


fogtunder
nagyúr

a stealth skillek szerintem nagyon fontosak, egyrészt a critical hitek, másrészt a felderítés ereje miatt, squadsighttal úgy is tudsz lőni dolgokra, hogy azok még meg sem láttak. az overwatch skillek szintén erősek, ha hirtelen a nyakadba szakad valami nem várt dolog és a specialist csípőből kilövi, az simán meg tud menteni egy csapattagot a haláltól.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#921) Djuree válasza Cadal (#918) üzenetére


Djuree
félisten

:R

micafighter: az a baj mindkettő elég érdekesen működik, meg sztem bugosan is. inkább kihagyom a használatukat, megvagyok nélkülük sőt a conceal engem kifejezetten akadályoz, ha nem vesznek észre elsétálnak tőlem én meg futhatok utánuk, nyilván bele egy másik adag ellenségbe. vegyenek csak észre. :DDD

giorgio: igen, ott jó az overwatch ahol nem körre megy a játék és nem kell sietni, de ha sietni kell mert csak 8 köröd van, nincs idő megállni és overwathcba rakni és mindig csak fél mozgásnyit menni, mert akkor hamar elfogy a 8 kör. persze ahol ráérek ott én is használom, meg ha dropship jön pont a fejemre, akkor is mókás, mikor mindenkit kilövök overwatchból. :D
iron-man módban meg kötelező, de azt én sosem fogok játszani. :N

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#922) micafighter válasza fogtunder (#920) üzenetére


micafighter
nagyúr

Pontosan. Ráadásul mivel ha lemegy rólad a conceal a podok egyből ugranak mikor meglátnak, én állandóan előre mentem ilyenkor egy concealbe maradt rangerrel ami nem ugrasztotta a podokat, és tudtam így előre tervezni. Nehezebb fokozaton meg overwatch nélkül hamar elvérzel.

[ Szerkesztve ]

(#923) Djuree válasza micafighter (#922) üzenetére


Djuree
félisten

engem zavar, bár lehet azért mert nekem bonyolult az egésznek a működése, a régiekben se volt ilyen, nem is hiányzott sosem. én akkor tervezek ha már szembe állok az ellenséggel. :DDD én lődözni akarok itt nem lopakodni. :))

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#924) micafighter válasza Djuree (#923) üzenetére


micafighter
nagyúr

Ha meglátott az enemy pod egyből fedezékbe mennek. Ha úgy tudod őket meglepni hogy nem látnak meg akkor nincsenek még fedezékben, sokkal könnyebb őket leszedi, sokkal pontosabbak a katonáid. Ehhez kell egy conceales ranger, minimum egy sniper opcionálisan killzoneal, plusz a többi egységet overwatchba szoktam tenni, így a podra ők is tudnak lőni ha feléjük jön az ellenség a sniper lövése után.

[ Szerkesztve ]

(#925) Djuree válasza micafighter (#924) üzenetére


Djuree
félisten

ezt értem, majd kipróbálom. :R

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#926) fogtunder válasza micafighter (#924) üzenetére


fogtunder
nagyúr

pontosan. és ilyenkor milyen jó egy specialist, aki duplán tud lőni overwatchban.

(#921) Djuree: az időkorlátos küldetésekre ennek megfelelően kell csapatot vinni, nem abban kell gondolkodni, hogy egy jó 6 fős brigád legyen, hanem ki kell képezni legalább 12-15 katonát (lesz rá idő) és belőlük összeválogatni az adott küldetésre, aki kell. ha limit van, akkor nyilván olyan csapatot kell összerakni, akik tudnak együtt és hatékonyan mozogni. és a között, hogy körönként mindenkit OW-be raksz és hogy mész előre, mint az állat, van még néhány fokozat.

[ Szerkesztve ]

I hate morning people. And mornings. And People.

(#927) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

Ha sokáig nem foglalkozom egy küldetéssel annak van valamilyen negatív hatása?
Mondjuk van egy gerilla de nem megyek rá mert a loot-okat szedem felfele.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#928) micafighter válasza Kvelstadt (#927) üzenetére


micafighter
nagyúr

(#929) micafighter válasza Djuree (#921) üzenetére


micafighter
nagyúr

Overwatch amugy nem mozgás közbe a leghasznosabb. Lövés alap esetben ugye befejezi a katonád körét. Az overwatch akkor a legjobb szerintem, amikor egy lövés helyett tudsz overwatch segitségével egyet mozogni majd overwatchból egyet lőni. Ez harc közben, amikor már lát az ellenség és nagyban lövöldöztök egymásra. Például stun lancer meg faceless leszedése sokszor jobb mozgás + overwatchból, mert faceless csak közelről támad, vagyis a saját körében rád fog futni ami triggereli az overwatchot, a stun lancer mechanikájára már nem emlékszem pontosan, de közelről az is általában rád rohan. Ha lövés helyett mozgás + overwatchot tudsz használni akkor téged nehezebben flankelnek, te könnyebben flankeled az ellenséget, amivel sokkal könnyeben szeded le őket.

(#930) Djuree válasza Kvelstadt (#927) üzenetére


Djuree
félisten

gerillára menj rá mert eltűnik és jó jutalmat ad, meg a dark eventeket countereli. de a többire is érdemes, a supplyk megvárnak. :)

micafighter: igazad lehet. próbálkozok újabb taktikákkal. :)

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#931) Kvelstadt válasza micafighter (#928) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Elkezdtem elejétől olvasni a topikot de itt még nem járok szal köszi a linket/választ!

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#932) Kvelstadt


Kvelstadt
veterán

Akkor még egy kérdés a küldetésekkel kapcsolatban.
Az oké hogy eltűnik a küldetés ha nem megyek rá időben. Csak nekem nem szúrja ki a szemem hogy mennyi ideig elérhető egy ilyen küldetés vagy nem írja sehol?

Amúgy most jobban haladok és már most okosabban csinálom a fejlesztéseket.
Vissza viszont töltögetek mert itt az elején még nagyon op tud lenni az ellenfél.
Advent ranger onnantól hogy látható tuti rá is tud szaladni egy emberemre és levágni.
Ez még nem is lett volna akkora baj mert ow és még lehet le is szedik de körönkènt halt egy civil és nem nagyon volt időm ow-val szöszölni.
Persze rengeteget kelk még tanulnom taktikázásról de alakul.
Ebben a játékban csináltam meg küldetéseket no damage-re ami nekem nagy dolignak számít.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#933) Djuree válasza Kvelstadt (#932) üzenetére


Djuree
félisten

nem írja meddig elérhető sajnos.
én is töltögetek rohadt sokat, itt commanderen muszáj. :D

[ Szerkesztve ]

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#934) Djuree


Djuree
félisten

az normális h commanderen 12 napról indul az avatar visszaszámlálás? :(
jó lenne ez a játék de ez a kapkodás teljesen elbassza...nem tudom ez kinek hiányzott belőle, de ahogy olvasom senkinek.

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#935) Kvelstadt válasza Djuree (#934) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Szerintem a comm fokozat része lehet.
Amúgy mikor már majd teljesen átlátod a játékot hogy mit hogy érdemes nem lesz okyan kapkodós.
Eu-ew-be nekem tiszta pánik volt a hónap vége mindig higy nehofy országot veszítsek.
Aztán meg mikir már átláttam a fejlesztéseket kis tulzással olyan vt mint mikor az animációs filmbe a hipersktív mókus még be is kávézik és teljesen megáll körülötte a világ ő meg kényelmesen sétàlgat brnne.
Ennek is az eleje kapkodós szerintem.
Azt mondták olyan mint sz előző vagyis a finàlè előtt húzhatod az időt és az alatt meg lehet erősödni.

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#936) emmm


emmm
senior tag

Elkezdtem egy új játékot, ezúttál már veterán fokon (nem voltam túl bátor, mi? :DDD). Kipróbáltam, hogy az elején azonnal elkezdtem kitakarítani a bázison a középső szektort, majd egyből utána az alatta lévőt. Ide letettem a workshopot, fölé középre az első comm centert, a workshop mellé egy powert, és legyártottam a gremlineket. Aha, szóval két mérnőkkel négy gremlint lehet használni, így a comm centert és a powert szépen fel is tudtam húzni :) Sajna a coilos plusszos épület helyek jóval lejjebb vannak, így azt az elején nem tudom kihasználni. Úgy látszik, ezt minden játékban random kezeli.
Viszont megvan a mágnes fegyver, egyből ki is fejlesztettem; meg már most rámentem a psi fejlesztésre, nekem az előző játékban csak a legvégére lett meg, akkor meg már annyira nem szólt nagyot, mert nem volt időm felhúzni őket. Ugyanolyanok lesznek, mint az Avatar az utolsó pályán? ;] Mert az durván jó volt nagy csapat ellenfél ellen!
Szóval most nagyon jól haladok, megkaptam az első queen küldetést (a kígyósat), de még várok a gauss sniper fegyveremre, meg semmilyen fő küldetés szálat nem csináltam direkt, hagy tudjak még fejlődni a keményebb ellenfelek ellen.

(#937) Djuree válasza emmm (#936) üzenetére


Djuree
félisten

ezeket a psi katonákat én se fejlesztem még egyenlőre, nincs rájuk szükség, még nincsenek az igazán kemény ufók játékban. de mihelyst lesz pénz elkezdem építeni a psi labort, minél hamarabb legyek felkészült a komolyabb dolgokra. :K

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#938) saen válasza Djuree (#937) üzenetére


saen
veterán

Érdemes időben nekiállni a pszi katonának. Egy maxra fejlsztett pszi-s ember szerintem messze a legerősebb a játékban és ők nem kapnak XP-t hanem csak tanítással fejlődnek, így eltart egy darabig, mire kiképzed.

(#939) micafighter válasza saen (#938) üzenetére


micafighter
nagyúr

+1

Ráadásul teljesen egyedi és érdekes képességei vannak :)

(#940) fogtunder válasza saen (#938) üzenetére


fogtunder
nagyúr

+1

minél előbb rá kell menni a psi ops-ra, az első pár hetet úgyis a bázison fogja tölteni, hogy fejlődjön, de mire ki tudja küldeni az ember, már nagyon durva dolgokat tud csinálni. nekem az egyik kedvencem a Stasis, amivel meg tudsz bénítani bármit egy körre, amíg lepucolod a nagy dögök mellől a sallangot, aztán a következő körben meg nyugodtan el lehet intézni, ha az egész csapat rá koncentrál. de az összes páncélozott ellenfél ellen erősek, a domination is nagy előnyt tud adni, már csak azzal, hogy nem téged lőnek, amíg ott egy másik golyófogó a mellettük.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#941) Cadal


Cadal
őstag

Ha már témánál vagyunk, Psi Operative-nél mire érdemes fejleszteni? Telepath-ra vagy Resonant-ra? Amúgy kicsit ködös ennek a kasztnak a léte, fejlesztek egyet a Psi Labban, de szerintem össze vissza fejlesztem a skilleket. Nem ismerem még, hogy egyáltalán mire képes/mire jó. Lehet érdemes lenne kivenni a laborból és harctérre küldeni, mutassa meg mire képes. :)

A másik, korábban írtátok, hogy bedurvul a játék a "Skulljacking a Codex" feladat elvégzése után. Ez mit takar lényagében?

[ Szerkesztve ]

(#942) saen válasza Cadal (#941) üzenetére


saen
veterán

Mindig három lehetőséged van választani, hogy mit képzel, ebből válaszd ki a legfontosabbat. A végére az összes képességet meg fogod tudni tanulni mindkét oldalról, szóval csak a sorrend a kérdés.

A codex skulljack után emlékeim szerint jön egy elég erős ellenfél akinek most nem jut eszembe a neve. Szerencsére nem lesz max hp-n, de tud galibát okozni.

(#943) emmm válasza Cadal (#941) üzenetére


emmm
senior tag

Én tuti a Resonant-ra megyek rá, mert láttam, mire képes a Void Rift. Mindenkit sebez olyan 6-8 dmg-re a vihar alatt, és disoriented lesz, aki ott van. Utolsó pályán tömeg ellen iszonyat durva volt: a 3 avatar előtt jött egyszerre 2 sectoid, meg 3 androméda + 3 codex és a sallang mutonok.
+ ezen ágon van a Domination (mind controlled enemy), nekem egy andromédát sikerült szerezni ugyanitt vele :DDD

(#942) saen : igen? akkor még jobb a helyzet, minkét oldalon vannak jó képességek.

Amúgy érdemes egyből kettőt fejleszteni párhuzamosan? Ugye az a max. a psi épület upgrade-del, de kell hozzá a 2 mérnök is, hogy gyorsabb legyen.

[ Szerkesztve ]

(#944) Kotomicuki válasza saen (#942) üzenetére


Kotomicuki
senior tag

...és onnantól a codex-ek állandó szereplői lesznek a bevetéseknek, néha hármasával is...

A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

(#945) Kvelstadt válasza emmm (#936) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Honnan látszik egyéttelműen hogy egy küldetés fő küldetés?
Vagy csak simán szürjem az alapján amit mondtatok hogy melyek az ideiglenes mellékküldetések?
Mert én a kígyósra is rámentem és bár az is valamilyen szinten mellék mert dlc-s cucc de ha tudom hogy az nem tűnik el akkor késôbbre hagytam volna és inkább csak a mellékeket csináltam volna hogy erősödjek.

Egyébként most toturial élkül kezdtem el és lehet benne volt az alapba is csak nem figyeltem mert el voltam veszve a sok ujdonság között de tök jó volt az első küldetés hogy le kellett robbantani egy olyan nagy szobrot (az az avatar?) jelezvén hogy "itt vagyunk és nem adjuk fel szóvalkészüljetek ürmocskok!" :)

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#946) Djuree válasza Kvelstadt (#945) üzenetére


Djuree
félisten

írja bal felül mik a küldetések...

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#947) emmm válasza Kvelstadt (#945) üzenetére


emmm
senior tag

Ahogy Djuree írja; valamint egy csillag egy megjelenik a fő szálaknál, a fejlesztéseknél is. A kígyós az nem fő szál, az dlc, de már ismerem és ezért nem is bántom egyelőre :D

(#948) Kotomicuki válasza Kvelstadt (#945) üzenetére


Kotomicuki
senior tag

A globális térképen alul vannak a lehetőségek, lakattal, ha nem elérhetők (pl. ellenséges bázisok lerohanása) és mennyi az út odáig.
Azokat a küldetéseket kell megcsinálnod, amit a játék a képedbe tol, amit nem, azt hagyhatod - utóbbiak a robot megszerzése és a 3 boss küldetései, ezek a játék végéig, bármikor elérhetőek, csak a legvégén már nem biztos, hogy lesz rá időd és/vagy embered.
Ha van választási lehetőséged, akkor az a jobb oldalon jelenik meg, amikor feldobja a küldetésbe hívó képernyőt - ez meg csak a gerilla küldetéseknél lesz, a többinél csak egyféle lehetőség van: mész, vagy ignorálod, de akkor automatikusan veszítesz.

A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

(#949) Kvelstadt válasza Djuree (#946) üzenetére


Kvelstadt
veterán

Ja tényleg! Az előzőben is így volt. A végefelé kezdtem el az élve elfogásokat.

kotomicuki
Akkor ezt az ignore-t benéztem.
Tudom mit jelen a szó de nem hittem hogy tényleg elutasítom, márcsak azért sem mert azt sem hittem hogy nincs egy visszalépés hogy esetleg még csináljak valamit mielőtt rámegyek a küldetésre.

Kösszi az infót srácok!

"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

(#950) Djuree válasza Kvelstadt (#949) üzenetére


Djuree
félisten

sajna nincs visszalépés, én is beszoptam már párszor, véletlen visszaléptem és volt mission nincs mission. :W

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.