Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2

Hozzászólások

(#701) tboy93 válasza zsamiatt (#699) üzenetére


tboy93
nagyúr

En easyn is szenvedtem vele :DDD

(#702) zsamiatt válasza tboy93 (#701) üzenetére


zsamiatt
őstag

2. és 3. fokozat lazán megy. De a legnehezebb nagyon durva. 2 kockányira mellé lővő emberek 80%-nál stb stb. Nincs mentés és visszaállítás.

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#703) Dark Archon


Dark Archon
addikt

Hali,

Ha fent vannak modok, akkor automatikusan bukó az achi (pl. a Commander fokozatú Ironman)? Vagy modtól függ? Egyiknél sem láttam odaírva mondjuk.

Más: mintha az előző játékomban lett volna olyan páncél, amihez 3 cuccot is vihettem magammal. Most normálon már mindent kifejlesztettem - gondolom én - mégis max. 2 cuccot vihetek magammal. Valamit benéztem?

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#704) sz_abika válasza Dark Archon (#703) üzenetére


sz_abika
addikt

EXO/WAR suit ugye egyet levesz belőle, nem lehet hogy onnan jön a -1?

PSN: xszabikax

(#705) Dark Archon válasza sz_abika (#704) üzenetére


Dark Archon
addikt

Nem, Warden páncélnál sincs harmadik hely. De a Wiki szerint is 2 a max. Na majd visszatöltök egy első végigjátszásos mentést, lehet, hogy csak álmodtam a 3. slotot :D Bár ott van az, csak lakatolva.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#706) sz_abika válasza Dark Archon (#705) üzenetére


sz_abika
addikt

Lehet akkor a grenadieren láttad a 3at és sztenderdnek vetted, pedig csak odajár skillel.

PSN: xszabikax

(#707) Zoo123


Zoo123
senior tag

Nekem már ez a 3. végigjátszásom, ezúttal legnehezebb fokozaton úgyhogy igyekszem kiélvezni minden percét.
Nagyon megörültem amikor beadta végre az Avenger defense küldetést, addig lőttem az alieneket amíg jáchatatlanra csökkent a játék sebessége, már szó szerint térdig gázoltam a hullákban, de hatalmas élmény volt!

[ Szerkesztve ]

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#708) Dark Archon válasza Zoo123 (#707) üzenetére


Dark Archon
addikt

Az igen :Y De a játék szerint elég gyenge voltál, hogy ez 55 körön át tartott ;]

Egyébként sikerült bárkinek építenie egy Defense Matrixot, mielőtt lekapták volna az Avengert?

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#709) micafighter válasza Dark Archon (#708) üzenetére


micafighter
nagyúr

Igen, a defense matrix irányitható lőtornyokat rak le a küldetéshez a hajó bejáratához ahol a katonáid is kezdenek. Alapból kettő, fejlesztve 4 db lőtorony, és ha van mérnök is akkor jobbak a statjaik.

[ Szerkesztve ]

(#710) Dark Archon válasza micafighter (#709) üzenetére


Dark Archon
addikt

Wow... valahogy mindig elkapott az UFO a játék elején... azaz más események ellen mentem.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#711) KaraDani válasza micafighter (#709) üzenetére


KaraDani
addikt

Értelme mondjuk csak akkor van, ha annyira közel engeded őket, szerintem nekem álltak ott a turettek és egyszer sem lőttek, újra biztos nem fogom megépíteni :D

(#712) fogtunder válasza KaraDani (#711) üzenetére


fogtunder
nagyúr

igazából a matrix akkor lenne jó, mikor még gyengék az embereid, de akkor nincs rá pénzed, később meg már majdnem mindegy.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#713) Zoo123 válasza fogtunder (#712) üzenetére


Zoo123
senior tag

Jó az a Deffense matrix, nekem maxra fejlesztve 4 db torony volt 75%-os stattal, de ahhoz képest meglepően sokszor találták el az ellenfeleket, és ugye körönként kétszer lőhetnek, ha mellé is lőnek fedezékrombolásra tökéletes! :)

''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

(#714) sz_abika válasza Zoo123 (#707) üzenetére


sz_abika
addikt

Amúgy ezen a misszión én is gondolkodtam a farmolásban, de nekem nem léptek szintet a katonáim...
pedig megvolt már a misszió 15 meg 50 lelőtt enemy mellett is, de mintha érezték volna a fejlesztők hogy itt mit lehet aratni és nem jár az xp rendesen.

PSN: xszabikax

(#715) Dark Archon válasza sz_abika (#706) üzenetére


Dark Archon
addikt

Hát, nem tudtam betölteni a korábbi játszásomat, file corrupted :( De mindegyikre ezt írja úgy is, hogy kikapcsoltam a modokat. Marha jó. Még szerencse, hogy a mostaniak működnek.

De valszeg az lesz, amit írtál, hogy a gránátosnál volt.

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#716) saen válasza fogtunder (#712) üzenetére


saen
veterán

Mostani játékban úgy próbáltam csinálni, hogy max-ra fejlesztett torony legyen amikor jön a küldi. Erre kiírta, hogy leráztuk az ufo-t és nincs harc :) Nekem személy szerint még sose sikerült használni ezt a dolgot.

(#717) fogtunder válasza saen (#716) üzenetére


fogtunder
nagyúr

ha azt a taktikát választod, hogy előre lopakodsz stealthes assaultokkal, és hátulról, beásva lövöd szét a beacont, akkor lehet jó, mert amúgy is mindenki ott van a hajó mellett és akkor az ellen is odajön, de egyszer nem volt még, hogy turret nélkül ne tudtam volna megcsinálni a küldetést.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#718) gyiku válasza fogtunder (#717) üzenetére


gyiku
nagyúr

nekem legutobb volt sok turretem, de kb a 2-3. korben egy gatekeeper atment a tornyon, ami igy meg is semmisult. mondom koszi :DDD

hüllő

(#719) Nyugis


Nyugis
senior tag

Üdv!

Nekem az első rész van meg fullba.
Sokat olvastam a hszt.
Viszont azért nem vettem még meg mert ahogy olvastam a sok idő limites küldi miatt állandó lépés kenyszerben van az ember és nincs idő kimodolt taktikák alkalmazasara.
Esetleg ezen történt már változás?
Vagy csak egyszerűen hozzá lehet szokni? ;)

(#720) saen válasza Nyugis (#719) üzenetére


saen
veterán

Hozzá lehet szokni, ebben nem lesz változás. Azt javaslom, hogy először ne a legnehezebb fokozaton kezdj ;]

(#721) Nyugis


Nyugis
senior tag

Aaaa ilyen eszement gondolat meg sem fordult nálam.
Előbb gyengébb fokozaton próba tapogatozas aztán majd meglatom meddig jutok vele.
Az ős ufo sorozatot nagyon imádtam többször végig vittem már csak a befejezesek végett is.
Itt van esetleg olyan csapás irány amit jó ha követek?
Fejlesztés stb?

(#722) saen válasza Nyugis (#721) üzenetére


saen
veterán

Léteznek ilyen stratégiák, de könnyű fokozaton azért ezekre nem igazán van szükség. Játsz és majd kitapasztalod.

(#723) Nyugis


Nyugis
senior tag

Ooo azért volt /van itt jó pár hasznos infó lásd tornyok fejlesztése! :K

(#724) zsamiatt válasza fogtunder (#717) üzenetére


zsamiatt
őstag

A torony nagyon hasznos tud lenni. Foleg overwatchban. Az en palyamon jottek a 4 labbu izek es probaltak megfertozni a katonakat. Oda nagyon kelletek.

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#725) micafighter válasza Nyugis (#723) üzenetére


micafighter
nagyúr

Ha rákeresel a hszeimre itt a topicban, akkor találsz egy taktikát mint ami az XCOM: EU-ban a sattelite rush-hoz hasonlit. Valóban folyamatos lépésre késztet az alap játék, de steam workshopban rengeteg mod van amivel ez finomhangolható :) Szerintem vidd végig először mod nélkül könnyebb fokozaton ismerkedésnek, utána célszerü nehezebb fokozaton is neki vágni mert jóval nagyobb kihivás, majd utána felnéznék a workshopra modokért :)

Már ha nem egyetlen gyors végigjátszás a terved. Ha az elődök tetszettek, akkor gondolom ezt is végigvinnéd többször :)

Modjuk van pár mod ami közvetlenül nem könnyit a játékon de mégis segit neked, ilyen pl a research tree mod, ami fa ábrán mutatja hogy melyik fejlesztés mit hoz.

[ Szerkesztve ]

(#726) Dark Archon válasza Nyugis (#719) üzenetére


Dark Archon
addikt

Szerencsére szó nincs időlimitről, mindössze a körök száma korlátozott. Könnyebb fokozatokon ez egyébként nem probléma és szükség van rá egyrészt a sztori miatt, másrészt anélkül túl könnyű lenne a játék. A durvább küldetéseken ilyen viszont nincs, annyi körrel oldod meg, amennyivel akarod. Mondom ezt úgy, hogy én is utálom, ha sürgetve vagyok, de

Van olyan limit is, aminek nem sok jelentősége van, ilyen pl., amikor egy leszállt UFO vészjelzést küld és van 6 köröd leállítani. Amíg viszont nem mész az UFO közelébe, nem indul be és ha nem is jön össze a leállítás, "csak" kapsz a nyakadba még néhány idegent.

Szerintem baromi jól eltalálták a játékot, felülmúlták az előző részt lényegében minden téren. Sok pályán eleve te vagy előnyben, mert álcázva érkezik a csapat, így 3 idegent kis szerencsével kapásból ki lehet iktatni. Még sorolhatnám, mennyi jó ötlet van a játékban, de ne habozz, szerintem vedd meg és rájössz :-)

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#727) fogtunder válasza Dark Archon (#726) üzenetére


fogtunder
nagyúr

engem egyébként a retaliation missonökön a civil számláló jobban idegesített, mert full random, hogy ki hol van a térképen, és a hab a torán, mikor az utolsó civilről, aki kellene a sikeres kületéshez, kiderül, hogy valójában egy faceless.

a time limites küldetések ritkán zavartak, de utoljára a true conceal moddal játszottam és úgy sokkal több értelme van, mert mégis miért telik az idő, amíg azt se tudják, hogy hol vagy? sokkal taktikusabban lehet nekimenni az első összecsapásnak. utána már nem szabad tökölni, de addig hagy lopakodjak már nyugodtan.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#728) micafighter válasza Dark Archon (#726) üzenetére


micafighter
nagyúr

A folyamatos lépésre késztetés alatt én első sorban a térképre gondoltam, jön ugye egyik küldetés a másik után, és nem mindegyiknél van választási lehetőséged, pl supply raidet ha nem csinálod meg, elveszted a területet.

Vagyis nem tudsz hátradőlni hogy na most 2 hónapig csak fejlesztés, addig nem harcolok amíg meglesznek a magnetic fegyverek, menned kell ha küldetés jön. Black site amivel lehet sakkozni, azt nem muszáj egyből megcsinálni.

Mondjuk nehezebb fokozaton a körlimit is necces néha a küldetéseknél.

[ Szerkesztve ]

(#729) Dark Archon válasza fogtunder (#727) üzenetére


Dark Archon
addikt

Hát igen, a megtorlások... de, ha belegondolsz, ezek is sokkal jobban vannak megoldva. Az első részben meg lehetett oldani sokszor, hogy egy civil sem hal meg. Itt esélyed nincs, örülhetsz, ha 6-ot megmentesz, amiért bizony oda kell léptetni a katonáidat, ahova nagyon nem akarod, ami simán az életébe kerülhet. Egyébként ezeknél a pályáknál érdemes egy scanning protocol-os specialistát is vinni, aztán kész.

No, ezt a true concealment modot megnézem magamnak a Commander fokozaton való újrakezdéshez.

Egy érdekes "hibája" van a játéknak, a mesterlövészek gyakorlatilag kompletten hanyagolhatók.

micafighter: bizony, itt nincs olyan, hogy ülsz és fejlesztesz nyugiban és majdnem full brutálban nyomod, mire meg kell támadni az első bázist (ahogy az XCOM: EU-nál). Muszáj, különben túl erős leszel és akkor meg az lenne a baj. De nagyon ügyesen beleszőtték a történetbe (Avatar számláló). A katonák is többet sebesülnek, még easy-n is jóval több katonát használtam, mint az első részben: ott általában ki lehetett bekkelni, míg meggyógyulnak.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#730) Nyugis válasza Dark Archon (#726) üzenetére


Nyugis
senior tag

köszönöm ezt az összefoglaló hsz-t!
igy soakalta nyugodtabban ugrok neki.
ESETLEg fejlesztés sorrendre javaslatod is van?

(#731) fogtunder válasza Dark Archon (#729) üzenetére


fogtunder
nagyúr

hanagolhatóak, de én nem tenném, nekem itt is nagy kedvenceim, bár tény, hogy messze vannak attól az OP szinttől, mint az elődben, ott tényleg vicc volt néha, hogy mire képesek. archangel armor, in the zone, meg a többi finomság, 4-5 kill akár egy körben. én ebben a részben használtam a sniper és a pisztolyos verziót is, attól függően, hogy milyen küldetésre mentem, AP golyókkal a gunslinger még egy gatekeepert is meg tud ölni, ha bemákol pár criticalt. szerintem pont az a jó ebben a részben, hogy sokféle csapat összetétel működik, volt, aki pl. psi operative nélkül vitte végig.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#732) KaraDani válasza Dark Archon (#729) üzenetére


KaraDani
addikt

"Egy érdekes "hibája" van a játéknak, a mesterlövészek gyakorlatilag kompletten hanyagolhatók."

Nekem eddig úgy jött le, hogy teljesen rendben vannak, nem must have, de nem is gyenge, én egyet vittem végig. Unknownban túl jók voltak szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#733) sz_abika válasza KaraDani (#732) üzenetére


sz_abika
addikt

2 sniperrel 4-5 mobot le lehet lőni, szerintem nélkülözhetetlenek :)

Bár most a LWP moddal az új classok miatt nélkülözök egyet.

PSN: xszabikax

(#734) saen válasza KaraDani (#732) üzenetére


saen
veterán

Én nagyon szeretem a snipert, deadeye nagyon tuti blue screen ammo-val a nagy robotok ellen. Nekem nehéz lenne nélküle :)

(#735) micafighter válasza KaraDani (#732) üzenetére


micafighter
nagyúr

Küldetés és pálya függő mennyire hasznosak a sniperek, de általában mindkettő verzió hasznos. Pl killzoneos sniper mászos ruhával, nagy tárral (minél nagyobb tár, annál többet tud lőni killzone alatt) meg auto reloaderrel elég komoly károkat tud okozni.

[ Szerkesztve ]

(#736) KaraDani válasza micafighter (#735) üzenetére


KaraDani
addikt

"Pl killzoneos sniper mászos ruhával, nagy tárral (minél nagyobb tár, annál többet tud lőni killzone alatt) meg auto reloaderrel"
És ezzel le is írtad a sniperemet :DDD

[ Szerkesztve ]

(#737) micafighter válasza KaraDani (#736) üzenetére


micafighter
nagyúr

:DDD :P

(#738) Dark Archon válasza micafighter (#735) üzenetére


Dark Archon
addikt

Az egyik gránátosom kapott killzone-t, amúgy meg ranger bluescreen skulóval ugyanolyan hatásos :) Csak még Reaper módban sorban ki tud végezni egy rakás ellent. Első játékomban húztam a snipereket, mint a fene, hiszen az EU-ban korrekt mészárlást lehetett velük rendezni, de itt csak csúcsra fejlesztve hatásos, addig kolonc szerintem. Mire hatékony lenne, addigra már ott van 1-2 Psi katona is, azok miatt meg úgyis ki kell dobni valaki(ke)t a bandából. De egyébként a mostani végigjátszásomban volt olyan, hogy 4 sniperrel és két másikkal voltam kénytelen megtorlásosat játszani és legnagyobb meglepetésemre sikerült.

Nyugis: rengeteg fejlesztés van a játékban, ugye nem vársz tőlem egy sorrendet? :) EZT érdemes lehet betartani, de egyébként tényleg mindegy szinte, mit építesz. Első játék úgyis az ismerkedésről szól, aztán mehet élesbe.

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#739) emmm


emmm
senior tag

Amúgy Psi katonát mikor lehet fejleszteni? Az épületem már kész, de senkit sem tudtam betenni a mérnök mellé.

(#740) Dark Archon válasza emmm (#739) üzenetére


Dark Archon
addikt

Rookie-t lehet csak betenni, toborozz egyet.

[ Szerkesztve ]

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#741) fogtunder válasza emmm (#739) üzenetére


fogtunder
nagyúr

Csak újoncot tudsz berakni

I hate morning people. And mornings. And People.

(#742) saen válasza emmm (#739) üzenetére


saen
veterán

Ha kész az épület akkor már tudod fejleszteni.

(#743) Nyugis


Nyugis
senior tag

Sziasztok

A játék elején azt írtátok hogy a sniper nagyon gyenge.
Mit/kit érdemes akkor favorizalni?
Én alapból huznam a mesterloveszt hisz nagy kedvenc.

(#744) saen válasza Nyugis (#743) üzenetére


saen
veterán

Húzd nyugodtan, szerintem erős. Specialist kell még nagyon szerintem.

(#745) micafighter válasza saen (#744) üzenetére


micafighter
nagyúr

+1

(#746) emmm válasza Dark Archon (#740) üzenetére


emmm
senior tag

Köszi mindkettőtöknek! :) Még nem láttam ugyan, de nem értem, miért nem lehet egy majort elküldeni psi-t okulni. Sz@r lenne már elölről felhúzni egy újoncot.

(#743) Nyugis: szerintem még a heavy típusú is jó, pláne amikor jönnek a keményen páncélos ellenfelek. Nekem mostanság minden csatában szerepel egy-egy sectopod is, meg néha felbukkan az új gömb alakú ellen is, ezek durván nyelik a sebzést.

[ Szerkesztve ]

(#747) fogtunder válasza emmm (#746) üzenetére


fogtunder
nagyúr

azért, mert itt külön class, saját fegyverrel, stb. viszont nem kell őket küldetésre vinni, hogy fejlődjenek, passzívan fel lehet húzni addig, amíg ki mered küldeni őket az idegenek ellen. csak arra kell figyelni, hogy ha lesérülnek, a gyógyulási idő alatt áll a trainingjük is.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#748) micafighter válasza emmm (#746) üzenetére


micafighter
nagyúr

Armort le kell szedni és be lehet őket darálni jobb fegyverekkel és képzett katonákkal persze. Sectopod ellen amúgy a hacker különösen hasznos, a labda alien meg kiváló golyófogó a csapatodnak, psi ops katona meg tudja győzni hogy a te csapatodban jobbak a juttatások és átállitja :))

[ Szerkesztve ]

(#749) fogtunder válasza micafighter (#748) üzenetére


fogtunder
nagyúr

igen, a PSI OP nagyon jó ellene, akár egy null lance-szel is, vagy egy gunslinger AP ammoval pikk-pakk szétkapja közelről.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#750) saen válasza fogtunder (#749) üzenetére


saen
veterán

Én bluescreen ammo-t szeretem robotok ellen, nagyon csúnya munkát tud az is végezni.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.