Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#536) csuporzoltan


csuporzoltan
csendes tag

Sziasztok! (újra!)
Megint csak a Lenovo 700-15ISK laptopomról van szó.
Lassan 1 hónapja adtam be hozzájuk, 07.18-án lesz 30 napja. A mai napig csak "Repairing" a státusz az oldalukon, levelemre pedig annyit válaszolnak, hogy:

"Tisztelt Ügyfelünk!
a készülék jelenleg még mindig alkatrészre vár, pontos időpontot a javítás elkészülésére nem tudunk mondani, az alkatrész megérkezésének várható időpontját nem tudjuk befolyásolni. Az alkatrész megérkezése után a technikus kollégákkal rögtön megkezdik a készülék javítását.
Megértését Köszönjük!"

Csak miattam kezdtek el szilíciumot bányászni, hogy elkészítsék a cserealkatrészt?

Kérdésem, hogy mit tehetek, ha túl nyúlik ezen a "hihetetlen kevés" 30 napon a javítás?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.