Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#501) Yogibear974


Yogibear974
senior tag

törölve!

[ Szerkesztve ]

Üdv: -=Yogibear=-

(#502) csuporzoltan válasza andras1 (#491) üzenetére


csuporzoltan
csendes tag

Két napja adtam be hozzájuk a Lenovo 700-15ISK laptopomat USB hibával és pixel hibával. Remélem nem járok úgy mint te, bár én beadás előtt a laptop összes szögéről készítettem képet (úgy hogy a garanciajegy látszódjon mindegyiken és EXIFben a dátum és a hely) melyet el is küldtem nekik emailben.

(#503) FistXL


FistXL
aktív tag

Sziasztok, hol tudom megnézni a telefon nyomon követéséhez szükséges "Claim number"-t? :F

(#504) petyametyo válasza FistXL (#503) üzenetére


petyametyo
aktív tag

A munka lapon amit kaptál

(#505) FistXL válasza FistXL (#503) üzenetére


FistXL
aktív tag

Megvan a szám, de akárhányszor beírom az IMEIt és a munkalapszámot azt írja hogy nincs találat, pedig higgyétek el, nem én írom el... :W

(#506) Yogibear974 válasza FistXL (#505) üzenetére


Yogibear974
senior tag

Ne foglalkozzál vele, lósz@rt sem ér! Fake ez ez egész nyomonkövetés. Mint, ahogyan telefonon sem lehet elérni őket.
Anno én is sokat szívtam velük! ;-o

Üdv: -=Yogibear=-

(#507) andras1 válasza csuporzoltan (#502) üzenetére


andras1
újonc

Szevasz,

Megkérdezhetem mikor vetted a laptopot?

Üdv,
András

(#508) FistXL válasza Yogibear974 (#506) üzenetére


FistXL
aktív tag

Hát ez remek, 3 napja adtam le a telómat és azt sem tudom megnézni, hogy egyátalán hol van... :Y :W

[ Szerkesztve ]

(#509) FistXL válasza Yogibear974 (#506) üzenetére


FistXL
aktív tag

De legalább kaptam cserefont...
Amúgy az e-mail címük működik?

[ Szerkesztve ]

(#510) petyametyo válasza FistXL (#505) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Pedig annak működnie kell,nekem ment

(#511) FistXL válasza petyametyo (#510) üzenetére


FistXL
aktív tag

Neked egyből működött ahogy megkaptad a munkalapot és beírtad vagy várnod kellett valamennyit?

(#512) Yogibear974 válasza FistXL (#509) üzenetére


Yogibear974
senior tag

Biztosan működik. Főleg, ha reklamálsz, de gyorsan nem válaszolnak! Egyszer majd csak jeleznek, hogy kész. Én anno cseregari utalványt kaptam, mert már nem volt javítható a telefon.

Üdv: -=Yogibear=-

(#513) FistXL válasza Yogibear974 (#512) üzenetére


FistXL
aktív tag

Tegnap írtam nekik egy e-mailt hogy mi van a telóval, erre azt a választ kapom, hogy nincs találat a rendszerükben... 4 napja adtam le a telefonom és azóta senki sem tudja hogy hol van :Y

(#514) FistXL válasza Yogibear974 (#512) üzenetére


FistXL
aktív tag

Az ellenőrzős oldal meg ugyanúgy nem talál semmit...

(#515) Indian74 válasza FistXL (#514) üzenetére


Indian74
senior tag

Szia!!
Milyen telefonról van szó??
Nekem a HTC telefonom tűnt el azt kiderül,kint volt Romániába,közben meg itt vettem Magyarországon.
Pontosabban a Extreme digital-ba,ez akkor hogy lehet???

NAGYPAPA

(#516) petyametyo válasza Indian74 (#515) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Úgy hogy valószínűleg szürke importos ( igen úgy hogy az Extremnél vetted ) és küldhették be a TMX be. Nekem Honor 7 nél volt ilyen

(#517) qltsar válasza Indian74 (#515) üzenetére


qltsar
addikt

Kerdezz ra a telefonod topicjaban. Valahol azt olvastam, hogy mar minden HTC-nel ez az eljaras, hogy Romaniaban szervizelik oket.

Lehet, hogy jobban is jarsz igazabol:DDD!

(#518) FistXL válasza Indian74 (#515) üzenetére


FistXL
aktív tag

Honor 8, a kamera nem fókuszál, ha meg igen, akkor is tetű lassan :(
Még mindig semmi hír róla :((

(#519) FistXL


FistXL
aktív tag

Egyébként már másodszorra megy kamera hiba miatt szervizbe, először nem csináltak semmit sem, illetve de, az egyik marha egy csavarhúzóval a jobb oldalán a telónak egy karcot húzott, de úgy voltam vele, hogy letojom. A kamera természetesen rossz volt, de a lapra azt írták rá, hogy hibátlanul működik, erre csak később jöttem rá, mert a szerviz után mennem kellett a vonathoz. Bent volt náluk két hétig és a karcoláson kívül semmit nem csináltak. Most meg 1 hete semmi sem történik :W Szerintem itthon fogom megcsinálni a telót, legközelebb meg messziről kerülöm azokat a márkákat amiket ők szervizelnek... undorító népség.

(#520) petyametyo válasza FistXL (#519) üzenetére


petyametyo
aktív tag

majdnem mindent ők szervizelnek :O

(#521) qltsar válasza petyametyo (#520) üzenetére


qltsar
addikt

Jaja sajnos:(...

@FistXL: Firstphone nem jatszik? Ok hivatalos szervizpartner lettek idokozben videken elvileg.

(#522) Yogibear974


Yogibear974
senior tag

GSam Battery Monitor Pro-t használ valaki?! Értesítési ikon AOD-nál nem jelez rendesen oreo óta! Újraindíottam az appot. Nem segített. Értesítés is engedélyezve van. Egyéb ötlet?!

Üdv: -=Yogibear=-

(#523) Indian74 válasza petyametyo (#516) üzenetére


Indian74
senior tag

Na ok,értem,de mégsem.
Szürke importos telefont eladhat,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
Na ne már,röhej,és javítahatja ameddig ö gondolja. :Y :W
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be a (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda,na ez is egy nagy vicc. :W
Szerintem az mindegy hogy milyen műszaki termék,tartsák be a törvények alapján meghatározott javítási időt,vagy ha nem tudják pl. esetembe,nem volt alkatrész,akkor cseréljék a terméket,abban az árkategóriában,amibe vettem.
Ne keljen várni több heteket,akár hónapokat hogy megjavítsák,ja meg hogy külföldre küldik,számomra érdekes,és elgondolkodtató. :F

NAGYPAPA

(#524) Yogibear974 válasza Yogibear974 (#522) üzenetére


Yogibear974
senior tag

Ezt nem ide szántam! Bocsesz! :0

Üdv: -=Yogibear=-

(#525) FistXL válasza qltsar (#521) üzenetére


FistXL
aktív tag

De igen! Bevittem a Telenorhoz, akkor azt mondta az ügyintéző, hogy gyorsabb lenne ha egyből a FirstPhone-hoz vinnénk. Bevittük, felírták, elvitték. Azóta semmi hír róla. A papíron az állt, hogy "Telemaxba küldve", gondolom elvitték. De kezd egyre gyanúsabb lenni a FirstPhone, mert megint megkérdeztem a Telemaxot, hogy ott van-e már a telóm, jön a válasz, nincs. Egyre inkább az a feltételezésem, hogy másodszorra már fel sem adják a telefont (???) :Y :W

Most már nem csak Telemaxot, hanem a FirstPhone-t is utálom :DDD

Őszintén szólva egyátalán nem gondoltam volna róluk, hogy miattuk van ez :F

De persze ha ők helyben meg tudják javítani akkor jó, de nem ártott volna felhívni esetleg, hogy bocsmá' lett alkatrészünk, mégsem megy a Telemaxba...

[ Szerkesztve ]

(#526) petyametyo válasza Indian74 (#523) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Én végül vissza kaptam az uj árát. Az Extrem és a Huawei leboxolta gymás között ,nekem semmi dolgom nem volt vele

(#527) Indian74 válasza petyametyo (#526) üzenetére


Indian74
senior tag

Nos akkor szerinted mi tevő legyek??
Vigyem vissza az Exdgitalhoz,az majd lebirkózzák egymás közt ahogy nálad volt??
Mert hogy a b..dös nagy lópikulát fogom megint beadni,várjak megint jó sok időt míg talán megjavítják(ha ezt annak lehetne nevezni),de közben meg nagyon dühítő,hogy nem tudták ennyi idő alatt sem normálisan megjavítani,pl szerintem,egyszerűbb lett volna cseregarancia levelet kiállítani azt ennyi. :F :Y

NAGYPAPA

(#528) petyametyo válasza Indian74 (#527) üzenetére


petyametyo
aktív tag

Mindenképpen kéj egy csereutalvány,ezt ők baszták el

(#529) Indian74 válasza petyametyo (#528) üzenetére


Indian74
senior tag

Ezt kaptam válasz levélként,még egy anno irt levelemre.
"Kedves Ügyfelünk!

RMA: 277710

A fenti szervizlapszámon leadott termékét javított, átvett állapotban látjuk. Bízunk benne hogy a jövőben nem lesz probléma a termékkel.
További szép napot kívánok.

Üdvözlettel,

Juhász Andrea
Ügyfélszolgálati munkatárs

H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23.
T +36 1 452 0090
E shop@edigital.hu
www.edigital.hu

Nekik ezt a választ küldtem,kíváncsi vagyok mit fognak tenni az ügyem érdekébe,mert erre most pont nincs se kedvem se idő se energiám,vannak sokkal fontosabb dolgaim,(házeladás,ügyvéd stb)és ahhoz most szükségem volna a telefonomra.

"Zoltán APACI ......
11:28 (5 órája)
címzett: shop

Tisztelt Extreme Digital!!!
Köszönöm a sok-sok segítségüket,de a telefonom ugyan olyan lett mint volt,kb 5 napja van nálam.
Azóta megjavították,de Romániában csinálták meg.
Ezek szerint szürke importos telefont eladhatnak,és oda vissza is küldheti szervizeltetni??
De ami furább,csomó mindent kicseréltek benne a szervizlap szerint,de még mindig rossz,ugyan azok a hibák meg maradtak,plusz a videofelvétel csúnyán akad,kB 1-2 perc után,annyira hogy élvezhetetlen,visszanézni is,ha kell ezeket videóval tudom bizonyítani is.
Ha most megint visszaküldetném,max avval a kis különbözőséggel hogy leadó pontba vinném (talán úgy gyorsabb),megint várhatnék kb 30-40 napot???
Ezek semmit sem csináltak a telefonommal,csak ráírtak valami,mintha javították volna.
39 napig volt szervizben,de a leadott termékem május 15-én kerül be önökhöz (Extreme) és Romániába Június 11 én ért be oda.
Eddig tart elküldeni egy telefont???
Legyenek szívesek érdekemben valami pozitív eljárást indítani,mert számomra felfoghatatlan,és elfogatatlan hogy egy mobiltelefont így javítsanak meg,ráadásul ennyi ideig.
Egy működő képes telefont szeretném visszakapni,legrövidebb határidőn belül.
Köszönettel
H Zoltán"

És köszönöm a segítségedet :R

NAGYPAPA

(#530) csuporzoltan válasza andras1 (#507) üzenetére


csuporzoltan
csendes tag

Szia! 2017 12 05

(#531) qltsar válasza FistXL (#525) üzenetére


qltsar
addikt

Kérlek írd majd le, hogy mi lett a vége! :R

(#532) FistXL


FistXL
aktív tag

Na ma reggel 10-kor hívtak, hogy mehetek érte. A telefonnal semmit nem csináltak, a kamera ugyan úgy rossz! A hátlapot viszont kicserélték egy újra, amit úgy sikerült rátenniük, hogy a szervizben a körmömmel le tudtam szedni :Y , mert olyan rosszul volt ráillesztve. A telefon azonnal ment vissza a szervizbe, nagyon mérges vagyok rájuk, hogyan lehet ennyire rossz munkát végezni??? A munkalapra egyébként rá van írva, hogy kameracsere... Ha mégegyszer így kapom vissza a telefont, megyek a fogyasztóvédelemhez!

[ Szerkesztve ]

(#533) Plazmacucci válasza FistXL (#532) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Ha ez igaz miért nem most azonnal?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#534) qltsar válasza FistXL (#532) üzenetére


qltsar
addikt

Az kiderült, hogy most akkor Telemax vagy First szervizelt?

(#535) FistXL válasza qltsar (#534) üzenetére


FistXL
aktív tag

A Telenorhoz vittük be, akik a FirstPhone-hoz küldik tovább, ők pedig azt mondták, hogy a Telemaxhoz megy, és amúgy tényleg elment, csak 1 hétig volt bent a FirstPhone-nál..

Egyébként a garancia papírra ez volt írva: /dl/upc/2018-07/12/684385_sij1t2xqcf9j0ep6_img_20180712_010646.jpg Ez most azt jelenti, hogy egy fél éves telefontól megvonták a garanciát? Akkor mégis miért "javították meg"? :Y

[ Szerkesztve ]

(#536) csuporzoltan


csuporzoltan
csendes tag

Sziasztok! (újra!)
Megint csak a Lenovo 700-15ISK laptopomról van szó.
Lassan 1 hónapja adtam be hozzájuk, 07.18-án lesz 30 napja. A mai napig csak "Repairing" a státusz az oldalukon, levelemre pedig annyit válaszolnak, hogy:

"Tisztelt Ügyfelünk!
a készülék jelenleg még mindig alkatrészre vár, pontos időpontot a javítás elkészülésére nem tudunk mondani, az alkatrész megérkezésének várható időpontját nem tudjuk befolyásolni. Az alkatrész megérkezése után a technikus kollégákkal rögtön megkezdik a készülék javítását.
Megértését Köszönjük!"

Csak miattam kezdtek el szilíciumot bányászni, hogy elkészítsék a cserealkatrészt?

Kérdésem, hogy mit tehetek, ha túl nyúlik ezen a "hihetetlen kevés" 30 napon a javítás?

(#537) andras1 válasza csuporzoltan (#536) üzenetére


andras1
újonc

Elvégezheti-e a fogyasztó maga a javítást?

Ha a forgalmazó a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalja, vagy nem végzi el, a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

http://magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/garancialis-jogok.html

Én körülnéznék mely normális szervizekben ismerik ezt a laptopot és ezt a hibát, és ha biztos, hogy megoldható másik szervizzel, akkor azonnal visszakövetelném a TMX-től a laptopot és a fentire hivatkozva az összes költséget rájuk terhelném.

Amugy neked milyen típusú pontosan a laptopod? Sima 1 kamerás vagy 3D kamerás (3 kamera van a kijelzőn)?

(#539) MrBazsi


MrBazsi
senior tag

Újabb "jó" pont a telemaxnak.. ennek a csodálatos szemét bandának.
S8 kijelzőbeégéssel lett beküldve hozzájuk samsung szervízből. 2 szer is megtagadták a telefon javítását.
amikor a másoodik héten érdekődtem náluk akkor már azt is letagadták h náluk van a telefon.
Szerencseére a samsungtól kaptam egy teljesen új telefont, a régi helyett, úgyhogy kár nem ért , de botrány amit ezek csinálnak! 2hétig ültek a semmin, és szerintem szándékosan belenyúltak a telefonba h ne kelljen gariban javítaniuk.

(#540) 0843


0843
csendes tag

Bevittem egy iphone 8 plust amiről azt hittem még van rá garancia de nincs. Nem is az a poén. A TMX-től ganésan zsírosan kaptam vissza és állítólag nem szedték szét a telefont. Mégis úgy jött vissza hogy kilóg a gumi tömítés a keret alól. Erre nincsenek már szavak hogy összegányolták az amúgy is bajos telefonom.

(#541) 0843


0843
csendes tag

https://kepkuldes.com/images/1ad8dae57ee990925908f81aee8d2c21.jpg a kis fekete rész na az egy kilógó gumidarab.
Holnap megyek az icentrebe Budapestre hogy hozzák rendbe a telefonom. Remélem megúszom olcsóbb áron.

(#542) AndrisSM


AndrisSM
újonc

Hát a hozzászólások után nem is tudom mit várjak...
Lassan 2 hete adtam be a Lenovo Y520as laptopom, ami közel 300 ezer forint volt.
Több mint valószínűleg, hogy Hardver hibás. Nálam e-mailben mondhatni hamar válaszoltak és mikor kérdeztem, pár óra elteltével kaptam is a választ, hogy alkatrészre várnak, hogy elkezdhessék a javítást.
Reménykedem benne, hogy a Laptopot hibátlan állapotban kapom vissza mivel alig másfél hónapja lett vásárolva. Már csak akkor is ismét felkeresném őket ha bármit is összekarcolnak rajta.

Amennyiben bármi karcolás éri, esetleg törés, van valami tanácsotok mit tudnék lépni az ügyben? Esetleg van rá mód, hogy kicseréljék a laptopot?

(#543) 0843


0843
csendes tag

Amúgy akármilyen is a Telemax a hivatalos Apple szervizek sem különbek.

Kicseréli a Care Center az iphone kijelzőjét úgy hogy utána kattog meg minden felül. Aztán 4ből 4 szerviz küld el hogy semmi baja a telefonnak meg ők ennyi hibával nem foglalkoznak.

(#544) Bencexx


Bencexx
csendes tag

Sziasztok!

A következő problémával fordulnék hozzátok:
A párom 2 hete leadta a telekomnál a Galaxy A3 2016 (arany szinű) telefonját nagyon gyorsan merülő akkuval, és random nem működő középső gomb problémával. Tegnap este jutott vissza hozzá, és mikor bontottuk ki, meglepődésünkre a papiron az szerepelt, hogy nem tapasztalták a hibát. Már itt idegesek lettünk, majd a telefont a zacsiból kiszedvén látjuk, hogy egy fekete szinű Galaxy A5 2016-ot küldtek vissza (arany A3 helyett), és ennek a készüléknek a hátlapjának egyik elengedte a ragasztó. Majd láttuk, hogy csatoltak egy fault reportot, miszerint a munkalapon levő imei szám nem stimmel a hozzájuk beérkezett készülékkel. Ebből arra következtetek, hogy a Telekomban ügyintézői hiba történt, és felcserélték a készülékeket. Tehát most itt van a párom valaki másnak a hibás telefonjával, az övé meg valószinüleg valaki másnál van. Hétfőn megyünk a Telekomba reklamálni, viszont azt szeretném tudni, hátha valaki volt már hasonló helyzetben, mihez van jogunk? Ha nyomozás után meg is találják a készüléket, ki tudja mikorra javitják meg? Felvetődik a kérdés, hogyha én be tudom kapcsolni más telefonját és nézegetni a dolgait (ha nem lenne lekódolva), akkor a párom dolgait is tudnák (mi természetesen reseteltünk mindent rajta)... De lehetnének rajta bizalmas dolgok stb. Tehát a sima javitáson felül van jogunk bármit is követelni a Telekomtól emiatt a hiba miatt? A választ előre is köszönöm!

(#545) andras1


andras1
újonc

Tisztelt Fórum!

Pár hónappal ezelőtt leírtam az új Lenovo laptopommal kapcsolatos szervizelési kálváriámat (2018-06-08-án posztoltam).
A békéltető eljárás lezajlott, de az ügy azóta se oldódott meg.
Elképzelhető, hogy a Lenovo nem tud megfelelő (funkcionálisan legalább egyenértékű) cserekijelzőt biztosítani, annak ellenére hogy ez a Lenovo szervizelési szabálya:

Termék vagy alkatrész cseréje
Ha a javítás a termék vagy valamely alkatrész cseréjével jár, akkor a lecserélt termék vagy alkatrész a csere után a Lenovo tulajdonába
megy át, míg a csereként kapott termék vagy alkatrész tulajdonjoga Önt illeti meg. Csak eredeti állapotú Lenovo termékek és alkatrészek
cserélhetők. A Lenovo által adott cseretermék vagy -alkatrész nem feltétlenül új, de jól működő állapotban kell lennie, és __funkcionálisan
legalább egyenértékűnek kell lennie az eredeti termékkel vagy alkatrésszel__. Az eredeti termék jótállásának hátralévő ideje a cseretermékre
vagy -alkatrészre vonatkozóan folytatódik.

Miután áprilisban vettem a laptopot, azt se munkára se semmilyen más tevékenységre nem tudtam azóta se használni, szeretném megkérdezni, hogy milyen jogi lehetőségeim vannak a Lenovoval szemben?
Kártérítés (elmaradt munkabér követelésével együtt)?
Laptop visszavásároltatás?
Ha be tudom szerezni a megfelelő cserekijelzőt máshonnan azt kifizettethetem-e a Lenovoval?

Ha a Lenovo nem együttműködő, akkor csak a fogyasztóvédelmi kártérítési perrel tudom ezeket érvényesíteni?
Ha igen, akkor mivel jár egy ilyen per, milyen költségekkel és rizikókkal kell számolnom?

Köszönöm a segítséget előre is!

András

(#546) AndrisSM válasza andras1 (#545) üzenetére


AndrisSM
újonc

Szia. Nem sokkal feljebb leírtam a történetem. A laptopot úgy kaptam vissza, hogy a kijelző megtörik ha mozgásban van a kamera, a kijelzőkeretet megrongálták, a GeForce alkalmanként nem működik és a Touch Pad is többszöri alkalommal is egyáltalán nem érzékelt és ezek mellett az eredeti hibát sem tudták megjavítani. Második alkalommal vissza küldtem videókkal és bizonyítékokkal együtt, hogy lássák a hibát majd úgy kaptam vissza, hogy hibátlannak ítélték a készüléket. Mai nap küldtem nekik ismét vissza, hogy alaposabban vizsgálják meg de sok reményt nem fűzök hozzá, hogy megfogják tudni javítani, a csere utalványért fogok küzdeni ha ismét hibásan leaz visszaküldve. Megosztod tapasztalataid a békéltetőtestülettel? Van-e értelme hozzájuk fordulnom vagy inkább a bírósághoz?

(#547) andras1 válasza AndrisSM (#546) üzenetére


andras1
újonc

Szia, nagyon durva amiket írtál (te is). Privátban elküldöm az emailem neked, ott könnyebben tudunk kommunikálni. Az én esetemben a békéltető testületi eljárás mint látható nem vezetett el a megoldáshoz sajnos.

(#548) andras1 válasza AndrisSM (#546) üzenetére


andras1
újonc

pill

[ Szerkesztve ]

(#549) Menor


Menor
csendes tag

Sziasztok!

Átolvasva a fórumot nem sok jóra számítottam a szerviztől, de nagyon kellemesen csalódtam. A beküldött Samsung Galaxy Watch-ot, habár rendelniük kellett hozzá alkatrészt, így is néhány napon belül kijavították, teljesen működő állapotban, mindenféle karc, vagy egyéb külsérelmi nyom nélkül, hibátlanul visszaküldték. (nem fizetett hirdetést olvastok, tényleg így volt :-) ) Csak hogy legyen róluk pozitív visszajelzés is.

Üdv,
Menor

(#550) csuporzoltan


csuporzoltan
csendes tag

Sziasztok!
Azt hittem, hogy soha nem kell már ide írnom, de sajnos a Lenovo laptopom megint csak megköszönte a részvételt.. egyik nap felhajtva a kijelzőt a jobb oldali zsanér amibe bele megy műanyag, egy az egyben kitört egy hangos pukkanással, majd az egészet takaró műanyag is lerepült. Érdekes látvány volt, de a lényeg hogy a TMX szerint garanciális javításról van szó (ajánlom is - egy HP laptopom is hasonlóan járt és kérdés nélkül megcsinálták - persze nem ők)

Holnap jön érte a futár, majd beszámolok a második szervíz kalandomról.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.