A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Alg
veterán
Ha van 3 barakkod, egy tech labbal, egy reaktorral, egy meg magában, és 1 hotkey-en vannak, akkor az első 2 képzett marine mindig a reaktorosban fog képződni (nem pedig 2 random barakkban)
Nem túl szerencsés patch, ultra kevesebbet sebez, tank ugyanúgy kinyír mindent - linget még mindig 1shot-olja, hydrát továbbra sem fogunk használni.
Marauderek még mindig másodpercek alatt szedik ki a hatchery-ket (meg minden épületet)
Egyedül a 4gate lesz kevésbé erős, kicsit könnyebben fogható. (reaperekkel eddig nem volt különösebb gondom, talán mert platinumban nincs meg a megfelelő micro az ellenfeleknek)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO