Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-25 19:00:23

LOGOUT.hu

Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#901) Gery D. válasza hubai1979 (#900) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azok a katonák lelépnek. akkor az egy másik sereg lehet. Csináld azt, hogy előbb őket nyírod ki és utána mész a Monolith-hoz.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#902) hubai1979 válasza Gery D. (#901) üzenetére


hubai1979
őstag

Én is arra gondoltam ;] ;] megpróbálom.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#903) hubai1979 válasza Gery D. (#901) üzenetére


hubai1979
őstag

Sikerült meg csináltam,jönnek utánam mint kiskutya a szokásos dolgokról lehet beszélgetni velül, hová menjek vigyem őket?

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#904) hubai1979 válasza hubai1979 (#903) üzenetére


hubai1979
őstag

Átmentem a szemétdombra oda nem jönnek velem. :F :F

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#905) Gery D. válasza hubai1979 (#904) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Pár HSZ-szel ezelőtt volt erről írva és az egyik tag is elmondja azt, hogy az északi komplexumba kell vinni őket. Bár, ha nem beszéltél velük gyorsan, ez kimaradhatott. Szóval, vidd el őket oda, ahol Adrenalin is van, csak a mellette lévő épületbe.

Kérdés: Te megtaláltad az Aktiváló modult a Skat15-höz?

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#906) hubai1979 válasza Gery D. (#905) üzenetére


hubai1979
őstag

A kérdésedre válaszolok, nem találtam meg a aktiváló modult szerintem még nem is jutottam el adig a feladatig.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#907) Gery D. válasza hubai1979 (#906) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

De a páncél, amit használsz, az nem az? Skat15-ös a neve. Elvileg csak az ír ki adatokat. Régebbi HSZ-ben linkelt képeden kiírja azokat az adatokat és az csak a SKAT15-ösnél van.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#908) hubai1979


hubai1979
őstag

Egyépként az valami páncél vagy ezköz?

Az nem az a páncél,nem tudom mi ez a szemétdombon kerestem a papirokat, Áronak vagy ki az, aki a kordonál kereskedig.A hangár tetején volt.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#909) Gery D. válasza hubai1979 (#908) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Páncél. Skat15-ös Páncél Prototípus. Yantar-ban egy tetőn lehetett megtalálni, miután Akim-nak megtaláltad a Páncélokat és a PDA-t, meg egy Doksit, ő mondta el, hogy ott találod.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#910) hubai1979 válasza Gery D. (#909) üzenetére


hubai1979
őstag

Egy darab páncélt nem találok annak a szemétládának,a pda megvan mega a papír,egyik sötétvölgyben volt egy daru második szintjén, a papír meg a x18laborba,egyépként sokan küszködnek avval a páncélal,egy orosz fórumot olvasgatam nem találják sokan.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#911) Gery D. válasza hubai1979 (#910) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Bandita Exo-t az egyik küldetés után lehet kapni, vagy találni, azt most így nem tudom, a Stalker Exo-t Syak-tól lehet venni, Skat9-es Páncélt szintén tőle lehet szerezni 3 Sün Műtárgyért. És van egy Kötelességi Tudományos Páncél még, azt hiszem. Azt is lehet valakitől kapni, vagy venni. Talán Voronin adja egy küldetés után.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#912) hubai1979 válasza Gery D. (#911) üzenetére


hubai1979
őstag

Itt nem írja a 3-db relikviát.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#913) Gery D. válasza hubai1979 (#912) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Itt nem is fogja írni. :) Azt csak tudom, hogy ő a 3 Sünért adja oda. :) Ja igen, Skat10-es. :) Na meg Kötelességi Univerzális PSZ-9MD. Kevertem a két ruha számát.

írtam a Steam-re a 2 hibát, a Skat15-ös Aktiválót, meg az RPD fegyvert. Kíváncsi vagyok, mit fognak írni rá. Tegnap jeleztem egy hibát, azt is félrenézte Alex, TB meg írta, hogy Technikailag igazam van, de nem lényeges az észrevételem. ma meg a Para XM-8-ra válaszolt.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#914) hubai1979 válasza Gery D. (#913) üzenetére


hubai1979
őstag

Oké 99-százalék hogy igazad van,te már messzebb jársz mint én.Köszi még egyszer a sok munkádat amit bele fektetél ebbe a modba és a segítségedet.

Úgy is jelzzel majd ha jön valami fejlemény,sok köszönet a magyarosításért.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#915) Gery D. válasza hubai1979 (#914) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A munka gyümölcse úgy érik be, ha tesztelik is azt. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#916) shield válasza hubai1979 (#910) üzenetére


shield
őstag

Sötétvölgyben 1x fel teleportálódtam a darura, ahol páncélt találtam és nagy sugárzást.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#917) Gery D. válasza shield (#916) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Hol van az a daru és milyen Páncél volt ott?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#918) hubai1979 válasza shield (#916) üzenetére


hubai1979
őstag

Hól van az a teleport kicsit pontossabban Mester.
Én is akarom azt a páncélt :O :O :O :O :O

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#919) hubai1979 válasza hubai1979 (#918) üzenetére


hubai1979
őstag

Nézd a radart, rendesen temető let a kis mocskokból.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#920) Gery D.


Gery D.
Topikgazda

new trade system, will check but I think the rpd is now available later in the game after another quest needing one. not sure about the skat-15 module as I will have to check with Aleks1970 on that one.

Ezt a választ kaptam TB-től a Steam-en.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#921) hubai1979 válasza Gery D. (#920) üzenetére


hubai1979
őstag

Új játék :( :( :( ez bolond ,ezt a mandrót keresem véletlenűl nem a mocsárban van bázison a szerelő.

Radonovics kereskedő.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#922) Gery D. válasza hubai1979 (#921) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Na ezt most nem értem. Kit keresel, meg milyen új játék?

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#923) hubai1979 válasza Gery D. (#922) üzenetére


hubai1979
őstag

Radinovich kereskedőt keresem,á semmi csak hangosan gondolkodtam.

Az nagyon messze van nekem,mindegy megyek szétnézek, van még bőven küldi a környéken is.

Köszi a segítséget.

[ Szerkesztve ]

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#924) Gery D. válasza hubai1979 (#923) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Rabinovich, ő Pripyat-ban van.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#925) Aarpok


Aarpok
őstag

Gery D.

Fangtól azt az üzenetet kaptam,hogy keressem meg a Black Doktort.Ő limanszkban lesz?Pilgrim meg állítólag csapdába esett pripyatban és ez a doki tud segíteni nekem.Astrologer arra akart kérni öljem meg az én kiscicámat Panthert csak azért nem lőttem fejbe hát ha később megtehetem.Van egy sanda gyanúm hogy az köpött be a zsoldosoknál. :U

(#923) hubai1979 Azt a kereskedőt pripyatban találod meg nem messze a hoteltől amiben a dekóder található (monolit labor)

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#926) Gery D. válasza Aarpok (#925) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Black Doctor a Korházban lesz. De oda elég érdekes lesz eljutni. Lesz ott egy kis meglepetés is.
Astrologer-ről azért nem tudunk sok dolgot. :) Panther-t ki ne nyírd. :)

A keleti hármas Hotellánc legészakibb épületében pontosabban. :)
De egyébként a tárhelyemen van egy végigjátszás, igaz angolul, de elég jól leírja, hogy mit hogyan kell csinálni. Aki nem tud angolul, az gugliba bemásolva is megértheti. :) Egyszer-kétszer én is használtam. Igaz, magyarítás még nem volt. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#927) Aarpok válasza Gery D. (#926) üzenetére


Aarpok
őstag

Köszi,de akkor azért el kell mennem limanszba ugye?Fang azt mondta nekem menjek oda.Dehogy bántom az én cicámat Astrologer-re gondoltam a fejlövésnél,de még hagytam mert biztos összeakadok még vele később.

Аарпок

(#928) Gery D. válasza Aarpok (#927) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Igen, Limansk-on kell átmenni. arra értettem az érdekes átjutást. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#929) hubai1979 válasza Aarpok (#925) üzenetére


hubai1979
őstag

Köszi az infót. :R :R :R :R

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#930) hubai1979


hubai1979
őstag

Még mindig nem találomaz RPD-t,amit a kereskedő kér a mocsárba.

Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

(#931) Gery D. válasza hubai1979 (#930) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

A Steam-en már tárgyaljuk a dolgot. Csak úgy, mint a Skat15-ös Aktiváló modult.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#932) Sensut válasza Gery D. (#931) üzenetére


Sensut
őstag

A SKAT modulokra valami olyasmit mondtak, hogy ha nem találod a megadott helyen, akkor többször is vissza kell menni és próbálkozni a kereséssel. Nos, ha legalább egyet egyszer megtalálnék belőlük, akkor ezt el is hinném, de 3x is visszajártam az antennákhoz keresni, de ott nem volt soha semmiféle modul.
A GPS jelzők használata még mindig crash. Most már a mezei fegyverjavító se akarja nekem elfogadni a listázott alkatrészeket. A Veles detektor nem ér egy kutyaf@szát. Az NPCk még mindig off-line startolnak, mint valami szobrok... Egyáltalán kijavítottak itt valamit?

[ Szerkesztve ]

(#933) Sensut válasza Sensut (#932) üzenetére


Sensut
őstag

As you can see there are still things yet to be worked on like the diary and scrolling inventory, etc..
I have been away from development for the most of the last six months because of family issues but they are now resolved and I am back at it 100%.
I went from the BETA (members of which will be getting a surprise when I go to release, ALPHA members too but so far there are only a couple): I decided to first have an ALPHA release to verify the final structure and also prepare it for the new engine. I did not want users thinking that I felt the mod was done as it is not.
Some issues are in the DX11 shaders and I or maybe some other shader expert will finish fixing them soon.
Since I work with Aleks1970 a lot on the inventory and suit systems certain things have not yet been fixed as we wait on each other's work.
Dialog Improvement Group did a very good job so far, some error fixes and a couple dialog changes were all I had to do.
The max items cap that I use now is temporary as it will be expanded to have max counts for each item and the ammo vest will be redone to allow carrying more ammo that is outside the inventory search loop.
There is a problem with the lc you get to travel to the Old Village as it can confuse Collector players that do not follow the messages and do not return to the bar and talk to key npc there before going to wasted woodland. Now with the circle hints it helps guide them through this spot in the zep quest.
Issues that arise from using past saves can usually be resolved so as usual send .log and .sav to stalkersoup@tecnobacon.com for support.

TB.

(#934) Gery D. válasza Sensut (#932) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Én nem tudom, mit javítottak. Pár fegyver hatótávját biztos, mert azt néztem. A minitérképen jelöli az ellenségek számát egy kis piros számmal, amit nem lehet látni sem. :) Az ATP-n a Cordon útvonalánál egy szürke kör van, jelezve, hogy ott lennie kell egy portálnak. Egyenlőre csak ennyit fedeztem fel.
Egy útvonal üzenetet viszont elcsesztek. A Szarkofágból Észak Chernobyl-ba vezető utat. Amikor megkapom ezt az útvonalat Ghost-tól, azt írja, hogy az X-10-es Laborba kapom meg.

Nagyon ráálltak a szövegek kijavítására, azt láttam. de ez nem nagyon érintett, mert az eredeti Shoc szövegeit nekem nem kellett javítani, az viszont TB-nek nem esik le, hogy az ugyan az, mint az eredeti Shoc-ban.
Csak át kellene nekik is másolgatni.
Sok felesleges dologgal foglalkoznak, mint a god módban maximálisan cipelhető tárgyak száma. Kit érdekelnek ezek a csalások, nem is értem. Inkább a fontosabb dolgokkal foglalkoznának. Viszont nem értem, hogy a Tb3d_dialogs_arhara_atp, eco, start és final fájljait miért nem javítják. Az tele van érthetetlen szövegekkel.

Sword, Steve és Alex egymás ellen javítgatják a fájlok fordításait. Nem győzöm átnézni újra és újra azokat a fájlokat.

A Skat15-ösnél először a Vad Területen lévőt kellene megtalálni, utána adja be sorba a többit, de az ha ezerszer megyek vissza se lesz ott.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#935) Sensut válasza Gery D. (#934) üzenetére


Sensut
őstag

Ebben a szövegben nem ártana megemlíteni az "agropromi" üzemet, mert ezt Sötét Völgyben adja Mole ahol nincs ilyen hely. A feladat Agropromra vonatkozik. Igaz, hogy a leírásban már szerepel Agroprom, de akkor is így egy kicsit csonka a párbeszéd:

Itt meg valami sántít a feladat címével. Bullettet segíteni kell(ene) a banditák kinyírásában, őt nem kell meggátolni, hogy meglássa Max Luberot (fogoly):

(#936) Gery D. válasza Sensut (#935) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Az első kép szövegét javítom, a másodiknál viszont jól van fordítva. Ha Bullet látja meg előbb a foglyot, a feladat sikertelen. Ezt tapasztaltam.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#937) Sensut válasza Gery D. (#936) üzenetére


Sensut
őstag

Nos, nálam most Bullett meglátta a foglyot és elszaladt a hídig. Aztán visszajött és lelőtte a két banditát. Én csak ott álltram és néztem. Akkor lett failed, amikor a két banditát ő lőtte le és nem én. De mindketten túlélték és elhúztak a Szeméttelepre. Amúgy semmi értelme annak, hogy pont ő ne lássa meg a foglyot, amikor ő terveli ki a csapdát :)

[ Szerkesztve ]

(#938) Gery D. válasza Sensut (#937) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Nálam rögtön beadta az elrontott feladatot, ahogy meglátta Max Lubero-t. Hiába lőttem le én a két banditát. Úgy látszik ez is mindig változik.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#939) shield válasza Gery D. (#917) üzenetére


shield
őstag

Sötétvölgyben, amikor mentem megmenteni a foglyot, a banditabázis bejáratával szembeni kis épület (benzinkút), ahol van egy ember és megtámad a Vérszívó. Felakartam menni a lépcsőn, de elteleportálódtam a gyár mellé (X18-as lejárata) , ahol van egy kis tábor. Ott volt valami daru vagy mi a fene, már nem emlékszem, magasra kerültem, nagy volt a sugárzás és ott volt egy páncél.
Csinálok róla képet.

Bocs srácok, rosszul emlékeztem, ott csak 2 artit találtam. :B

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#940) Gery D. válasza shield (#939) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azzal a teleport-tal sose jutottam fel a darura. Gondolom ez az, ami ott áll annál az épületnél az udvaron.
Na majd megnézem. Lehet ezt is újonnan rakták bele.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#941) Sensut válasza Gery D. (#938) üzenetére


Sensut
őstag

Valami "gyárilag" nincs rendben ezzel a feladattal, mert ha lelövöd a banditákat, akkor ellenségeiddé teszed és oda egy csomó kaland, plusz a fejezet végén a bandita főnök Borov akkor is ott lesz a találkozón, ha most kinyírod. Már pedig ki kell nyírnod ha ellenségeddé tetted és kell a labor kulcsa. Ez egy újabb anomália lesz a játékmenetben. Ha pedig a dutyhoz érsz hozza, akkor azok lesznek az ellenségeid. Viszont nem próbáltam ki, hogy Sido ki tud-e békíteni bármelyikkel is, mert ha igen, akkor lehet mindkét oldalra lavírozni.

(#942) Gery D. válasza Sensut (#941) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azért kell lesből kinyírni a két Banditát. Én mindig a Lakókocsinál ülök, ahol van pár gerenda. Fejlövés és fekszenek. :)

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#943) Sensut válasza Gery D. (#940) üzenetére


Sensut
őstag

A daru teleport az ott van kezdetektől fogva. Ezért csak az épület tetejéről tudsz lejutni a sebesült sztalkerhez a benzinkútnál, a lépcsőről mindig teleportálódsz.

(#944) Gery D. válasza Sensut (#943) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Azt tudom, de eddig engem nem vitt fel a Daru tetejére. Azt hiszem oda teleportál, ahol a Mama Gyöngye és a Forrás Műtárgyak vannak. De az nem daru, hanem valami gabonatároló, vagy ilyesmi. De oda fel lehet jutni a létrán keresztül és nem is olyan magas. Gitár is volt ott azt hiszem.

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#945) Sensut válasza Gery D. (#944) üzenetére


Sensut
őstag

Lehet, hogy ez is random?

(#946) shield válasza Gery D. (#944) üzenetére


shield
őstag

Igen oda visznek, rosszul emlékeztem, bocsi. :B

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#947) Gery D. válasza Sensut (#945) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Akkor mégse random. :)

[ Szerkesztve ]

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#948) Sensut válasza shield (#946) üzenetére


Sensut
őstag

Szóval, ha erről a helyről van szó...

... akkor ide kerülsz:

Ez egy valami futószalagos masina, homokszitáló vagy gabonalift, vagy valami.

[ Szerkesztve ]

(#949) Gery D. válasza Sensut (#948) üzenetére


Gery D.
Topikgazda

Ez az, de itt milyen Páncél volt? Én nem emlékszek rá.

Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

(#950) Sensut válasza Gery D. (#949) üzenetére


Sensut
őstag

Én nem kaptam páncélt ott :F

Ez a párbeszéd a bandita táborban levő árussal folyt Borov irodája előtt. Ő Sörért árul javítókészletet, de a válaszokban végig már energiaital szerepel. Zóna Sör kell neki, vagyis az elvesztett tárgy is Sör kell legyen, nem energiaital

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.