Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery D.
Topikgazda
Sajnos sok kísérletezgetés ellenére sem lehetett életre bírni a futár megjelenését se Cordon-ban, sem Agroprom-ban (másodlagos spawn helye egyes játékmenetben). Így be kell csalni a lemezt.
-
Gery D.
Topikgazda
Újabb hiba.
Panther-nek kell egy lemez, amit egy futár szállít Cordon-ba a híd alatti helyőrséghez. Kostylnoga a neve.
Sajnos a futár nem jelenik meg. Hiába töltöm vissza Cordon-t az üzenet megérkezése előtti, utáni, a pályára beérkezési, a feladat elvállalása előtti mentést, csinálom meg újra, megyek el a helyszínre más útvonalon, nem segít.
Itt az is bekavarhat, hogy a játék beadja az Autóparkoló megtisztítása feladatot, amint belépek Cordon-ba. Ezt muszáj lesz a feladat elvállalása előtt letudni.
Még nem jártam a Chernobyl-i titkos Laborban, ezért ezt is lerendeztem, mielőtt elválltam a feladatot Panther-től. Ezzel egészen addig jutottam, hogy Pripyat-ba teleportálok. Itt hagytam abba a játékot.
Ezután megyek majd el Cordon-ba, megcsinálom az Autóparkolós feladatot és vállalom el Panther Lemezes feladatát. Ha így se jó, marad a Lemez becsalása.
A hibáról évek óta tudnak, de nem javították, mert véletlenszerűen keletkezik, nem tudják, mi a gond (mily meglepő).Van egy bosszantó hiba Chernobyl-ban. A teleportálgatós rész végén, mielőtt az utolsóba bemennénk, menteni kell egyet, mert a játék itt összeomolhat. Szerencsére a játék kap egy automatikus mentést azután, hogy Sidorovich-hoz egy pillanatra elteleportálunk. Így nem kell az elejéről indulni.
A hiba itt azért jelentkezik, mert nem kezdődik el a videó, valami itt is bezavart. De a második nekifutásra már elindult.Néhány beszélgetést megint javítottam, ezáltal sokkal érthetőbbek lettek a feladatok is.
Sajnos sokat így is kihagytam idő és kedv hiányában. Azokra koncentráltam, amik nagyon érthetetlenek voltak.Összességében, az utolsó beszámolóm óta nem volt olyan hiba, ami ellehetetlenítette volna a játék haladását. Összeomlás nem sok volt. A feladatok hiba nélkül lefutottak, eltekintve a fent leírtaktól.
-
Gery D.
Topikgazda
A Kívánság Teljesítő után lehet a Skat-15 Aktivációs modult megtalálni a Vad Területen lévő vagon tetején. Most először tudtam megszerezni, mióta a Soup-pal játszok.
A Kívánság Teljesítő után lehet csak felmenni a titkos Laborhoz is. -
Gery D.
Topikgazda
Nem emlékszek már rá, hogy ez régebben is így volt-e a Soup-ban, de Pripyat-ba belépve nem fut le az az esemény, amikor néhány baráti frakciótag (Kötelességi, vagy Szabadsági, erre most nem emlékszek az eredetiből) vár a bejáratnál, akikkel együtt haladva kell leszedegetni a Monolith katonákat az utcában, hol a tetőkről, hol a mellékutcákból.
Ehelyett jó pár Monolith vár ránk a kráter túloldalán.Egy másik, nem a Soup-hoz kapcsolódó hír. Most ez év Áprilisában jön ki a Stalker társasjáték. Egészen pofás lett, rengeteg kiegészítőt kapott.
Íme két link, akit érdekel: Gamefound , Awaken Realms -
Gery D.
Topikgazda
Üdv!
Egy kis beszámoló a Soup-ról, akit érdekel, milyen eddig a játék.
Egyre kevesebb a kidobás. Egy játék alatt 1-2 véletlenszerű előfordul, ezért még érdemes gyakrabban menteni. Legtöbbször egy Mutáns legyalulása után keletkezett nekem.
Van egy súlyos hiba az újabb kiadásokban.
A Radaron, amikor az Agyperzselő felé vezető ösvényen haladunk, a Pripyat-i elágazásnál érdemes elmenteni a játékot és megjegyezni, melyik volt ez a mentés.
Ugyanis, variánsok keletkeznek a terület leosztásában, miután beléptünk a területre.
Ha szerencsénk van, a területet az X-10-es bejáratig gond nélkül végig lehet vinni.Viszont, ha nincs, akkor az ösvényen felfelé haladva, automatikus mentés után 50mp-enként fog kidobálni a játék. A fórumon utána olvastam, mi lehet itt a gond.
Lehet egy fegyver, vagy egy rosszul Spawn-olt NPC is. Sajnos ezt nem tudják pontosan.Két megoldás létezik.
1. Visszatöltünk a Hadiraktárakon egy mentést és újra belépünk a Radarra, mindent újrakezdve. Ez nem garancia arra, hogy megoldja a problémát.
2. Visszatöltjük a Pripyat-i elágazás mentését és visszamegyünk a Hadiraktárakra, eladunk minden felvett cuccot és visszatérünk a Radarra. Ez a változat nekem segített, de még mindig nincs rá garancia, hogy másnak is megoldja a problémát.Ami a feladatok elvégzésének sorrendjét illeti, néha megkavarodhatnak.
Legutóbb, hamarabb beszéltem Sakharov-val az X-10-es lekapcsolásáról, minthogy ott jártam volna. Arról beszélünk vele, hogy a Perzselő lekapcsolása után elindult egy Tudós csoport felfedezni az X-10-est, de megszakadt velük a kapcsolat és nekünk kell vissza lemenni kideríteni, mi történt velük. De itt még javában aktív volt a Perzselő.Az X-10-esnél Kostya táskáját az első teleport után nagyon nehezen, csak oldalra dőlve lehet elérni. A teleport után a ketrecben érdemes menteni egyet. Ha nem szedjük össze a táska tartalmát, akkor jön a sok össze-vissza teleportálás. Ezt a részét nem is nagyon értettem.
A kódos ajtót az X-10-ben nem lehet kinyitni az eredeti kóddal, amit a Monolith PDA-jából tudtunk meg. Ezt megváltoztatták arra, amit nekünk kell összerakni a Kostya által adott számokból. Segítségképpen beírtam a régi kód mellé a helyes kombinációt. Az ehhez kapcsolódó párbeszédeket majd teljes egészében át fogom nézni. Ha tiszta lesz a beszélgetés, kiszedem.
A Skat-15-ös páncél fejlesztését én megint nem tudom elkezdeni, mert az aktiváló modul nincs a Vad Területen a vagon tetején. Erről valamit írtak a fórumon, hogy a Lélek Kockát meg kell előtte szerezni, ami már nem Lélek Kocka a jogi viták miatt.
Mole, Agroprom után eltűnt, nem megy el a Sötét Völgyre, így az elveszett PDA-ját nem tudtam neki odaadni. Előző verziókban Bes mellett ült egy tábortűznél a terület szélén, közel a Banditák bázisához.
Petrenko, a Bár Kötelességi bázis őre elzarándokol a Sötét Völgyre a keresett Műtárgy átadása után és ott letelepedik a Szemétdombra vezető kijáratnál, majd előbb-utóbb egy csapat Bandita megöli.
Ami a szövegeket illeti, sokat javítottam az elmúlt hónapban és még nagyon sokat kellene.
Rengeteg beszélgetés nyert már értelmet. A javított angol helyenként teljesen rossz.Ez jó hosszúra sikeredett.
-
Gery D.
Topikgazda
BUÉK mindenkinek!
-
hubai38
aktív tag
Boldog újévet mindenkinek
-
Dhampir
félisten
Boldog Új Esztendőt kívánok!
-
Gery D.
Topikgazda
A fordítás fájljai naprakészek. Az 1.1.0019.5d-hez elkészült.
Ha talál valaki hibát, jelezze. Pl. nem az a feladat, ami a leírásban szerepel, vagy eltér a feladat követelménye a leírásétól. Pl.: 1 vodka helyett 2 kell. Ilyesmire gondolok.
A szöveg tartalmát nem néztem át, lehet benne már változás.Cordon-ban van egy félreérthető dolog, ami régóta fennáll és nem javították még.
A Déli Katona helyőrségnél megjelenik egy Ugródeszka nevű jelzés.
Ez a jel Bald-ot jelöli, aki a Bárban van és akinek kellenek a régi pénzérmék a Barlangból. -
Dhampir
félisten
Boldog Karácsonyt!
-
Gery D.
Topikgazda
Boldog Karácsonyt!
Még nincsenek készen a fájlok 100%-ban, de az 5d végződésű mappát lehet tölteni a legfrissebb kiadáshoz. Működik. Még ez éven befejezem az egészet. Jelezni fogom.
Megjegyzés a friss verzióval kapcsolatban:
ATP: Adrenalin lemezét rejtő hulla a terület elhagyása után eltűnik. Így mindenképp meg kell látogatni a kunyhót és elvenni a lemezt a hullától.
Ezt nem tudom, mikor változott, de fontos tudni:
Változott a Páncél- és Fegyver-Javítókészlet megszerzésének menete is.
Régebbi verziókban Sidorovich-tól el lehetett kérni a barlang első megjárása után.
Most elvileg a 2. különleges feladata után kapjuk csak meg. (Még nem járok ott).
Yurik fegyverét így el kell raktározni a pincében lévő dobozba.Kifagy a játék:
Amikor a repülő kereskedő leszáll Agrorpom-ban és kereskedünk vele. Ha sokáig vagyunk a kereskedő felületen és közben letelik az az idő, amit a földön tölt, összeomlik a játék.Érdekesség, hogy a legelső barlanglátogatásnál mintha erősebbek lennének a mutánsok.
Fogalmam sincs, melyik verzióval játszottam végig a játékot legutóbb, ezért lehet, a fent leírtak valakinek már nem újdonság.
-
hubai38
aktív tag
Boldog karácsonyt mindenkinek.
-
Gery D.
Topikgazda
Ha még játszik valaki a Soup moddal, annak fontos információ lehet az, hogy a legutolsó kiadás óta, amihez hozzá lett igazítva a fordításom, változott a játék. Így a fordítás nem működik.
A legújabb verzió 1.1.0019.5d nevet kapta a fórum szerint.
Állítólag a Lélek Kocka, mint olyan, kikerült a játékból, jogi viták miatt és valami más nevet kapott.Amint javítom a fordítást, a leírásban is szerepelni fog a megváltozott verziószám.
Megváltozott a letölthető telepítő is, ezért ezt most át is írom az új elérési útvonalra.
-
Dhampir
félisten
Nagy a Zóna kertje és itt-ott lerongyolódott már a szögesdrótkerítés is. Egy-egy a ködös múltra féltékeny hadúr olybá is tekintheti, hogy róka és vadkan ebben a szőlősben az a bujdosó stalker, aki egykoron terebélyes, zamatos fürtöket ellő, de mára elapadt göcsörtös száraival rimánkodó letördelt tőkék rengetegében imbolyogva próbálja rusztikus csanakjával életre itatni a cserepesre tikkadt sívó földet.
-
Gery D.
Topikgazda
Nem magamra gondoltam elsősorban, mert ismerek pár ilyen embert, akik így gondolkodnak és másoknak segít, teljesen önszántából, ingyen.
De valóban, országos szinten kevesen vannak ilyenek.És egy kicsit ide is illik, mert fordításról szól, bár, nem konkrétan a Soup-ról, vagy a NS-ről, de több modot lefordítottak már mások is.
-
Laris2
senior tag
-
Gery D.
Topikgazda
Akkor félreértettem valamit.
Természetesen vannak hibák, magam is találtam. Sőt, amit még kezdetben a guglis angolról fordítottam, azt mostanában fordítottam át oroszból. De ezt írtam is pár hsz-szel ezelőtt.
Sose állítottam, hogy hibátlanul fordítok és ezt soha nem is fogom.
Egyébként én is önszántamból kezdtem el anno. Megtetszett a mod, de ugye az angollal játszhatatlan volt. Azon felül, hogy magamnak csinálom, másnak is segítek ezzel, hogy közzé teszem.
Több ilyen gondolkodású ember kellene, akkor nem itt tartana ez az egész. Csak sajnos mindenki pénzt szeretne belőle látni. De persze, senkitől sem lehet ezt elvárni, hogy a szabadidejét erre pazarolja. Bár, kritizálásra van idő.
Ezt most ne vedd magadra, nem rád gondoltam!
-
Laris2
senior tag
válasz
Gery D. #4654 üzenetére
Még csak föl sem merült bennem, hogy valamiért hibáztassalak, vagy hibát keressek a munkádban, csak gondoltam, te is beleszaladhattál valami hibába, amit megoszthatsz. A googleról annyit, hogy mostanában jelennek meg nálam felugró ablakban, hogy értékeljem a frissítésüket. Egyébként én, minden elkötelezettség nélkül a saját kedvtelésemből fordítgattam, viszonylag alacsony szinten, és amihez volt kedvem. A kezdeti segítséget a fórumtársaimtól kaptam.
Játszottam a Souppal, amit fordítottál, és utólagosan én is megköszönöm a munkádat.
-
Gery D.
Topikgazda
Nem értem, milyen hiba csúszhatott be nekem is. Ezt fejtsd ki.
A leírás a következő részt tartalmazza:
"Ez egy hobbi szintű munka. Nem tudok Ukránul, Oroszul, (ebből csinálom a fordítást) ezért biztos, hogy soha nem lesz 100%-osan pontos!"
Ezzel a sorral mindent elárultam. Azt írtam "soha nem lesz 100%-os a fordításom", ez azt jelenti, hogy nem hibamentes.Ezt a sor végére rakó dolgot se értem. De kiemelek még egy szakaszt abból, amit leírtam az összefoglalóban:
"Fordításnál a google fordítót, néha a Yandex-et használom a szavak, mondatrészek, mondatok lefordítására, de sose az kerül be a játékba, amit az kiad! Ez egy hosszú folyamat, mire egy mondat olyan lesz, amivel a játékban fogsz találkozni"A google fordítót nem mostanában frissítették. Folyamatos frissítésen megy át, viszont még akkor sem lehet úgy használni, hogy beillesztem és kimásolom a végeredményt. Én ilyet sose csináltam! A munkám NEM GÉPI FORDÍTÁS! Aláhúztam azt a részt, amivel ezt ki is hangsúlyoztam. Emiatt sose fognak "elvándorolni" a szavak, mondatrészek se a sor elejére, se a sor végére.
Legutolsó játékom során nem is kaptam CTD-t, csak egyszer, azt hiszem. Az is azért volt, mert fél napig ALT+TAB-bal ki-be lépkedtem a játékból fordítás miatt. Ilyen esetben nem csak a Stalkernél omolhat össze egy játék.
Ezen felül, bármilyen hiba-észrevételt, elírást szívesen fogadok, de azzal nem tudok mit kezdeni, hogy nálam is becsúszik egy hiba, főleg javítani nem tudom.
-
Laris2
senior tag
válasz
Gery D. #4651 üzenetére
Olvastam az összefoglalóban az említett jegyzetedet, nem írtál az előforduló hibákról, ami csak becsúszhatott neked is. Az én észrevételem , pl a scripts fájlnál, «МЁРТВАЯ ПЕТЛЯ»
a google az ilyen kiemelést időzőjelnek (»=") fordít, és ha a sor végére kerül, egyből program karakter részévé válik, és a játék szemponjából végzetes hibának számít, még ha nem is dob ki egyből a játék. Másik. Mostanában frissítették a google fordítót. Meglepően a legjobb fordítást produkálja oroszból magyarra. A text mappában ha nem jelölöm ki az utolsó mondat végén a pontot, ö betesz egyet, és kettő pontnál már el sem indul a játék. Ezt az NLC7- nél vettem észre. ( persze nem egyből) a guta kerülgetett. mi lehet a hibaamíg rá nem jöttem. Ez az NLC7 nekem bejött, a játék lényege, egy szerencsétlent élve találnak a felborult halottszállító autó mellett. Semmire nem emlékszik. Sidor megjelöltnek nevezi. és ajánlja, hogy beszéljen nevesebb stalkerekkel, a kilétéről, ill. keresse meg a Sokat tapasztalt Strelokot. Így bejárja a szerzett infók alapján azt az utat, amit Strelok is megtett. Útközben emlékképek ugronak be, ami segíti őt a célja felé. ( de kinek az emlékei?) Az utazása talán a legkiemelkedőbb stalker élményt nyújtsa. Ha nem lenne az az óriási csavar a játékban, simán lehetne a aáték címe a Zóna labirintusai is.
-
Gery D.
Topikgazda
Kiegészítettem az összefoglalót, fontos tudnivalóval!
Mielőtt bárki tovább játszana a fordításommal, érdemes elolvasni az összefoglaló kinyitása után megjelenő tájékoztatót!
Ez egy kis betekintést ad arról, hogy fordítom a modot, milyen tudással, vagy nem tudássalElőre is köszönöm a fáradozásotokat!
-
Gery D.
Topikgazda
2016-os NS-sel nem foglalkoztam. Az NSCP--be is csak átraktam a fordítást.
100%-ra nem írtam, hogy jó a fordítás, így aki a 2016-ossal akar játszani, az sajnos angolul tud ezek szerint.
Még a Soup-ot se tudom csinálni, mert van más fordítani valóm jelenleg.
Úgy hogy én, ezzel kapcsolatban nem tudok segíteni sajnos.Az NSCP2 nekem megvan, viszont most nem tudok ezzel foglalkozni.
Majd megnézem, hogy fel tudom-e rakni a másik tárhelyemre. Onedrive 5 gigát enged azt hiszem. Vasárnap, ha nem felejtem el. -
Laris2
senior tag
válasz
Gery D. #4644 üzenetére
Nem találtam az NSCP modot, helyette elkezdtem a 2016-os NS-t. Ebben jól átírták a szöveg képernyőre való megjelenítésének parancs sorait, és az azonos karakterláncok közé is ,egészen más szövegek kerültek, az NSCP-hez hasonlítva, így egyáltalán nem jó hozzá a magyarítás. Túl vagyok az alapjáték részén, és látom eléggé átírták a játékot. (más feladatok, rejtekhelyek) Eddig tetszik a játék, de érdekel a Solyankás rész hol, és hogyan indul el benne? Ehhez kapcsolódó cetlit nem találtam a Kordonon.
-
Gery D.
Topikgazda
S.T.A.L.K.E.R The Boardgame by Awaken Realms - Gamefound
Kis érdekesség. -
Gery D.
Topikgazda
válasz
speki1982 #4642 üzenetére
Nem tudok olyasmiről, hogy távcsővel nézett zsákból ki lehetne venni a cuccot.
Van mélyebb guggolás, azzal se éred el? Lehet hajolni oldalra a játékban, esetleg úgy.
Ha egyik se működik, akkor tanácstalan vagyok. Én csak elkezdtem az NS-t, nem játszottam vele sokat.
Ez a fórum a játékkal foglalkozik, semmi sem szemét, ami arról szól, úgy hogy nyugodtan. Csak én olyan dologban nem nagyon tudok érdemben segíteni, ami a Soup-ban nincs benne, azok pedig a lefordítatlan szövegek. -
speki1982
tag
Többet nem szemetelem a topikot, ígérem... csak még egy dolog. Gery, írtad korábban, hogy a Soupban és a Solyankában távolabbról is fel lehet venni a dolgokat/bele lehet nezni a hátizsákba akkor is, ha nem állsz közvetlenül mellette. A videoban láttam, hogy a srác látcsővel ránez messzebről a masik tetőn lévő hátizsákra és kiveszi belőle a cuccost.
Ez most működik vagy cheattel csinálja? A híd alatti zsákhoz nem tudok sehogy se hozzáférni, nem férek be. -
Gery D.
Topikgazda
válasz
speki1982 #4637 üzenetére
Csináltam egy kis térképet. Ettől jobbat nem találtam.
Jelmagyarázat:
Fekete négyzettel jelöltem az épületeket és a Vasúti híd alatti Helyőrséget.
Fehér négyzetben, Pirossal ponttal jelöltem a zsákok helyét, mellé írtam a számot, melyik az.
A legalján húztam egy piros vonalat, az a kerítés, amin túl nem lehet menni, mert az a pálya széle.
Ezen a térképen eredetileg voltak számok.
A Zöld 3-as a Katonai ellenőrzőpont.
A zöld 7-es a Farm, ott van nem messze az alagút, azt piros duplavonallal jelöltem a fehér négyzetben, ahol a Vagon is van, azt piros ponttal van megjelölve, kb hol lehet.HA nem lehet látni, töltsd le a képet és nagyítsd ki. Már nekem is eleve kicsi volt a kép.
-
Gery D.
Topikgazda
Nem ide tartozik, de ez a térkép baromi jó. A 3 részt foglalja össze és helyezi bele a területeket a térképbe.
[link]Még keresek egy használható Cordon térképet. Azon bejelölöm, hol van a 3 hely.
Szóval, a Híd alatti helyőrséget végül is lehetne út zárnak is nevezni, de azt hiszem, ezt minden alkalommal híd alatti helyőrségnek nevezik a játék folyamán. De lehet, tévedek.
Így lehetne legkönnyebben megtalálni a 3 helyet:
1. Egy fán az erdőben, túl a Katonai Ellenőrzőponton.
A Katonai ellenőrzőpont az a legdélebbi rész. Ahonnan Sidonak el kell lopni a Dokumentumokat. Az a fa majdnem a kerítésnél van, a pálya szélénél. Abban az oldalban, ahol át tudsz mászni egy kidőlt fán a kerítésen. Ott két fa is van egymás mellett, de ez az úthoz közelebbi.2. - Nézd át azokat, amik a síneken mennek.
Ez a vagon ott van, ahol át lehet járni az alagúton, ahol a mozgó Electro Anomália van. Fent a töltésen, amikor átugrasz a kerítésen, ott van a földön egy nyitott konténer, annak háttal kell állni és leguggolva kell a vagon alá bemenni és ott lesz a keréktengelyre feltéve.3. Sziklákban a Vasúti töltés és a Szemétdomb áthaladási pontja között.
Azon a részen van, ahol nincs kerítés a töltésen. Majdnem el kell menni a kerítésig, ott lesznek sziklák. Kb egy vonalban van azzal a leomlott épülettel, ahol Guild is lesz és ahova majd Astrologer megy, hogy bevárja a Doctor-t. Ha a híd felől jövünk, akkor ez ott van az út mellett jobb kézre. Tulajdonképpen nem is értem, miért említi az áthaladási pontot, mikor az baromi messze van. -
speki1982
tag
válasz
Gery D. #4633 üzenetére
A vonat kerekeinél, ahol mondtad a vasúti töltésen, Kuznetsovéknál, nincs a hátizsák. A töltés és a szeméttelepi átmenet közötti sziklákban, nincs, ezt a két helyet a videó jelöli. Most a Kordon déli katonai ellenőrzőpontját (ahonnan lopni kell Szido doksijait és a ruhákat a padlásról), vagy az északi, szeméttelepi átjárót érti a roadblock alatt, mert az északi is egy ellenőrzőpont elvileg.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz
speki1982 #4632 üzenetére
Ahol van az alagút. Afelett át lehet ugrani. Felette van az Electro Anomália is, ami ki szokott sülni. Ha Cordon kezdésétől nézzük, akkor Jobbra van ez.
Vagy most melyiket nem találod?
Ha a Katonai ellenőrzőpontot, az a legszéle a pályának. A híd alatti rész az a Helyőrség.
Mindjárt csinálok egy térképet mindhárom helyről.
-
-
Gery D.
Topikgazda
válasz
speki1982 #4630 üzenetére
Azért, mert nem volt meg az orosz szöveg. Én oroszul kerestem rá, azért adta ki.
Így lesz fordítva. Most nem fordítom le a teljes szöveget, majd holnap lehet nekiállok:
\n Cordon-ban:\n- Egy fán az erdőben, túl a Katonai Ellenőrzőponton.\n- Nézd át azokat, amik a síneken mennek.\n- Sziklákban a Vasúti töltés és a Szemétdomb áthaladási pontja között. -
speki1982
tag
válasz
Gery D. #4629 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy a vagonokat, a mozdonyt vagy magat a szerelvényt, vagy a sínpályát érti a költő. De igen, ez igy jó lesz magyarul, ahogyan írtad. Bár lehet, hogy alapesetben a vagonokat is lehet erteni rajta... esetleg a síneken gurulnak.
Köszi a videót, nem találtam sehol sem ezt a feladasort a neten sem.
Most néztem a videót, a hátizsákot az életben nem találtam volna meg, az biztos. Elképesztő helyre tették. Sokat sztalkereztem már, de ez a rejtekhely epic... állat -
Gery D.
Topikgazda
válasz
Gery D. #4628 üzenetére
Igazából az orosz itt arra utal pontosan, hogy azt kell megnézni, ami a sínen mozog, vagyis a kerekeket, csak ez így tényleg elég hiányosan van írva. Megpróbálom a fordításba valahogy leírni ezt, anélkül, hogy túl sokat elárulnék.
Ez lesz magyarul: - Nézd át azokat, amik a síneken mennek. -
-
speki1982
tag
Még egy kerdés az NSCP2-höz. A Kordonon, az ujoncok falujában találtam egy papírt egy lemez alatt, ami a Sötétvölgybe vezető alagút tetején lévő zsákhoz vezet, amiben egy további cetli van. Ez egy újabb küldetéssor első két jelzése lenne? A hatizsákban lévő irat újabb hátizsák - alig pontos - helyét adja meg a Kordonon: az első tipp a katonai útakadály melletti erdőben egy fában jelöli a következő infót, a masodik a vasúti töltés és a szeméttelepi átjáró közötti sziklákat említi, a harmadik meg rejtélyesen csak annyit mond, hogy vizsgáljam meg mindazt, ami a sineken mozog???
Tűvé tettem az összes ilyen helyet, de nincs nxoma a hátizsáknak. Valaki esetleg emlekszik, hol van? -
Gery D.
Topikgazda
válasz
speki1982 #4621 üzenetére
Alapjaiban szerintem megegyezik a két verzió. Ha jól tudom, akkor a Halott Városig még a Soup-pal is. Csak plusz dolgok vannak hozzáadva. De a fordítás úgy is csak a Halott Városig van megcsinálva, mert a Soup csak addig tart, az NS pedig folytatódik tovább.
A fordítás felrakása előtt érdemes minden fájlról biztonsági mentést készíteni. Mert ha valahol esetleg nem egyezik, akkor nem lesz látható a szöveg angolul. Ilyenkor ki kell lépni a beszélgetésből, elmenteni a játékot és leszedni a magyart és visszatölteni az állást.
A Halott Város után mindenképp ezt kell csinálni, hogy angolul folytasd a játékot. -
Gery D.
Topikgazda
válasz
speki1982 #4618 üzenetére
Buék neked is.
Feladatfüggő. Hogy melyik után indul újra be, nem tudom. Ha tippelnem kellene, akkor Yantar-ban fogsz vele ismét találkozni. Sajna nem emlékszek rá, rég volt.
Ha az NSCP2-vel játszol és a fordítást is feltetted, az erősen hiányos, plusz már sok minden javítva lett a Soup-ban, ami nem lett átrakva.Egyébként van egy végigjátszás a tárhelyemen, abba belenézhetsz, hogy fog folytatódni.
-
speki1982
tag
BUÉK minden Zónajárónak! Segítséget kérnék, elkezdtem a NSCP2-t, ebben Kostya rejtekeit (is)kutatom. Az első kordoni stimmt, utána átment a fószer a Bárba. Közben szerencsétlenkedtem az első szemétdombi rejtekkel, meglett, de kicsit későn, a Bárban odaadtam neki, aszonta, később beszélünk. Ezután tudtam csak leszállítani az Akimtól kapott fegyvert nehezen jött össze a péz a varjúszemekre), odaadtam, elvette, ott ül a tűznél. Azóta azonban nem adott új rejtekhely koordinátát, közben mar megjártam az x18-at is.
Be fogja adni, vagy kell valamilyen feladat hozzá? Remèlem, nem akadt el a rejtekhelyes küldetéslánc... Beszélni nem tudok erről vele érdemben, csak a szokásos kérdések jönnek fel. -
Dhampir
félisten
Tér-idő anomáliából elfogott üzenetfoszlány:
a zóna elrepített... valahová... dimenziók... vándorlok... kikötöttem... elhagyatott... végtelennek tetsző síkon... a zóna már csak ilyen... telis-tele van csalfa utakkal és buktatókkal.... jó esetben... ha tépetten is... de... élve szabadul ki... a felfedező... a folyton folyvást változó... rendellenes területek fogságából... különös létforma... bontakozik ki... a beszűkülő háttérből... nem antropomorf... alakzat... kényszeres boldogságot érzek... ami nem a sajátom... boldog... be akar olvasztani... magába... humán tudatom zilált... boldog... szétesőben... lobog... boldog... kobold... boldog új évet kívánok...
Később a Martalóc becenevű fosztogatót több palacknyi kiürült Kozák vodkás üveg társaságában találták meg. Szája széléből csillámló nyálpatakocska szivárgott a talajra, miközben elégedetten mosolyogva, szorosan ölelte magához egy kidőlt, hámló kérgű nyírfa göcsörtös derekát.
Boldog Új Évet Kívánok!
-
hubai38
aktív tag
BOLDOG ÚJÉVET MINDEN KEDEVES FÓRUMTÁRSAMNAK, ja és nézzétek meg a Stalker2 újabba videóját.
-
Dhampir
félisten
Békés, boldog Karácsonyt kívánok!
-
hubai38
aktív tag
Kellemes karácsonyi ünnepeket minden kedves fórumtársamnak.
-
hubai38
aktív tag
Skacok hogyan kel NPC-ket vissza hozni a játékba vagy Spawn Menű vel ?
Borov el tűnt. -
Gery D.
Topikgazda
válasz
hubai38 #4608 üzenetére
Régebbi hsz-em. Ezt csináld meg:
"Elvileg tényleg el kell menni a Kívánságteljesítőhöz, de mintha rémlene, hogy annak a háta mögött van egy teleport-kikapcsoló, vagy legalább is csak oda kell menni. Nézz szét, hátha látsz valamit"Ha nem jó, kívánj egyet és Agroprom-ból menj megint el Chernobyl-ba. Elvileg így már tovább enged a játék. Ha nem, akkor nem tudom, mi a gond.
-
Gery D.
Topikgazda
Valami kavarás van az Ökológussal. Amikor a PDA átalakításához Irányító kezet kell összegyűjteni, angolban is és a fordításban is kettőről van szó. De utána meg már csak egy kéz kell. Valaki emlékszik rá, valójában mennyi kell?
Én legközelebb csak vasárnap foglalkozok ismét a játékkal. -
Gery D.
Topikgazda
válasz
hubai38 #4605 üzenetére
A Felderítetlen Földön van egy barlangban. Neki is kell néhány feladatot elvégezni. A helyi Banditáktól kell lenyúlni valamit.
Közben átfordítottam Prapor pár feladat beszélgetését. Jókat nevetek, mennyire más az eredetihez képest.
Érdekes, az Angolban és a fordításomban is (nemsokáig) arról számol be Prapor, hogy nemrég meglátogatta Doctor. De az eredeti szöveg szerint nem is Doctor nevét mondja, hanem Bullet nevét. Ő az, akit a banditák elkaptak a Sötét Völgyben az átjárónál. Akit mi mentünk meg a biztos haláltól, miután átértünk.
Igazából tök mindegy, jelentősége nincs, ki volt az valójában, viszont érdekes. -
Gery D.
Topikgazda
válasz
hubai38 #4600 üzenetére
Így már látom, hogy az a titkos ajtós létra. Azt a bejáratot ugyanaz a teleport-csapda védi, mint az Agroprom Alagsorit. Valamit kihagytál. Teleport deaktiváló van nálad?
Olyan rég volt, hogy játszottam, már nem emlékszek. Pilgrim-mel beszéltél már?Frissítés:
Sarcophagus/ Hidden Door. (forumotion.com)
Elvileg tényleg el kell menni a Kívánságteljesítőhöz, de mintha rémlene, hogy annak a háta mögött van egy teleport-kikapcsoló, vagy legalább is csak oda kell menni. Nézz szét, hátha látsz valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
- 256 GB m.2 SATA III 2280 SSD több darab
- L14 Gen2 27% 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciávl
- Dell Latitude 5310 2-IN-1 - 13,3 CORE I5 10310U- 16Gb rammal- Érintőképernyős
- Több darab! MacBook Pro 16" M1 32GB RAM 27%-os áfás számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest