Nagyon, mivel audiophile körökben még kis fém árnyékoló lapkákat is van, aki vág és ragaszt az OPAMP-ra, hogy jobban védje az interferenciáktól, akár a gyári árnyékolás alatt is...
Engem így ezekkel a cuccokkal nem győzött meg, a 2114D ár/értékben nagyon jó holmi, a Titanium-HD/ST(X)-en is tűrhetően tette a dolgát, de azért inkább egy ár/érték bajnok, mintsem high-end megoldás, nekem első dolgom volt cserélni ezeket egy LM4562/LME49720-ra, ami számomra azonnali és igen jelentős javulást hozott, főleg az STX-en. Konkrétan nekem jobban tetszett a gyári OPAMP-os (1db LM4562) Auzentech X-fi Prelude hangja nem is kevéssel, mint a gyári, 2db 2114D I/V és 1db LM4562 Buffer Opamp elrendezésű STX-é. Pedig 3db LM4562-vel upgrade-elve azonnal fordult a helyzet és az STX hangja tetszett picivel jobban.
A modern N5532/5534-ekről pedig nem sok jót olvasni hifi körökben, kb. első dolga igényesebbeknek kivágni ezeket valami komolyabb javára. 20-30 évvel ezelőtt a Signetics/Phillips által gyártottak elvileg jók voltak, de a maiak csak specifikációjukban hasonlítanak rá, ezt írja mindenki, aki hallotta őket. Sajnos ma gyakran alkalmazzák ezeket, mert piszok olcsók, egy N5532 nagyobb mennyiségben rendelve nincs egy fél dollár sem... Ehhez képest egy LM4562 több, mint 3X ennyibe kerül.
Az OPAMP foglalatok se túl igényesek, hogy egy sima rugós van a precíziós helyett. Az STX2-n, és az Auzenen is precíziós van, ezerszer kultúráltabb, minőségibb megoldás.
Az mondjuk jó, hogy úgy látom, nincs kondenzátor a jelútban az OPAMP után, hogy valami jót is írjak.