A Rust egy sandbox túlélő játék, amelyet a nagy sikerű Garry's mod fejlesztő csapata a Facepunch Studios készít. Olyan alkotások ihlették, mint például a DayZ, a Minecraft és a Stalker. A játékban egy ősembert alakítunk az apokalipszis után, ahol egy ellenséges környezetben kell megállni a helyünket, ahol az éhséggel, a szomjjal, a hideggel és természetesen a többi játékossal is meg kell küzdenie rákényszerítve minket a folyamatos fejlődésre.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
b05co
tag
Habár már megbeszéltük steamen, azért a nagyérdeműnek leírnám, hogy a félreértés ott volt, hogy Yitushi a Community szervert "non official"-nek vette, nem pedig úgy, ahogy én értettem, tehát a Steam csoportban összeállt több hazai játékos kezdeményezésének. Azért itt érdemes tudni, hogy a kolléga nem volt teljesen tájékozott, mert ekkor már bőven ment a szerveződés a Steam csoportban, amit ő nem követett figyelemmel (admin voltam már egy ideje stb...), én pedig ezt nem is feltételeztem, hisz ő maga is moderátori szerepkört töltött be Továbbá (és még mindig csak azért hogy mindenki értse miről van szó) nem magával az Oxide moddal volt a gond (hiszen az önmagában semmi extrát nem tartalmaz egy Welcome msg-n kívül), hanem azzal, hogy komolyan meg volt változtatva a játékmenet, mivel ki voltak véve az automata fegyverek stb, stb... Azt is megbeszéltük, hogy én megértem, hogy napi szinten 20 hasonló üzenetet kapott "komolytalan" arcoktól, de azért én továbbra is azt gondolom, ha picit nagyobb az érdeklődés a részéről, akkor most egy szerver futna, egy bővebb megbízható admin gárdával, nem pedig kettő, úgy, hogy az egyik szerveren 1 admin van a másikon meg 3... Közösségi pedig attól lesz, hogy a közösség egy nagyobb hányada tevékenykedik a szerver a facebook és a steam group mögött, továbbá feljárogatnak az emberek a Mumble szerverre is ismerkedni beszélgetni stb... Ezt sem vita alapként írom le, csupán megválaszolom a kérdést Igazából mindent összevetve az alap magyar probléma lépett fel, senki sem bízott senkiben, így lett két szerver, most pedig jön az erősebb kutya ****ik rész, amit pont el akartam kerülni, mert senkinek sem jó, pláne nem a közösségnek, de egyelőre még nem született megoldás
[ Szerkesztve ]