Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5) #43960832 válasza Kalandor (#3) üzenetére


#43960832
törölt tag

(vidék: 50 ezres városka)

Az egy dolog, hogy van menetrend, de ez csak amolyan közelítés inkább. Van, hogy előbb jön a busz 10 perccel, van, hogy 20 perccel később. Hozzáteszem, megmagyarázhatatlan okokból, értsd nyáron is, reggel is délben is este is. Ahol én lakok, átlagban 1 óránként közlekedik a helyijárat. Nem, nem a világvégén lakok egy kis faviskóban, hiszen itt él a város lakosságának kb 1/4 része. Az utolsó busz este 10kor indul. Nincsenek éjszakai járatok. Folyamatos a járatcsökkentés, emellett szokássá vált, hogy a csuklós buszok helyett (amik sz@rrá vannak tömve) most kisbuszt indítanak. Nem egyszer fordult már elő, hogy nem tudtam felszállni, inkább hazabattyogtam a következőig. Az alap, hogy fűtés nincs a matuzsálem Ikarusokon, de nem azért, mert nem működik, hanem a sofőr hazaviszi a saját kocsijába az erre szánt gázolajat. Személyesen ismerek sofőröket akik ezt játszák.
Gondolom a penetráns hullaszagban való utazás az Pesten is megvan, a cigányok kötözködése, bömbölő telefonzene hallgatása már kevésbé.

Jelenleg egy vonaljegy ára a sofőr bácsinál: 310Ft, elővételben 195Ft.
Egy havi tanulóbérlet ára: 1990Ft

Ugyanez Budapesten: 400, 300, 3700Ft.

Kérdezem én, ez az ár amit én fizetek, nem irreális kicsit a szolgáltatás minőségéhez képest?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.