Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Én is K Astrában reménykedtem a múltkor, de 1.0 ecoboost lett belőle. Mellette szóljon, hogy 5-en, klímázva 80-160 között fele autópálya fele országúton 6.67-et fogyasztott rátankolva.

[ Szerkesztve ]

(#2) Stanlee válasza aero. (#1) üzenetére


Stanlee
őstag

Az ecoboost 6 sebesseges - ha jol emlekszem ugyanigy 120 lovas - valtozata nem rossz, mi is szeretjuk, igaz nekem a terdem mindig beleutkozott a vilagitas tekerogombjaba, a K astraban ez nem igy volt. Ill. a Ford kormanya szerintem jobb fogasu, mint eze az astrae volt.

A legutobbi ecoboost egy otsebesseges 100 lovas gep volt, na arra baratnom azt mondta, hogy sz*r, amikor a nullasrol az M1-re rakanyarodik az ember es van a kis emelkedo egyszeruen alig akart felmenni a tetejere az auto, es ugyanannyit evett a vegere, mint az erosebb valtozat, igaz visszafogottab vezetesi elmenyt szolgalva.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#3) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

a tp aktivitásának két feltétele van: te engedélyezd és legyen a rádiócsatornán tp. ezért tűnhet bonyolultnak.

mi az a bordcomputer? milyen szegélyszámítógép van az astrában?

gondolom a 125 lovas 1.4-es motor az turbós.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#4) Stanlee válasza bambano (#3) üzenetére


Stanlee
őstag

Amig nem engedelyezed a TP-t, de van olyan ado az eppen foghato adok listajan, ami sugaroz TP-t, addig normalisan ki van emelve a TP. A radio beallitasaiban kell aktivalni/engedelyezni a TP-t, onnantol kerul szogletes zarojelbe es jonnek a kozlekedesi informaciok. Minden mas autoban es a korabbi opelekben is a radio beallitasaiben engedlyezi az ember a TP-t, es ha fog TP-t a radio - lehet masik adorol is, nemcsak azon, amit eppen hallgat az ember - akkor szolnak a kozlekedesi hirek. A TP pedig ki van emelve a kijelzon valahol, nincs bohockodas a szogletes zarojellel. Ez egy gagyi funkcioja ennek a fejegysegnek.

A nemet Bordcomputer-nek irja, igen, a nelkul.

Igen, a 125 lovas turbos.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#5) aero. válasza Stanlee (#2) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

125 lovas verzió volt igen. Aránylag jól ment megpakolva is, meg emelkedőkön. Sokat nem kell várni, én is erősebb autóhoz vagyok szokva. Nekem a kormányrudazat dörzsölte a cipőm elejét, ha be volt nyomva a kulung, amit nem tudok hova tenni. Ez jobbkormányos volt, én jól elfértem benne, kényelmes a pozíció, jó helyen a váltó/könyöklő, de a K Astra jobban bejövős kívül belül.

(#6) sfefe


sfefe
őstag

Nalunk a ceg most vett ilyen K-s astrat csak a kombit(1.4t).
Hat beulve azert nem nyugozott le. Most H-st hasznalok persze ehhez kepest ugye modernebb...
De ami marhara idegesit es nem tetszik benne az az ablak emelo gombok helye. A G-nel szinten elegge hatul voltak most ennel szinten hatrebb raktak a H-nal pont jo helyen volt. Itt hatra kell huzni a kezed meg fel a vallad, hogy az ablakon allitgass..Ez nalam nagyon nagy minusz, kenyelmetlen.
A masik a H-nal a rolot csak megnyomtad a fogantyut es hatra ment a rolo ennel meg mint 1980-ban meghuzod hatra es felemeled vagy mi mar nem emlekeszem, na ez is visszalepes.
A kijelzo kozepen.... Na az meg fako, nem tudom ebben az vmi muanyag vagy mi de pl a Vitaraban is meg az Oktaviaban is valahogy jobban lathato elesebb. ( lehet uveg azokban nem tudom, tapintasra is annak erzodik)
Az ules beallitva a kormany teljesen fenti helyzetben es a labam hozzaer mikor kilepek az autobol a H-nal meg siman elfer a labam.
Az auto a H-snal is hosszabb igy parkolni meg rosszabb vele. (parkolohely kereses)
Az ajtoban az a kis 3szog ablak ( meg a tukor igy hatrebb van) szinten szokatlan de gondolom ez megszokas kerdese. Na meg az a kozepso zukor milyen kicsi.:)(lehet ez ebben a felszereltsegben ilyen)
A konyoklo: Alap helyzetben semmire nem jo elore kell huzni ugye de igy meg nem nyithato csak ha a visszatolom... Ajton levo konyoklo hat az oktavianal el van talalva ha fogod a kormanyt pont ott van nem kell balra nyujtozkodni, hogy ratedd a konyokod na ennel nem ilyen. ( igaz a H-sban sem)
Tudom ezek aprosagok de akkor is.....
Hogy jot is mondtjak a hangszorok jol szolnak.
Menni meg nem mentem vele majd vmelyik nap kiprobalom most csak rovid beuleses ismerkedes volt.

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.