Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nakivagyok
tag
Két hete van meg a telefon, beállnék az elégedett vásárlók sorába Tökéletes, nem tudok mibe belekötni.
- Nincs röccenés, nincs lassulás, nincs akadás, minden marha gyors, a multitasking isteni, játékok között is pöccre vált.
- Ujjlenyomatolvasó hibátlan, a napokban sikerült megvágnom az ujjam pont azon a részen amit megtanult, de még így is 100%-ban és villámgyorsan felismeri.
- Az Alert Slidert imádom!
- A külső szubjektív, de nekem bejön. Egyedül az 5.5 coltól féltem (4.3-ról jövök), de kb. 5 perc alatt megszoktam, és utána kézbe véve a 4.3-as Sensationt ijesztően picit lett, nem is tudom eddig hogy voltam el vele
- Kamerával kapcsolatban a mostani high-end mobil kamerákhoz nincs viszonyítási alapom, szubjektív véleményem szerint mobilhoz képest nagyon szép képeket csinál.
- Üzemidő nagyon-nagyon jó. Kijelzőidőből 5-6 óra simán megvan egy feltöltéssel, készenlétben pedig kevesebb mint 1%-ot merül óránként. Mindez úgy, hogy minden be van kapcsolva (lte, wifi, gps, auto-sync...)
Nem csalódtam, sőt! Mostantól csak OnePlus-t fogok venni, a One-ról is csak jókat hallottam, a Two pedig hatalmas
Nem tudom a tesztben szereplő készülékkel mi volt a gond, de úgy látom elég egyedi eset és nem csak nálam nincsenek ilyen hibák. Valaki juttasson el a tesztelőnek egy másik készüléket is, újratesztelésre
ndlx
aktív tag
5 óra? Nexus 5?
Mesében. Na ez volt a nap vicce.
3 munkatársamnak van, plusz nekem és a feleségemnek. Mind ugyanolyan időket megy 2.20-3 óra között, de mondom, a három órához már ne mozdulj ki a lakásból. Szóval kamu. Kár elhinni.
Ellenben ez a ONEPLUS cucc elég bitang, hibát nem tapasztaltam, egyiket sem, a gomb is jó, akárhány kézzel fogom, mindig felold, de a legjobb hogy a lenyomatolvasó még egyszer sem hibázott 2 nap alatt. És gyors. Király gép. És állat szép. Bár a nexusom is szép, csak ez mentette meg eddig
[ Szerkesztve ]
Jaygab
tag
Jò lenne ha újratesztelnèk és új cikket írnának róla ami fedi a valóságot,mert ez a telò kegyetlenül jó!
Bár aki veszi a fáradságot és elől elolvassa a kommenteket az rájöhet magától is. De nekem nem fáj az sem ha csak pár embernek lesz az országban ilyen bitang telefonja :-)
G4bi89
senior tag
Új teszt biztos nem lesz. Viszont annyit tényleg bele lehetne írni, hogy csak a nálunk járt tesztkészülék produkálta és nem általános hiba...vagy valami hasonlót.
Mert az vicces, hogy akitől a készüléket kaptátok még annál sem produkálta. Szóval minden sértés nélkül itt user error van Legend részéről.
Lehet valamelyik program okozta a galibát, esetleg a 2.1.1 oxygen ota frissítés után nem volt factory reset. (mert az tud galibát okozni néha)
"egyenlőre muszály biciglizni külömben..."
Jaygab
tag
Itt egy korrekt tesztvideó:
https://www.youtube.com/watch?v=ubL8tkvRbbU
norbi93
senior tag
A cikkben lévő hibákat én sem tapasztalom. Egyedül a kamera framerateje esik sötétben, de ez szoftveres bug lesz, más egyáltalán nem jött.
Jaygab
tag
Itt pedig a képeket lehet megnézni aki fikázza a kameráját:
https://picsurge.com/g/TcnYeF
plejik
addikt
Azért ennél vannak jobb teszt videók.
[Apple Watch Series 7][iPhone 14 Pro][MacBook Pro M1 pro 14" 2021][PlayStation 5 Digital Edition][XBOX Series X][LG CX3 OLED]
Jaygab
tag
Vannak, de ez legalább magyarul van
Just_Reboot
addikt
Sajnos, ettől a gyerektől a falra mászok.
így az aksi valóban hozza az átlagszinet
<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>
Shyciii
veterán
Pontosítanék. Kernel cserével túl is teljesíti az átlag szintet
forintuser
őstag
Sziasztok.Mit gondoltok? Hajtsak fel valahol meghívót, vagy vehetem amazon, eBay stb helyeken is, úgyis mindegy.Garancia hogy működik amúgy? Köszönöm a válaszokat.
Holnapkészítést vállalok.
szpali
addikt
itt egy meghívó:
http://mobilarena.hu/tema/re_bemutatkozott_a_oneplus_2/hsz_1862-1862.html
az enyém tegnap éjfél körül járt le
iPhone 13 Pro/Mi13 || MBP M1 Pro 14 || Philips 55OLED805 | Denon X2400 | Wharfedale Diamond 240+220C+220+10.GX || Signum Z28NEL & Bertone Cabrio Z18XE
plejik
addikt
Szerintem meghívó. Most a fórumban van is vagy 4 ami gazdára vár, nézz be oda.
[Apple Watch Series 7][iPhone 14 Pro][MacBook Pro M1 pro 14" 2021][PlayStation 5 Digital Edition][XBOX Series X][LG CX3 OLED]
forintuser
őstag
Köszönöm a válaszokat.
Holnapkészítést vállalok.
Criton
veterán
Ez akkor senkinek sem? Ezt azután vettem csak észre mikor a Greenifyban állítottam pár dolgot.
Nakivagyok
tag
Nekem nincs ilyen alkalmazásom.
Shyciii
veterán
Nekem is van, csak letiltottam. Ez elvben csak azoknak jelenik meg, akik az eszközüket vállalati környezetben is használják. Pl exchange szerver van bekonfigolva, vagy vpn, vagy office365 account.
Jaygab
tag
Nekem sincs...
K82
őstag
Nem mindegy honnan veszed, mert e-bay-en inkább a kínai verziókat árulják, az meg az EU-s LTE sávok egy részét nem tudja, valamint a dual sim sem fog működni az egyetlen IMEI szám miatt.
A webshopokban is az A2001-es verziót árulják, ami meghívó nélkül hozzáférhető.
Garancia a oneplus honlapján keresztül működik, RMA formájában.
Pixel / OnePlus Pad
ittakary
nagyúr
Angolul Google Policy ha jóltudom, igen van ilyen is rajta
mjani1172
addikt
Visszaolvasva tényleg értelmetlen, valami kimaradt.Én erre reagáltam volna egy nagyon hosszút:
"igy a lopott,buheralt,tadzsikisztanbol becsempeszett szemetek nem nyomjak le a one plus"
Igen,de ennek a telefonnak az árában semmilyen adótartalom nincs és ehhez képest még egy ócska sufni-gsm is rettenetesen korrekt eladó.
Mivel kínából jön, így a fejlesztés és a különböző jogdíjak úgy vannak megfizetve mint minden kínai dolognál: egyszerűen sehogy,nyugodtan nevezhetem lopásnak.
Az országba is úgy jön be,hogy mindenféle teher nélkül becsempészik,mindegy hogy hívjuk ilyen olyan himi-humi cégek egy eus ország, jellemzően anglia érintésével egyenként küldözgetik.
Azok a kínai gyártók akik legalább a hazai közterheket megfizetik,normális boltban árulnak és így próbálnak korrektek lenni ezért rettenetes hátrányban vannak.Aki valamit is dolgozott valaha a kereskedelemben vagy bárhol és nem fogalmatlan az tudja,nem csak áfa van,hanem többféle adó igy az élből kb 40% előny annál aki nem fizet semmit.
Ezen kívül nincs hazai szervíz, azokat sem kell fizetni még jobb,még olcsóbb.De gondolom mikor hőbörögni kell akkor majd mindenki nyomja a dumát,hogy miért rossz pl az egészségügy miért nincs pénz,mért nincsenek megfizetve az emberek.
Magáról a készükről:állandóan flagship killerként reklámozzák magukat.Én arra mondom hogy csúcsmodell ami ha nem is minden tulajdonságában csúcs, de sokban.Ez a telefon semmiben nem csúcs jelenleg.
Nem rossz, nem gagyi készülék, de sem felbontásban,sem akkuidőben,sem méretben,sem anyaghasználatban,egyszerűen semmiben nem csúcs.
És ha ehhez hozzáveszem,hogy kb 130-140 ezer ft hazai szervíz nélkül,hogy min. 40% adó nincs megfizetve,mert akkor már 190-200 ft ezer lenne.Így más ársávba kerülne rögtön.
Ez akkora csúcs?
Ezért írtam, hogy nem korrekt ezt semmilyen itthon kapható dologgal összevetni.
[ Szerkesztve ]
Shyciii
veterán
Akkor elsőnek had reagáljak én:
1. Tehát azt állítod, hogy a Oneplus úgy küldi a készülékeket az országunkba, hogy semmilyen adót, semmit nem fizet. Csak úgy mellékesen mondom, hogy ezzel a DHL, mint a világ egyik legnagyobb szállítóját is csalónak nevezed meg, hisz jórészben ők is felelősséget vállalnak azért, amit szállítanak (mert ugye nem kockacukorként hozzák be).
2. Az hogy semmiben nem csúcs a Oneplus 2, az nézőpont kérdése. Én kapásból kettőt is tudok. Ár/érték arányban, és kényelmes és egyben praktikus fogásban (lásd hátlap).
3. Érdekes, hogy a szervízzel pedálózzol. Ezekszerint van konkrét tapsztalatod a Oneplus szervízeléséről. Megosztanád velünk? Nekem van tapasztalatom, és a Oneplus One topicban le is írtam. Ha valaki érdekel, nagyon szívesen megosztom a tapasztalatomat, de én elsősorban a tiedre vagyok kíváncsi, hiszen te ezekszerint mindent tudsz erről. Nos akkor érdeklődve várom.
[ Szerkesztve ]
MartOOn
addikt
Kicsit forditva ülsz a lovon...
HTC G1 > Spica > Milestone > SE X10 Mini > HTC Hero > ZTE Blade > DELL Streak 5 > SGS2 > HTC Desire > SGS3 > Nexus4 > SGS4 > Nexus5 > OnePlus One > SGS5 > OnePlus 2 > LG G4 > SGS7E
mjani1172
addikt
Gondoltam hogy ez nehéz lesz.Vitatkozhatunk de legalább arra írj amit írtam.
1. A DHL nevét le sem írtam.De gondolom kaptál Áfa-s számlát, hogy ha akarod akkor visszaigényeld az Áfa-t.
2. Az ár érték szvsz. nem, jó sőt. Alapból sem egy nagy durranás a közterheket megfizetve meg már egyenesen rossz.
Nem fogok most belemenni ilyen gyerekes telefon összehasonlításba én már ebből kinőttem, de mondjuk jelen pillanatban Huawei P8- at kapni a t-nél valami órával, 120 ezer ft-ért.Itthon, hivatalosan, itthoni szervízzel.
Ez nálam egy korrekt ajánlat,egy kb. hasonló kategóriára.
3.Azt írtam nincs itthoni hivatalos szervíz.Ha tévedtem bocs.Mivel azt írod nem igaz amit írok,és neked már volt velük tapasztalatod,oszd meg kérlek a hazai szervíz címét,én is tévedhetek.
4.Te figyelmeztettél a helyesírásomra (tényleg kimaradt egy szó,ezért értelmetlen lett a mondat,sajnálom) elárulnád a "pedálózzol" milyen nyelven van?
Érdeklődve várom én is.
mgy
senior tag
Szerintem itt erre (rád) semmi szükség...
MartOOn
addikt
Pihit neki
HTC G1 > Spica > Milestone > SE X10 Mini > HTC Hero > ZTE Blade > DELL Streak 5 > SGS2 > HTC Desire > SGS3 > Nexus4 > SGS4 > Nexus5 > OnePlus One > SGS5 > OnePlus 2 > LG G4 > SGS7E
Shyciii
veterán
1. Akkor írok neked egy meglepőt. USA-ból rendelek bármit hivatalosan, és nincs ÁFÁ-s számla. Nos, ez hogy lehet? A megfejtést nem árulom el, legyen egy kis feladatod, ha már az észt osztod. Legalább egy kicsit tanulsz is. Azt még ideírom, hogy ennek ellenére céges szinten sem kaptunk büntetést, hisz a megoldást csak te nem tudod, a könyvelők, NAV igen...
2. T-ben ennyiért veszed, és semmit nem kell vállalnod érte? Úgy érted, grátisz kapod a pénzedért, nem kell semmilyen tarifacsomagért továbbra sem fizetned, nincs hűségidő semmise, ugye? Mert én ilyen szolgáltatóval még nem találkoztam.
3. Azt írtad, hogy mivel nincs hazai szervíze a Oneplusnak, ezért az árban nem is szerepelhet ez az öszeg. Ezzel akkora hülyeséget írtál, hogy kvázi a komplett világpiac röhögne rajtad. Szerinted az angliai központjuk ingyen dolgozik? Nyilván, hiszen egyik országban sincsenek ott, tehát a készülék ára biztos nem tartalmazza a szolgáltatásokat...Te komolyan el is hiszed amiket leírsz? Komolyan azt hiszed, hogy ezekután bárki is hitelesnek fog gondolni téged?
Amúgy Oneplus szervíze így működik. Konkrét tapasztalatom a Oneplus One-al:
1. Fastboot-os telepítést elszúrtam egy scriptel (belefagyott menetközben) -> IMEI-t elvesztette a készülék, és se wifi, se mobiladat nem ment
2. Bejelentettem a weben. Aznap felvették velem a kapcsolatot, és kértek infót
3. Elküldtem neki a kért infót, plusz kaptak róla képet, videót, hogy megelőzzőm a további kérdéseket
4. Megköszönték(!) a plusz dolgokat, és tájékoztattak, hogy a technikusuknak tovbbították
5. Még mindig aznap vagyunk, írták, hogy távasztalom oldanák meg a problémát, ezért küldött egy linket, ahol foglaljak be egy időpontot, és megírta, hogy miket töltsek le előre, amivel majd dolgozni fognak
6. Azon a napon én mindent az asztalra egy mappába másoltam, hogy minden kéznél legyen az illetőnek. Elhelyeztem az asztalon egy feliratot, hogy a kért driverek fent vannak a gépen, így azt már nem kell telepítenie, plusz a kért módosítás is megvan a certificate telepítéséhez. Ezt a srác kedvesen megköszönte(!!), hogy ennyire segítettem a munkáját.
7. 1 órás próbálkozás után annyira sikerült rendbehozni, hogy wifi működött, de az IMEI-t továbbra sem látta. Közölte, hogy 1 órán bellül emailt fogok kapni, hogy mi a teendő (ez kevesebb mint 45 perc alatt megjött)
8. Emailben leírták, hogy a készüléket vissza kell postázni. Leírták, hogy pontosan mik a lépések Magyarországot figyelembe véve.
9. DHL Express-el ment el a készülék, még aznap, mikor jeleztem a DHL-nek a küldött kódot
10. Másnap(!) a készülék megérkezett a szervízbe, és rögtön írták, hogy átvették.
11. Másfél nap múlva írtak, hogy a készüléket kicserélték, és postára adták (DHL Express újfent).
12. Másnap a készülék a kezemben landolt.
Megjegyzés? A készüléket én szúrtam el, egy hibás frissítő scripttel. Ennek ellenére a szállítást ők fizették, ami a legdrágább és legygyorsabb változat volt a DHL-nél. És most jön a java. A javításért sem kellett semmit fizetnem, sőt! Nem javították a készüléket, hanem inkább küldtek egy vadonatúj készüléket.
Erre egy szavam van: RESPECT.
Nos akkor melyik prémium gyártó csinálja meg ezt itthon a hivatalos szervízben? Eddigi tapasztalataim alapján senki. Konkrét példa Apple, Samsung, Nokia céges telók. Samung magán telók. Volt hogy 1 hétig javították a telót, majd visszaadták hogy jó, és konstaláltam már másnap, hogy ugyanaz a hiba fenáll (ezt amúgy sokan megszívták már ahogy nézegettem). Apple a közel 300eFt-os telójával sem különb, ugyanezt simán eljátszák, ugyanilyen szar határidővel is, vgy közlik hogy BEÁZOTT az a készülék, ami folyamatosan tokban volt. És emellett, nem hogy kedves, jó szót nem kapok a szervízbe, de még hülyének is néznek. Köszi. Nincs szükségem a magyar szervízközpontokra, amit annyira istenítesz, mert nekem javarészt nincsen jó tapasztalatom (max a legutóbbi Philips tvszervízzel, de ugye az nem mobil...). És az a baj, hogy céges telókkal is ugyanezeket megszívtuk már. Hát ennyit érhet egy 250-300eFt-os telefon árába épített híres hazai szervíz.
Csak csendben jegyzem meg, hogy a marketinghez sem értesz, hisz lazán besz..tad a flagship killer jelzőt. Ezt fricskának szánták, és nem komoly jelzőnek. De hagyjuk, mert ez már magas lesz neked.
mjani1172
addikt
1.Bármit vehetsz bárhonnan,vám és áfa nélkül szabályosan de nem mondod meg mi a titok csak te tudod.
2.Domino kártya nincs előfizetés.
3.Azt irtam nincs hazai szervíz,mert nincs hazai szervíz.
Részemről lezártam a dolgot,nem szeretnék személyeskedni,amit írtam vállalom,annak ellenére hogy látom sokaknál már ez is kiverte a biztosítékot.
Shyciii
veterán
1. Megint orbitális hülyeséget írtál
2. Ó igen Dominó. Most gyorsan megnéztem ezt a P8-at. Jó hasonlat, de kvázi minden hardverben jelentősen gyengébb, mint a Oneplus 2, így akkor azaz ár amit leírtál nem tudom hogy miért jó. Max a szolgáltatónak.
3. Nem, nem azt írtad, hogy nincs hazai szervíz, mert nincs hazai szervíz.
Nézzük mit írtál pl:
"Ezen kívül nincs hazai szervíz, azokat sem kell fizetni még jobb,még olcsóbb.De gondolom mikor hőbörögni kell akkor majd mindenki nyomja a dumát,hogy miért rossz pl az egészségügy miért nincs pénz,mért nincsenek megfizetve az emberek."
Állításod szerint nincs hazai szervíz, ezért a készülék olcsóbb lehet. Bár máshol sokkal színvonalasabb szervíze van, és ingyen van az express szállítás, de ettől még szerinted nincs benne az árban. LOL.
És ebbe még sikerült belekeverned a hazai egészségügyet is, hát ez a non plus ultra
"amit írtam vállalom"
Ez dícső dolog. Csak a baj ezzel, az hogy olyan blődségeket írtál, hogy világosan látszik, hogy sem a kereskedelemhez, sem az import-exporthoz, sem az árképzéshez nem értesz (bárhol is dolgozol), de jössz fikázni. Nah ezért verted ki itt az embereknél a biztosítékot, és nem másért.
Úgyhogy ahogy írtad, lezártnak tekinthetjük az ügyet, mert már így is mélyre süllyedtem, hogy megpróbáljam veled megértetni a dolgokat konkrét példával is, de látom, hogy benned igen kemény gyűlölet van a kínaikal szemben, lásd ezen mondatod: "Mivel kínából jön, így a fejlesztés és a különböző jogdíjak úgy vannak megfizetve mint minden kínai dolognál: egyszerűen sehogy,nyugodtan nevezhetem lopásnak."
Úgyhogy számomra Closed.
RaveForce
veterán
Nos akkor melyik prémium gyártó csinálja meg ezt itthon a hivatalos szervízben?
erre már egyszer kaptál választ de úgytűnik kár volt időt pazarolni rá, mert write-only...
„egy mobilarenás topik terebélyesedésével annak az esélye, hogy valaki a samsunggal vagy az apple-el von valamilyen párhuzamot, közelít az egyhez. Kiegészítés 2017: a xiaomi is jön fel, HMD Global topikban főleg. ” RaveForce's Law
MartOOn
addikt
Leirhatnad megegyszer mert pl nekem se ugrik be ilyen. Egyedül talan a Samunak volt hazhozjaro premium szolgaltatasa. Sajnos epp most szuntetik meg. De ha te a dilettans ugromakikra gondolsz az almas sztorokban. akkor kerlek ne is valaszolj. Az egy vicc kategoria. Amilyen palik ott dolgoznak... Egy hasznaltuzletbe nem vennem fel oket az aluljaroba....
HTC G1 > Spica > Milestone > SE X10 Mini > HTC Hero > ZTE Blade > DELL Streak 5 > SGS2 > HTC Desire > SGS3 > Nexus4 > SGS4 > Nexus5 > OnePlus One > SGS5 > OnePlus 2 > LG G4 > SGS7E
G4bi89
senior tag
Először is független árat kártyással összehasonlítani nem fair. Mi van ha Vodafone-os vagyok, akkor majd átballagok a T-hez mert jó árban van egy telefon?
A Huawei P8 169 ezer függetlenül szóval innentől ez már bukó. Na de, hogy még jobban az legyen a Kirin 930 kb. Snapdragon 800/801-es szint, és ez mellé társul 3GB ram. Ezek után költői a kérdésem, de mi is van az OPT -ben ? Segítek Snapdragon 810 és 4GB ram.
Az meg már tényleg "mellékes", hogy 5,2 vs. 5,5inch és 2680mAh vs. 3300mAh az akkumulátor kapacitása. Végül is sikerült megtalálni azt a telefont érvnek ami egyáltalán nem ugyanabban a ligában játszik.
[ Szerkesztve ]
"egyenlőre muszály biciglizni külömben..."
kenwood
veterán
Elvileg az eu-ba nem juthat be ugy,hogy nem fizetik meg valamelyik eu-s orszagban az afat.
Ha megis,akkor reszben igazad van,de az az illetekes hatosagok hibaja,es mielobb kezelni kell.
A szervizben nem teljesen ertek egyet,mert az EVGA-nak is pont az az egyik legfobb erossege,hogy nem kell a kereskedokkel szivni,hanem kozvetlen rma van ( raadasul ok nem matricazzak fel meg a refhutos vgakat is,nehogy normalis homersekleten hasznalhasd).
Nem tudom,hogy mekkora koltseget lehet igy sporolni,de azert itt is lehet valamennyire igazad.
Dolgoztam kereskedelmben,mobilt is arultam.
Es igen,a gyomrom forgott attol,hogy megneztem a nagyker arakat,es szinte minden modellbol volt vagy 15-20 bolt,akik jo 20%-al oclsobban adtak (sajat gari,doboz nelkul,nemet menu,ket -harom het mulva, se)
Az egyik ilyen fel akart venni.Az lett volna a munkam,hogy a 70k-ert hirdetett nemet menus,kieg nelkuli (nem letezo) telokat adjam el 80-ert dobozzal,magyar menuvel.Termeszetesen 4 oras minimalberre bejelentve.Ocsem ismerose volt,de elkuldtem a picsaba.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
Shyciii
veterán
Kérlek újra írd le, hogy melyik prémium gyártó esetén van az, hogy user error miatt elrontott készülék esetén ingyen (mivel hazai akkor háztól-házig) szállítással, és ingyen készülékcserével (vadi újra) megoldják a problémát. A Samsung, Apple, Motorola, Sony a user hiba miatti készülék javításáért pénzt kért, és nem cserélte vadi újra pénzért sem, hanem javította. Szal érdeklődve várom az általad állítólag leírtat már
[ Szerkesztve ]
kerlas
tag
Üdv! Van egy meghívóm OnePlus 2-re amely még 22 óráig él, ha valakit érdekel, privátban jelentkezzen, aki a legelső az kapja.
mjani1172
addikt
Ezekkel mind egyetértek,én is így látom.
Nakivagyok
tag
Nem biztos hogy általa lett leírva, csak annyit írt, hogy "erre már egyszer kaptál választ", de azt nem írta, hogy kitől...
Ettől függetlenül én is érdeklődve várom
Shyciii
veterán
Az a baj, hogy konkrétan erre nem kaptam választ. Az rémlik, hogy valaki azzal pedálózzott, hogy háztól-házig szállítás van máshol is, de attól én nem esek hanyatt, főleg nem egy 300eFt-os készülék esetében. Viszont én egy konkrét szervíz folyamatot írtam le, és ugyanerre hazai szervízpéldát nem mondott senki, és kíváncsian várom, mert tudtam egy prémium gyártó sem oldja meg ingyen a user error-ból kifolyó hibát. Csak pénzért, és akkor is javít, ami vagy jó lesz vagy nem, de újat semmiképp nem ad. De mint mondtam kíváncsian várom, hogy melyik gyártó csinál még ilyet
süti5
őstag
Nem kivételes szerintem ez a szervíz hozzáállás, de nem gyakori, ez tény.
A sokak által szidott edigitalnál pl. nyáron leadtam a féléves telefonomat szervízbe, mert rosszul hallottam a másik felet és ők is szakadozva hallottak a vonal túlsó felén. Egy idő után felhívtak, hogy nem javítható a teló, menjek be és levásárolhatom/visszafizetik, utóbbit választottam, szó nélkül teljes árat visszacsengették.
Ja, kb. noname gyártó volt ami a telefont illeti.
A házhoz menő dolgokkal nekem az a bajom alapvetően, hogy nem vagyok otthon sem én, sem feleségem napközben, melóhelyre meg bonyolult behozni és aztán egész nap itt lenni, hogy mikor jönnek, így nálam pl. ez nem lenne előny. Jobban szeretem én bevinni valahova, mondjuk jó, ha hazafelé menet útba tudom ejteni.
Shyciii
veterán
Amit leírtál valóban előfordulhat több cég esetében is, viszont a készülék önhibádon kívűl lett rossz. Amit én írtam az az volt, hogy az én figyelmetlenségemből eredő hibát ingyenesen oldották meg, ráadásul vadi új készülék átadásával. No ilyen példát kérnék, mert ilyennel én még nem találkoztam.
Az én melóhelyemen se jöhet be akárki, de a portáig eljut a DHL-es srác, én pedig oda le tudok ugrani 2 perc erejéig. Legalábbis ebből nem szokott gond lenni.
[ Szerkesztve ]
kenwood
veterán
Sok olyan munkakor van,ahol meg vizelni is csak a kajaszunetben lehet kimenni ( peldaul penztarosok).
mondjuk az biztos,hogy a haztol-hazig minden esetben opcionalis.
Kizart,h egy ilyen samsung telot ne lehetne leadni valamelyik szervizponton.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
Jaygab
tag
Példálózik:
Egyes példák felhozásával, nem egyenesen, hanem csak úgy célzóan mond el valamit.
Ahogy Te írod, olyan szó nem létezik. Pedálozik ami hasonlít rá, de az meg ugye teljesen mást jelent.
Ez az egyetlen dolog amiben igaza volt mjaninak a vitátokban.
gombasm
aktív tag
Háztól-házig szervíz: ASUS.
A héten bonyolítottam egy garanciáis javítást, hétfői feladás (ingyen gyorsposta), ma már 11 óta kezemben a javított cucc, éppen frissítem a rendszert. HW javítás volt, nem user error, de nem is 300e forintos telefon, hanem egy 40e alatti áru tablet, amire ez a gari 24 hónapos. Volt már más ASUS készülékem is, nagyon jó és gyors a szervizük, a telefont sem kell hozzá felvenni, minden elektronikusan intézhető. A javításról részletes leírást küldenek kinyomtatva a készülék mellé. Szerintem ez korrekt.
A felhasználó által elfuserált (bocs: elrontott) készülék ingyenes javítása, cseréje nem szokásos eljárás, az Oneplus -nál ez olyan plusz marketing fogás, amivel vásárlókat nyerhet meg magának. (Engem már meg is nyert !) A normál garanciális feltételekben ez (a user error) minden esetben kizáró ok (tartalmazza is a tájékoztató), amit - valljuk be - mi magunk is helyeselnénk, ha ilyen eszközöket forgalmaznánk . Szóval: lehet szidni sok nagy gyártót a szervize miatt, de ennek az extrém szolgáltatásnak a számonkérése bárkinél nem jogos, mert ez nem része a garanciának.
[ Szerkesztve ]
Nexus 4 & Redmi 5+ & Poco F2 pro & Poco X6 pro
Ugyan nem telefon, de a Logitechnél van háztól-házig szállítás, még a legolcsóbb, 2 ezer forintos egér esetén is. Igen, futár jön érte, és futár hozza. Az egereket általában újra cserélik, nem javítják.
***
ittakary
nagyúr
sőt, volt régebben egy Logout-os cikk, amiben a srácnak úgy küldték a csere eszközt (bill azt hiszem), hogy csak annyit kértek tőle, csináljon róla egy videót, ahogy kettétöri a régit, és már küldték is neki az újat
gombasm
aktív tag
Nekem Logitech hangfalszett romlott el, le kellett vágni a gyári csatlakozót ami a két felet összekötötte és azt kellett visszaküldenem. De alig hogy feladtam, már meg is jött a csere hangfal szett, szóval tutti nem ért még ki az általam feladott boríték a "bizonyítékkal".
(Amúgy ezt is külföldről intézték, szóval ez nem magyar szervizszolgáltatás volt. Ők lehet, hogy megvárták volna a hiteles bizonyíték beérkezését.)
Nexus 4 & Redmi 5+ & Poco F2 pro & Poco X6 pro
Shyciii
veterán
Hát ez az. Én sem találkoztam még Magyarországon működő szervízzel, ahol a simán userre fogható hiba esetén inkább újat adtak ingyen, mint hogy javítsák, és/vagy a költséget ráterheljék. Tudtommal nincs is ilyen, de persze ha valakinek van konkrét tapasztalata, akkor szívesen veszem. Nekem eddig egyedül a Oneplus csinálta ezt. Ezzel engem megvettek, főleg úgy, hogy elég jó mobilt is csinálnak, és nem erőltetik a MIUI, Flyme OS, EMUI stb szar felületet, hanem maradnak a jól bevált stock androidnál. Valszeg maradok is náluk egy ideig, ha a jövőbeni készülékeiket nem rontják el valamilyen módon.
Nagyon engem se utálhatnak, ha úgy kaptam meghívót, hogy majdnem a 4 milliómodik voltam a sorban, miközben már már 5000-nél járt, és még mindig nem kapott meghívót Igaz 2db Oneplus One-t vettem már tőlük, meg egy kiegészítőt, úgyhogy ezért is vehettek előre a sorban, csak akkor is meglepő volt, hogy már lassan a sor végén vagyok, és nekem küldenek meghívót