Ilyen csatlakozási hibás mókát nekem is produkált kb egy hónapja. Hívást akartam kezdeményezni, de sehogy sem akarta. Én a p@nnonnál vettem, és aznap reggel pont az egyik üzletük mellett haladtam el, ezért be is néztem. A szervízes közölte is velem, hogy ha itt vannak a garancia papírok, akkor adjam oda és majd megcsinálják a szervízben. Mondtam, bocs, de ma reggel épp nem úgy indultam el, hogy csődöt fog mondani a telefonom. Pötyögött valamit a gépén, aztán mondta, hogy semmi baja a sim kártyámnak. Aztán közbeszólt a mögöttem álló fickó, hogy neki is ugyanez a problémája (nála egy sony ericsson mittomén milyen volt). Azt mondta a srác hogy hívjuk fel a 1220-at, majd ott mondanak sok sok okosat. Nekem még azt sem engedte a teló, de a fickónak sikerült, és volt olyan nagylelkű, hogy átadta a telefonját, hogy én is beszéljek a 1220-as mindenttudóval. A gyerek mondta, hogy biztos az a baj, hogy a teló érzékeli a 3G-t, de nem elég ahhoz, hogy hívást indítsak. hmm... na persze, egy év alatt nem csinált ilyen (és azóta sem), csak ma biztos ilyen kedve volt. Na mindegy. A terv a következő volt: eszközök/beállítások/telefon/hálózat és ott a hálózatmódot állítsam kettős módról GSM-re. Ez működött is. Mondjuk még aznap délután visszaállítottam és azóta is jó. Ezután átmentem a szomszédos nokia üzletbe nézelődni. Kb 2 perce voltam ott, amikor bejött egy srác a nokiájával (e51-nél régebbi volt, de pontosan nem tudom), hogy csináljanak már valamit, mert reggel óta nem tud telefonálni, mert azt írja ki hogy csatlakozási hiba...
akkor ezek szerint a probléma egy magasabb szinten volt, és nem a szolgáltatóval volt a baj.
"Beam me up, Scotty. There's no intelligent life down here." (Warframe: Sephirot888; XBL ID: Vagaba888)