Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Hozzászólások

(#1751) zoltan77


zoltan77
aktív tag

Reggel nekem is megjött a januári biztonsági frissítés. :)

(#1752) zzola válasza zoltan77 (#1751) üzenetére


zzola
félisten

Nálam még csak a rendszerparaméter frissítés jött meg.
:DDD

(#1753) zoltan77 válasza zzola (#1752) üzenetére


zoltan77
aktív tag

Nekem az jött másodjára. Próbáltad a támogatás appot?

[ Szerkesztve ]

(#1754) jencsikdani válasza zoltan77 (#1753) üzenetére


jencsikdani
tag

Támogatás appból azt hittem hogy eltűnt már a frissités lehetőség , legalább is nekem ahol régen volt ott már nincs :D

[ Szerkesztve ]

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#1755) zzola válasza zoltan77 (#1753) üzenetére


zzola
félisten

Nem. Később szokott jönni nekem, van amikor hetek telnek el...

(#1756) jencsikdani


jencsikdani
tag

a Támogatás alkalmazáson belül merre felé tették el a frissités lehetőséget ?

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#1757) zoltan77 válasza jencsikdani (#1756) üzenetére


zoltan77
aktív tag

Sterintem frissíteni kellene a támogatás appot mert nekem ott van

(#1758) zzola válasza zoltan77 (#1753) üzenetére


zzola
félisten

Tegnap megnéztem, onnan sem frissül.
Mondom, nekem hetekkel később szokott érkezni a frissítés.
Decemberi vagy januári, ugyan mindegy.
Csak azt nem értem, ha már kint van a márciusi is, akkor miért nem azt küldik ki...

(#1759) Takiatika76


Takiatika76
csendes tag

Sziasztok!
Aki használ gyári rendszeren Revolut appot és bankkártyát, annak jönnek értesítések a tranzakciókról? Nekem semmilyen értesítés nem jön sem pénzfelvételről, sem vásárlásról 🙁

(#1760) Cyrusgrissom


Cyrusgrissom
kezdő

Nekem a google nem hianyzik.
Google fotobol is kipakoltam, nyartol ugy is fizetos lesz.
Navira egyenlore droidos igo nextgent hasznalok, amig kinovi magat a here vagy masik map app.

(#1761) illjo válasza Takiatika76 (#1759) üzenetére


illjo
senior tag

Hms alatt, mivel a fejlesztők többsége saját üzenetküldő szerver helyett a google firebase cloud message re fejleszt pushoknál és backupoknál, általános probléma a push értesítések megkapása.Tehát, bár sokan nem tudják, rengeteg olyan app van, ami amúgy nem gms függő a futásában, de áttételesen így mégis. Pl szinte az összes mail app, banki appok sokasága, stb.Gms Mók megoldja, kivéve gmailt, de arra is van megoldás.

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

(#1762) Takiatika76 válasza illjo (#1761) üzenetére


Takiatika76
csendes tag

Rendben, köszönöm!
Akkor így marad egyelőre.

(#1763) feloman válasza feloman (#1601) üzenetére


feloman
aktív tag

Most érkezett a február havi biztonsági frissítés:

felo

(#1764) zzola válasza feloman (#1763) üzenetére


zzola
félisten

Nekem még a januári sem jött meg.
:DDD

(#1765) illjo válasza feloman (#1763) üzenetére


illjo
senior tag

Múlt hét közepén jött meg a januári. Sajnos szolgáltatók is belejátszanak. Enyém telekomtól lett kihozva

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

(#1766) feloman válasza illjo (#1765) üzenetére


feloman
aktív tag

Nekem telenoros, valamiért ez most gyorsan jött, lehet ezután majd többet kell várni :P

felo

(#1767) zzola válasza illjo (#1765) üzenetére


zzola
félisten

Nem hiszem. Ezekre nincsen szolgáltatós szoft.

(#1768) illjo válasza zzola (#1767) üzenetére


illjo
senior tag

De előtte mindig megküldik a szolgáltatóknak a gyártók a verziókat, mert azok csekkolják a saját szoftvereikre, szolgáltatásaikra nincs e bármilyen negatív kihatással. Ez a protokoll. És ez IS okozhatja az időbeli eltolódásokat

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

(#1769) zzola válasza illjo (#1768) üzenetére


zzola
félisten

Értem.

(#1770) feloman


feloman
aktív tag

Sziasztok!
Ti honnan rendeltetek üvegfóliát a telefonra, van ami bevált?
A gyári sajnos hamar megadta magát egy kavicsra pofára esés miatt, aliról rendeltem, de már a második abból a csomagból az előlapi kamera környékén fellevegősödig sajnos. Páromnak az Samsung A71-re rendeltem olyat, amelyiken nincs előlapi kamerájánál kivágás, a fotókra nincs hatással, meg lehet ez miatt nem is levegősödik fel a környéke az üvegfóliának, de ilyet eddig nem találtam erre a telefonra. Vagy más fajta fóliát kellene rátennem?
Előre is kösz a válaszokat!

felo

(#1771) DraXoN válasza feloman (#1770) üzenetére


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

[link] semmi "fancy" gyártó.. egynek jó...
bár ebből törtem el életem első üveglapját telefonon úgy 10 év alatt... (most legalább először nem másnak cseréltem)..
persze az oka nyilvánvaló így "nem csak elrepedt", ráfeküdtem egy csavarra miközben a telefon a nadrágomban volt... nem tetszett neki :DDD de a kijelzőnek semmi baja nem lett.
de jól ráfekszik és az érzékelőknek is van "hajlat" a tetején. kb mint ha nem is lenne rajta semmi.
Ebből használva van a Lite E variáns is 2 családtag Lite E modeljén is.

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#1772) feloman válasza DraXoN (#1771) üzenetére


feloman
aktív tag

Köszi a választ! Csak annyit kérdeznék, hogy tokot használsz mellé?
Nekem van gyári tokom, nem tudom nem okozna e problémát a tok széle a fóliának.

felo

(#1773) DraXoN válasza feloman (#1772) üzenetére


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

Igen, nem okoz, többféle szilikon tok is van egyikkel se volt "ütközés". [ezzel használtam] (de van "utólag vett" gyári szilikon tokom is rá, azzal se volt ütközés.
Jelenleg már nem én használom a készüléket de ha akarod csinálok majd róla képet ma, még a családban van.

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#1774) feloman válasza DraXoN (#1773) üzenetére


feloman
aktív tag

Ha van rá lehetőséged, és nem nagy kérés, köszönöm a fotót előre is :)

felo

(#1775) DraXoN válasza feloman (#1774) üzenetére


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

[link]
Íme némi képcsomag.
Bár a rokon nem azzal a tokkal használja, csináltam pár képet arról a levegős sarkú tokról is.

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#1776) feloman válasza DraXoN (#1775) üzenetére


feloman
aktív tag

Köszönöm szépen!
Nem olcsó a szállítás, de berendelek belőle egy párat :)

felo

(#1777) DraXoN válasza feloman (#1776) üzenetére


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

wow... nekem még nem volt ennyi anno a szállítás :(

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#1778) zoltan77


zoltan77
aktív tag

Nekem is megjött most reggel a februári biztonsági, támogatás appból frissült. :C

(#1779) zzola válasza zoltan77 (#1778) üzenetére


zzola
félisten

Nekem tegnap este egyszerre a januári és a februári.
:DDD

(#1780) Sátán44


Sátán44
addikt

Én is belépek a klubba! Valentin napi játékban nyertem. :) Azt írták, hogy 7 napon belül küldik.

Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)

(#1781) zzola válasza Sátán44 (#1780) üzenetére


zzola
félisten

Sokat filóztam, hogy mi legyen a készülékemmel? Korábban Samsung S10+, Mi 10T, Samsung A71, P30 PRO is volt mellette privát készülékként, mind dual simes. Egyszerűen annyira gyors, - működik rajta a számomra nélkülözhetetlen csoportos SMS küldés 30+ főnek - hogy eszembe sem jutna eladni. 2 telefont tartok, ebben van a céges kártya. Igaz, csak beszéd és SMS megy róla, de az profi módon működik. 2/3G-n Telekom hálózatán jó a beszédhang minősége, gyors, nem fagy, nem akad, nem lassul be. Nekem pont megfelel arra, amire kell!

(#1782) #34232064 válasza zzola (#1781) üzenetére


#34232064
törölt tag

Valahol be lehet allitani a telefonon hogy 2g/3g/4g-t hasznaljon vagy automatikus? Koszonom

(#1783) jencsikdani válasza #34232064 (#1782) üzenetére


jencsikdani
tag

Beállitások - Mobilhálózat - Mobiladat és ott megtalálod

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#1784) klepto


klepto
addikt

Sziasztok!

Napok óta nem érem el telefonról a Gmail leveleimet.
Sem weben keresztül (3 böngészővel is próbáltam), sem alkalmazáson keresztül.
Valaki tapasztalt már ilyet?
Esetleg megoldási tippek?
A segítséget előre is köszönöm :R

Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)

(#1785) jencsikdani válasza klepto (#1784) üzenetére


jencsikdani
tag

Facebook csoportba is nemrég volt ilyen kérdés ott olyan választ kapott hogy lehet hogy megtelt a tárhelye és amiatt

Huawei Mate 20 pro --> *Xiaomi 12T*

(#1786) szkaroly válasza klepto (#1784) üzenetére


szkaroly
senior tag

Gondolom a böngésző nem Chrome és az app nem a GMail. Ha így van, valószínűsítem hogy a Google szerint nem biztonságos az a böngésző és app amit használsz. Nekem gms-es mobilom van (p9 lite), de a gyári email app a G szerint nem biztonságos, ha beállítom azt hogy ezt én lesz*rom, akkor is egy hét múlva kérdés nélkül visszarakja. Legújabb Opera for Androidot használom, néha beenged, máskor meg közli frissítsem az alkalmazást (hogyan ha a legfrissebb van) vagy használjak biztonságosabb böngészőt. :U Most a BlueMail van telepítve, ha ezzel is szarakodni fog akkor a gmailt kivágom mint macskát sz*rni. :((

Poco X3 Pro

(#1787) DraXoN válasza szkaroly (#1786) üzenetére


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

mind a gyári mind az opera a webkit motort használja. azt használja a chrome is.
lehet régebbi verzió ami a böngészőbe be van építve és azzal van baja...

valószínű chrome-ra akarna kényszeríteni mert "az mindig friss" (mivel egyik fő fejlesztői a motornak és kb már fejlesztés alatt betudják építeni az új motor verziót nem csak hetekkel később készülhet el egy-egy kiadás).. persze, ha áttérsz az nekik csak jó, mert megkapják majd a böngészési előzményeidet és keresési adataidat

nem véletlen, hogy nekem a firefox "jött be".. kb. az utolsó böngésző ami nem webkit alapú.

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#1788) krisz200


krisz200
csendes tag

Sziasztok! Tavaly július óta nagy megelégedéssel használok én is egy ilyen készüléket. Azonban a legutóbbi frissítés óta először fordul elő, hogy lefagy a telefon kB 2 percre (egyedül lezárni és felnyitni engedi a kijelzőt, azt is némi késéssel, és biometrikus azonosítás nélkül). Eddig 3x fordult ez elő az elmúlt 2 hétben, valamint újra is indult 2x minden előjel nélkül (mindkét alkalommal YouTube Vanced futott aktívan a háttérben). Más is tapasztalt hasonlókat, vagy csak így bosszulja meg a kicsike, hogy néha azért kapott... :DDD

(#1789) zzola válasza krisz200 (#1788) üzenetére


zzola
félisten

Sajnos én is tapasztaltam fagyást. Szerintem csak össze lett csapva a frissítés. Zárt képernyőnél a spotify nem jeleníti meg az adott számot, ha megnyomom a bekapcsoló gombot, helyette egy zöld csík van a kijelzőn. Összesen 1 app van fent a készüléken, a spoti..
Kár érte..
Pedig csináltam cache törlést is frissítés után.
Én elteszem tartalék készüléknek, másra nem igazán jó már.

(#1790) illjo válasza krisz200 (#1788) üzenetére


illjo
senior tag

Adatmentés, factory reset. Ha a wipe cache partition nem oldja meg.

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

(#1791) illjo válasza zzola (#1789) üzenetére


illjo
senior tag

Mondjuk.ez lehet app bug is. Egy app rendellenes működéséből ilyen messzemenő következtetéseket levonni, hogy másra nem jó, mint tartaléktelefonnak, hát..inkább nem is írom a békesség kedvéért.Amúgy meg, ha sem wcp sem fr nem oldja meg és a frissítés lett összedobva (ezért másra nem jó csak tartaléktelefonnak!!???Most akkor frissítés a hiba, vagy hardware?)Akkor rollback egyel viszza.

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

(#1792) zzola válasza illjo (#1791) üzenetére


zzola
félisten

Mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#1793) Portás_Jakab


Portás_Jakab
csendes tag

Véleményem erről a telóról:
Én is hasonlóan vagyok, mint zzola fórumtárs. Valószínűleg elrakom tartaléknak, vagy nekiajándékozom egy idős ismerősnek, mert netezni jó.

Jól indult a telefon, de sajnos már a pokolba kívánom. Az elmúlt hónapok másról sem szóltak, mint szervízbe (márkaszerviz és szolgáltatói is) be, majd ki. Egyszerűen nem tudják megjavítani. A fő probléma vele, hogy visszhangzik. Nem állandóan, de mondjuk egy 10 perces hívás során 6-7-szer előjön 30-40 másodpercre. És ez a beszélgetőtársakat rendkívüli módon zavarja. Szinte mindenki szóvá teszi egy-egy hívás során...

Gondolom, hogy a szervízben csinálnak egy néhány másodperces próba hívást, akkor jó, tehát a készülék hibamentes. Mindig szerelnek rajta valamit. De a javíthatatlanságról ill. a cseréről nem hajlandóak még csak hallani sem... Szerintük nincs semmi baja, a gyakorlati használat során meg egy nagy rakás sz*a*r.

Pedig kezdetben, néhány hónapig nagyon jó volt, szuper volt. Most meg legszívesebben satuba préselném, úgy utálom...

Egyszerűen patt helyzet, nem tudják megjavítani, de nem ismerik el, hogy hibás, szolgáltatós mobil, már megbántam, hogy ezt vettem.

Egy 7 éves Samsung Galaxy-t használok helyette most, pontosan ugyanolyan körülmény mellett az teljesen hibamentes.

Most is szervízben van, ezt még megvárom, ha nem lesz jó, lerakom, és veszek egy Samsungot... még ha kicsit drágább is, de legalább megbízható, üzembiztos...

(#1794) zzola válasza Portás_Jakab (#1793) üzenetére


zzola
félisten

:((
Én beledobtam egy Domino kártyát. Futni viszem magammal, hogy baj esetén ne legyek telefon nélkül és ne a drága készüléket kelljen vinni magammal.

(#1795) DraXoN válasza Portás_Jakab (#1793) üzenetére


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

ez a visszhangzás inkább tűnne nekem szolgáltatóhibának mint készüléknek (anno úgy 15éve volt ilyesmi egy rokonnál, simkártya cserével "javították" a hibát... úgy 2-3 hónap járkálás után).

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#1796) illjo válasza Portás_Jakab (#1793) üzenetére


illjo
senior tag

Próbáltad pl volte t kikapcsolni, ha nem telekomos vagy, akkor pedig szolgáltatónál letiltatni? Inkább tűnik nekem is hálózati eredetű problémának, mint hardware eredetűnek. Persze nem kizárt. Én írnék huawei ügyfélszolgálatnak is, leírva hasonlóan súlyos szavakkal a mizériát, szerviz elutasító hozzáállását stb. Hátha presztizsből találnak megoldást rá.

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

(#1797) Portás_Jakab válasza illjo (#1796) üzenetére


Portás_Jakab
csendes tag

Igen, még a kezdetekkor átraktam a 2/3G-re, a volte jelölés el is tűnt. De semmit sem ért. Én a készülék zajszűrését tippelném hibásnak. Mivel kizárólag engem hallanak visszhangozva (én jól hallom őket), így szerintem a mikrofon beengedi a hangszóró zaját, nem jól szűri. Ez akár lehet hardveres vagy szoftveres hiba is... a sim kártya cserét lehet, hogy a köv. alkalommal kipróbálom. Egyébként nem rossz technika ez, sőt... csak mondjuk 10 ezerből 1 darab hibás, én meg pont beszoptam ezt... ennyi... Csak azt nem értem, hogy mit szórakoznak itt egy 40 valahány ezres, olcsó telefonnal, mért nem lehet cserét kérni...

(#1798) illjo válasza Portás_Jakab (#1797) üzenetére


illjo
senior tag

Igen, ezért is írtam, hogy írj az üfszolgnak, lehet rugalmasabbak, mint a szerviz.
mobile.hu@mail01.huawei.com

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

(#1799) Portás_Jakab válasza illjo (#1798) üzenetére


Portás_Jakab
csendes tag

szia. igaz, próba szerencse..., nagyon köszi.

(#1800) illjo válasza Portás_Jakab (#1799) üzenetére


illjo
senior tag

Szívesen, sok sikert!

https://logout.hu/tema/google_szolgaltatas_gms_huawei_telefonokra/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.