Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) commanDOS válasza Integrale (#100) üzenetére


commanDOS
senior tag

Egyértelmű, hogy kéne, de akkor sem normális aki ilyen autót vesz :D
De még mennyire hogy kéne... De csak második autónak, sok pénzzel a zsebemben meg egy jó szerelő ismerőssel, mert azért lássuk be nem a megbízhatóság és a precizitás csúcsa, de nem is ezért vesz az ember ilyen autót.

Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)

(#102) VR6-Fan válasza jaja1981 (#80) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Egy dolgot árulj el mióta volt sirkánba VR6-at?

tudtommal a legnagyobb kiadott motor az 1,8 16V volt (KR motorkod) 139le.

Integrale

"És 2004 ben feltalálta a volkswagen a turbó + kompresszor töltésű motort" azt azért tedd hozzá hogy a piac most tette ennek a lépésnek a meglépését szükségessé, a többi gyártó is pici fújt motorokkal rukkol elő.

jaja1981: audi... rally-ban egy 80-as/copue/100-as/golf híbridetet versenyeztetek, 2.1-es feltöltös motorral, amenyjnek az utcai megfelelője a sport quattro volt.

A 100-asban 2,3-as 10 illetve késöbb 20 szelepes szívó motor volt.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#103) Integrale válasza VR6-Fan (#102) üzenetére


Integrale
veterán

Sciroccoban nem volt VR6, Corradóban volt.

Én csak arról beszélek, hogy 1985 ben már megcsinálta a Lancia a turbó+kompresszor feltöltésű motort, erre 2004-ben megcsinálja a Volkswagen ami idén az év motorja lett
mert milyen jó, meg erős és stb!?!?!?

És ugyan ez a kis hengerszögű motor amit a VW VR-nek hív :)

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#104) VR6-Fan válasza Integrale (#103) üzenetére


VR6-Fan
veterán

valahogy gondoltam hogy sirciben nem volt :U

ma született csecsemőnek minden új :) illetve ez az egész már csak a minél nagyobb profitról szól.

"És ugyan ez a kis hengerszögű motor amit a VW VR-nek hív" az oudi motora érted? mert az sor 5.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#105) Integrale válasza VR6-Fan (#104) üzenetére


Integrale
veterán

Nem kicsit eltévedtem, mert 1960 elején csinált a (bocs de megint csak->) Lancia V motort ami 10 fokos hengerszögű volt, de ugye normál V elrendezés.
És azt hittem h ugyan ez a VW -é is, de nem ott olyan mintha egy sor 6-ost összébnyomtak volna:

Ugyan ezen az elven de csak 5 hengeres motor van a Seat Toledóban, VW New Beetle-ben, Golfban stb

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#106) VR6-Fan válasza Integrale (#105) üzenetére


VR6-Fan
veterán

igen VR5, de az egy fos röviden és tömören.

zabál és nem megy, de drága is fent tartani.

új bogárban volt 204le-s VR6-is ;)

illetve golf 4-ben volt szintén 204le-s VR6 és R32 is. (5-ösben is R32)

szvsz értem én miről diskuráltatok, de azt azért ne feledjétek hogy egy manta, HF integrale alatt nincs olyan futómű mint pl egy M3-ben vagy a bubaruk jelentős alatt.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#107) jaja1981 válasza VR6-Fan (#106) üzenetére


jaja1981
addikt

Nincs hát olyan futóművük, és az elektronika is jól jön mindennapos használat során.
Nem beszélve a mai autók jobbak passzív és aktív biztonság terén egyaránt.
De az autó fogalma mint olyan kezd kihalni, helyette jön a műanyagbódé fogalma.
Nem is akarjuk őket összehasonlítani.
Csak megemlékezünk az autótörténelem utolsó hőseiről.
1982-es BMW 525 CSI.

(#108) VR6-Fan válasza jaja1981 (#107) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az elektronika jól jön a kanyarokban is hidd el, ha kicsit rugdosod a gázt egy izmosabb autónál.

nem kell bemutatni milyen egy puritán hot hatch (pl), az enyémben is a szervo kimerül a féknél, ECU-t még hallomásból sem ismeri.. :)

vr6-os sirkán dologra azért várok valami magyarázatot :D

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#109) aram01


aram01
nagyúr

daewoo lanos-t ne vegyetek,fostalicska,tapasztalatból mondom

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#110) Napfénysüti

Érdekes írás. Remélhetőleg jövőre esek bele abba hogy megvehetem az első autómat. Egyelőre még csak most fogok nekiállni a jogsinak ami felénk 140-150k körül van. Viszont úgy néz ki megvehetem faterom kocsiját majd. Annak legalább tudom az előéletét meg az állapotát. :)

Més que un club!

(#111) Integrale válasza VR6-Fan (#106) üzenetére


Integrale
veterán

Attól függ melyik M3-al hasonlítod össze a HF Integrale-t.
Ha a korabelivel tehát E30 akkor simán van alatta olyan futómű, ez több tesztben is bebizonyosodott. E36-al már hülyeség hasonlítgatni mert az már más kategória :)
Másik meg, hogy a BMW-k hátul hajtanak, a HF pedig elöl hátul. Már más a viselkedése.

"vagy a bubaruk jelentős alatt." ez mi akar lenni :F Bajorok?

"Bad reklám is reklám too"

(#112) commanDOS válasza Integrale (#111) üzenetére


commanDOS
senior tag

Subaruk

[ Szerkesztve ]

Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)

(#113) VR6-Fan válasza Integrale (#111) üzenetére


VR6-Fan
veterán

frissebb bömös, most csak hoztam egy példát hogy a mai autókban sokkal jobb a fék futómű páros.

egy 30 éves vasból is ki lehet reszelni sok 100le-t de olyan futóművet (fékeket még csak-csak) csak az autó értékének sokszorosáért tudsz csinálni, ami ki is szolgálja kellően azt a teljesítményt.

itt van a közvetlen környezetembe két 300le közeli feltöltös 1-es golf, és hiába vna alattok poli-uretán szilentezés egyedi keményitett olajos gátlok (az egyik alatt a másik alatt gagyi gewinde van), egyedileg gyártót gátlok, + merevítések de akkor sem az igazi :)

szóval vigyázni kell ezekkel a régi "erő" gépekkel.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#114) Integrale válasza VR6-Fan (#113) üzenetére


Integrale
veterán

De ezeknek a fűtóművük ahhoz az erőhöz, használathoz van/volt kitalálva.
Az utólagos belepiszkálások...

De most megint ott tartunk, hogy 20 éves konstrukciót imprezával hasonlítgatjátok :(((

"Bad reklám is reklám too"

(#115) qdak válasza ollie (#53) üzenetére


qdak
addikt

miért is ? nem mindenki megy még a wc re is autoval, gázzal a fogyasztás se gáz ...

na látom azért van aki ugy gondolkodik mint én: bambano

[ Szerkesztve ]

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#116) jerry311 válasza Ariadne (#3) üzenetére


jerry311
nagyúr

A bicikli is megoldás lehet, feltéve, hogy: van lehetőség zuhanyozni vagy elviselik a szagot egész nap. Nos nálunk a cégnél nincs zuhany és büdös sem lehetek az ügyfelek miatt. Innentől kezdve mehetek BKV vagy autó. BKV: napi 3 óra, autó napi 1 óra. Bár klíma nincs a kocsiban, de mégis jobb az idő mint a metróban vagy a villamoson. BKV havi 10k HUF, autó mindennel együtt havi 30k HUF. Drága? Az. Nekem megéri a +20k HUF? Igen, napi 2 órával kevesebbet vesz el a családtól, barátoktól a munka, illetve a munkába járás.

Mellesleg arról sem vagyok meggyőzve, hogy a napi munkába tekerés a szmogban, olyan nagyon egészséges lenne, mint emilyennek sokan leírják.

(#117) Főcske


Főcske
tag

Sajnos ezen írás teljesen feleleges volt mert miden magyar ember 'ért' az autókhoz és a focihoz! :O (17-éve vagyok autóvill... szerelő, de már annyian osztották nekem az észt hogy az fáj :W )

(#118) bambano válasza Főcske (#117) üzenetére


bambano
titán

Na ez a tipikus flame war hozzászólás. Amikor az az érvelés, hogy te már 17 éve. Ez legfeljebb a calgon reklámban megy, máshol nem.

Ha már flame: ha tudnád, hányszor vitatkoztam szakképzett autószerelővel és hányszor láttam elfehéredni az arcukat, amikor kiderült, hogy nem nekik van igazuk...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#119) Főcske válasza bambano (#118) üzenetére


Főcske
tag

A háboróhoz én már öreg vagyok azt csinálják a fiatalok ;) Egyébként a calgon reklámról mindenki tuja hogy ostobaság hisz olan drága hogyha pár évig használod kijön az árából az új mosómasina!

(#120) kai_sehmet válasza Főcske (#119) üzenetére


kai_sehmet
csendes tag

Na látod te meg a mosógépekhez értesz jobban mint azok az okos szerelők a tv-ben :P :DDD

[ Szerkesztve ]

csak szubjektív véleményt írok, nem biztos hogy így is van, csak így gondolom... :) "Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy sohasem tudod mikor végeztél."

(#121) Manitou válasza jerry311 (#116) üzenetére


Manitou
addikt

Mellesleg arról sem vagyok meggyőzve, hogy a napi munkába tekerés a szmogban, olyan nagyon egészséges lenne, mint emilyennek sokan leírják.

Azt mondják bármennyire is furcsa egészségesebb annál, mintha te a kocsiba űlsz, ott sokkal több káros anyagot szívsz be. Láttam is erről nem régen egy filmet, pont itt volt linkelve a ph-n valamelyik topicban, ha megtalálom, belinkelem ide.

(#122) fekeandras válasza jaja1981 (#93) üzenetére


fekeandras
őstag

Mondjuk ha Audi, akkor egy 1986-os Audi 100 Quatro? 2,4 5henger Ti állandó összkerék?

Ilyen autó soha sem létezett.Audi 100ban 2,4literes motor 1989ben volt.De az is szívódízel volt és sima elsőkerekes. :)

(#123) fekeandras válasza BloodyEddie (#9) üzenetére


fekeandras
őstag

Az rohadt sok!Dunakeszin a Soltész mint magán oktató 100k alatt van és az meg is tanít vezetni.Kivisz a francba el elhagyatott útra és kilónál vészfékezéstől kezdve mindent kipróbáltat az emberrel.Korrekt fickó.Addig nem enged át míg nem kened - vágod az egészet (nem a pót óra díjakra megy, volt akitől el sem kérte).Minden oktatónak ilyennek kéne lennie. :K

(#124) bambano válasza Manitou (#121) üzenetére


bambano
titán

Az azt mondják meg a kontrollcsoportos vizsgálattal klinikai teszteken bizonyították között én érzek különbséget.

A kocsi légszűrője sok mindent felfog, a szálló port, a koromszemcséket, a pollent szinte biztosan. És kevesebb ideig, alacsonyabb légzésszámmal ülsz kocsiban, mint kerón.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#125) Főcske válasza kai_sehmet (#120) üzenetére


Főcske
tag

Nemértek én a mosógépekhez, de nincs abban semmi szakértelem tisztán a pénzről szól. :K

(#126) Manitou válasza bambano (#124) üzenetére


Manitou
addikt

A kocsi légszűrője sok mindent felfog, a szálló port, a koromszemcséket, a pollent szinte biztosan. És kevesebb ideig, alacsonyabb légzésszámmal ülsz kocsiban, mint kerón.

Pont ez az hogy a szálló port nem fogja fel kellően, és a kocsiban sokkal alacsonyabban ülsz mint a biciklin.

[ Szerkesztve ]

(#127) Manitou válasza bambano (#124) üzenetére


Manitou
addikt

Megtaláltam a linket:
[link]

(#128) jerry311 válasza Manitou (#126) üzenetére


jerry311
nagyúr

Érdekes. A por és a pollen kb. azonos méretben létezik: 6-100 μm a pollen és durván 0-100 μm a por. Ha van pollenszűrő az autóban, akkor az nem válogat, hogy átengedje a port és kiszűrje a pollent. Ha csak egy sima szűrő van, már az is segít valamennyit.
A kerékpárosok többsége meg még csak egy kendőt sem köt az orra elé.
A turbulencia amit maguk mögött hagynak a autók, buszok, teherautók, szerintem pont abban a magasságban terítik szét az ilyen részecskéket ahol az ember megfordul az utcán, kb. 0-4 m magasságban.

(#129) commanDOS válasza Manitou (#126) üzenetére


commanDOS
senior tag

A totalcar-on volt erről egy iromány, amikor nagyon felkapták ezt a szálló por dolgot. És votl egy olyan abszurd felvetés, hogy a benzines autók elméletben akár tisztíthatják is a levegőt a portól, mert beszívják a poros levegőt, a motor már csak tiszta levegőt kap blablabla..a végén a kipugóból a sok csúnya dologtól eltekintve tiszta pormentes gáz távozik, nyilván van v.mennyi korom még benzinesnél is, de az nem szállópor.
Ettől még nem feltétlenül egészséges az autó levegője, sokféle műanyag, ragasztó párolog éveken keresztül, nem beszélve az elektronikáról, a szigetelésekről stbstb.
De aki annyira fosik ettől az ne üljön autóba, vegyen egy nagy oxigénsátrat és éljen abban élete hátralévő részében, kész.
Mellesleg nincs is jobb az "újautószag"-nál :D , persze ebben több a pszichológia...

[ Szerkesztve ]

Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)

(#130) pereces


pereces
tag

Furcsállom hogy a szóbeli részt tartja fontosnak a szerző, szerintem azt kamuzik a gazda amit akar "lényegtelen" mit mond, öregasszony is átvert már autó vásárlókat szép mesével. Inkább a lényeg elvinni egy próba körre az autót ha picit meg lett hajtva akkor mehet az emelőre és mindjárt kiderül egy pár turpisság.
Megdöbbenve látom hogy mindenféle próba és átnézés nélkül vesznek az emberek autót.
Akármelyik ismeretlen szerelőhöz bemegy az ember fia nyugodtan meg lehet beszélni hogy vennél egy autót és ha elviszed átnézik olcsóért tán még ingyen is ha haver vagy. Semelyik szerelő nem fog elhajtani, kizárólag a gazda fogja azt mondani hogy -nem egyezik bele (nem véletlenül).
Nem fog rábeszélni semmire mert aztán őt hibáztatod örökre, de azt szívesen meg fogja mondani hogy ezt ne vedd meg mert ez egy hulladék.

(#131) bambano válasza Manitou (#127) üzenetére


bambano
titán

jajj lyalyly LYALYLY
ugye nem keverünk össze egy ostoba, ultragagyi propagandafilmet egy tudományos kísérlet eredményközlésével???

Józan ésszel végiggondolva, amit elmond ez a film, nem tudok többet hozzátenni, csak azt, hogy ennek még a harmadik szomszédja is hülye.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#132) Sifre


Sifre
senior tag

Na, végigolvastam a cikket és a kommenteket, lenne pá hozzáfűznivalóm:

#37: Itt van egy kis keveredés :)

Nagynyomású befecskendezés nincs a corsaban, 1-2 bar nem nagy nyomás.

A "befecskendező számítógépet" sem kell túlhype-olni, a c14nz rendszert kb. 1 óra alatt össze lehet dobni asztalon jelgenerátorral hogy szépen vezérelje a befecskendezőszelepet, stb.

A kispók nem boxer motoros :)

A 3 helyen csapágyazott főtengely 40 évig jó volt a mérnököknek, úgy látszik csak neked nem az.

#45: nehezen hiszem el hogy egy 1.8T VW-hez 160e legyen a vezérlésszett. A bonyolultabb vezérlésű 1.4/1.6 16V-hez 80e Ft körül van a teljes szett 3 szíjjal, feszítőkkel, vízpumpával.

#65: Csak szólok hogy a legalapabb turbós kocsiban is min. 0.6 bar töltőnyomást alkalmaznak, ami ha jól számolom 60%. Az 1 bar nyomás amúgy miért ad megbízhatatlan eredményt?

Ha választanom kéne inkább egy 1.8T-t vennék, mint egy 3.2 V6-ot...

Hirtelen ennyi.

(#133) bambano válasza Sifre (#132) üzenetére


bambano
titán

A 3 helyen csapágyazott főtengely nem terjedt el túlzottan, ennek gondolom műszaki okai vannak. Ettől függetlenül a csóriság szinonímája lett sok helyen.

A magas töltőnyomással az a baj, hogy magas nyomás kombinálva az autósok 98%-ára jellemző hozzánemértéssel rendszerint gyors turbóhalált jelent. A nagyobb igénybevételhez szükséges precízebb gyártás, jobb anyagok, magasabb karbantartási és kezelési igény nem szokott összejönni átlagmagyar ócsójános sofőrnek.

1.8T-ből sokféle van, a "gyalog" 150 ló körüli audis motortól kezdve 180-190 ló körül működő rs octavia-n keresztül a rendőröknek faragott, kevéssé reklámozott, de saccra 220 ló környékén teljesítő üldöző octaviakig, sok féle lehet, meg amit még nem említettem. Nekem nem jön be ez a turbós motor... A 2.8T már inkább:) de ha kívánságműsor lenne, akkor nekem sok köbcentis szívó benzinesem lenne.. így meg az lesz, amit gyártanak.

A többit elfogadom.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#134) Manitou válasza bambano (#131) üzenetére


Manitou
addikt

Jááj de tudtam, hogy ez lesz a reakciód :D
Amúgy nem is akarok én vitázni, csak belinkeltem ezt, aztán mindenki levonja a következtetést magának. Egy biztos, se az autoban utazás, se a nagy forgalomban biciklizés nem egészséges annyira. A filmnek meg tényleg semmi tudományos alátámasztása nincs, se forrás, se semmi.

[ Szerkesztve ]

(#135) jaja1981 válasza Sifre (#132) üzenetére


jaja1981
addikt

Köszönjük szépen a hozzászólást.
Én egy 1,8T-s új bogárról beszéltem.
Szüleim szerelők és villamosságiak, így náluk voltam tanúja az árnak, mikor a Jetta-mban cseréltem a szíjat görgővel, és valóban 160e körül volt a bogár szíjcseréje.

Amúgy azt látjuk, hogy Te aztán mindenhez értesz, és sokszor vezettél 1,8T és 3,2V6 motoros autókat, hogy ilyen határozottan tudsz dönteni vezethetőség szempontjából.

Gondolom Te valami motorfejlesztő lehetsz az Audi-ban nem?

(#136) Tibcee válasza pereces (#130) üzenetére


Tibcee
tag

Többen is félreértették már, hogy mi is ennek a cikknek a valódi témája. Ez csak egy kiindulási alap, hogy egyáltalán melyek azok a hirdetések, amelyeket érdemes komolyabban megvizsgálni. Aki próbakör nélkül vesz autót az szvsz komplett hülye, az meg egyszerűen nemtörődöm vevő, aki az adott típusban járatos személy véleményét nem kéri ki a vásárlás előtt. Persze előfordulhat, hogy egy kóklernek tűnő hirdetés valójában egy megfelelő állapotú kocsit takar, de ez a ritkább. Szándékosan nem tértem ki a személyes műszaki átvizsgálásra, mert egy karosszéria vagy egy gumi állapotát azért kis odafigyelésessel meg lehet állapítani, mint ahogy egy nívópálca használatához se kell vörös diploma, de minden típusnak más és más gyenge pontja van, amelyeknek nem árt a vásárlás előtt utánanézni.

(#137) vtechun válasza bambano (#18) üzenetére


vtechun
veterán

miért? szerinted nem megbízhatók a toyoták?

#28: Én nemrég vettem egy 2000-es évjáratú 1,3 -as swiftet, olaj és vezermuszijcseret megejtettem egybol szinte. Aztan azpta csak megy, megy... 6 litert fogyaszt atlagban, de nagyreszt munkaba jarunk vele a baratnommel. napi 10-20 km. Korabban en is odzkodtam a swiftektol, de ezzel az 1.3-asal semmi baj, megy is ha kell, megbizhato, zoldkartyat is megcsinaltam idokozben hozza mindenfele ugyeskedes nelkul, koromnak nyoma nincs a kipufogon, egyszeruen fasza :)

[ Szerkesztve ]

(#138) vtechun válasza vtechun (#137) üzenetére


vtechun
veterán

mar lejart az ido, de 580 ezer ft volt atirassal egyutt. 76 ezer km-el. es varosban hasznaljuk nagyreszt

(#139) mokus1 válasza bambano (#133) üzenetére


mokus1
addikt

180 lóerő a rendőr skoda egyébként.Azért a TT-k valahogyan jobban lépnek persze ez se kispályás. :) (én nem a legújabb octivarol beszéltem)

[ Szerkesztve ]

(#140) jerry311 válasza vtechun (#138) üzenetére


jerry311
nagyúr

Szvsz, városba tökéletesek ezek az "öreg" Swiftek. Kb. nulla karbantartást igényel, lehet haladni vele a forgalomban, keveset fogyaszt. Ha még légkondi is van benne, az már csak hab a tortán. :DDD
És bagóért meg lehet venni.

(#141) vtechun válasza jerry311 (#140) üzenetére


vtechun
veterán

jaja, egy légkondi nem ártana :D Lehet utánanézek, milyen feltételekkel, mennyiért lehetne beszerelni egyet :)

(#142) mokus1 válasza jerry311 (#140) üzenetére


mokus1
addikt

Ez igaz.De kicsit félnék egy olyan papirdobozban.Valamilyen szinten legyen biztonság.

(#143) jaja1981 válasza vtechun (#141) üzenetére


jaja1981
addikt

Teljesen egyet értek Veled.
Régi Swift, Golf tökéletes városi autók.
Nem kell félni, hogy meghúzzák, sávváltáskor egyszerűen index és mész.
A maki az új csili vili autójával úgy is beenged, mert fosik, hogy meghúzod.
Farkas törvények vannak az utakon.

(#144) Sifre válasza bambano (#133) üzenetére


Sifre
senior tag

Abban egyetértek hogy a turbóra vigyázni kell (nagyobb terhelés után nem szabad egyből leállítani, sűrűbb olajcsere, stb.), de én vállalnám ezeket a kompromisszumokat. :D

Az 1.8T egyébként az egyik legjobb motor a VW csoportban, igaz aki olyat vesz az általában tudja hogyan kell használni. Nem sűrűn látni szervizekben megbontva ilyen motort. Ráadásul kiválóan tuningolható :K

#135: HIrtelen ezt találtam: [link]

Ha még ehhez hozzáadod a bordásszíjat + a munkadíjat, még úgy sincs 160e. Ha esetleg még a vezérműláncot is kicseréled benne a lánckerekekkel együtt és véletlenül pont tönkrement a vezérműtengely-állító és azt is cserélni kell, akkor jó, legyen 160e. :) De az utóbbiakat nem szokás cserélni.

1.8T-vel mentem, 3.2 V6-al csak vittek. A turbós motor 2000-5000-ig lineárisan húz, és utána sem érezni számottevő gyengülést. A 3.2 is nagyon jól megy, az a jó benne, hogy már 1500 körül is van ereje, de 5000 felett már érezhetően kifogy belőle a szufla. Ízlés dolga hogy kinek mi tetszik, nekem inkább a turbós. :)

(#145) mokus1 válasza jaja1981 (#143) üzenetére


mokus1
addikt

Na ebből vannak a balesetek, fosik hogy meghúzod?!!Miért fosna ha te vagy a hibás nem lesz belőle baj.
Tesom is csinált már ilyet megvolt karcolva a kocsija és jobb kezes utcán nem adtak neki előnyt és gondolta úgyis megvan húzva az eleje akkor nem áll meg.Ingyen új elemek...
De nem hinném hogy ez lenne a megoldás

(#146) mokus1 válasza Sifre (#144) üzenetére


mokus1
addikt

És az a hang...a turbo nagyon szép:)

(#147) jerry311 válasza mokus1 (#142) üzenetére


jerry311
nagyúr

LoL! Városi forgalomról beszéltem, aki ilyen helyen (szabályosan vagy legalább a sebességkorlátokat betartva) rommá tör egy akármilyen autót úgy, hogy komoly sérülés(eke)t is elszenved, az inkább ki se menjen az utakra, mert komoly problémák vannak az autóvezetési képességeivel.

(#148) jaja1981 válasza mokus1 (#146) üzenetére


jaja1981
addikt

Turbónak csak akkor van hangja, ha van lefúvó szelep.
Ez sok mostani turbóból kispórolják, mert eleve kicsi a turbónyomás.

1.8T Audival vittek már engem is, de az elég siralmas volt.
Kicsi a motor a kasznihoz.
A 3,2 az már szép.
Miért kéne 5000-6000 fölé pörögnie, mikor 1500-on már használható.
Ebből kifolyólag sokkal km-t tud menni, mint kisebb turbós testvérei.
Arról nem is beszélve, hogy itt Magyarisztánban majd használtan, 4-5 évesen 100e km-mel venni egy turbós autót az kész életveszély lesz.
No karbantartás,
No olajcsere,
No odafigyelés a turbó használatára pl leállításkor
és mindig max fordulaton tartás, hogy jól menjen.

[ Szerkesztve ]

(#149) jerry311 válasza jaja1981 (#148) üzenetére


jerry311
nagyúr

Akkor biztos velem van a baj, amikor az alapjárati fordulatszámról hallom felpörögni gyorsításkor...

(#150) bambano válasza Manitou (#134) üzenetére


bambano
titán

Ez kétségtelen, hogy dugózni nem jó se biciklin, se kocsiban. De a józan ész mást mond, mint az a film. Másrészt meg a kerósok között, kiemelten a futárokra gondolok, több kamikaze is van, aki azért nem fog tüdőrákban meghalni, mert mire kiszedik a sóderes kamaz alól, ez a kérdés már nem lesz terítéken.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.