Na, végigolvastam a cikket és a kommenteket, lenne pá hozzáfűznivalóm:
#37: Itt van egy kis keveredés
Nagynyomású befecskendezés nincs a corsaban, 1-2 bar nem nagy nyomás.
A "befecskendező számítógépet" sem kell túlhype-olni, a c14nz rendszert kb. 1 óra alatt össze lehet dobni asztalon jelgenerátorral hogy szépen vezérelje a befecskendezőszelepet, stb.
A kispók nem boxer motoros
A 3 helyen csapágyazott főtengely 40 évig jó volt a mérnököknek, úgy látszik csak neked nem az.
#45: nehezen hiszem el hogy egy 1.8T VW-hez 160e legyen a vezérlésszett. A bonyolultabb vezérlésű 1.4/1.6 16V-hez 80e Ft körül van a teljes szett 3 szíjjal, feszítőkkel, vízpumpával.
#65: Csak szólok hogy a legalapabb turbós kocsiban is min. 0.6 bar töltőnyomást alkalmaznak, ami ha jól számolom 60%. Az 1 bar nyomás amúgy miért ad megbízhatatlan eredményt?
Ha választanom kéne inkább egy 1.8T-t vennék, mint egy 3.2 V6-ot...
Hirtelen ennyi.