Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#133) bambano válasza Sifre (#132) üzenetére


bambano
titán

A 3 helyen csapágyazott főtengely nem terjedt el túlzottan, ennek gondolom műszaki okai vannak. Ettől függetlenül a csóriság szinonímája lett sok helyen.

A magas töltőnyomással az a baj, hogy magas nyomás kombinálva az autósok 98%-ára jellemző hozzánemértéssel rendszerint gyors turbóhalált jelent. A nagyobb igénybevételhez szükséges precízebb gyártás, jobb anyagok, magasabb karbantartási és kezelési igény nem szokott összejönni átlagmagyar ócsójános sofőrnek.

1.8T-ből sokféle van, a "gyalog" 150 ló körüli audis motortól kezdve 180-190 ló körül működő rs octavia-n keresztül a rendőröknek faragott, kevéssé reklámozott, de saccra 220 ló környékén teljesítő üldöző octaviakig, sok féle lehet, meg amit még nem említettem. Nekem nem jön be ez a turbós motor... A 2.8T már inkább:) de ha kívánságműsor lenne, akkor nekem sok köbcentis szívó benzinesem lenne.. így meg az lesz, amit gyártanak.

A többit elfogadom.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.