A 3 helyen csapágyazott főtengely nem terjedt el túlzottan, ennek gondolom műszaki okai vannak. Ettől függetlenül a csóriság szinonímája lett sok helyen.
A magas töltőnyomással az a baj, hogy magas nyomás kombinálva az autósok 98%-ára jellemző hozzánemértéssel rendszerint gyors turbóhalált jelent. A nagyobb igénybevételhez szükséges precízebb gyártás, jobb anyagok, magasabb karbantartási és kezelési igény nem szokott összejönni átlagmagyar ócsójános sofőrnek.
1.8T-ből sokféle van, a "gyalog" 150 ló körüli audis motortól kezdve 180-190 ló körül működő rs octavia-n keresztül a rendőröknek faragott, kevéssé reklámozott, de saccra 220 ló környékén teljesítő üldöző octaviakig, sok féle lehet, meg amit még nem említettem. Nekem nem jön be ez a turbós motor... A 2.8T már inkább de ha kívánságműsor lenne, akkor nekem sok köbcentis szívó benzinesem lenne.. így meg az lesz, amit gyártanak.
A többit elfogadom.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis