Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#144) Sifre válasza bambano (#133) üzenetére


Sifre
senior tag

Abban egyetértek hogy a turbóra vigyázni kell (nagyobb terhelés után nem szabad egyből leállítani, sűrűbb olajcsere, stb.), de én vállalnám ezeket a kompromisszumokat. :D

Az 1.8T egyébként az egyik legjobb motor a VW csoportban, igaz aki olyat vesz az általában tudja hogyan kell használni. Nem sűrűn látni szervizekben megbontva ilyen motort. Ráadásul kiválóan tuningolható :K

#135: HIrtelen ezt találtam: [link]

Ha még ehhez hozzáadod a bordásszíjat + a munkadíjat, még úgy sincs 160e. Ha esetleg még a vezérműláncot is kicseréled benne a lánckerekekkel együtt és véletlenül pont tönkrement a vezérműtengely-állító és azt is cserélni kell, akkor jó, legyen 160e. :) De az utóbbiakat nem szokás cserélni.

1.8T-vel mentem, 3.2 V6-al csak vittek. A turbós motor 2000-5000-ig lineárisan húz, és utána sem érezni számottevő gyengülést. A 3.2 is nagyon jól megy, az a jó benne, hogy már 1500 körül is van ereje, de 5000 felett már érezhetően kifogy belőle a szufla. Ízlés dolga hogy kinek mi tetszik, nekem inkább a turbós. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.