Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Abu85 válasza FLATRONW (#47) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Dragon Age: Inquisition grafikailag lényegesen jobb most minden RPG-nél és ebben addig nem lesz változás, amíg más nem tud annyit költeni a fejlesztése, mint az EA.
Az, hogy neked a fejlődés iránya nem tetszik a piac egészére nézve lényegtelen. A PBS akkor is a jövő, és egy játék 2015-ben már nem üti meg az abszolút grafikai mércét minimális PBS-sel. 2014-ben még megütötte volna, mert akkor nem volt Ryse és Drabon Age. Ettől még lehet szép a grafikája, csak van/lesz jobb.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#52) BomiBoogie válasza myckie2 (#48) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

Nem hiszem, hogy egy átlagos mai játékos konfigon, közepes VGA-va ne lenne majd élvezhető. :)

A zene szerencsére most is ott van, úgy tűnik.

(#53) HussarF

Hú, ez olyan ocsmány, hogy mellbe vágott :O Mi lett ezzel? Nem így nézett ez ki. Vagy igen?

(#54) BomiBoogie válasza HussarF (#53) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

Inkább videókat nézz, azok biztatóbbak. :K

(#55) FLATRONW válasza Abu85 (#51) üzenetére


FLATRONW
őstag

Nem vitatom, hogy a PBS a jövő. Azonban ahogy a tudástárban is leírod, a jó minőséghez nagyon össze kell dolgozni a programozóknak és a művészi munkát végzőknek. És itt nagyon elhasal a Dragon Age, mert nagyon messze vannak a széptől a karakterek és a növényzet is. A Witcher 3 PBS nélkül is sokkal szebb.
A PBS csak egy lehetőséget ad arra, hogy szebb legyen a játék, de sajnos ez nem mindig látszik meg a végeredményen.

(#56) Abu85 válasza FLATRONW (#55) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Pedig a Frostbite PBS-e igazán jó minőségű. Kevés olyan program lesz, ami ennél jobb minőséget elér. Az, hogy neked nem tetszik nem jelent semmit. Eleve nem mi döntjük el, hogy mi a minőségi megvalósítás és mi nem, de a Dragon Age: Inquisition ebből a szempontból a követendő példaként van elkönyvelve az iparágban, nem véletlen, hogy az erre vonatkozó előadást sokszor kiemelik más fejlesztők. Persze sajnos ez is a pénzen múlik. Hiába van megadva, hogy ez a követendő példa, akkor is behatárolja majd a lehetőségeket az anyagi keret, ezért nem szabad az EA-hez hasonlítani másokat. Még egyszer hangsúlyozom. Teljesen természetes az iparágon belül, hogy egy sokadannyi pénzből készülő alkotás nem veszi fel az EA csúcscuccával a versenyt. Nincs meg rá a büdzsé, hogy felvegye.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#57) FLATRONW válasza Abu85 (#56) üzenetére


FLATRONW
őstag

Nem mondom azt, hogy rossz minőségű lenne. Azt mondom, hogy a Dragon Age messze nem néz ki olyan jól, mint a Witcher. Ezek szerint csak a PBS-nek köszönhető, hogy úgy néz ki ahogy, nélküle még rosszabb lenne az összkép.

(#58) Abu85 válasza FLATRONW (#57) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Szerintem meg jobban néz ki. Főleg a PBS miatt. [link] - elég ezt megnézni.

De nem akarom összehasonlítani, mert a Witcher 3 fejlesztőinek sosem lesz annyi pénze, amennyi az EA-nek van. Sportszerűtlen összehasonlítás, ahogy a Mercedest és a Sauber összehasonlítás is az a Forma-1-ben. Az önmagában egyértelműen nagy dolog, hogy egy CD Projekt önerőből ennyire képes (ahogy mondjuk a Sauber be tud fejezni versenyeket).

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#59) FLATRONW válasza Abu85 (#58) üzenetére


FLATRONW
őstag

Nem estem tőle hasra, míg a Witcher trailerektől és gameplayektől majdnem. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy maga a valós játék sem éri már ezt a szintet, amit a trailelben láthatunk. Valószínű, hogy a Witcher sem lesz olyan szép, mint a videókban. Azonban jelenleg hogyha összehasonlítom a Witcher és a Dragon Age trailerét, akkor nálam a Witcher a győztes.

(#60) BomiBoogie válasza Abu85 (#58) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

Amúgy melyik fejlesztő van pariban akkor a CD Projekttel? Nem vagyok annyira otthon a fejlesztők között, de a címeket ismerem.

(#61) Abu85 válasza BomiBoogie (#60) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az anyagi lehetőségek és a működés szempontjából a Rebellion áll hozzájuk a legközelebb. Csak nem ugyanabban a műfajban érdekeltek.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#62) BomiBoogie válasza Abu85 (#61) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

Értem, köszi, látom, ők csinálják a Sniper Elite sorozatot. Azért az sem egy fércmunka, grafikailag sem. :)

(#63) HussarF válasza BomiBoogie (#54) üzenetére

Ja, videón tényleg jobban néz ki.

(#64) GeryFlash válasza BomiBoogie (#62) üzenetére


GeryFlash
veterán

Dehogynem... Amit a Chrome Engineből és a Cry Engineből kihoztak a két ghost warriorral azt nehéz szerintem költségvetéssel magyarázni, inkább igénytelenség a jó jelző rá.

Asszem ez fail, most látom h a Rebellion az Elitekrét felelős, a Ghost Warriorról nem ők tehetnek :B

[ Szerkesztve ]

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#65) BomiBoogie válasza GeryFlash (#64) üzenetére


BomiBoogie
MODERÁTOR

...pedig már épp írták a keresetet jóhírnév megsértésére hivatkozva. :D

(#66) kalimist válasza Abu85 (#51) üzenetére


kalimist
aktív tag

A Dragon Age nem hasznal PBR-t, ez ingame jol latszik. AC Unity-ben ott van es sokszor brutalisan szepen nez ki, de tudjuk, hogy az a jatek sok szempontbol el lett cseszve. Visszaterve a Witcher-re, itt is van PBR meg IBL de sajnos ugyanaz a downgrade folyamat figyelheto meg, mint a Watch Dogs eseteben de most mar a The Division sem ugy nez ki, mint az elso videokon. Tegnap volt interju egy lengyel siteon a CDPRED egyik fejesevel es azt mondta, hogy minden platformon egyforman fog kinezni a jatek, ugyanazokat a modelleket es texturakat hasznaljak mindenhol. Az ajanlott hardver pedig 30(!) fps-re eleg. Oket is bedaralta a corporate gepezet es csak a penz keresese szamit. Pedig mennyire hangoztattak, hogy milyen fontos szamukra a pc. :) Ez a jatekipar mara nagyon el lett cseszve es szerintem ez java reszt koszonheto a "next-gen" kozolok siralmas teljesitmenyenek. Minek ide DX 12? Gyengebb gepeken is meglegyen a cinematic 30 fps? :)

(#67) Abu85 válasza kalimist (#66) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Már a Battlefield 4-nél is volt a Frostbite-nak korlátozott mértékben PBS támogatása. Ezt Repi mondta régebben a Twitteren. A Dragon Age: Inquisitionre a motorverzió csak továbblépet a PBS szempontjából. A teljes támogatás a Star Wars: Battlefrontnál épül be.
A PC egyértelműen a low-level API hiányától szenved. Csak egy példa. Aki használ low-level API-t ma, annak DX11 alatt sincs lényeges gondja a sebességgel. Jó a Frostbite stabilitása DX11 alatt nem jó, de a sebesség az oké. Aki nem használ low-level elérést az DX11 alatt is szenved. Régebben mondta Repi, hogy a low-level optimalizálás nagyon sokat segít, hogy a DX11-es sebességet is növeljék. Szóval a gond inkább a kijelző és a szék között van. És addig ott lesz, amíg lesz fejlesztő, amely megoldja az optimalizálást jó minőségben.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#68) GeryFlash válasza Abu85 (#67) üzenetére


GeryFlash
veterán

De egy CdProjekt nagyságú cégtől a jövőben sem várható el, hogy low-levelt apit használjanak és jobb gépigénye legyen a játékoknak? Vagy ezen a dx12 segíteni fog? Vagy a konzolok 4 év múlva se fognak jobb grafikát hozni mint most a witcher 3, szóval tök mind1 az optimalizálás, 4 év múlva ez a gépigény nem lesz magas?

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#69) kalimist válasza Abu85 (#67) üzenetére


kalimist
aktív tag

Súlykolhatod a végletekig de eddig még egyetlen Frostbite játék sem használt pbs/pbr-t. És ezt repi is irja nem csak én. Nem is értem, hogy állíthatod az ellenkezőjét, mikor a napnál is világosabban látszik ingame.

[ Szerkesztve ]

(#70) Abu85 válasza kalimist (#69) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Frostbite 3 eredetileg használ egy PBS pipeline-t a BF4-ben. Azt cserélik le egy újra (Star Wars Battlefrontig). Ezért nem azt írja repi, hogy nem használ PBS-t, hanem, hogy nem az új verziót használja. De ezt én is írtam. A Dragon Age csak az eredeti PBS pipeline továbbfejlesztését kapta meg.

A másik üziben is PBR update volt. Az eredeti pipeline megmaradt. Ugyanígy a Frostbite PBS előadáson is volt szó róla, hogy az aktuális pipeline (és fejlesztései) addig elérhető lesz, ameddig nem épül be az új.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.