Valahogy én nem vagyok elájulva a grafikától. Főleg a poligon szám tűnik nekem alacsonynak. pl az 5. képen a ló segge konkrétan kocka alakú. De lehet nekem van baj a szememmel.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
Valahogy én nem vagyok elájulva a grafikától. Főleg a poligon szám tűnik nekem alacsonynak. pl az 5. képen a ló segge konkrétan kocka alakú. De lehet nekem van baj a szememmel.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
Igen, kicsit mintha megcsúnyult volna, a színek is furák. Ettől függetlenül nem néz ki rosszul.
Szerintem itt még egész szépen polírozott. De mondjuk ezen a videón elég gyengének néz ki, remélem csak kevés volt alá a gép, és nem így fog mutatni. Link
Life is better with a Titan
Csodálkozni nem kell, a konzolokra ami a fő platform most agyon kell butítani mindent... Minden nextgennek mondott játéknál ez megvan és megis lessz..
[ Szerkesztve ]
Majd megkapod hogy a konzol 10x gyorsabb a ma elérhető felső kategóriás gépektől.
Olyan csoda APU van benne amit asztaliba sosem érnek utol.
Na így már nem kel jönni Abunak megírtam helyette a lényeget tömören.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Remélem nem butítják le és betartják amit igértek.
Nyitott világot kiváncsi vagyok hogy oldják meg . Ha kapunk egy konzol portot akkor nagyot fogok csalódni a srácokban.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
És akkor miért randább mint a Ryse Tudom, open world de akkor is... Hagyjuk már ezt a next gen konzolok miatt van minden baj filozófiát...
Amúgy egyetértek, ez tényleg csúnyult, így már kicsit röhejes az a gépigény...
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
Lehet, hogy ez már real 60 fps
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Kétségtelen hogy a Ryse szebb, de boxon az is 900p 30 fps....
Amúgy alapból amikor a fejlesztők mondták hogy mindet kihoznak a next gen erejéből és azért lesz 30 fps 900p mert a játék fantasztikusan fog kinézni, akkor gondolom nem erre számítottunk......
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
Számomra akkor is az év legjobban várt játéka.
A képek szépek.Bár nekem ha a második rész grafikájával jönne az is bőven elég lenne.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Azzal a graffal én is elégedett lennék csak legyen jól optimalizált. Májusra már kiírattam a szabit
“Praise The Sun” \[T]/
Az 5. képen a mező kietlen landscape LOD-ja valami szánalmasan az Oblivion-ra emlékeztet, bár annak még megbocsájtható volt 2006-ban, de majdnem 10 évvel később ejj-ejj...
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
itt van PC videó is
[ Szerkesztve ]
Szerintem a hatodik képre gondoltál, nem?...
Na, májusig még van idő végigvinni az első kettőt.
Nagyon várós ha a játékélmény- történet hozza az előző részeket akkor nem lesz gond+ nyílt világ csak hab a tortán
Végig néztem a videót nem egyszer aki nem lát különbséget a Witcher 2-höz képest az vegyen szemüveget (esetleg normális monitort) mert igen van köztük különbség...
[ Szerkesztve ]
Gabi
Nekem a graf mellékes most is moddolt Kotor2-őt játszok
Legyen hangulatos és tartalmas akkor nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
Egyébként én pár hete kezdtem a Witcher 1-et (Enhanced Edition), nekem az is hangulatos és tetszetős. Lehet, hogy nem egy csúcsgrafika, de a hangulat tényleg többet számít.
Minden fejlesztő azt mondja, hogy minden kihoznak a next-genből, aztán egy kézen meg lehet számolni, hogy hánynak sikerült valamit lerakni az asztalra. Ez még mindig attól függ, hogy mennyi pénzt raknak bele a fejlesztésbe, és a CD Projekt messze nem rendelkezik olyan mély zsebbel, mint mondjuk az EA. Nem kell ezen csodálkozni, vagy bárkit lenézni. Szebb marad a Dragon Age: Inquisition? Igen. Na és hányszor annyi pénzből fejlesztették azt. Ez a lényeg. Sok pénzből nem nehéz alkotni, de ezt sokan mindig elfelejtik.
A CD Projektet inkább az egy súlycsoportban lévő fejlesztőkhöz érdemes hasonlítani. És úgy már elég jó az eredmény, amit kihoztak. De persze nyilván az F1-ben sem köröz másik pályán a Sauber és a Mercedes, szóval össze lehet mindent hasonlítani, csak nem feltétlenül éri meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Most járok a 4. fejezet végén low graf-on játszok laposon nagyon tetszik. Off: Kotor2-höz nemrég lett kész egy magyarítás mely a kiollózott részek magyarítását is tartalmazza szóval májusig elvagyok
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
Érdekes, mert ezeket a képeket valamiért nagyon rajzosra vették, holott a videó sokkal élethűbbnek tűnik.
Ezt azért látod így, mert egyre több játék használ PBS-t. Ahogy ehhez hozzászoksz mondjuk a Dragon Age: Inquisition, vagy a Ryse: Son of Rome által, úgy érzed műnek azokat a játékokat, amelyek motorját még nem alakították ki jól a PBS-re. Önmagában nem rosszabb ez mint volt, csak időközben megjelent pár olyan játék, amelytől megnőtt a user oldali vizuális igény.
Emellett eddig videókban láttuk a dolgokat, így nem volt lehetőség kielemezni a finom részleteket. A képeknél már más a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Egy párszor.
Live-Die-Respawn
Az én öreguras tempómban ne gondold, hogy olyan egyszerű.
(#26) Montesantos válasza BomiBoogie (#25) üzenetére
Most kezdtem a 2-őt újra talán végzek vele májusig szintén öregesen
Gabi
Mi az a PBS?
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Ha valakit érdekel:Ma este nyolctól a GOG.com Twitch-csatornáján élőben streamelnek 15 perc gameplayt a The Witcher 3: Wild Huntról.
“Praise The Sun” \[T]/
Hoppá! Köszi, én belesek.
Ahelyett, hogy a Witcher 1-et tolnám...
[ Szerkesztve ]
Abu betolt egy szakkifejezést, amit nem értesz? Ok az aggodalomra NINCSEN, irány a PH tudástár. Az esetek száz százalékában működő stratégia, nekem mindig bevált (most is).
[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
A többségét általában értem, ez pont nem ugrott be, és túl sok minden más is erre rövidül, így a google segítségét is el kellett vetnem.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
itt is az a kockaseggű ló
Ez olyan, mint a Skyrim és a Far Cry keveredve.
Semmi gond
Nem az a lényeg itt de úgy látom nagyon tetszik neked a ló hátsó fele
Azt meg ne felejtsük el hogy még meg sem jelent a játék.
BomiBoogie:a srácok azt nyilatkozták egyszer hogy olyan nyitott világot akarnak mint a Skyrim sőt le is akarják nyomni én szurkolok nekik
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
(#38) BomiBoogie válasza BomiBoogie (#33) üzenetére
Szerintem videón sokkal jobban mutat, mint ezeken az élettelen képeken.
annyira nem szeretem a nyitott világot, dragon age-ben is vvígan galoppozok aztán fejük fölött koponyás lények jelennek még és meghaltam mind a 4-en
(#37) Revan. : remélem hamarosan megszabadulok az xboxtól és ezt már PC-n vihetem...
[ Szerkesztve ]
Azt hittem megsértődtél ne haragudj én már eladtam a boxot. Májusba építem a pc-t.
“Praise The Sun” \[T]/
Hmm... a színek elég harsányak, túl steril ez a grafika. Egy kicsit komorabb, koszosabb világot kérnék és részemről rendben vagyunk. Hogy ez-az szögletes marad, nem érdekel. A hangulatot nem a poligonszám teremti meg.
szerk.: Mozgásban sokkal jobbnak tűnik, de csak másodperceket néztem a videóból. Nem akarom elrontani a meglepetést.
[ Szerkesztve ]
dehogy is
Lehet lesz benne borongósabb hely is na meg éjszaka biztos parásabb lesz a szörnyek miatt
Az első részben nagyon tetszik a szürke esős hangulat a kettő ugye teljesen más de nekem az is nagyon bejön.
(#42) Because : OK
[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
hát elég brutál a grafikája.
Remélem nem lesz lebutítva,de a játékélmény sokkal fontosabb nekem egy szerepjátéknál. megjelenéskor minden kiderül
“Praise The Sun” \[T]/
Ha jól tudom ez konzolon futott
,,It does not matter how slowly you go as long as you do not stop."
A Dragon Age I. nagyon le van maradva megjelenésben ehhez képest, sőt még a Witcher 2-höz viszonyítva is, függetlenül attól hogy fejlettebb a grafikus motor. A karakterek olyanok benne, mintha viaszból lennének, a növényzet pedig szörnyű.
A Ryse Son of Rome alatt levő továbbfejlesztett CryEngine a mindent elmosó DOF-al pedig egyenesen visszalépés a Crysis 3 alatt levőhöz képest. Egyetlen dolgot tudok fejlődésként tekinteni, még pedig azt ahogy a szemek kivannak dolgozva benne.
Na ezt a játékot is szépen kihagyjuk. Majd 4-5 év múlva amikor a GTX 980-at fillérekért megkapom, akkor biztosan kijátszom.
Hagyja ma, en a Witcher 2-ben mar a tutorialnal megakadtam
Always Outnumbered, Never Outgunned
Brutál szép szerintem!
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
A Dragon Age: Inquisition grafikailag lényegesen jobb most minden RPG-nél és ebben addig nem lesz változás, amíg más nem tud annyit költeni a fejlesztése, mint az EA.
Az, hogy neked a fejlődés iránya nem tetszik a piac egészére nézve lényegtelen. A PBS akkor is a jövő, és egy játék 2015-ben már nem üti meg az abszolút grafikai mércét minimális PBS-sel. 2014-ben még megütötte volna, mert akkor nem volt Ryse és Drabon Age. Ettől még lehet szép a grafikája, csak van/lesz jobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nem hiszem, hogy egy átlagos mai játékos konfigon, közepes VGA-va ne lenne majd élvezhető.
A zene szerencsére most is ott van, úgy tűnik.
Hú, ez olyan ocsmány, hogy mellbe vágott Mi lett ezzel? Nem így nézett ez ki. Vagy igen?
Inkább videókat nézz, azok biztatóbbak.
Nem vitatom, hogy a PBS a jövő. Azonban ahogy a tudástárban is leírod, a jó minőséghez nagyon össze kell dolgozni a programozóknak és a művészi munkát végzőknek. És itt nagyon elhasal a Dragon Age, mert nagyon messze vannak a széptől a karakterek és a növényzet is. A Witcher 3 PBS nélkül is sokkal szebb.
A PBS csak egy lehetőséget ad arra, hogy szebb legyen a játék, de sajnos ez nem mindig látszik meg a végeredményen.
Pedig a Frostbite PBS-e igazán jó minőségű. Kevés olyan program lesz, ami ennél jobb minőséget elér. Az, hogy neked nem tetszik nem jelent semmit. Eleve nem mi döntjük el, hogy mi a minőségi megvalósítás és mi nem, de a Dragon Age: Inquisition ebből a szempontból a követendő példaként van elkönyvelve az iparágban, nem véletlen, hogy az erre vonatkozó előadást sokszor kiemelik más fejlesztők. Persze sajnos ez is a pénzen múlik. Hiába van megadva, hogy ez a követendő példa, akkor is behatárolja majd a lehetőségeket az anyagi keret, ezért nem szabad az EA-hez hasonlítani másokat. Még egyszer hangsúlyozom. Teljesen természetes az iparágon belül, hogy egy sokadannyi pénzből készülő alkotás nem veszi fel az EA csúcscuccával a versenyt. Nincs meg rá a büdzsé, hogy felvegye.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nem mondom azt, hogy rossz minőségű lenne. Azt mondom, hogy a Dragon Age messze nem néz ki olyan jól, mint a Witcher. Ezek szerint csak a PBS-nek köszönhető, hogy úgy néz ki ahogy, nélküle még rosszabb lenne az összkép.
Szerintem meg jobban néz ki. Főleg a PBS miatt. [link] - elég ezt megnézni.
De nem akarom összehasonlítani, mert a Witcher 3 fejlesztőinek sosem lesz annyi pénze, amennyi az EA-nek van. Sportszerűtlen összehasonlítás, ahogy a Mercedest és a Sauber összehasonlítás is az a Forma-1-ben. Az önmagában egyértelműen nagy dolog, hogy egy CD Projekt önerőből ennyire képes (ahogy mondjuk a Sauber be tud fejezni versenyeket).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nem estem tőle hasra, míg a Witcher trailerektől és gameplayektől majdnem. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy maga a valós játék sem éri már ezt a szintet, amit a trailelben láthatunk. Valószínű, hogy a Witcher sem lesz olyan szép, mint a videókban. Azonban jelenleg hogyha összehasonlítom a Witcher és a Dragon Age trailerét, akkor nálam a Witcher a győztes.
Amúgy melyik fejlesztő van pariban akkor a CD Projekttel? Nem vagyok annyira otthon a fejlesztők között, de a címeket ismerem.
Az anyagi lehetőségek és a működés szempontjából a Rebellion áll hozzájuk a legközelebb. Csak nem ugyanabban a műfajban érdekeltek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Értem, köszi, látom, ők csinálják a Sniper Elite sorozatot. Azért az sem egy fércmunka, grafikailag sem.
Ja, videón tényleg jobban néz ki.
Dehogynem... Amit a Chrome Engineből és a Cry Engineből kihoztak a két ghost warriorral azt nehéz szerintem költségvetéssel magyarázni, inkább igénytelenség a jó jelző rá.
Asszem ez fail, most látom h a Rebellion az Elitekrét felelős, a Ghost Warriorról nem ők tehetnek
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
...pedig már épp írták a keresetet jóhírnév megsértésére hivatkozva.
A Dragon Age nem hasznal PBR-t, ez ingame jol latszik. AC Unity-ben ott van es sokszor brutalisan szepen nez ki, de tudjuk, hogy az a jatek sok szempontbol el lett cseszve. Visszaterve a Witcher-re, itt is van PBR meg IBL de sajnos ugyanaz a downgrade folyamat figyelheto meg, mint a Watch Dogs eseteben de most mar a The Division sem ugy nez ki, mint az elso videokon. Tegnap volt interju egy lengyel siteon a CDPRED egyik fejesevel es azt mondta, hogy minden platformon egyforman fog kinezni a jatek, ugyanazokat a modelleket es texturakat hasznaljak mindenhol. Az ajanlott hardver pedig 30(!) fps-re eleg. Oket is bedaralta a corporate gepezet es csak a penz keresese szamit. Pedig mennyire hangoztattak, hogy milyen fontos szamukra a pc. Ez a jatekipar mara nagyon el lett cseszve es szerintem ez java reszt koszonheto a "next-gen" kozolok siralmas teljesitmenyenek. Minek ide DX 12? Gyengebb gepeken is meglegyen a cinematic 30 fps?
Már a Battlefield 4-nél is volt a Frostbite-nak korlátozott mértékben PBS támogatása. Ezt Repi mondta régebben a Twitteren. A Dragon Age: Inquisitionre a motorverzió csak továbblépet a PBS szempontjából. A teljes támogatás a Star Wars: Battlefrontnál épül be.
A PC egyértelműen a low-level API hiányától szenved. Csak egy példa. Aki használ low-level API-t ma, annak DX11 alatt sincs lényeges gondja a sebességgel. Jó a Frostbite stabilitása DX11 alatt nem jó, de a sebesség az oké. Aki nem használ low-level elérést az DX11 alatt is szenved. Régebben mondta Repi, hogy a low-level optimalizálás nagyon sokat segít, hogy a DX11-es sebességet is növeljék. Szóval a gond inkább a kijelző és a szék között van. És addig ott lesz, amíg lesz fejlesztő, amely megoldja az optimalizálást jó minőségben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
De egy CdProjekt nagyságú cégtől a jövőben sem várható el, hogy low-levelt apit használjanak és jobb gépigénye legyen a játékoknak? Vagy ezen a dx12 segíteni fog? Vagy a konzolok 4 év múlva se fognak jobb grafikát hozni mint most a witcher 3, szóval tök mind1 az optimalizálás, 4 év múlva ez a gépigény nem lesz magas?
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
A Frostbite 3 eredetileg használ egy PBS pipeline-t a BF4-ben. Azt cserélik le egy újra (Star Wars Battlefrontig). Ezért nem azt írja repi, hogy nem használ PBS-t, hanem, hogy nem az új verziót használja. De ezt én is írtam. A Dragon Age csak az eredeti PBS pipeline továbbfejlesztését kapta meg.
A másik üziben is PBR update volt. Az eredeti pipeline megmaradt. Ugyanígy a Frostbite PBS előadáson is volt szó róla, hogy az aktuális pipeline (és fejlesztései) addig elérhető lesz, ameddig nem épül be az új.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.