Nem keres rá. Vernyákol neked, vagy szidja a cuccot (amit használ) és eszébe sem jut, hogy másképp is lehet. Ha nem működik vaami a munkahelyi gépén, akkor sem szól a supportnak (mondjuk jegyet nyittatni rá amúgy is hülye, de még szóban sem biztos, hogy megkeres, amíg nem mész el az asztala mellett pár nap múlva).
@tomtyi : " Akiket "fikáztok", kritizáltok, azok meg vagy szórakozásra használják, vagy munkaeszköznek úgy, mint a tollat, a füzetet vagy korábban az írógépet. Működjön, és kész! "
Nem tudják használni. Korábban pont ezt írtam, hogy alapvető felhasználói ismeret windóz szinten egy Control Panel hollétének ismerete, nem tudja. Nem tud értelmezni egy könyvtárfát, nem tud mit kezdeni egy hibaüzenettel (még csak el sem mondja neked, a szakembernek, hogy mi volt a hibaüzenet, mert nem tudja/nem érti, hogy az fontos lenne).
Az autók tulajdonosaitól a gyertyacsere is elég túlzó elvárás, a bajok felismerése lenne az amit szerintem el lehet várni, de olvasd el a Vályi István bömbis-szőkecicás cikét a Totalcaron, kb. fél éve írta, és az még egy elég egyszerű eset...
(Nemrég volt nálunk egy n gyereket egyedül nevelő anyuka, akinek a ~15 éves autójában elszakadt a vezérműszíj, autó kuka. Persze szar volt az autó szerinte, aztán én voltam a bunkó, amikor mondtam neki, hogy bocs, azt x ezrenként kéne cserélni, mert ezt okozza. Felháborodott, hogy azt őneki honnan kéne tudnia...
Hát, lehet, hogy onnan, hogy van egy drága _közlekedési_eszközöd_, amire mellesleg az életed rábízod, az a minimum lenne, hogy utánanézel a karbantartásának, mert ez a vége. Persze jött hogy nincs pénze állandóan költeni a kocsira! Újra volt, mert vett... amire ugyanúgy nem fog költeni...)
A lényeg : az, hogy "csak működjön" nem volt igaz egy műszaki eszközre sem, sosem, csak korábban egy kávéfőző elég egyszerű volt. Egy PC, vagy autó sokkal bonyolultabb, egyszerűen nem használható jól ismeretek nélkül.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty