Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#44) Abu85 válasza -szabi- (#43) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

És mindegyiknek megjött az eredménye már. A mostani ugye még csak bejelentés, de nézzük a régieket.

A Mantle jött és lett belőle egy Vulkan, illetve a DX12 alapja az AMD API-jának prototípus kódja volt. Az eredménye az lett, hogy gyorsult a számítógépek többsége, mivel az eladott PC-k 99,9%-ában nincs 1000 dolláros csúcsprocesszor. Egy 300 dolláros procival már jön a gyorsulás, de a piac nagyrészt 100 dollár körüli procit vesz. A saját példámból kiindulva, nekem a Mantle a Dragon Age Inquisition alatt +90%-ot adott, a Thief alatt +60%-ot, a Civ: Be alatt +30%-ot a mapok végén, de ennél fontosabb volt, hogy a köridő ötödére csökkent, vagyis nem 6 percig lépett a gép. A Rise of the Tomb Raider nálam csak DX12-vel volt játszható (30-40 fps) a két legnagyobb pályán (10-15 fps volt DX11-gyel).

A másikra jött példa a Doomban. 30-40%-okat gyorsul a GCN a shader intrinsics-től. De az új Tomb Raiderben a TressFX 3.0 is jó példa rá. [link] - ugye a GPUOpen miatt lehet megoldani, hogy egy amúgy igen jó és számításigényes effekt ne felezze az fps-t.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.