Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [moongoose:] Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nikaré
őstag
Mondtam én, hogy jó lesz
Semmi sem tökéletes, de mi az manapság?!
[ Szerkesztve ]
Nikaré
őstag
Dupla
Sorry
[ Szerkesztve ]
simpley
őstag
de ki tudja meddig? kíváncsi leszek mi lesz pl a számhordozásos case-el..
signed by simpley.
RoyalAirForc
tag
3szor telepítettem már újra az appot, de nem megy.
simpley
őstag
online sem megy?
signed by simpley.
RoyalAirForc
tag
simpley
őstag
én megpróbálnám az elfelejtett jelszót..
nekem meg az van hogy eddig csak a fiók azonosítóval engedett be, most már email címmel is...
signed by simpley.
tomp
félisten
Engem se enged be vezetékes fiókkal. Elfelejtett jelszóra pedig nem küldik az emailt. Szerintem jó pár ügyfélnek elszálltak az online adatai...
RoyalAirForc
tag
Elfelejtett jelszóra semmi se jön...
simpley
őstag
a spam-be sem érkezik semmi vagy ha sms-ben kéritek?
signed by simpley.
RoyalAirForc
tag
Szerinted?
simpley
őstag
hát ezek alapján egyértelmű..
1270-adminisztratív ügy.
a fiók alaphelyzetbe állítása oldhatja meg a gondot, mondjátok hogy nem tudtok belépni és nyilván azt is hogy elfelejtett jelszóra nem jön semmi
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
Gyzmo
csendes tag
Sajnos nálam is ugyanez a probléma jelentkezik. A számítógépen beenged a fiókomba, viszont a telefonos applikációnál ugyanez a képernyő fogad (iOS) ("nem tudsz belépni a fiókodba" üzenet). Felvettem a kapcsolatot a Vodafone ügyfélszolgálattal, ahonnan azt a választ kaptam, hogy náluk ezt a hibát nem sikerült rekonstruálni. Viszontválaszomba elküldtem a képernyőképet, illetve az alkalmazás, illetve a telefon adatait. Őszintén fogalmam sincs, hogy mi lehet a hiba oka (már többször töröltem és újratelepítettem az alkalmazást, illetve újraindítottam a készüléket, de hiába).
hegti
aktív tag
RoyalAirForc
tag
1270 válasza: biztos rosszul adtam meg valamelyik azonosítómat. Mondom neki; jelszókezelőt használok. Azt mondja; akkor biztos ott is rosszul adtam meg. Mondom; egy héttel ezelőttig még jó volt... Azt mondja, hogy kérjek jelszó emlékeztetőt. Mondom neki, hogy kértem, de nem jött meg se emailben, se sms-ben. "Az nem lehet. Meg kell jönnie. Várjak."
simpley
őstag
értelmes ügyintéző..
signed by simpley.
asdf_
veterán
És ha nem is tudom, esetleg vársz? Élet-halál kérdés vasárnap este 8-kor bejutni az appba főleg ha desktopon meg megy? Majd bejutsz, ha bejutsz. Csak nem gondoltátok komolyan, hogy az első nap hiba nélkül menni fog minden, már a működés jelen állapota is mérföldekkel múlja felül a várakozást...
tomp
félisten
Hozzáértés megvan látom...
simpley
őstag
nálam is oké minden..
signed by simpley.
Nikaré
őstag
Hívd újra, másik ügyintéző talpraesettebb lesz (remélhetőleg)
Leslie1966
senior tag
Az eSIM-re váltást elvileg lehetővé teszi online, de az írja ki utána, hogy sikertelen váltás eSIM-re. Valaki próbálta már ?
Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,
baloghgabor
aktív tag
(#71024) RoyalAirForc válasza baloghgabor (#71023) üzenetére
RoyalAirForc
tag
Látom, nemcsak én vagyok így...
(#71025) baloghgabor válasza RoyalAirForc (#71024) üzenetére
baloghgabor
aktív tag
Mondhatni annyira nem zavar, csak mégis kíváncsi lettem volna rá. Meg ha másnak jó, akkor egyeseknek meg miért nem működik? Persze majd jó lesz egyszer, valaha, talán . . .
bégé
RoyalAirForc
tag
Igen, egy másik ügyintéző talpraesettebb volt. Ő egyből azzal indított, hogy náluk minden oké, nálam lehet valami. Indítsam újra, töröljem, telepítsem, akár addig, míg jó nem lesz. Olyan meg egyszerűen nincs, hogy a jelszó visszaállítási email nem jön meg! Mondom neki, hogy az sms se jött meg. Olyan sincs.
Gondoltam, ha már egy ilyen szakértővel van dolgom, megkérdezem azt is, hogy anyum miért kapott egy ilyen sms-t tőlük tegnap:
Válasz: mert biztos megrendelt egy szolgáltatást. Mondom; nem rendelt semmit, sima nyomógombos telója van. De-de biztos! Megkérdeztem, hogy a rendelés száma alapján meg tudná-e nézni, hogy mi ez? Válasz: nem, azt neki kell tudnia, mit rendelt.
És akkor megfejelem én is egy késő esti sms-sel a sztorit:
Nincs semmilyen vállalati kapcsolattartóm, ezt a simet egy nyüves Sparban vettem, egyszerű feltöltős sim. Na, ezzel már nem hívtam fel őket, itt feladtam.
Nimda
addikt
Flottások vagyunk, és mivel több telefonszámunk is van, van amelyikkel beenged, van amelyikkel nem
Viszont így már az összes többi is elérhető.
[ Szerkesztve ]
ggabor02
aktív tag
Minden tökéletes, elsőre be tudtam lépni. Mindent jól mutat a webes felületen is, App-ban (Android) is.
zzola
félisten
Azt inkább hagyjuk. Én pl. azóta sem tudok belépni, sem PC-n, sem mobilon...
mrlujoak
veterán
"Engem se enged be vezetékes fiókkal. "
Ha ezelatt a volt UPS-s fiókod érted, akkor azzal ne is próbálkozz!
A vezetékes fiók (exUPC) megszűnt az átálláskor.
Ha van mobilos fiókod, akkor azzal tudsz belépni, és a mobilos fiókodban lesz benn a vezetékes (exUPC-s) szolgáltatásod.
Ha nincs mobilos fiókod, akkor korábban kaptál emailt, hogy mi lesz majd a teendő.
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
baloghgabor
aktív tag
tomp
félisten
Ha van mobilos fiókod
Nincs!
Ha nincs mobilos fiókod, akkor korábban kaptál emailt, hogy mi lesz majd a teendő.
Csak annyit kaptam hó elején, hogy lesz majd az átállás és az átállás alatt mi nem lesz elérhető. Semmi mást nem küldtek.
mrlujoak
veterán
Ami késik nem múlik.
Diák66
őstag
Nekem se sikerült belépni, de a mobilappos fiók helyreállítás ment. Amúgy aki szeretne javítani a helyzezen: [link]
Némi problémák adódtak a kommenteléssel, így ha többször sikerült, elnézést érte.
Gubu0101
veterán
Vissza is irtak a 2 hibabejelentesre.Panaszlevelet kell irnom,vagy is kuldtek egy nyomtatvanyt,azt kitolteni es be kell kuldeni,majd akkor kivizsgaljak Pedig minden adatot megadtam,csak ra kellett volna nezni nekik a terkepen…
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
Kizárólag személyesen lehetséges!
Mint ahogy a SIM kártya csere is.
Az online felületen hiba, hogy megjelenik a lehetőség.
"Aki ad,az nyer"
simpley
őstag
biztosan azért ment anyudnak az SMS mert felregisztrálták a központban a számot az online ügyintézéshez vagy még lehetséges ez még a 10Gb ajándék internet amit ők aktiváltak, amúgy ez nagyon idegesítő tud lenni, nem értem miért van erre szükség..
signed by simpley.
simpley
őstag
Weboldal meghalt.
signed by simpley.
Nem semmi szart pakoltak megint össze.
Nikaré
őstag
Nálam működik.
RoyalAirForc
tag
Igen, ezeknél kb. minden lehetséges...
simpley
őstag
sőt nekem ha belé lépek az online fiókba akkor a dokumentumoknál minden egyes csomagon felüli költésnél illetve ha valami extrát rendeltem (pl adatkeret) külön szerződésmódosítás van róla
signed by simpley.
pjen
félisten
Be akartam lépni mobilról, kiirta karbantartás.
ablack
senior tag
A készülék árlistában, ha van olyan készülék ami a webshop szerint már nem kapható az még elképzelhető hogy valamelyik üzletben elérhető?
[ Szerkesztve ]
RoyalAirForc
tag
Most meg be se léptem az appba, és müxik!!!
tomp
félisten
Ez nekem is megjött de azt hittem volt egy konkrét email is amiben le lesz írva, hogy ha nem tudunk belépni akkor mit kell csinálni.
Emailben van egy "Hozzáférés megtekintése" piros gomb. Rámegyek, betölt az oldal ahol a következő van:
"A funkció Vodafone otthoni szolgáltatás esetén július 16. után érhető el
A hozzáférések opció csak otthoni szolgáltatással rendelkező ügyfeleink számára az informatikai átállás után érhető el! Mobil szolgáltatás esetén a hozzáférések már beállíthatók."
Akkor várjam az emailt, hogy sikerült megcsinálniuk a fiókomat?
Gubu0101
veterán
Ugy latszik,csak azoknak kavart be az atallas,akiknek nincs mobil elofizetesuk is.Lehet meg az adatokat nem sikerult atvezetni az uj rendszerbe
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
mrlujoak
veterán
Érdemes még várni.
A volt UPC-s accountodba volt regisztrálva telefonszám?
Arra nem kaptál egy egyszer használatos kódot tartalmazó sms-t?
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
tomp
félisten
Természetesen volt. Kértem arra is sms-t de az sem jön meg.
Gubu0101
"Kedves Ügyfeleink! Örömmel tájékoztatunk benneteket, hogy a július 11-16. között zajló informatikai átállásunk sikeresen megtörtént."
Pedig nagy mellel írták ezt ki nemrég a fb-ra...
Téma tudnivalók
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új AMD Gamer PC R5 5500 vagy R5 5600/RX 6700 10Gb/500Gb M2 SSD/16Gb DDR4 3200Mhz/700W 2-3Év gari
- Honor Super Charger (Max66w)
- Honor X7a 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új AMD Gamer PC R5 5500 vagy R5 5600/RTX 3060 12Gb/500Gb M2 SSD/16Gb DDR4 3200Mhz/700W 2-3Év gari
- Új AMD Gamer PC R5 5500 vagy R5 5600/RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/16Gb DDR4 3200Mhz/700W 2-3Év gari