Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71001) Nikaré válasza prozodus (#71000) üzenetére


Nikaré
őstag

Mondtam én, hogy jó lesz :K
Semmi sem tökéletes, de mi az manapság?!

[ Szerkesztve ]

(#71002) Nikaré válasza Nikaré (#71001) üzenetére


Nikaré
őstag

Dupla
Sorry

[ Szerkesztve ]

(#71003) simpley válasza Nikaré (#71001) üzenetére


simpley
őstag

de ki tudja meddig? kíváncsi leszek mi lesz pl a számhordozásos case-el.. :U

signed by simpley.

(#71004) RoyalAirForc válasza simpley (#70999) üzenetére


RoyalAirForc
tag

3szor telepítettem már újra az appot, de nem megy.

(#71005) RoyalAirForc


RoyalAirForc
tag

(#71006) simpley válasza RoyalAirForc (#71005) üzenetére


simpley
őstag

online sem megy?

signed by simpley.

(#71007) RoyalAirForc válasza simpley (#71006) üzenetére


RoyalAirForc
tag

(#71008) simpley válasza RoyalAirForc (#71007) üzenetére


simpley
őstag

én megpróbálnám az elfelejtett jelszót..
nekem meg az van hogy eddig csak a fiók azonosítóval engedett be, most már email címmel is... :D

signed by simpley.

(#71009) tomp válasza simpley (#71008) üzenetére


tomp
félisten

Engem se enged be vezetékes fiókkal. Elfelejtett jelszóra pedig nem küldik az emailt. Szerintem jó pár ügyfélnek elszálltak az online adatai... :C

(#71010) RoyalAirForc válasza simpley (#71008) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Elfelejtett jelszóra semmi se jön...

(#71011) simpley válasza RoyalAirForc (#71010) üzenetére


simpley
őstag

a spam-be sem érkezik semmi vagy ha sms-ben kéritek?

signed by simpley.

(#71012) RoyalAirForc válasza simpley (#71011) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Szerinted? :U

(#71013) simpley válasza RoyalAirForc (#71012) üzenetére


simpley
őstag

hát ezek alapján egyértelmű..

1270-adminisztratív ügy. :B
a fiók alaphelyzetbe állítása oldhatja meg a gondot, mondjátok hogy nem tudtok belépni és nyilván azt is hogy elfelejtett jelszóra nem jön semmi

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#71014) Gyzmo válasza RoyalAirForc (#71005) üzenetére


Gyzmo
csendes tag

Sajnos nálam is ugyanez a probléma jelentkezik. A számítógépen beenged a fiókomba, viszont a telefonos applikációnál ugyanez a képernyő fogad (iOS) ("nem tudsz belépni a fiókodba" üzenet). Felvettem a kapcsolatot a Vodafone ügyfélszolgálattal, ahonnan azt a választ kaptam, hogy náluk ezt a hibát nem sikerült rekonstruálni. Viszontválaszomba elküldtem a képernyőképet, illetve az alkalmazás, illetve a telefon adatait. Őszintén fogalmam sincs, hogy mi lehet a hiba oka (már többször töröltem és újratelepítettem az alkalmazást, illetve újraindítottam a készüléket, de hiába). :W

(#71015) hegti


hegti
aktív tag

Nem értem, nálam minden jó! :F

Mikor majd meghalok azt akarom,hogy a sírkövem körül ingyenes legyen a WIFI. Így legalább biztos lenne minden nap valaki aki meglátogat..!:)

(#71016) RoyalAirForc válasza Gyzmo (#71014) üzenetére


RoyalAirForc
tag

1270 válasza: biztos rosszul adtam meg valamelyik azonosítómat. Mondom neki; jelszókezelőt használok. Azt mondja; akkor biztos ott is rosszul adtam meg. :U Mondom; egy héttel ezelőttig még jó volt... Azt mondja, hogy kérjek jelszó emlékeztetőt. Mondom neki, hogy kértem, de nem jött meg se emailben, se sms-ben. "Az nem lehet. Meg kell jönnie. Várjak." :N

(#71017) simpley válasza RoyalAirForc (#71016) üzenetére


simpley
őstag

értelmes ügyintéző.. :U

signed by simpley.

(#71018) asdf_ válasza Gyzmo (#71014) üzenetére


asdf_
veterán

És ha nem is tudom, esetleg vársz? Élet-halál kérdés vasárnap este 8-kor bejutni az appba főleg ha desktopon meg megy? Majd bejutsz, ha bejutsz. Csak nem gondoltátok komolyan, hogy az első nap hiba nélkül menni fog minden, már a működés jelen állapota is mérföldekkel múlja felül a várakozást...

(#71019) tomp válasza RoyalAirForc (#71016) üzenetére


tomp
félisten

Hozzáértés megvan látom... :DDD

(#71020) simpley válasza hegti (#71015) üzenetére


simpley
őstag

nálam is oké minden..

signed by simpley.

(#71021) Nikaré válasza RoyalAirForc (#71016) üzenetére


Nikaré
őstag

Hívd újra, másik ügyintéző talpraesettebb lesz (remélhetőleg)

(#71022) Leslie1966


Leslie1966
senior tag

Az eSIM-re váltást elvileg lehetővé teszi online, de az írja ki utána, hogy sikertelen váltás eSIM-re. Valaki próbálta már ?

Garmin Fènix 7X Solar, Samsung Galaxy S24 Ultra 512 GB, Samsung Galaxy Note 20 Ultra, Samsung Watch 3, Huawei Watch GT 2,

(#71023) baloghgabor


baloghgabor
aktív tag

Nem is tudom miért vártam volna mást mára? Tegnap se volt jó, gondolom holnapra sem lesz. :F

bégé

(#71024) RoyalAirForc válasza baloghgabor (#71023) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Látom, nemcsak én vagyok így... :U

(#71025) baloghgabor válasza RoyalAirForc (#71024) üzenetére


baloghgabor
aktív tag

Mondhatni annyira nem zavar, csak mégis kíváncsi lettem volna rá. Meg ha másnak jó, akkor egyeseknek meg miért nem működik? Persze majd jó lesz egyszer, valaha, talán . . . :U

bégé

(#71026) RoyalAirForc válasza Nikaré (#71021) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Igen, egy másik ügyintéző talpraesettebb volt. Ő egyből azzal indított, hogy náluk minden oké, nálam lehet valami. Indítsam újra, töröljem, telepítsem, akár addig, míg jó nem lesz. Olyan meg egyszerűen nincs, hogy a jelszó visszaállítási email nem jön meg! Mondom neki, hogy az sms se jött meg. Olyan sincs. :N
Gondoltam, ha már egy ilyen szakértővel van dolgom, megkérdezem azt is, hogy anyum miért kapott egy ilyen sms-t tőlük tegnap:

Válasz: mert biztos megrendelt egy szolgáltatást. Mondom; nem rendelt semmit, sima nyomógombos telója van. De-de biztos! Megkérdeztem, hogy a rendelés száma alapján meg tudná-e nézni, hogy mi ez? Válasz: nem, azt neki kell tudnia, mit rendelt. :N

És akkor megfejelem én is egy késő esti sms-sel a sztorit:

Nincs semmilyen vállalati kapcsolattartóm, ezt a simet egy nyüves Sparban vettem, egyszerű feltöltős sim. Na, ezzel már nem hívtam fel őket, itt feladtam. :DDD

(#71027) Nimda válasza RoyalAirForc (#71026) üzenetére


Nimda
addikt

Flottások vagyunk, és mivel több telefonszámunk is van, van amelyikkel beenged, van amelyikkel nem :)
Viszont így már az összes többi is elérhető.

[ Szerkesztve ]

(#71028) ggabor02


ggabor02
aktív tag

Minden tökéletes, elsőre be tudtam lépni. Mindent jól mutat a webes felületen is, App-ban (Android) is.

(#71029) zzola válasza ggabor02 (#71028) üzenetére


zzola
félisten

Azt inkább hagyjuk. Én pl. azóta sem tudok belépni, sem PC-n, sem mobilon...

(#71030) mrlujoak válasza tomp (#71009) üzenetére


mrlujoak
veterán

"Engem se enged be vezetékes fiókkal. "

Ha ezelatt a volt UPS-s fiókod érted, akkor azzal ne is próbálkozz!

A vezetékes fiók (exUPC) megszűnt az átálláskor.
Ha van mobilos fiókod, akkor azzal tudsz belépni, és a mobilos fiókodban lesz benn a vezetékes (exUPC-s) szolgáltatásod.
Ha nincs mobilos fiókod, akkor korábban kaptál emailt, hogy mi lesz majd a teendő.

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#71031) baloghgabor


baloghgabor
aktív tag

Jééé . . . :DD :C

Legjobban az a nulla forint teszik, így hogy hónapok óta nem vitték pénzt tőlem. :)

bégé

(#71032) tomp válasza mrlujoak (#71030) üzenetére


tomp
félisten

Ha van mobilos fiókod
Nincs!
Ha nincs mobilos fiókod, akkor korábban kaptál emailt, hogy mi lesz majd a teendő.
Csak annyit kaptam hó elején, hogy lesz majd az átállás és az átállás alatt mi nem lesz elérhető. Semmi mást nem küldtek.

(#71033) mrlujoak válasza tomp (#71032) üzenetére


mrlujoak
veterán

Én két hosszú emailt is kaptam, amiben részeltesen leírtak minden teendőt.

Abban egyeztették a mailcímet, hogy a vezetékes account megszűnik.

[link] [link]

[ Szerkesztve ]

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#71034) Lauda válasza baloghgabor (#71031) üzenetére


Lauda
félisten

Ami késik nem múlik. :)

(#71035) Diák66


Diák66
őstag

Nekem se sikerült belépni, de a mobilappos fiók helyreállítás ment. Amúgy aki szeretne javítani a helyzezen: [link] ;]

Némi problémák adódtak a kommenteléssel, így ha többször sikerült, elnézést érte.

(#71036) Gubu0101 válasza Diák66 (#70650) üzenetére


Gubu0101
veterán

Vissza is irtak a 2 hibabejelentesre.Panaszlevelet kell irnom,vagy is kuldtek egy nyomtatvanyt,azt kitolteni es be kell kuldeni,majd akkor kivizsgaljak :U Pedig minden adatot megadtam,csak ra kellett volna nezni nekik a terkepen…

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#71037) Daffni2 válasza Leslie1966 (#71022) üzenetére


Daffni2
addikt

Kizárólag személyesen lehetséges!
Mint ahogy a SIM kártya csere is.
Az online felületen hiba, hogy megjelenik a lehetőség.

"Aki ad,az nyer"

(#71038) simpley válasza RoyalAirForc (#71026) üzenetére


simpley
őstag

biztosan azért ment anyudnak az SMS mert felregisztrálták a központban a számot az online ügyintézéshez vagy még lehetséges ez még a 10Gb ajándék internet amit ők aktiváltak, amúgy ez nagyon idegesítő tud lenni, nem értem miért van erre szükség..

signed by simpley.

(#71039) simpley


simpley
őstag

Weboldal meghalt. :D

signed by simpley.

(#71040) Lauda válasza Daffni2 (#71037) üzenetére


Lauda
félisten

Nem semmi szart pakoltak megint össze. :C

(#71041) Nikaré válasza simpley (#71039) üzenetére


Nikaré
őstag

Nálam működik.

(#71042) RoyalAirForc válasza simpley (#71038) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Igen, ezeknél kb. minden lehetséges... :U

(#71043) simpley válasza RoyalAirForc (#71042) üzenetére


simpley
őstag

sőt nekem ha belé lépek az online fiókba akkor a dokumentumoknál minden egyes csomagon felüli költésnél illetve ha valami extrát rendeltem (pl adatkeret) külön szerződésmódosítás van róla :D

signed by simpley.

(#71044) pjen


pjen
félisten

Be akartam lépni mobilról, kiirta karbantartás.

(#71045) ablack


ablack
senior tag

A készülék árlistában, ha van olyan készülék ami a webshop szerint már nem kapható az még elképzelhető hogy valamelyik üzletben elérhető?

[ Szerkesztve ]

(#71046) RoyalAirForc


RoyalAirForc
tag

Most meg be se léptem az appba, és müxik!!! :C

(#71047) tomp válasza mrlujoak (#71033) üzenetére


tomp
félisten

Ez nekem is megjött de azt hittem volt egy konkrét email is amiben le lesz írva, hogy ha nem tudunk belépni akkor mit kell csinálni.
Emailben van egy "Hozzáférés megtekintése" piros gomb. Rámegyek, betölt az oldal ahol a következő van:
"A funkció Vodafone otthoni szolgáltatás esetén július 16. után érhető el

A hozzáférések opció csak otthoni szolgáltatással rendelkező ügyfeleink számára az informatikai átállás után érhető el! Mobil szolgáltatás esetén a hozzáférések már beállíthatók."
Akkor várjam az emailt, hogy sikerült megcsinálniuk a fiókomat? :F

(#71048) Gubu0101 válasza tomp (#71047) üzenetére


Gubu0101
veterán

Ugy latszik,csak azoknak kavart be az atallas,akiknek nincs mobil elofizetesuk is.Lehet meg az adatokat nem sikerult atvezetni az uj rendszerbe :(

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#71049) mrlujoak válasza tomp (#71047) üzenetére


mrlujoak
veterán

Érdemes még várni.

A volt UPC-s accountodba volt regisztrálva telefonszám?
Arra nem kaptál egy egyszer használatos kódot tartalmazó sms-t?

[ Szerkesztve ]

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#71050) tomp válasza mrlujoak (#71049) üzenetére


tomp
félisten

Természetesen volt. Kértem arra is sms-t de az sem jön meg.

Gubu0101
"Kedves Ügyfeleink! Örömmel tájékoztatunk benneteket, hogy a július 11-16. között zajló informatikai átállásunk sikeresen megtörtént."
Pedig nagy mellel írták ezt ki nemrég a fb-ra...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.