Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
baloghgabor
aktív tag
Hát, ha ezek a számok igazak és a valódi panaszok száma a sokszorosa lehet, csoda, hogy még működik az egész rendszer náluk!
bégé
Szerintem minden beérkezett ügy, legyen az bármilyen, kap egy számot. Tehát ez nem 263 ezer panasz, hanem 263 ezer különféle beérkezett ügymenet az ügyfélszolgálatra.
[ Szerkesztve ]
#76055552
törölt tag
Az, hogy tavaly mennyi panasz volt, miben magyarázza meg azt, hogy 2018-ban is várni kellett sokszor 30-50 percet az ügyintézőre?
vakt
csendes tag
ebben kétségkívül igazad van. de lássuk be: a telefonhíváson/sms/netezésen kívül már mindenre PANASZt kell rögzíteni, elmondásuk szerint mert tövényileg kötelező.
és így el is lehet bújni a rettenes számok mögött, pl. hogy a bejelentések fele arra vonatkozik, hogy valaki annyira sötét, hogy nem tud a bejelentezés gombra kattintani.
nade a bejelentkezés gomb sokszor tényleg nem működik. és össze is van keverve a szezon a fazonnal, kész a programozott káosz.
[ Szerkesztve ]
vakt
csendes tag
Provokációra nem áll módomban válaszolni. Viszont ugyanúgy megértem, amennyiben hasonló megfontolásból Te sem írsz nekem többet ebben a kérdéskörben.
PEACE!
#76055552
törölt tag
Leírtam egy legalább 5 éve fennálló problémát, amit tavalyi adattal akarod alátámasztani. Ha neked az ok-okozat közötti kapcsolat bizonyításának kérése provokáció, lelked rajta.
PEACE!
meri
aktív tag
Sziasztok! Ős-telenoros vagyok, előfizetéses, de kicsit tele van a hócipőm velük, ezért vettem egy TUTI+ kártyát, és erre szeretném áthozni a számom. Ami eddig történt:
- aktiválás indítása online, a "Nyilatkozatok" rész leokézása végén ismeretlen hiba, kb 3-szor. Itt nem jutottam a végére...
- Ennek ellenére - egy idő után - már azt írta, hogy ezzel az email-lel már létezik fiók.
- No, akkor jó - mondtam, és valóban, egy jelszó-emlékeztető után be tudtam lépni.
- Néhány "ismeretlen hiba" után továbbengedett, és persze nem azonnal, hanem egy kis késleltetés után már látszik az aktiválás, tudom is magamat hívni.
És akkor ugye most jönne a maga számhordozás, de a 1270-et hívva az még mindig úgy indul, hogy "feltöltőkártya aktiválás..." - gondolom, ez is időbe kerül (mintha az adatbázis frissítése órákig tartana, iszonyat). Merjem vajon elindítani a szánhordozást, vagy úgy járok, mint többen itt - gyorsan rákeresve, azaz hónapokig tartana a pocessz? Sajnos a másik két társaság is kreténekből áll, nem tudom, mire olyan rátartiak, mintha az összes egy cég lenne, szinte monopóliumként viselkednek...
uff
SakalGSM2
csendes tag
Sziasztok !
Szeretnék segítséget kérni, hátha ...
Szóval volna egy szifon XS mobilom, amire felkerült a 15.2-es IOS rendszer. Na most azóta nincs 4G se Vodánál, se Diginél. 3G-vel úgy ahogy van mobilnet, de lassú. 4G viszont semmi. Sőt olyankor a térerő is elmegy, 2-3mp és visszajön. Az Apple felé már jeleztem a gondomat, volt is egy órás elmepárbaj a technikai támogatással, és valami diagnosztikát is lefuttattak, de nem találtak hibát a telefonnal.
Azt mondták az okos technikusok az Applenél hogy kérjem le a "Szolgáltatói profilt iphonera" mindkét szolgáltatótól, mert minden mást már kipróbáltam de semmi eredmény. Volt már Mobiilnet ki/be kapcsolás, Repülő mód ki/be, Hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása, sőt újra szoftverezés is iTunes-sal, 15.2-re megint, teljesen alaphelyzetbe állítással (biztonsági mentés visszaállítás nélkül direkt, 'új iphone beállítása'), ugye vissza már nem enged kissebb verzióra mint a 15.2. Ami tuti hogy előtte a 14.7 volt fent, és ott nem tapasztaltam a 4G hibát ! A Vodánál a technikai támogatásnak fingja nem volt miről beszélek, kb. 4-5 hívás, és kb. összesen 3 óra várakozás után sikerült felvenniük a telefont... SZÉGYEN.
Ja igen, Wifivel semmi gondom, csak a mobilnet nem megy.
A Beállítások / Általános / Infó / Szolgáltató sornál (mindkét "kártyánál") : vodafone HU 49.0 van.
Fizikai SIM és eSIM is Vodás, mindkettő flotta előfizus. Elvileg ha rábököm a 49.0 feliratra meg kellene nyílnia egy profil menünek mindkét kártyánál. De semmi.
HA a Digi kártyát teszem be, a Szolgáltató sorban : DigiMobil HU 24.0 van.
KInek van hasonló telója, Vodával akinek megy is? Neki is 49.0 verzió a profil ?
Valami ötlet ?
Köszönöm.
"...A hülyék mindig rám találnak...az okosok tudják mikor, és hol keressenek !..." (Én)
Yahhher
aktív tag
gabor9991
őstag
Akkor te sem tartozol a 60 százalékba úgy látom
Ez 8* 3000 forint is lehetne
[ Szerkesztve ]
Diák66
őstag
Amióta az új rendszerük van.
Yahhher
aktív tag
Szeptember óta van tartozásuk felém. Azóta se tudták jóváírni, de késedelmi kamattal fenyegetőznek. 3szor kaptam 10.000 ft-os jóváírást. Sose jelent meg sehol...
B.
Caldera
aktív tag
A Tuti+ kártyának van saját száma, arra hogy akarsz áthordozni másikat? Számhordozás esetén az új szolgáltató ad egy új SIM-et, amihez párosítja az áthordozott számodat.
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
#76055552
törölt tag
A vodánál (a másik 3-mal ellentétben) már meglévő, működő, használt számra is lehet "ráhordozni" egy tkomos/tnoros/digis számot.
Nem egy nagy művelet. Megmarad a fizikai kártya, pin kód, a puk kód.....stb...a rendszerben pedig egy új hívószámot rendelnek hozzá.
Inkább azt nem értem, a többinél miért nincs ilyen lehetőség.
[ Szerkesztve ]
pjen
félisten
Az akkor, hogy működik?
Caldera
aktív tag
Ennek így mi értelme? A régi szám így is, úgy is megszűnik.
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
4Grider
nagyúr
Pl. az, hogy a ráhordozásig tudod használni az új előfizetést.
Diák66
őstag
ajapi
tag
Egy technikai kérdés:
Szeretném elhordozni előfizetésemet másik szolgáltatóhoz. Szerződéskötésem óta megváltozott a jogosítványszámom. Kérdésem: ha számhordozásnál megadott adataimnál a régi jogosítványszámot adom meg az új szolgáltatónál, akkor azt elfogadja-e a rendszer, vagypedig el kell zarándokolnom egy zsúfolt voda ügyf. szolgálatra, és előbb módosítanom kell az új számra?
köszi
Landsmann
addikt
Az új szolgáltatónál nem tudod megadni a régi lejárt jogosítvány számát. Az okmányokat ellenőrzik.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Joker88
őstag
én,bár az előfizetés alatt cseréltem új személyit,ergo új kártyaszám, telefonáltam az ügyfélszolgálatra. Ott annyit mondtak, hogy nem kötelező,hiszen ha esetleg újítom az előfizut,akkor ott tudják majd regisztrálni/átírni a régit.
De ha akarom, mindenképp,menjek be az általad említett egyik üzletbe,megcsinálják,vagy esetleg küldjem el a másolatot a vodafone email címére, a szerződés azonosító adataival és majd ők módosítják.
In loving memory of Garrett Lockhart
4Grider
nagyúr
Számhordozásnál viszont nem nézik az okmányszámokat. A nevet, születési dátumot, édesanya nevét és az állandó lakcímet nézik, amikor arról dönt a régi szolgáltatód, hogy elenged-e.
Ledi
aktív tag
Sziasztok!
Ma vettem észre hogy a Myvodafone appban az Ajánlataim pontban van egy korlátlan csevegés opció.
Ez ugyebár ha az extra szolgáltatásoknál rendeltem meg 2490 Ft-ba kerül,de itt viszont nincs ár feltüntetve. Még az se, hogy ingyenes.
Nem merek a megrendelés gombra nyomni nehogy levonják az összeget.
Valaki próbálta már Tuti 100 csomaggal?
Ledi
aktív tag
Az lemaradt, hogy van otthoni előfizetésem is.
Lehet hogy ez egy kedvezményes ajánlat vagy szimplán elfelejtették feltüntetni az árat.
[ Szerkesztve ]
RoyalAirForc
tag
Én az elmúlt 1 hónapban vagy 20-szor aktiváltam. Nem történt semmi.
Plug Life
senior tag
Budatétény/Baross Gábor telep környékén milyen a 4G térerő?
4Grider
nagyúr
Ezt több bázis fedi le, nézd meg magad:
Térkép
Nálunk pl. tökéletes a Terv utca környékén, de a számos utcák tetején már nem túl acélosak.
Plug Life
senior tag
XIII. utca... Mindenesetre úgy tűnik eggyel több tornya van, mint a Teléknek... Lehet kipróbálom. Kösz.
Landsmann
addikt
A 1270 mióta az adategyeztető vonal?
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
Itt a zöld jelentené a lefedettséget? Nálam például semmi zöld nincs és a telefon mégis 4G-n működik, kb 30-50mbit/s a sebesség.
simpley
őstag
Üdv
egy kollégám hozzátartozója nem rég halt meg és az előfizetését vinnék tovább. Tegnap voltak bent üzletben és elindították az “elidegenítést” ugye azt amibe nekünk is beletört a bicskánk.. Azért mivel személyesen lett indítva nagyobb eséllyel el lesz elintézve nem?
[ Szerkesztve ]
signed by simpley.
#76055552
törölt tag
Előfizetés....
Feltöltőkártyás vagy havi díjas?
simpley
őstag
kártyás
ki is akadtam ezen amúgy korábban mert mindkét fajta szolgáltatást előfizetésnek nevezzük sry hogy pont én írtam ezt
signed by simpley.
Plug Life
senior tag
Az utakon lévő vonalak a mérési pontok.
Köszönöm! Ha jól értem, akkor attól, hogy valahol nincs semmi jelzés, még lehet 4G, csak senki nem küldött be mérést.
pjen
félisten
Ez így van. Viszont van ahol jelzi a 4G t, az udvaron OK, de egy tégla házban már semmi sincs.
Oksi!
-=RelakS=-
veterán
Vodánál jól érzik magukat? Le fog járni a szerződés, és megküldték az ajánlatukat:
Most: Go Net+ 40GB 6000 Ft.
Ajánlatuk: Go Super 3GB 8500 Ft.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Diák66
őstag
Szerintem full automata a dolog a felhasználói sokások alapján, vagy úgy van beállítva, hogy a jelenlegihez nagyon hasonlót ajánljon.
viktorhu
veterán
Ez már nagyon sok éve így van, csak eddig nem olvastad el valószínűleg. A törvény ezt írja elő nekik (a mostani csomagokból kellene a jelenlegihez leginkább hasonlót összelegózniuk, és nyilván automatikusan párosít valami mostani csomaggal, nem kell vele foglalkozni).
Várd meg, amíg lejár, aztán hívj ügyfélmegtartót.
-=RelakS=-
veterán
Illetve ez lesz a második vodás hosszabbításom, korábban UPC meg Telekom voltam.
Ügyfélmegtartó
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
viktorhu
veterán
Nem viccelek. Amíg vodás voltam, elég komoly kedvezményeket adtak így, sajnáltam is eljönni emiatt.
MadMancs
veterán
Sziasztok.
Esküszöm Voda nem csak elüldözi embereket, de azt se akarja hogy új ügyfél legyen.
Gondoltam legyen minden 1 helyen, hozom ide céges számaim.
Első kb 15 próba: lakcím után nem lép tovább, csak sötét vörös lesz a gomb.
Kb 15-20. próba: itt ott váratlan hiba történt. Majd végül eltűnt kosár tartalma.
Kb 21. próba eljutok végre a cégadatokig, feltöltöm a kért dokumentumokat, erre közli hibabejgy sikeresen beküldve, és egy vissza a főoldalra gomb ami tényleg a főoldalra visz.
Úgy döntöttem nem céges jön vodához, hanem céges után megy hamarosan privát számaink is Telekomhoz. Itt lett elegem belőlük.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
#76055552
törölt tag
Tegnap meg szerettem volna csinálni édesanyám feltöltőkártyás számára az adategyeztetést.
Vinném végig a folyamatot, erre egy olyan üzenet fogad, mi szerint elidegenítés szükséges.....
Felhívtam most, 5:50-kor a 1270-et (1 csörgés és felvették....rekord!) és megkérdeztem miért van ez...hát azt nem tudják....lehet, hogy az a decemberben kapott új személyi igazolványa miatt van, kérdeztem? Nem, nem lehet, jött a válasz.
Mivel a rendszerükben nem bízok-mármint hogy saját néven lévő szám szintén saját névre elidegenítéssel (wtf) sikeres adategyeztetést erdeményezne, valamint olvastam már csúnya elidegenítési sztorit itt a fórumon, ezért majd boltba megyünk adategyeztetni.
Remélem valami sajtpapírt adnak, hogy milyen ügyben jártunk ott.
[ Szerkesztve ]
MadMancs
veterán
Azóta eltelt jópár hónap. Na meg akkor nem kellett ügyet intéznem.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Yahhher
aktív tag
Én hétvégén akartam megcsinálni édesanyámnak. Hibát dobott állandóan. Bement üzletbe, megoldották.
Üdv B.
Kösz a választ.
Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)
Plug Life
senior tag
Postán jövő TUTI100 kártya aktiválására van reális esély az androidos appból?
Téma tudnivalók
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)