Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68001) baloghgabor válasza vakt (#67999) üzenetére


baloghgabor
aktív tag

Hát, ha ezek a számok igazak és a valódi panaszok száma a sokszorosa lehet, csoda, hogy még működik az egész rendszer náluk! :Y

bégé

(#68002) Lauda válasza vakt (#67999) üzenetére


Lauda
félisten

Szerintem minden beérkezett ügy, legyen az bármilyen, kap egy számot. Tehát ez nem 263 ezer panasz, hanem 263 ezer különféle beérkezett ügymenet az ügyfélszolgálatra.

[ Szerkesztve ]

(#68003) #76055552 válasza vakt (#67999) üzenetére


#76055552
törölt tag

Az, hogy tavaly mennyi panasz volt, miben magyarázza meg azt, hogy 2018-ban is várni kellett sokszor 30-50 percet az ügyintézőre?

(#68004) vakt válasza Lauda (#68002) üzenetére


vakt
csendes tag

ebben kétségkívül igazad van. de lássuk be: a telefonhíváson/sms/netezésen kívül már mindenre PANASZt kell rögzíteni, elmondásuk szerint mert tövényileg kötelező.

és így el is lehet bújni a rettenes számok mögött, pl. hogy a bejelentések fele arra vonatkozik, hogy valaki annyira sötét, hogy nem tud a bejelentezés gombra kattintani.
nade a bejelentkezés gomb sokszor tényleg nem működik. és össze is van keverve a szezon a fazonnal, kész a programozott káosz.

[ Szerkesztve ]

(#68005) vakt válasza #76055552 (#68003) üzenetére


vakt
csendes tag

Provokációra nem áll módomban válaszolni. Viszont ugyanúgy megértem, amennyiben hasonló megfontolásból Te sem írsz nekem többet ebben a kérdéskörben.
PEACE!

(#68006) #76055552 válasza vakt (#68005) üzenetére


#76055552
törölt tag

Leírtam egy legalább 5 éve fennálló problémát, amit tavalyi adattal akarod alátámasztani. Ha neked az ok-okozat közötti kapcsolat bizonyításának kérése provokáció, lelked rajta.
PEACE!

(#68007) meri


meri
aktív tag

Sziasztok! Ős-telenoros vagyok, előfizetéses, de kicsit tele van a hócipőm velük, ezért vettem egy TUTI+ kártyát, és erre szeretném áthozni a számom. Ami eddig történt:
- aktiválás indítása online, a "Nyilatkozatok" rész leokézása végén ismeretlen hiba, kb 3-szor. Itt nem jutottam a végére...
- Ennek ellenére - egy idő után - már azt írta, hogy ezzel az email-lel már létezik fiók.
- No, akkor jó - mondtam, és valóban, egy jelszó-emlékeztető után be tudtam lépni.
- Néhány "ismeretlen hiba" után továbbengedett, és persze nem azonnal, hanem egy kis késleltetés után már látszik az aktiválás, tudom is magamat hívni.

És akkor ugye most jönne a maga számhordozás, de a 1270-et hívva az még mindig úgy indul, hogy "feltöltőkártya aktiválás..." - gondolom, ez is időbe kerül (mintha az adatbázis frissítése órákig tartana, iszonyat). Merjem vajon elindítani a szánhordozást, vagy úgy járok, mint többen itt - gyorsan rákeresve, azaz hónapokig tartana a pocessz? Sajnos a másik két társaság is kreténekből áll, nem tudom, mire olyan rátartiak, mintha az összes egy cég lenne, szinte monopóliumként viselkednek...

uff

(#68008) SakalGSM2


SakalGSM2
csendes tag

Sziasztok !

Szeretnék segítséget kérni, hátha ...
Szóval volna egy szifon XS mobilom, amire felkerült a 15.2-es IOS rendszer. Na most azóta nincs 4G se Vodánál, se Diginél. 3G-vel úgy ahogy van mobilnet, de lassú. 4G viszont semmi. Sőt olyankor a térerő is elmegy, 2-3mp és visszajön. Az Apple felé már jeleztem a gondomat, volt is egy órás elmepárbaj a technikai támogatással, és valami diagnosztikát is lefuttattak, de nem találtak hibát a telefonnal.

Azt mondták az okos technikusok az Applenél hogy kérjem le a "Szolgáltatói profilt iphonera" mindkét szolgáltatótól, mert minden mást már kipróbáltam de semmi eredmény. Volt már Mobiilnet ki/be kapcsolás, Repülő mód ki/be, Hálózati beállítások alaphelyzetbe állítása, sőt újra szoftverezés is iTunes-sal, 15.2-re megint, teljesen alaphelyzetbe állítással (biztonsági mentés visszaállítás nélkül direkt, 'új iphone beállítása'), ugye vissza már nem enged kissebb verzióra mint a 15.2. Ami tuti hogy előtte a 14.7 volt fent, és ott nem tapasztaltam a 4G hibát ! A Vodánál a technikai támogatásnak fingja nem volt miről beszélek, kb. 4-5 hívás, és kb. összesen 3 óra várakozás után sikerült felvenniük a telefont... SZÉGYEN.

Ja igen, Wifivel semmi gondom, csak a mobilnet nem megy. :(

A Beállítások / Általános / Infó / Szolgáltató sornál (mindkét "kártyánál") : vodafone HU 49.0 van.
Fizikai SIM és eSIM is Vodás, mindkettő flotta előfizus. Elvileg ha rábököm a 49.0 feliratra meg kellene nyílnia egy profil menünek mindkét kártyánál. De semmi.

HA a Digi kártyát teszem be, a Szolgáltató sorban : DigiMobil HU 24.0 van.

KInek van hasonló telója, Vodával akinek megy is? Neki is 49.0 verzió a profil ?

Valami ötlet ?
Köszönöm. :R :R :R

"...A hülyék mindig rám találnak...az okosok tudják mikor, és hol keressenek !..." (Én)

(#68009) Yahhher válasza gabor9991 (#67978) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Aha...

Ez 2022-es... Mindegyik másik hívás.

Üdv B.

(#68010) gabor9991 válasza Yahhher (#68009) üzenetére


gabor9991
őstag

Akkor te sem tartozol a 60 százalékba úgy látom
Ez 8* 3000 forint is lehetne :D

[ Szerkesztve ]

(#68011) Diák66 válasza Fire/SOUL/CD (#67984) üzenetére


Diák66
őstag

Amióta az új rendszerük van.

(#68012) Yahhher válasza gabor9991 (#68010) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Szeptember óta van tartozásuk felém. Azóta se tudták jóváírni, de késedelmi kamattal fenyegetőznek. 3szor kaptam 10.000 ft-os jóváírást. Sose jelent meg sehol...

B.

(#68013) Caldera válasza meri (#68007) üzenetére


Caldera
aktív tag

A Tuti+ kártyának van saját száma, arra hogy akarsz áthordozni másikat? Számhordozás esetén az új szolgáltató ad egy új SIM-et, amihez párosítja az áthordozott számodat.

''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''

(#68014) #76055552 válasza Caldera (#68013) üzenetére


#76055552
törölt tag

A vodánál (a másik 3-mal ellentétben) már meglévő, működő, használt számra is lehet "ráhordozni" egy tkomos/tnoros/digis számot.
Nem egy nagy művelet. Megmarad a fizikai kártya, pin kód, a puk kód.....stb...a rendszerben pedig egy új hívószámot rendelnek hozzá.
Inkább azt nem értem, a többinél miért nincs ilyen lehetőség.

[ Szerkesztve ]

(#68015) pjen válasza #76055552 (#68014) üzenetére


pjen
félisten

Az akkor, hogy működik?

(#68016) Caldera válasza #76055552 (#68014) üzenetére


Caldera
aktív tag

Ennek így mi értelme? A régi szám így is, úgy is megszűnik.

''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''

(#68017) 4Grider válasza Caldera (#68016) üzenetére


4Grider
nagyúr

Pl. az, hogy a ráhordozásig tudod használni az új előfizetést.

(#68018) Diák66


Diák66
őstag

A Vodafone komolyan gondolta, hogy a mobilnet előfizetésemre aktiválja ezt az opciót? :Y

(#68019) ajapi


ajapi
tag

Egy technikai kérdés:
Szeretném elhordozni előfizetésemet másik szolgáltatóhoz. Szerződéskötésem óta megváltozott a jogosítványszámom. Kérdésem: ha számhordozásnál megadott adataimnál a régi jogosítványszámot adom meg az új szolgáltatónál, akkor azt elfogadja-e a rendszer, vagypedig el kell zarándokolnom egy zsúfolt voda ügyf. szolgálatra, és előbb módosítanom kell az új számra?
köszi

(#68020) Landsmann válasza ajapi (#68019) üzenetére


Landsmann
addikt

Az új szolgáltatónál nem tudod megadni a régi lejárt jogosítvány számát. Az okmányokat ellenőrzik.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#68021) Joker88 válasza ajapi (#68019) üzenetére


Joker88
őstag

én,bár az előfizetés alatt cseréltem új személyit,ergo új kártyaszám, telefonáltam az ügyfélszolgálatra. Ott annyit mondtak, hogy nem kötelező,hiszen ha esetleg újítom az előfizut,akkor ott tudják majd regisztrálni/átírni a régit.
De ha akarom, mindenképp,menjek be az általad említett egyik üzletbe,megcsinálják,vagy esetleg küldjem el a másolatot a vodafone email címére, a szerződés azonosító adataival és majd ők módosítják.

In loving memory of Garrett Lockhart

(#68022) 4Grider válasza ajapi (#68019) üzenetére


4Grider
nagyúr

Számhordozásnál viszont nem nézik az okmányszámokat. A nevet, születési dátumot, édesanya nevét és az állandó lakcímet nézik, amikor arról dönt a régi szolgáltatód, hogy elenged-e.

(#68023) Ledi


Ledi
aktív tag

Sziasztok!

Ma vettem észre hogy a Myvodafone appban az Ajánlataim pontban van egy korlátlan csevegés opció.

Ez ugyebár ha az extra szolgáltatásoknál rendeltem meg 2490 Ft-ba kerül,de itt viszont nincs ár feltüntetve. Még az se, hogy ingyenes.

Nem merek a megrendelés gombra nyomni nehogy levonják az összeget.

Valaki próbálta már Tuti 100 csomaggal?

(#68024) Ledi válasza Ledi (#68023) üzenetére


Ledi
aktív tag

Az lemaradt, hogy van otthoni előfizetésem is.

Lehet hogy ez egy kedvezményes ajánlat vagy szimplán elfelejtették feltüntetni az árat. :N

[ Szerkesztve ]

(#68025) RoyalAirForc válasza Ledi (#68023) üzenetére


RoyalAirForc
tag

Én az elmúlt 1 hónapban vagy 20-szor aktiváltam. Nem történt semmi.

(#68026) Plug Life


Plug Life
senior tag

Budatétény/Baross Gábor telep környékén milyen a 4G térerő?

(#68027) 4Grider válasza Plug Life (#68026) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezt több bázis fedi le, nézd meg magad:
Térkép
Nálunk pl. tökéletes a Terv utca környékén, de a számos utcák tetején már nem túl acélosak.

(#68028) Plug Life válasza 4Grider (#68027) üzenetére


Plug Life
senior tag

XIII. utca... :O Mindenesetre úgy tűnik eggyel több tornya van, mint a Teléknek... Lehet kipróbálom. Kösz.

(#68029) Landsmann


Landsmann
addikt

A 1270 mióta az adategyeztető vonal?

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#68030) Lauda válasza 4Grider (#68027) üzenetére


Lauda
félisten

Itt a zöld jelentené a lefedettséget? :) Nálam például semmi zöld nincs és a telefon mégis 4G-n működik, kb 30-50mbit/s a sebesség.

(#68031) simpley


simpley
őstag

Üdv

egy kollégám hozzátartozója nem rég halt meg és az előfizetését vinnék tovább. Tegnap voltak bent üzletben és elindították az “elidegenítést” ugye azt amibe nekünk is beletört a bicskánk.. :U Azért mivel személyesen lett indítva nagyobb eséllyel el lesz elintézve nem? :D

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#68032) #76055552 válasza simpley (#68031) üzenetére


#76055552
törölt tag

Előfizetés....
Feltöltőkártyás vagy havi díjas?

(#68033) simpley válasza #76055552 (#68032) üzenetére


simpley
őstag

kártyás

ki is akadtam ezen amúgy korábban mert mindkét fajta szolgáltatást előfizetésnek nevezzük sry hogy pont én írtam ezt :D

signed by simpley.

(#68034) Plug Life válasza Lauda (#68030) üzenetére


Plug Life
senior tag

Az utakon lévő vonalak a mérési pontok.

(#68035) Lauda válasza Plug Life (#68034) üzenetére


Lauda
félisten

Köszönöm! Ha jól értem, akkor attól, hogy valahol nincs semmi jelzés, még lehet 4G, csak senki nem küldött be mérést. :R

(#68036) pjen válasza Lauda (#68035) üzenetére


pjen
félisten

Ez így van. Viszont van ahol jelzi a 4G t, az udvaron OK, de egy tégla házban már semmi sincs.

(#68037) Lauda válasza pjen (#68036) üzenetére


Lauda
félisten

Oksi! :R ;)

(#68038) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Vodánál jól érzik magukat? :D Le fog járni a szerződés, és megküldték az ajánlatukat:
Most: Go Net+ 40GB 6000 Ft.
Ajánlatuk: Go Super 3GB 8500 Ft.
:F :W

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#68039) Diák66 válasza -=RelakS=- (#68038) üzenetére


Diák66
őstag

Szerintem full automata a dolog a felhasználói sokások alapján, vagy úgy van beállítva, hogy a jelenlegihez nagyon hasonlót ajánljon.

(#68040) viktorhu válasza -=RelakS=- (#68038) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez már nagyon sok éve így van, csak eddig nem olvastad el valószínűleg. A törvény ezt írja elő nekik (a mostani csomagokból kellene a jelenlegihez leginkább hasonlót összelegózniuk, és nyilván automatikusan párosít valami mostani csomaggal, nem kell vele foglalkozni).

Várd meg, amíg lejár, aztán hívj ügyfélmegtartót.

(#68041) -=RelakS=- válasza viktorhu (#68040) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Illetve ez lesz a második vodás hosszabbításom, korábban UPC meg Telekom voltam.

Ügyfélmegtartó :C

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#68042) viktorhu válasza -=RelakS=- (#68041) üzenetére


viktorhu
veterán

Nem viccelek. Amíg vodás voltam, elég komoly kedvezményeket adtak így, sajnáltam is eljönni emiatt.

(#68043) MadMancs


MadMancs
veterán

Sziasztok.
Esküszöm Voda nem csak elüldözi embereket, de azt se akarja hogy új ügyfél legyen.
Gondoltam legyen minden 1 helyen, hozom ide céges számaim.
Első kb 15 próba: lakcím után nem lép tovább, csak sötét vörös lesz a gomb.

Kb 15-20. próba: itt ott váratlan hiba történt. Majd végül eltűnt kosár tartalma.

Kb 21. próba eljutok végre a cégadatokig, feltöltöm a kért dokumentumokat, erre közli hibabejgy sikeresen beküldve, és egy vissza a főoldalra gomb ami tényleg a főoldalra visz. :W

Úgy döntöttem nem céges jön vodához, hanem céges után megy hamarosan privát számaink is Telekomhoz. Itt lett elegem belőlük.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#68044) #76055552


#76055552
törölt tag

Tegnap meg szerettem volna csinálni édesanyám feltöltőkártyás számára az adategyeztetést.
Vinném végig a folyamatot, erre egy olyan üzenet fogad, mi szerint elidegenítés szükséges.....
Felhívtam most, 5:50-kor a 1270-et (1 csörgés és felvették....rekord!) és megkérdeztem miért van ez...hát azt nem tudják....lehet, hogy az a decemberben kapott új személyi igazolványa miatt van, kérdeztem? Nem, nem lehet, jött a válasz.
Mivel a rendszerükben nem bízok-mármint hogy saját néven lévő szám szintén saját névre elidegenítéssel (wtf) sikeres adategyeztetést erdeményezne, valamint olvastam már csúnya elidegenítési sztorit itt a fórumon, ezért majd boltba megyünk adategyeztetni.
Remélem valami sajtpapírt adnak, hogy milyen ügyben jártunk ott.

[ Szerkesztve ]

(#68045) Lauda válasza MadMancs (#68043) üzenetére


Lauda
félisten

Pedig mennyire védted őket még ősszel. :DD

#68046MadMancs :DDD

[ Szerkesztve ]

(#68046) MadMancs válasza Lauda (#68045) üzenetére


MadMancs
veterán

Azóta eltelt jópár hónap. :DD Na meg akkor nem kellett ügyet intéznem. :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#68047) Yahhher válasza #76055552 (#68044) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Én hétvégén akartam megcsinálni édesanyámnak. Hibát dobott állandóan. Bement üzletbe, megoldották.

Üdv B.

(#68048) Fire/SOUL/CD válasza Diák66 (#68011) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Kösz a választ.

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#68049) Plug Life


Plug Life
senior tag

Postán jövő TUTI100 kártya aktiválására van reális esély az androidos appból?

(#68050) Landsmann


Landsmann
addikt

Most csináltam adategyeztetést online. Elsőre, mindenféle hiba nélkül pár perc alatt megvolt.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.