Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
vzozo
senior tag
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni újautó vásárlás előtt, remélem hallhatok néhány érdekes tippet, észrevételt.
Előéletem: céges autók, főleg japán modellek (különféle hondák, illetve a végén egy prius) - most azonban saját pénzből kellene kihozni a legjobbat.
Elvárások: relatíve nagy csomagtér (családi autó -> alapvetően kombikat nézegetek), üzemanyagfogyasztás ne vágjon a padlóra (kevés városi közlekedés, munkahely kb. 20 km autópályán), nyilván legyen biztonságos (bár az EU-ban kapható autóknál ez elvileg pipa), megbízható (a céges kocsik csak a kötelező szervizen voltak, hosszú évek alatt egyikkel sem volt semmi gond), évi kb. 20-25e km, és legyen automata váltóval felszerelt.
Lehet meg fogtok kövezni érte, de sokáig nem néztem semmilyen francia autó felé, mivel lépten-nyomon azt hallja az ember, hogy bármit, csak franciát ne. Ugyanakkor elnézve az árakat mégiscsak felkerültek a listámra, konkrétan: Clio vagy Megane Grandtour, 1.2-es benzines motor, EDC váltó.
Na ugye itt elkezdtek villogni a fejemben a piros lámpák.
- Szép-szép, de miért ennyire olcsók, min spóroltak a gyárban?
- Meddig mennek ezek a végletekig miniatürizált turbós motorok, mikor esnek szét?
- EDC mennyire jó (pl. VW féle DSG-hez képest? azt vágom, hogy a működési _elvük_ ugyanaz) Mondjuk ha az iszonyatosan szar UFO-Civic féle automatával is elvoltam, annál talán csak jobb lehet...
Abszolút nem vagyok autóbuzi, nálam ez használati eszköz, kb. mindegy hogyan néz ki, legyen megbízható, vigyen el A-ból B-be, akkor is, ha a kettő 1000 km-re van egymástól, kb. ennyi.
A fentiek fényében mit gondoltok, érdemes komolyabban gondolkoznom a fenti párosból valamelyik modellen, vagy hagyjam a Renault-t? Kösz előre is a kommenteket!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD