Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Jack Hunter


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog

A melléállított Engwe Pro- nak nem lehet valahogy bemenni a szervizmenüjébe? Gomb hosszan nyomásával, vagy gomb+ gázkar teljes meghúzásával, tartásával? Hátha állítható a rásegítés ereje.

(#2) Bog válasza Jack Hunter (#1) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Be lehetett, de ott a zero start volt ON/OFF, a többit nem tudtam értelmezni (és ugye nem adtak hozzá értelmes kézikönyvet sem, az Eleglide-nál ez is benne volt a leírásban).

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#3) beef


beef
őstag

Külön köszönet, hogy sárvédő és nem sárhányó, mint az előző cikknél. :)

Ez már láthatóan egy vállalhatóbb modell.

(#4) Z_A_P válasza Bog (#2) üzenetére


Z_A_P
addikt

Ez a gazkar hogy mukodik? Felrakom, csatlakoztatom valahova, es mint egy motort lehet hajtani?

OK

(#5) Napfénysüti

Ez messze normálisabb kerékpárnak tűnik mint az Engwe.
Ott már maga a koncepció is halott volt számomra ez meg városi rohangálásra elég lehet.

Més que un club!

(#6) Ganzer válasza Z_A_P (#4) üzenetére


Ganzer
aktív tag

Igen, de valszeg alapból rajta van.

(#7) wandor0930 válasza Bog (#2) üzenetére


wandor0930
aktív tag

Az eleglide-nak van egy citycrosser nevű bringája ami elvileg nyomatékszenzoros.
Hasonló árban, rejtett akkus treking szerű.
Azt nem tudtok szerezni?
Annak a tesztjére nagyon kíváncsi lennék.

(#8) ^Andrew^


^Andrew^
csendes tag

A t1 talán nem tűnik ennyire fapadosnak és nem is sokkal drágább. Esetleg tervezitek a jövőben tesztelni? Erősen szemezek vele, hogy hasznos lenne egy ilyen a városban és még az ára is korrekt a konkurenciához képest.

(#9) Degeczi válasza Napfénysüti (#5) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Városban fölösleges ilyen vastag gumiköpeny (és teleszkóp), ellenben sárvédő muszáj egy mindennapos használathoz de csomagtartó is hasznos lenne, h ne hátizsák alá kelljen beizzadni

[ Szerkesztve ]

(#10) baryll


baryll
tag

Jó lehet bukóban 25 km/h-val perecelni egy ilyen patacampinggel. Nem értem a törvényalkotót, hogy ezeket a bicikliket miért kell kismotor, segédmotoros kerékpár kategóriába pakolni. A Sun-Ron, Talaria, Segway, stb. crossmotorok esetébent értem, de ezek sokkal inkább kerékpárok, mint segédmotoros kerékpárok (max 25 km/h).

(Frankó volt az összecsukási hang, meg a beletépett csavar esete. "Easy rider öcsém". :DD )

(#11) joghurt


joghurt
addikt

Némileg ellentmondásos az "a termék üzemkész és szabályos." konklúzió, amikor pár sorral feljebb ott is van, miért nem az: hátsó lámpa nélkül nem szabályos.

"A váz korrekt. Normális a mérete, jók az arányai," erősen szubjektív, de 1. ránézésre már az összes gyerekünknek is kicsi, 2. az ennyire hátra lejtő váz cső sem túl biztató, ha valaki nem "easy rider"-esen akarja megülni, hanem kb. nyújtott lábbal akarja tekerni.

@baryll: Ha csak 25 km/h (és max. X teljesítmény), akkor nem kismotor. Épp ez a korlátozás lényege. Mint ahogyan az évek óta vajúdó e-rolleres szabályok is húznának egy elválasztót.

A tej élet, erő, egészség.

(#12) Mezga Aladár


Mezga Aladár
veterán

'viszont a kormány magassága nem, csak az ülésé állítható."

Ezt légyszíves kifejteni!

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#13) Degeczi válasza Mezga Aladár (#12) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Mit kellene ezen részletezni? :F A képekről is látható, h nem állítható A-head rögzítése van a kormánynak.

(#14) Mezga Aladár válasza Degeczi (#13) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

A képek alapján a legmagasabb állásban van a kormány. Lejjebb állítható ott vannak a hézagolók a kormányszár alatt.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#15) Degeczi válasza Mezga Aladár (#14) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Nincs ott semmi hézagoló, ez egy fix pozíciós A-head

(#16) Mezga Aladár válasza Degeczi (#15) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

[link]
Ha esetleg a gyártó idióta módon 5 cm hézagotól egybe rakott volna a kormányszár alá akkor is kapható hézagoló különböző méretekben.
Részemről befejeztem.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#17) Degeczi válasza Mezga Aladár (#16) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Ez a fajta rögzítés mindig a kormányszár végére szorít rá, vagyis nem állítható csak a kormányszárból levágással (annál pedig már egyszerűbb egy állítható tagot tartalmazó stucnit rátenni)

(#18) Geller72


Geller72
veterán

Amikor ilyen teszteket olvasgatok kínai ebájkokról, mindig az marad meg bennem, hogy megérte gyűjteni egy drágább, nem kínaira. :)
:R.

(#19) baryll válasza joghurt (#11) üzenetére


baryll
tag

De érted, hogy ez a patacamping már kismotor, mert gázkar, meg 500 W-os motor van benne? Az, hogy még le is szabályoz 25 km/h-nál és nem 40 km/h-nál, csak "hab" a tortán. Az szép is lenne, ha csak a 25 km/h-t néznék, de nem így van megalkotva a törvényi szabályozás.

"Minél több a rendelet, annál nagyobb a rendetlenség." :U

(#20) gbors válasza baryll (#19) üzenetére


gbors
nagyúr

Az 570W a csúcsteljesítménye, a folyamatosan leadott 250W, belül a limiten. A gázkar meg nincs rajta gyárilag - amint ráteszed, rögtön kilóg a kerékpár kategóriából, de addig nem.
Amúgy ha ráteszed a gázkart, attól nem SMKP lesz, hanem egy SMKP katagóriába beleférő, de SMKP-ként nem "törzskönyvezett" szabálytalan jármű, amivel hivatalosan nem lehet kimenni közútra. Just saying.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#21) eladohardver


eladohardver
őstag

"míg az Eleglide jóval inkább városi és települések közötti, aszfaltos útra szánt" :F

Ez mi ez??

Ez egy alap xc gép amin ott a motor... abszolút nem aszfaltos útra szánt eszköz...

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#22) baryll válasza gbors (#20) üzenetére


baryll
tag

A videóban is látható narancssárga engwe bicaj paramétereiről írtam a véleményemet, de látom, hogy ez a bejegyzés a másik cangáról szól és az még tényleg belefér a kerékpár kategóriába. :R

(#23) gbors válasza baryll (#22) üzenetére


gbors
nagyúr

Ja OK. Az ENGWE a sebességen kívül kb. minden téren átlépi a bringa / SMKP határt.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#24) Khelben válasza Degeczi (#17) üzenetére


Khelben
nagyúr

Nekem úgy tűnik, 3 hézagoló van a kormányszár alatt, felette meg egy kupak. Ez normál ahead rögzítés és állítható. Ezen a képen látszik a kupak:

(#25) Tschubi válasza Khelben (#24) üzenetére


Tschubi
tag

Szerintem sem állítható a kormány magassága. Ha kiveszed azokat a hézagolókat, akkor nem tudod megfelelően rögzíteni a kormányt a kupak csavarjával. Lsd Mezga Aladár által linkelt videó második felét. Vagy ha állítható is, csak minimális 2-3 mm hosszon.

(#26) CSAVI38 válasza Bog (#2) üzenetére


CSAVI38
tag

Lehet allítani az engwenél is, a menűben azt, hogy mennyi idő alatt és milyen erősen indítsa el a rásegítést.

(#27) saril


saril
senior tag

Van egy olyan sanda gyanúm hogy a cikkben elírás történt, ugyanis nem 21600 hanem 21700-as cellákkal szerelik ezeket az akkupakkokat, ha jól sejtem.

Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!

(#28) Alchemist válasza Tschubi (#25) üzenetére


Alchemist
addikt

A hézagolók lehetnek alul vagy felül. Egyébként stucni cserével szépen lehet állítani a kormány magasságát. A saját pedelecemen a stucni dőlésszöge állítható, no meg pillangó kormányt tettem rá, ami többféleképpen, több magasságban is fogható.
:)

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#29) Alchemist válasza eladohardver (#21) üzenetére


Alchemist
addikt

Az XC könnyű terepre szánt és mellette aszfalton is használható, hasonlóan a gravel-hez.
Persze elvben a trekking való inkább aszfaltra, pl. a gumiköpenye is vékonyabb... ezt lecserélve pl. egy slick-re kifejezetten aszfaltosítható. :)

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#30) Napfénysüti válasza Tschubi (#25) üzenetére

Kiveszed a hézagolókat és beteszed felülre plusz a stucnit is meg lehwt fordítani. Lehet vele kicsit variálni na. :)

Més que un club!

(#31) Crafter32


Crafter32
őstag

Használtan szabad ilyet venni? Eleglide M-et néztem, de félek aksi kuka és azért árulják őket.

(#32) wandor0930 válasza Crafter32 (#31) üzenetére


wandor0930
aktív tag

Az a kérdés mennyiért. Durván 50k az új akksi, de van olyan is aki felújítással/építéssel foglalkozik.
Ha neked úgy is megéri hogy ezt még esetleg rá kell költened, akkor miért ne?

(#33) fatalista22


fatalista22
tag

Ha belegondolok, hogy én még az e-bike támogatáskor 2 éve 370-ért vettem egy beugrószintű kerékpárt, ami még a támogatással együtt sem volt sokkal olcsóbb, akkor most szívhatom a fogamat. Alapszintű, még teleszkópot sem tudtak akkor rá adni, az első lámpája egy vicc. Ráadásul két év alatt már negyedszer van szervizben, harmadszor ugyanazzal az érintkezőhibával.
Ez sokkal jobb választás lett volna, ha tudok még két évet várni. Persze az még kérdés, hogy ennek mennyi hibája jön majd elő két év alatt, s azt hol tudják majd javítani.
Az biztos, hog a jelenlegi kerékpáromnál rosszabbat nemigen lehet találni.

[ Szerkesztve ]

(#34) Sirus86


Sirus86
tag
LOGOUT blog (1)

Nem tudom, Magyarorszagon van-e, de Nemetorszagban 5 ev garanciaval veheto ez az ebike: https://www.lidl.de/p/crivit-urban-e-bike-y/p100363302 De cirkca 200 Euroval olcsobban is van ertelmezhetobb ebike, 2 ev teljeskoru garanciaval: https://www.lidl.de/p/zuendapp-e-bike-trekking-z810-700c-28-zoll/p100343297

Csak otlet gyanant...

Amugy canga ar/ teljesitmenyben tenyleg nem rossz.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#35) fatalista22 válasza Sirus86 (#34) üzenetére


fatalista22
tag

Az én első e-bike-om is német Lidlből lett véve, Prophete gyártmány volt. 6 év alatt egyszer sem volt elektronikusan semmi baja. Ezért is elszomorító, hogy egy itthon összeszerelt kerékpár már negyedszerre hibásodott meg. Magasabb ár, viszont megbízhatatlanabb minőség?

(#36) Sirus86 válasza fatalista22 (#35) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog (1)

Vannak belsos informaciom sok helyrol, hogy Magyarorszagra direkt rosszabb minosegu dolgokat importalnak, mert a magyar arerzekeny es politikailkag, emberileg/szocialisan/kulturalisan is jobban at lehet tolni a vacakot a magyarok torkan. De ez soktenyezos dolog. Pl a nemet HP lapotopok is masak, mint a magyarorszagba szantak. Ez altalaban a helyi importor vegett van igy. De pl wc papir es mososzer eseten is csakis Müller, DM-ben van a nemet minoseg. De ne menjunk bele itt :)

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#37) Sirus86 válasza fatalista22 (#35) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog (1)

Es gondolj bele, az a cangak alja! Nekem Kalkhoff-ok , Rixe (Klakhoff kvazi, csak noi es konnyebb) vannak es 10+ evesek, kozepmotoros, nyomatekszenzorosak, es meg mindig mennek!

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#38) fatalista22 válasza Sirus86 (#36) üzenetére


fatalista22
tag

Minden e-bike motorja ugyanonnan van szerintem, akár német, akár magyar. A gond, hogy a Prophete odafigyelt arra, hogy az első agymotor kábelei ne jöhessenek könnyen ki, a magyar gyártó viszont nem oldotta meg, így a vásárlás után 3 hónappal már gond volt, aztán következő szezon elején újra, 3 hónap múlva most újra. És minden javítás legalább 2 hét. Alig tudtam idén szezonban használni a kerékpárt, annyit van szervizben. Most már összesen 5 hetet, de még nem kaptam vissza az utolsó javításból. Kértem, hogy ráfizetéssel adjanak egy másik típust, mert szerintem ez rejtett hibának minősül, de nem mennek bele. Az tény, hogy én szinte a legolcsóbbat vettem, de az árnak nem lenne szabad a hibamennyiséget tükrözni.

[ Szerkesztve ]

(#39) Sirus86 válasza fatalista22 (#38) üzenetére


Sirus86
tag
LOGOUT blog (1)

Altalaban nem is a motorral van gond (kiveve par omiozus gyarto variansai, lasd pls Shimano forumok). Elektronika, akku es az aprosagok, mint pl. nalad. Itt a legtobb hibas e-bike azert elado, mert a tulaj hagyta kisulni az akkut, mert nem hasznlja evekig es aztan meg uj akku/vagy javitas kell neki.

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#40) kenand válasza wandor0930 (#7) üzenetére


kenand
veterán

Nekem van, hibásan érkezett, de meg tudtam oldani. ( hibás volt egy kábel, így nem ment a rásegítés) . Gyári 42T-s lánckerékkel nehéz 25km/h-nál gyorsabban menni vele (hiába állítod a rásegítést 32KM/h-ra), de viszonylag könnyű 4x104-es nagyobb lánckereket rátenni. Motornak van hangja, de kibírható.
Városban vagy aszfalt kerékpárúton biztosan jobban használható mint egy MTB. (pl a tesztpéldány), főleg ha nagyobb lánckereket kap előre a citycrosser.
MTF 6.2-es bringám sokkal jobb a citycrossernél (de 2-3x annyiba kerül), ár/értékben jó a nyomatékszenzoros citycrosser. T1ben van ami vonzóbb, de pedálszenzoros...

[ Szerkesztve ]

(#41) Napfénysüti válasza fatalista22 (#33) üzenetére

Ez milyen bringa?

Més que un club!

(#42) gubacsino


gubacsino
aktív tag

"Akár egy BuBa is bevállalható vele"

Annak biztos, aki szeretné ha Fehérvár után csak plusz súly legyen a "rásegítő" rendszer.

"A gyártó “akár” 125 kilométeres hatótávot is meghatároz, de ez kettes fokozatban (15 km/h), sík terepen, 75 kilós emberrel jön össze...

-A BUBA Etyek után, minden csak nem sík. Az egész szakaszt nézve van néhány 100m-es szintkülönbség (sztem, nem családi bringázásra, és ebike-nak való vidék)
-A BUBA hossza ~120 km - ez több mint 10 órás netto tekerést jelent.. pihenő nélkül!?
Már ha szeretnék a gyártói adatokat tesztelni... hogy klasszikust idézzek:
Ez élménynek dús...
Azt gondolom, ezzel a vassal csak azok vágjanak neki hosszabb túráknak akik nagyon szeretik a kihívásokat. (velencei tó-ig talán)
A tesztet köszönöm!!! Amíg a térdeim bírják, BUBA-ra maradok a hagyományos bringánál.
Addig meg csak érkezik egy olyan ebike aminek a nyergében nem kell anorexiásan ;) megöregedni, ha két keréken Budapestről szeretnék lemenni Akarattyáig.

(#43) gbors válasza gubacsino (#42) üzenetére


gbors
nagyúr

Menet közben a pihenőhelyeken lehet tölteni. Ettől még a 15 km/h-s megoldással én sem BuBáznék, de a saját bringámmal tervben van :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#44) Napfénysüti válasza gbors (#43) üzenetére

Jó kis edzés a BuBa, én mondjuk Fehérvárról szoktam Akarattyáig meg vissza menni meg ritkán Etyek fel. Akad benne pár combos emelkedő.

Més que un club!

(#45) wandor0930 válasza kenand (#40) üzenetére


wandor0930
aktív tag

Köszi a beszámolót, nagyon szemeztem vele én is aztán a végén egy átalakító szett mellett döntöttem, olcsóbb is volt meg több véleményt is találtam róla :)
Viszont ez a rejtett aksis kénézet mégiscsak kulturáltabb kicsit.

(#46) gbors válasza Napfénysüti (#44) üzenetére


gbors
nagyúr

Igen, a helyismeret mindig előny - elsőre vszleg két részletben csinálom, aztán eldöntöm, akarom-e egybe :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#47) kenand válasza wandor0930 (#45) üzenetére


kenand
veterán

Nekem is jobban tetszik egy trekking rejtett akksival, mint egy utólagos MTB.
MFT 6.2 Roadom kimondottan szép, citycrosser is megfelelően néz ki, talán az első csomagtartó fura egy kicsit . 260 000FT volt, annyit megért. (kicsit bosszantó volt, hogy hibásan jött, de miután rájöttem mi a hiba küldtek cserealkatrészt)

[ Szerkesztve ]

(#48) mindthecrap válasza gbors (#43) üzenetére


mindthecrap
aktív tag

az lenne a jó ha lejtőn meg visszatöltene, BuBán többször sikerült 60 környékére gyorsulni olyan lejtők vannak, ott foghatná a rekuperáció nyugodtan.

olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett

(#49) gbors válasza mindthecrap (#48) üzenetére


gbors
nagyúr

Van olyan bringa, ami visszatölt, de nem igazán népszerű a funkció. Még a gyártók szerint is csak 10-20% extra üzemidőt jelent, és ez már nyilván egy optimistább use case. Lehet, hogy jobban jársz, ha abból a költségből / súlyból viszel magaddal egy extra akkut. Ill. ahogy utaltam rá, a BuBa mellett vagy fél tucat helyen tudsz tölteni, 4 db 15 perces pihenő mellett az már egy óra, ami pl. nekem az akku harmada - ingyen, plusz súly cipelése nélkül :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#50) mindthecrap válasza gbors (#49) üzenetére


mindthecrap
aktív tag

Engem mondjuk nem érint mert egy 26 éves országútival tolom. :D E-bike élményem csak közbringás van külföldről.

olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.