Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
na gyerekek most egy kicsit kiborultam.
kitalálta a srác, hogy vegyük le az olajteknőt a kocsi alól.
Hát fehér embernek nem kívánom ezt a munkát.
A kipufogót le kell szedni hozzá, hogy le lehessen venni.
tele van csavarral, mondjuk ezt értem.
Összességében igaza volt a srácnak nagyon kemény dzsuva volt benne, azon csodálkozom, hogy még egyáltalán volt olajnyomása, a szívókosár tiszta sár volt.
Na mindegy kitakarítottuk kapott jó sok féktisztítót
Összeraktuk beindítottuk és kiderült, hogy az egyik leömlő csavar beletört a hengerfejbe, na akkor le a kipu újra.
Bekentük tömítőpasztával meghúztuk a többi csavart így most jó, ha szépen bekeményedik a paszta a leömlő alá, akkor nem lesz vele gond, de azért a víz levert, még jó hogy nem én törtem bele a csavart hanem ő
Na mindegy a tanúság, olajdekni tömítés csere vagy szívókosár tisztítás nagy cumi csak az álljon neki aki türelmes.
Renault power
Hali, nekem simán csak a belső kilincshez csatlakozó mechanika volt szétesve, azt kellett "összepattintani".
“The Night is Dark and Full of Terrors”
laszlo168
senior tag
Olajteknő leszerelés közben, hogyan törtétek bele a hengerfej csavarját?
rob210
Topikgazda
Nem én voltam.
És nem a hengerfej csavart törte bele a gazdi, hanem a hengerfejbe törte bele a leömlő rögzítő csavarját.
Renault power
AMD Power
titán
Fekete Twingo RS + csajok!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
tresh
addikt
Szegény halacska
tresh
addikt
De szép gép
AMD Power
titán
Huh de szép ez a Megane!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
FerNandor
őstag
hi,
megane dCi-hez delphi gázolajszürö... az összes delphi 2 micronos? vagy honnan lehet ezt megtudni?
elvileg hétfön megyünk grandtourt venni, meggyütt a pénz (még pénteken)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Füge007
senior tag
Szia!
Csak delphi szűrőt rakj be ha jót akarsz, nem tudom hány mikronos, de ez a jó, után gyártott szemeteket hanyagold, én is múlt héten cseréltem.
[ Szerkesztve ]
Füge
rob210
Topikgazda
Na előjött az első komolyabb hibám, elszállt az ECU-m.
Nem vezérli meg az alapjáratot ha bekapcsol valami fogyasztó és így elkezd fulladozni meg leesik a stabil 750-em 500-600as fordulatra ami már nem jó a motornak, dadog
Renault power
FerNandor
őstag
ja mindenképp delphit veszek, csak sehol nem találok erröl adatokat... ennyire titkos ez vagy mi?
itt pl van egy csomó és elég nehéz kiigazodni.. [link]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Füge007
senior tag
Valószínűleg ő lesz a te szűrőd.
Adatok nélkül is jó lesz, sokaknak hiába írnak adatokat, nem mond nekik semmit
Füge
FerNandor
őstag
áá meghülyülök hétföig
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Nekem pl. ez nem jó, mert fémházas, vízjelzôs kell. Van ezekbôl is annyi féle...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
g.gergo
senior tag
Itt van egy táblázat, h milyen kellhet. Ha rám hallgatsz 2, de max. 3 mikronosat vegyél. És csak Delphi-t.
Jah, és 10-15e km-ként csere. Ha jót akarsz magadnak, felejtsd el a gyári ajánlást (30-60e km-kénti cserét).
És innen is rendelhetsz, vmivel olcsóbb. Én innen szoktam, de nem mindig van olyan, ami nekem is kell, ezért ha már rendelek, és van, akkor többet is szoktam.
[ Szerkesztve ]
Füge007
senior tag
Nem az lényeg, hány mikronos (hiszen ezek a gyáriak, és nem lehet benne válogatni), hanem, hogy csereszavatos legyen, ergo ha vízszondás, legyen benn érzékelő, és pontosan olyan legyen, ami az előírás a típusát illetően.
Ne essünk át a túlsó oldalra sem, a gyári csereperiódus teljesen jó, nem véletlenül találták ki!
Füge
g.gergo
senior tag
Dehogynem lényeg, h hány mikron. Épp az a lényeg. Az 5 mikronos kb. semmi. Nekem is 5-öst ír (hdf907), aztán vettem 2-eset (hdf938), beleraktam egy vízérzékelőt aztán ennyi. Úyghogy ennyiből válogattam. Persze lehet cserélni 60e km-ként, de akkor nem kell csodálkozni az eredményen 150-200e km között. Persze, végülis jó lenne az 5 mikronos is, meg a 60e-ként csere, csak nem a mo-i üzemanyagminőség mellett. De legutolsó infóim szerint a hdf907-nek is levették 15e-re a csereperiódusat.
FerNandor
őstag
ebben a listában nincs is 106LE-s verzió
rendelnék külföldröl, de nem most, ahogy megvesszük kocsit, gyorsan megrendelem a szüröket és minél elöbb csere. anglia az legalább egy hét, azért köszi az oldalt!
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
g.gergo
senior tag
Hát most rohadtul mindegy, h 106 vagy akárhány lóerős a kocsid. Lehet, h mondtad már, de milyen kocsit veszel és milyen évjáratút? Aztán kinézem melyik kell neked.
tresh
addikt
Ez a motor dadogás nem biztos hogy ecu hiba lehet gyertya de én a gyújtáskábel+gyújtótrafót mondanám valószínűleg sagem van benne ami egy kalap sz@r nekem is az volt és meghalt majd új kábel+új gyújtástrafó = hibátlan alapjárat és szépen csendesen doromboló moci
FerNandor
őstag
Megane II Grandtour 1.5dCi 106LE 2005
csak azért gondoltam, hátha más egy 80Le meg egy 106-os más a felfogatója stb
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
Uram köszönöm, de ez nem gyujtás hiba.
Írtam mik a tünetek.
Egyértelműen az ECU nem ad jelet nem emeli meg terhelt generátornál a fordulatot.
Ráadásul pszt. de nekem 8V-van abban még egy darab Bosch gyújtástrafó van.
Az 1.6 8V-ben meg megint más a gyújtásrendszer.
Nekem még az egyszerűbb faék gyújtáselosztófedeles motorom van.
Renault power
tresh
addikt
Így érhető akkor nem szóltam de érdekes hogy így elhalálozott volna az ECU
AMD Power
titán
Mit jelent ez neked pénzben?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
AMD Power
titán
Tetszeni fog....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
rob210
Topikgazda
pedig az ecu is el tud.
előbb azért egy diagra elugrok Zoli úrhoz, majd ha felveszi a telefont. Mert az is lehet csak állítani kell rajta de élek a gyanuperrel, hogy nem ez lesz a megoldás.
Amd kb. 6.000-20.000közé teszem, attól függ, melyik típusszámú kell nekem.
szóval nem egy egetverő összeg.
Renault power
tresh
addikt
hmm tetszetős darab
hát ha mázlija van robnak akkor egy bontott autóból kikapja az ecu-t nem hiszem hogy nagyon lehetne azt javítgatni bár ki tudja
rob210
Topikgazda
mint írtam, ha beteg akkor csere.
nem fogok vele szarozni, bár tele vagyok elektroműszerész ismerőssel, de nem éri még javítani és újra rakatni rá a programot.
azért bízom benne,hogy csak valami beállítás, mert a co-m jó, még a fogyasztásom is.
ha tök halott lenne az ecu-m akkor semmi nem menne.
de majd egy nálam jobban hozzáértő megszakérti.
Renault power
tresh
addikt
én se tökölnék vele ecu csere gyorsabb egyszerűbb Amúgy azon gondolkodtam ha már az ecu a téma hogy ügye 1.6 ból két verzió volt a 75 és a 90pacis lehet tudnék szerezni egy 90 pacis ecu-t..a blokk ugyan az ahogy olvastam a műszaki paramétereket..teszt ként lehet kipróbálom bár akkor picit a NM-em vissza esik
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
halkan megsúgom neked az ecu is ugyan az csak másik program van rajta.
az egyik a nm-re a másik a lóerőre van kihegyezve.
Renault power
tresh
addikt
Igen nekem is ez volt a sejtésem csak gondolom ha bemegyek a rönyóba nagyot néznének rám ha át akarnám íratni , cserélni nem lehet az ecu-ba csak a vezérlőt ? Kéne valami rajz az ecuról mindjárt neki állok turkálni
rob210
Topikgazda
szerintem rengeteg helyen át tudják neked írni.
kérdés mi éri még jobban, még hogy megéri-e cserélni?
Renault power
tresh
addikt
Hát ezt én se tudom, meg most annyi munkám van hogy időm sincs utána járni..majd ha szabin leszek picit foglalkozok vele
Füge007
senior tag
Te tudod mekkora a különbség a 2 és 5 mikron között, olyan elenyésző, hogy szinte nem is létezik. A gázolaj minőségét nem csak a lebegő szennyeződés határozza meg!
a 150-200 ezres lerobbanások, nem csak a gázolaj miatt vannak, hanem az agyonra kihegyezett teljesítmény miatt. 20 évvel ezelőtt egy 3000 cm3 dízel tudott 60 Le mostanra egy 1500 cm2 106 lóerőt, hatalmas igénybevételt kap a motor. Nemhiába hozták be nyugat európába, hogy nincs motorszám a forgalmiba, csak motorkód! Motor beadta a kulcsot, ki vele, be az új motor és mehet is, tehát a probléma ott is fennáll ahol köztudottan jobb minőségű az üzemanyag.
Nincs is ezzel gond, ha az ember fizetéséből tellene 5 évente akár több százezres nagyjavítására.
Füge
Josi
aktív tag
Zoli úr nyaral, 23.-tól lesz elérhető.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
rob210
Topikgazda
most megnyugtattál akkor addig így marad most túl sokat úgy se lesz használva.
[ Szerkesztve ]
Renault power
AMD Power
titán
Újra támad az olcsó Dacia
Jön az új Logan és Sandero
Ezeket nekem tervezik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
FerNandor
őstag
na megjött a ketyere, már csak egy autó kellene, hogy kipróbáljam a bluetooth biztos, hogy fasza, mert már azon keresztül küldtem át a képeket telefonról laptopra.
[link]
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
rob210
Topikgazda
ez a logan nekem nagyon tetszik.
szerintem kifejezetten szép.
Renault power
tresh
addikt
Meg a gyári diag progi mert az univerzális csodák csak hiba kódot tudnak olvasni illetve több adatot is csak a gyári tud kiolvasni ami lényeges
FerNandor
őstag
tudom, olyan van ismerösnek, de elvileg ez is elég sok mindent ki tud olvasni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
tresh
addikt
igen alap fontos infókat kifogja olvasni tökéletes rá, de én agyári diagba bízok inkább főleg milliós vétel ár mellett nekem megéri azt a +10 ezret hogy megmondják mi volt az elő élete mit gányoltak benne avagy sem . Utána minden napos használatnál előjövő hibák kiolvasásához tökéletes cucc ez
Ghandi
aktív tag
Én meg rájöttem hogy valójában nincs is szükségem ilyesmire
A légzsák visszajelző meg a motordiag lámpa is csak kontakthiba mistt volt.Kis konyaktspray megoldotta a bajt,azóta egy hibajekzés sem világiít,nem kelett
diagnosztizálni
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
tresh
addikt
sose lehet tudni előre de azért nem árt néha a lufi nekem is csak a csati véget szokott rendetlenkedni (magane) kis igazítás és tip top
AMD Power
titán
Nekem mind a kettő nagyon bejön. Talán majd 1x...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Nordik
őstag
Az mitol lehet, hogy nem mindig esik vissza az alapjaratom? Van mikor megall 1500 korul aztan egy ido utan megy csak vissza. Ez egyebkent elektromos problema lehet?
rob210
Topikgazda
az alapjárati motort kéne cserélned, vagy tisztítanod, az ilyen szórakázás attól szokott lenni, de lehet a beszívot levegő hőmérséklet jeladó, is, vagy akár a lambdaszonda is, de arra kisebb esélyt látok.
Renault power