Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#78151) sityupityu válasza szabcsab (#78148) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Kb 8-10 között nevezhető jónak, normálisnak.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#78152) #89309696 válasza szabygbarca (#78150) üzenetére


#89309696
törölt tag

Kétütemű nagyon kényes a kipufogóra és fogalmam sincs melyiket merjem rátenni.

(#78153) KTMHobby3 válasza #89309696 (#78152) üzenetére


KTMHobby3
tag

Azért annyira nem kényes, az a tuningolt motoroknál számít. Széria motoroknál észre sem veszed a különbséget, ha nincs benne fojtás.

(#78154) sityupityu válasza #89309696 (#78152) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Kb egykutya a kettő. Minimálisabban többet tudnak mint egy katalizátoros gyári cső, de semmi egyéb. De már ezt is észre fogod venni. Itt egyébként olcsóbban meg tudod venni ha az általad kinézetthez ragaszkodsz. Ha valóban egy kis pluszt akarsz egy gyári kinézetű csővel, akkor én ezt vennem. Ez lenne még az igazi, de sajnos ezt nem rendelhető. Ilyen volt nekem is.

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#78155) gasszisztens


gasszisztens
tag

Róluk mi a vélemény? :)
http://www.robogoaruhaz.hu

(#78156) sityupityu válasza KTMHobby3 (#78153) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

De észre venni, még ha nem is eget verő a különbség.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#78157) energy4ever válasza #89309696 (#78149) üzenetére


energy4ever
addikt

Giannelli Go van szinte minden kisrobogora. Folytas belevan hegesztve, igy azt erdemes kitorni a csobol. Valamelyik felmegy, valamelyik jo retek minosegu, es beleer valami, olyankor meg lehet horpasztani az uj pufit. Ettol eltekintve jo kipufogok!

(#78158) #89309696


#89309696
törölt tag

És azt honnan tudom meg milyen gyertya kell nekem? Hiába választom ki a motortípust, gyertyát úgy nem listáz, csak a főoldalról. Se hőértéket, se méretet nem tudok.
Gondoltam ha már vagyonokért kiput veszek akkor egy ezresért egy gyertyát nem sajnálok, meg egy légszűrőt. De lehet egy mérettel nagyobb főfúvókát is kéne vennem, persze ha tudnám a gyári mekkora benne. :U

(#78159) SoulReaver válasza #89309696 (#78158) üzenetére


SoulReaver
veterán

Ki kell szedni, meg kell nézni.

(#78160) DJGABI válasza #89309696 (#78158) üzenetére


DJGABI
addikt

gúgli [link] NGK BPR8HS

<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

(#78161) tothferenc válasza sityupityu (#78154) üzenetére


tothferenc
senior tag

Ezt a Dopplert anno en is neztem, mert gondolkodtam, hogy cserelem a gyarit a Magnet RS-emen. Eloszor azt hittem, az ilyen formajuak csak 4T-re vannak, 2T-re meg a Stage6 meg Ginelli Extra formajuak.

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#78162) #89309696 válasza DJGABI (#78160) üzenetére


#89309696
törölt tag

Pont ezt olvasom én is. :D
Olvasom a magyar F-act leírását is, mivel ugyanazt az egész, ott mást ír, de méretre és hőértékre ugyanez.

Egyébként ez a könyvecske a hajtóműolajra azt írja, hogy szintig töltsem amíg ki nem folyik. Az elején meg azt írja 0.1 liter, tehát 100 mili. Az F-act azt írja 100-130 mili között. Most akkor mi.
De legalább abban megegyeznek a leírások, hogy W90 olaj kell bele, ebben egyetértenek saját magukkal. :D

(#78163) yuing válasza SoulReaver (#78042) üzenetére


yuing
őstag

Milyen lett a végeredmény? Ez a szalagos megoldás mennyire tartós?

Én is előbb-utóbb le akarom majd kezelni/kezeltetni valamivel. Vettem hőálló matt fekete festéket, nem tudom mire számítsak, illúzióim mondjuk nincsenek.

(#78164) #89309696


#89309696
törölt tag

Megvan a karbi is.
QIANJIANG-WENLING-CHINA, PZ19JB
Throat tube diameter: 19mm #80 #57.5

Tehát 80-as a főfúvóka. Egyel nagyobbat beleteszek szerintem és akkor azt a pipát a légszűrőből kivehetem, ugyanis annak nincs 19mm a belső átmérője.

(#78165) SoulReaver válasza yuing (#78163) üzenetére


SoulReaver
veterán

Vettem bilincset, szépen rögzítettem vele.
A króm kipunak semmi baja nem volt előtte sem.

Elméletben arra való, hogy a kipufogó gázt nem hagyja kihűlni.
Nyilván egy kis sport 70-es nél nem sokat vesz észre az ember, de cserébe jól néz ki.

(#78166) yuing válasza SoulReaver (#78165) üzenetére


yuing
őstag

Oké, értem, tehát ennek nem az a funkciója, mint egy festéknek. Én azt hittem, hogy az egész króm részt végigtekerted. :) Egyébként tényleg nem mutat rosszul.

Azt olvastam, hogy ezek a kipufogók hajlamosak a korrózióra, azért is gondolkozom valami felületkezelésen. Elvileg gyárilag le van lakkozva, de az nem tudom mennyire tartós.

(#78167) Micsurin


Micsurin
nagyúr

[kép] 98-as SuperJog ami éppen távgyógyítunk... A bal, recézett az alapjárat ugye? Nem igazán tudom még csak az irányokat sem detektálni a képen.

Köszi :)

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#78168) #89309696 válasza Micsurin (#78167) üzenetére


#89309696
törölt tag

A bal lesz az alapjárati, a jobb meg a minőségállító.

(#78169) Micsurin válasza #89309696 (#78168) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Köszi :)

Ennyire egybeépített valamit... Nekem egész szépen eldönthető volt eddig minden motoron még laikus számára is. :D

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#78170) SoulReaver válasza yuing (#78166) üzenetére


SoulReaver
veterán

A króm kipufnak eddig semmi baja nincs.

Anno a kör sr-re vettem egy leovince zx kiput, 1 hét után kezdett rozsdásodni.

Pedig ezt a stage6-ot már mostam is, kapott el eső is, de semmi.

(#78171) Rivaul


Rivaul
addikt

Sziasztok!

Ismét visszatértem a robogók világába egy kényszerhelyzetben történő zseniális vásárlás mivoltából.

Ugye anno volt egy rox-om amivel leszívtam magam, végül eladtam. Aztán egy bontószökevény rally-val próbálkoztam de be kellett látnom hogy többe kerülne mint venni egy rendben lévőt.

Ezek után anyagiak stb hiányában letettem hosszabb időre a robogózásról, hiába szerettem nagyon. Ám de most! Tegnap bedöglött az autóm :((( Irdatlan hiánya támadt a robogónak, mert hét közepéig nem is lesz jó. 36eft egy akku olcsóba és a környéken sehol, csak rendelni lehet ilyet...

Viszont ekkor bukkant fel előttem a helyi csoportba ez a kis csoda. Nem hazudok 20 Monopoly kék Mátyás-ért meghirdetve.

A harmadik percbe írtam hogy ne mozduljon mert már úton is vagyok a bárhova csak mondja a címet :DDD Megkaptam a választ és a kérdést hogy biztos megyek-e?! Naná. Mire odaértem már álltak a kapuba és vagy 30 üzenet volt a hirdetésnél. De ilyenkor jött az emberi korrektség és az első a nyerő, így megvárták hogy mit mondok.
Mit mondtam volna? Ahogy a képeken is látszik karcmentes a motor. 3 éve garázsban letakarva. Elől-hátul tényleg új gumik, doboz kulccsal stb. Fülig érő vigyorral adtam azt a húszast :D

Tank porzott, kerekek laposak, 3km tolás hazáig de megérte! Itthon benzin meg olaj, kis nyomás a kerekekbe, 3 perc rugdosás, kis köhögés és már mentünk is. Zseniális.

Magamtól nem néztem volna ilyen típust de megvett kilóra. Főleg ennyiért. Teljesen abszurd és irreális.

Viszont egy kis help kellene. Nem csak dicsekedni jöttem. Szóval ez álló Mina. Ilyenem még nem volt. A szívócsonk erősen repedezett de ennyi. Alattam óra szerint 70 amit megy. Elején kicsit érzéketlen a gázra. Ezek nem problémák, ahogy jó lesz a kocsim szét is kapom és beállítom/kicserélem ami kell. Viszont hidegen 7 bar, melegen meg 7,5 a kompresszió. Ez nem kevés? Mennyi kellene az állónak? 14,8ekm, 3 év után is percek alatt indult, erősnek érzem, jól húz de a számok kicsit elbizonytalanítanak. Nem mint ha nem érné meg ennek tudatában is, csak kíváncsi vagyok kell-e a fúrásra lassan bejelentkezni.

[ Szerkesztve ]

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#78172) DJGABI válasza Rivaul (#78171) üzenetére


DJGABI
addikt

annyit bőven megért :DDD

70-es hengert rá aztán uccu ;]

<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

(#78173) Micsurin válasza Micsurin (#78169) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Na adott ez a csoda Super Jog ZR '98-as nehezen indul, néha mintha nem húzna de ez ritka és hiába szép az alapjárat időnként leáll pl lámpa, állóhelyben.

Karbi pucolva beállítva, új gyertya és légszűrő. Szívócsonk nem szakadt. Mi az istenre tippeljünk egy ilyen szög egyszerű szerkezetnél?

Kis gond, hogy csak az ötlet adó vagyok mert haverom messze lakik... :) :D

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#78174) nyogo83 válasza Micsurin (#78173) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Volt egyaltalan karbi szetszedve es rendesen eltakaritva (fuvokak/keverocsovek kiszedve)?

Ilyenkor mindig ezzel erdemes kezdeni.

Rivaul: 7-7,5 nem tul sok, de annyira nem is veszes. Egyelore en nem foglalkoznek vele ha normalisan megy es konnyen indul. 10 korul lenne a normalis annak is okolszabalykent (de manualban tuti benne van).
Lehetseges helyek ahol elmehet a kompot(az egyertelmu henger/gyuru/dugo kopas mellett): fotengely szimmering illetve a membranok nem zarnak rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#78175) #89309696


#89309696
törölt tag

Vajon mekkora lehet a főfúvóka menete a Leader pz19jb karbibnak? Mert van M4, M5, M6 is, nem akarok mindből venni.
És 82-es vagy 85-ös legyen betéve? Vagy lehet elég a gyári 80 is? Tulajdonképp a kipun kívül nem nyúlok máshoz.

(#78176) Micsurin válasza nyogo83 (#78174) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Állítólag volt, persze kézzel nem ultrahangosban... :(((

Igen én is szellem a palackban esetnek érzem.

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#78177) nyogo83 válasza Micsurin (#78176) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nincs baj a kezi takaritassal, sokszor en is ugy szoktam. A gond az, hogy sokaknal annyiban kimerul, hogy leveszik az uszohaz fedelet es azt kifujkaljak fektisztitoval es kesz.
Ahhoz hogy normalisan el legyen takaritva, ki kell tekerni a fuvokat, keverocsovet es szepen rezdrottal ovatosan a furatokat is atpucolni.
Ami tuneteket produkal, inkabb mondanam karbi gondnak mint barmi masnak.

(#78178) Micsurin válasza nyogo83 (#78177) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Én is oda tippelgetek kb. Elvileg rendesen szét volt szedve de mivel 10+ évet állt szinte fixen karbi... :D

De látni kéne. :W

Takarításon túl?

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#78179) nyogo83 válasza Micsurin (#78178) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Ha nincs szetkopva a karbi, akkor nehez indulas lehet az automata szivato miatt, fals levego valahol a karbi es a henger kozott.
Gyanus lehet ha nehez beallitani a kevereket rendesen(nehezen reagal a csavar tekeresere), illetve az alapjaratot mert akkor elofordulhat, hogy a fotengely szimmeringnel szivhat falsot.

Ha sokat allt, akkor tenyleg jol at kell nezni es takaritani a karbit (tuszelep nem szorul-e).

De nagy rejtely nem kell hogy legyen, mert nehez indulas neha, valtozo teljesitmeny, lefulladas mind uzemanyag ellatasi gondokra utal.

(#78180) Rivaul válasza nyogo83 (#78174) üzenetére


Rivaul
addikt

Köszi! Akkor ahogy jó lesz az autóm szétkapom, megnézem ezeket is. Nem vagyok benne biztos hogy kopás lesz a gond. Ahhoz túl jó állapotú és "keveset" futott. A tömítések viszont nagyon kiszáradtak az biztos mert mostanra már a karbi is hagyott pár cseppet a betonon.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#78181) #89309696


#89309696
törölt tag

Mivel fél vödör sóderhang van a gyári dobban, így annak úgy is vége arra gondoltam, hogy holnap szétvágom és kiszedem a kati maradványait, minden mást ha találok benne hangtompítást és fojtást azt bennehagyok, aztán beadom ismerősömhöz, hogy hegessze össze. Aztán meglátom milyen hangja és teljesítménye lesz így és majd csak ha szar akkor veszek rá új kiput.
Sajnos nem találtam fotót a belsejéről, pedig jó lenne tudni mire kell számítanom.
Kintről fotózva ilyen. [link] Innen mondjuk nem néz ki rossznak a kati, de valami fél vödör törmelékhang akkor is mozog benne.

Bár nagyon nagy a kísértés, hogy a legvégén azt a picike lekonyuló kipuvéget levágjam és kiszélesítsem az egészet akkorára, mint a dísz körülötte. [link] :D
Viszont félek tőle, hogy úgy már nulla fojtással romlani fog a teljesítmény és ordítani is fog.

(#78182) iff válasza #89309696 (#78112) üzenetére


iff
senior tag

Nekem keeway f-act 50 2t-m van. Az analóg óra kb. 50km/h-ig jól mér, fölötte a 80-nál=60 :D .Tavaly cseréltem le a [műszerfalat] . Akkor még 4990 volt :DDD (most meg, de ennyit nem ér) (kettőből kellet egy használhatót csinálnom) :DD Nekem a gyári sport kipufogó van rajta. Elvileg az első szervizkor kivették a fojtást. Nem tudom nem voltam ott, hogy mit csináltak vele, a könyökről le vágták amit kellett az biztos. 9000rpm mellett 60 +- 4km/h környék a max, hátszéllel kicsit jobb. Most cseréltem variátort és valószínű a "gyári" az fojtott [link] , a mostani [link] nem, de nem nagyon vettem észre változást. Ami érdekes, hogy 5gr-os görgőkkel adják és az enyémben 6,3-as volt. Kapott új [görgőket] . Gyertya NGK B9ES volt benne, de sejtésem szerint a gyertyát cserélték, mert eredetileg 7-es lenne a gyári. Próbáltam más márkával és típusú gyertyával, de nálam ez a legjobb.

[ Szerkesztve ]

..........""..........

(#78183) robogo81 válasza iff (#78182) üzenetére


robogo81
aktív tag

Lehet hogy tudod,de ha nem akkor figyelj arra hogy az az óra sok áramot eszi alapból(úgy hogy nincsen rá adva a gyújtás),ha nem használod napi szinten,vagy lerakod több hétre,akkor kinyírhatja az akkut is(sajnos megtörtént eset,de nálam még hozzájön a gyári riasztós/távindítós energiaellátása is,együtt szívás lehet).
Meg a motor 9500 körül éri el a 68 km/h-t( telós gps-el mérve).

redmi note 8 . psn:robert_warior

(#78184) sityupityu válasza SoulReaver (#78165) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

A krómozás az egyetlen tartós megoldás ezeknél a csöveknél. Ha azt rendesen megcsinálták, és nem kap külső hatást (ütést, követ stb) akkor az nagyon sokáig bírja. Minden más megoldás (festék, lakk) rövid életű.

(#78171) Rivaul Hát ezt nem hiszem el! Esküszöm, hogy nem kamuzok, de ahogy ma nézegettem a fórumot pont te jutottál az eszembe, hogy milyen rég jártál itt. :DD :)
Nagyon jó vételt csináltál, gratulálok hozzá. :K

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#78185) KTMHobby3 válasza sityupityu (#78156) üzenetére


KTMHobby3
tag

Nem tudom mire gondolsz. Talán arra hogy egy katalizátoros helyére egy simát szerel fel? A katalizátor annyit visszafog hogy gyengébb tőle a motor?

(#78186) #89309696 válasza KTMHobby3 (#78185) üzenetére


#89309696
törölt tag

Szerintem a kati + a légáteresztő különbség együtt amire gondol, hogy kiérezni. Tehát ha kiszedem a katit a gyáriból nem lesz annyival jobb, mint amiket meg akartam venni, azok valószínű szellősebbek is nem csak a katinélküliség a különbség.
Egy hangolt rezósnak meg a közelében sem lesz természetesen egyik se.

(#78187) d@vee


d@vee
őstag

Van a környéken pár Gilera DNA 50 eladó. Nézegettem, eleinte fura volt, de mostanra megtetszett. Gondolkozok egy vásárlásán és kicsit feltuningolásán, van valami ismert dolog amiért inkább kerülendő lenne? Valaki akinek volt, esetleg valami?
Ahogy képeken nézem a blokk, légszűrő, stb is full ugyanaz mint az én typhoon-omon, így szerelésben nem lenne bonyolultabb.

Ja

(#78188) nyogo83 válasza d@vee (#78187) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

En is nagyon szemezgetek evek ota vele es egyszer meg tuti vadaszok egyet, barmekkora motorral.(tavaly lecsusztam egy full Malossi tuningosrol, azt sajnalom)

Blokkja/alapja az egesznek kb Gilera Runner, semmi veszes dolog nincs benne. Egyedul ugye a modellspecifikus dolgok (muszerfal,idomok) amik neccesek ha serult es vadaszni kell hozza.
Az arukat nagyon jol tartjak, mert ritka is mar ami egyben van.

(#78189) d@vee válasza nyogo83 (#78188) üzenetére


d@vee
őstag

Igen, van ára az tuti. Ami szép állapotban van, az mind 300+, de van a közelben egy 180-ért. A legnagyobb hibája hogy kicsit szakadt az ülés, de azt újra lehet huzatni. Illetve citromsárga, ronda mint a bűn :D De van festék, szivesen átalakítanám.

Ja

(#78190) perge666 válasza Rivaul (#78171) üzenetére


perge666
veterán

Szuper kis robogó,én nem piszkálnám amíg megy.:C

(#78191) DJGABI válasza #89309696 (#78181) üzenetére


DJGABI
addikt

iszonyat repedtfazék hangja lenne + valószínűleg ja, a motornak sem tenne jót.

ez mondjuk elég elcseszett, olyan tipikus kínais nagyotmondós megoldás.... hát egy 600as motornak nincs ekkora kipu vége ;]

<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

(#78192) Rivaul válasza sityupityu (#78184) üzenetére


Rivaul
addikt

Köszönöm szépen nektek :) Rám fért már. Szállodai alkalmazott vagyok, az meg most nem előnyös, többek között nekem sem sajnos. Tavaly nem készült el a garázsom így a télre a szerelgetésekkel is felhagytam. Utána ez jött ami most van sajna mindenhol. Úgy hogy kellett ez a kis sikerélmény. Szép kis motor, tégyleg hihetetlen vétel még szamomra is, pedig már vettem egy párat olcsón :) Nem piszkálgatom, csak a kötelezőket rakom rendbe és igyekszem ilyen állapotba megtartani.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#78193) #89309696 válasza DJGABI (#78191) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ma felvágom, kiszedem a törmeléket belőle meg a katit, aztán összehegesztem, felrakom és kiderül milyen. A kipuvéget békén hagyom.

(#78194) iff válasza robogo81 (#78183) üzenetére


iff
senior tag

Igen tudom, nekem 4 nap alatt leszívta le a vadi új akkut. Annyira gerincesek az egünél, hogy a hozzáírásomat meg se jelentették, majd más is írta és érdekes, amit utána írtam nem cenzúrázták. Ha bár az utána lévő sem jelent meg. Az első óra eleve sz@r volt, a spirál végén lévő biz-b@sz :D úgy 30km/h-tól ,olyan volt a hangja, mint ha felszálló repülőgép lett volna. :DDD Visszaküldtem, küldtek helyette másikat, annak le volt törve a füle szerencsére, mert az akku kijelzés nem volt jó. Így visszaküldték a régit és kettőből csináltam egyet. A régin állítólag hangos felirat volt. Én nem szoktam valótlanul szórakozni ilyenekkel, ha sz@r valami ,akkor sz@r. De sajnos mostanában mindennel van valami probléma. (ezzel a motorral volt is) A riasztó be sem volt kötve, nem is kaptam hozzá újonnan amikor vettem. Az alkatrészei megtalálhatóak. :D

[ Szerkesztve ]

..........""..........

(#78195) #89309696


#89309696
törölt tag

Ez ahogy elnézem menthetetlen.

(#78196) nyogo83 válasza #89309696 (#78195) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Elegge :( Legalabbis nem eri meg a butykolest vele, hogy a perforalt lemezt potold, gyapotot, stb, mert mar megindult rohadni rendesen belul is.

(#78197) sityupityu válasza #89309696 (#78195) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Láttam már ennél is rosszabbat, de ez sem kutya.
Ezt se dobd ki, jó lesz a garázsfalra csendéletnek. :DDD

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#78198) dond válasza Rivaul (#78171) üzenetére


dond
csendes tag

Milyen mérővel mérted? Csak egy tipp én így jártam kis ccm-nél, a gumicsöves betekerős részt hagyd ki, ha esetleg olyannal mérted és csak a fix fém szárat dugd bele, lehet akkor jobb számokat kapsz.. ;)

(#78199) gasszisztens


gasszisztens
tag

Sziasztok még egy kis segítséget szeretnék kérni már a megfelelő boltot meg is találtam. Piaggio liberty 50 Piaggio Typhon 50. E kettő között vívodok még mindig. A Lyberty új modell az mit takar hogy I-Get? Előre is köszönöm a segítséget :R

(#78200) energy4ever válasza gasszisztens (#78199) üzenetére


energy4ever
addikt

Ha az uj fajta typhon, akkor az egy nagy rakas gagyisag a regiekhez kepest. A regieknek nagyon jo futomuvuk volt. Terep robogonak mondtak oket, itthoni utakra pont idealis.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.