Sziasztok!
Ismét egy találós kérdés. A mai feladatomban először meg kellett csinálnom két word dokumentumot,(1xA4, és 1xA5 formátumban), majd a feladat a végén azt kéri, hogy egy harmadik dokumentumot hozzak létre belőlük. Szerintem körlevél készítőre gondoltak, mert a pontos szöveg így szól:
"A törzsdokumentumot egyesítse az adatforrással, és az egyesített dokumentumot mentse
szorolap néven a szövegszerkesztő alapértelmezett formátumában! (Ha az egyesítés
eredménye több különálló dokumentum, akkor a szorolap nevet egészítse ki egy
sorszámmal!)"
Hogyan kell megcsinálnom? Valószínűleg a körlevél óra nekem elmaradt, mert semmire nem emlékszem belőle...
(#750) bdlackoo!
Végre egyszer megoldást tudok adni, nem csak kérdezni...
Az oszlopok fölé viszed a kurzort, kis fekete nyil legyen belőle, kijelölöd így nyomva tartva a szükséges oszlopokat, majd CTRL+c, és wordben pedig beilleszt. Ha a előregyártott táblázatba nem akarja cellákra szétszedni(bár szerintem akarnia kell), akkor a legegyszerűbb, ha beilleszted simán a szöveget(tagolt lesz), és ha kell, csinálsz köré táblázatot. Bár azt hiszem, hogy megcsinálja magának.
Remélem segítettem...
[ Szerkesztve ]