Sziasztok!
Van egy gpro egerem, amiben valószínüleg az akkumulátor belül kilazult és állandóan lötyög benne.
Első próbálkozásra elküldtem az emagon keresztül a fixit szervizbe. Hát igen csodás egy hely... Csatolt videó és részletes leírás alapján megállapították, hogy nem hibás. kb. 4 hetet időzött az eszközöm náluk. Emagot felhívtam, hogy wazzup, most mit csináljak, hiszen az üzletben ahol leadtam a garanciákat intéző munkatárs is konstatálta a hibát... Azt tanácsolták, hogy keressem fel a logitech supportot és ők majd intézik.
Jó felkerestem őket telefonon, elmndtam a hibát, ticketszámmal videót készítettem, elküldtem az emagos számlát, a logiteches lepecsételt szaküzletben kitöltött garanciakártyát, az emag oldaláról letöltött számlát, a FIXIT által írt ostobaságot, egy szóval mindent is....
Nos 4 hete vagyok a supporttal el, tömérdek beszélgetés, telefonhívás, semmi nem vezetett előre...
Indoklás: Nem validálható az emagos számla...
Bárkinek volt bármi hasonló tapasztalata, vagy van tippje mit lehetne csinálni ez esetben?
Köszönöm szépen előre is !