Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz zolynet #27073 üzenetére

    jaja, csak 170-180e lenne az, hogy a gumikat az ajtóm elé lerakják és a felnik teljes felújítását is megkellene már csinálnom, szemcseszórás és újrafényeztetés... szóval 200e alsó hangon. :-/ olajcserére sem viszem most, nem látom értelmét hogy azzal álljon fél évet, majd télen, ha újra előveszem. ráadásul erősen gondolkodom, hogy ezt az egész 300v olajozást is befejezem autóban, mert rohadtul unom ezt a 6e km-es olajcsere periódust, főleg, hogy nem is használom úgy hozzá, inkább kap ez is mobil1-et, és 10e km-es periódusra átállok. mai napig nem értem amúgy, hogy ki és miért és milyen bizonyítékkal indokolja a 6e km-es cserét a 300v-re autóban... mert azt megértem, hogy a motoroban valóban 6e km az olajcsere periódus, de az 15ezret forog és hajtom is, ott van értelme a 300v-nek.
    persze, motoron meg amúgy is a létező legjobb gumik vannak mindig, 2 bankkártya mérető felületben kell bíznom, nem spórolok :DDD de most motor sincsen, mert februárban lejárt a műszakija és még nem vizsgáztattam le azt sem :-/

    bleki:
    délután 5-6 órától a saját műhelyében dolgozik tovább, igazi klasszikus műhely, a papája kezdte, 40 éve megállt benne az idő, imádom, ott figyel még kádárjani is a falon a vörös csillaggal, meg a szőrös muffos szerelőpunci, epic :)
    a kezdési idő változó. ha a munka olyan, akkor jön segíteni neki másik honda szerelő is, láttam már a szallerbecktől is ismerőst a műhelyben, de elektronikai, villamossági szerelésekre pl a pajzstól jön egy cimboránk.

    [ Szerkesztve ]

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés