2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Gazdaságos erődruha

    Erődruha gazdaságosan!

    Lassan megkezdjük az erődharcokat, de a TP-s ranglista vezetőit kivéve még mindenki elég alacsony szintű. Itt még nagyon fölösleges drága erődruhákat venni, mert nincs rá pénz, kinövöd, fölösleges. Azzal, hogy 10-et tolsz az irányításodon valami drága cuccal, jó esetben is csak 0,5-tel nő az erődös értéked. Alább pár olcsó de egészen korrekt erődös tétel szerepel, ami lehet benne is van már a hátizsákodban:

    Fejfedő
    Bármilyen cilinder megteszi, a szürke a legolcsóbb, a barna az úri szett része de nem éppen 2 fillér. Kezdésnél óriási pazarlás a 4500 dolláros fekete Stetson, ami erődön kívül nem sok mindenre jó. Ráadásul a sok extra ÉP-jének feltöltéséhez erődharc előtt órákat kellene aludni. Semmiképpen ne vegyétek meg!
    - valami cilinder, ami akad, minél olcsóbban

    Nyakbavaló
    Szürke nyakkendő a gazdaságos alternatíva, vita nincs! Az elegáns verziója egy buta, pazarló dolog, maximum a feketét vegyétek meg az úri szett miatt!
    - szürke (maximum fekete) nyakkendő

    Folytatás...

    rudi 13 éve

  • Kaland párbajok megnyerése extra felkészülés nélkül

    A The West párbajokban jelentős szerepe van a szerencsének. Ha olyan helyzetbe kerülsz, hogy egy elsőre megverhetetlen kalandos párbaj ellenféllel kerülsz szembe, ne csüggedj. Sokat kell próbálgatni, egyszer lesz olyan eset, amikor gyenge beállításod ellenére sem talál el. Várd ki, amíg lecsökken az energiád, és próbálkozz. Addig nyomogasd a „Kihívás párbajra” gombot, míg egyszer meg nem negyed.

    Ha olyan ellenféllel van dolgod, akinek kihívásához a térkép egy bizonyos pontjára kell menned, akkor kénytelen leszel kijelentkezni a városodból, mert, ha kiüt, akkor a rendszer visszadob a városodba. Ha ilyenkor nem vagy városban, akkor simán a helyszínen összeesel, és 1 ÉP-vel próbálkozhatsz újra. Kicsit problémásabbak azok az esetek ahol ki kell ütni az ellenfelet, de ezek is megoldhatóak sok-sok próbálgatással. Ennek időigénye nem nagy, pár perc alatt mindenkin felül lehet kerekedni ezzel a módszerrel, és a sikertelen párbajokkal néhány kitüntetést is kapsz.

    Vissza a The-West kézikönyvhöz

    rudi 13 éve

  • Védelem a párbajosok ellen

    Ha azt akarod, hogy békés karakteredet ne bántsák mindenféle agresszív elemek, tartsd kiütve, 48 órás védelemben. Sajnos, ezt most már csak másik játékossal érheted el. Ha már fogytán az energiád, vagy úgyis hotelbe tennéd a karakteredet, először vidd le NPC párbajokkal (5 energia egy) az ÉP-det minél alacsonyabbra, aztán támadd be egyik szövetségesedet (12 energia). Minden bizonnyal ki fog ütni, kap egy adag ingyen TP-t, te meg két napig nyugiban leszel. Ezt a műveletet erődharc után is el lehet játszani, amikor kevés az ÉP-d. Mivel te támadsz, és nem egyeztettél előre az ellenfeleddel, nem csinálsz szabálytalan dolgot. Azért arra vigyázz, hogy valami szimbolikus fegyver legyen nálad a támadásnál, és hogy olyan ellenfelet válassz, akiben nem teszel nagy kárt, és biztosan kiüt.

    Vissza a The-West kézikönyvhöz

    rudi 13 éve

  • Gyors kezdés – katona (ügyesség/csapda) vonal

    Elsősorban katona karakterrel ajánlott. Kezdetben mindent tulajdonságot ügyességre, minden képességet csapdára kell tenni, amíg el nem érjük a grizzlyvadászatot. Innen a képesség továbbra is mehet ügyességre, a tulajdonság pedig lövésre. Valahol az 50. szint alatt meglesz a pumavadászat, és addigra a lövés és ruha révén menni fog még pár 150 TP-s meló. Emellett meg tudjuk csinálni a jó sok TP-s katona kalandot. Amire eléri a karakter a portya kalandhoz szükséges szintet (68.) már minimális pontozással fog neki menni, illetve egy kis építésre pakolással és/vagy építő ruhával a szellemváros is. Irányítós ruhában ez a karakter már a kezdetektől hasznáható erdőharcra, de nem lesz valami fényes. Párbajra is jól átpontozható (lövős), de azt elsősorban magasabb szinten érdemes szerintem, amikor már munkánól és erődből már lassan lépnél szintet.

    Hasznos ruhák csapdára az elején, 31. szintig (zárójelben a szintkövetelmény):

    Fejfedők: Kék skótsapka (5), szürke filckalap (7)
    Nyakpánt: Fekete csokornyakkendő (1), Arany indián nyaklánc (1)
    Ruházat: Kék rongy (1.), fekete rongy (2), szürke pamutkabát (20)
    Öv: fekete kockás öv (11), sárga bölényes öv (24)
    Nadrág: Barna rövidnadrág (9), Sárga térdnadrág (17), kék szőrmenadrág (26), szürke kezeslábas (31)
    Lábbeli: Szürke munkáscipő (9)

    Folytatás...

    rudi 13 éve

  • Hogyan gazdálkodj az energiáddal szintlépés előtt

    A játék elején nagyon gyorsan fogod lépni a szinteket, érdemes lehet tartalékolni. Ha már csak néhány TP kell a szintlépéshez és van 50 energiád, akkor betehetsz két zoknistoppolást. Ez ugyan 24 energiába kerül, de 2 perc alatt megvan és 8 TP-t illetve 40 dollárt ad, ami kezdetben elég sok. Így 2x2 perc zoknistoppolással a bennragadó energiád nem vész kárba.

    A másik lehetőség különösen automatizálás prémium mellett hatékony. Ha szintlépés közelében vagy, tegyél be a maximálisnál eggyel kevesebb munkát, mondjuk simán 2-t, automatizálással akár 7-et, valami távoli helyen. Amikor megvan a szintlépés, akkor az utolsó helyre vegyél fel valami közeli munkát, amit majd csinálni akarsz, és töröld az első távolit. Utána vegyél fel újabb munkát a sor végére, és az elejéről törölj egyet. A végeredmény az lesz, hogy megmarad a 100 (vagy prémmel 150) energiád és be lesz tárazva 2-7 munkád további 48-168 energiáért.

    Vissza a The-West kézikönyvhöz

    rudi 13 éve

  • Pénzátutalási trükkök

    Bankba pénz berakásakor bizonyos százalékot levon tőled a rendszer. A levont össze egy része a városkasszába vándorol, egy része pedig elveszik. Ha egyszerre csak 7 dollárt fizetsz be a számládra, akkor 6 dollár kerül ténylegesen oda, 1 dollárt pedig a városkassza kap és nincs veszteség. A játék elején, ahol még minden dollár számít, ezzel a módszerrel – 7 dolláronként – fizesd be a pénzed.

    Ha pénzt küldesz másik játékosra, akkor az elküldött össze 5%-át levonja a bank. Ha egyszerre csak 29 dollárt küldesz, akkor csak 1 dollárt von le, ami nem 5% hanem csak 3,45%. A játék elején, ahol még minden dollár számít, ezzel a módszerrel – 29 dolláronként – utald át a pénzed.

    Vissza a The-West kézikönyvhöz

    rudi 13 éve

  • Gyors kezdés - munkás (erő/építés) vonal

    Elsősorban munkásoknak javasolt. Addig kell erőre és építésre pakolni, míg nem fog menni a templomépítés és kaszinóépítés meló. Onnan, a tulajdonság tovább erőre, képességből felhúzni az irányítást, célzást, kitérést, rejtőzést 50-re (ruhával együtt számolva). Amikor ez megvan, akkor az irányítás mehet tovább 100-ig (ruhával együtt számolva), a többi pont ÉP-re vagy igény szerint kalandok elvégzéséhez. Egyre jobb építős ruhákkal lehet leszedni építésről a pontokat, de arra célszerű ügyelni, hogy mindig csinálni tudd a kaszinót és templomot. Elején ez a leggyorsabban fejlődő vonal, olyan munkákkal mint telegráfoszlop állítás, sínfektetés, vasútállomás építés, hídépítés, rancsépítés, udvarház építés.

    Hasznos ruhák (zárójelben a szintkövetelmény)

    Fejfedők: Barna keménykalap (12.), Lincoln cilndere (27.)
    Nyakpánt: Szürke csokornyakkendő (1.), Elegáns csokornyakkendő (1.)
    Ruházat: Barna ruha (8.), Szürke pamutkabát (13)
    Öv: Zöldfülű öv (4), Kék bölényes öv (24.)
    Nadrág: Zöld rövidnadrág (8.), Egyszerű zöld nadrág (13.), Kék kezeslábas (32.), Szürke indiánnadrág (51.), Kék lábvédő (56.), Fekete katonanadrág (65.)
    Lábbeli: Barna, kopott cipő (4.), Barna telepes cipő (15.), Telepescipő (39.)

    Vissza a The-West kézikönyvhöz

    rudi 13 éve

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.