2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Biztos volt már, meg ezer éves, de...

    Nincs ezen mit szépíteni:

    creation 9 éve 5

  • Valami nem jó...

    Valami nem jó velem... Egyre többször veszem észre, hogy felcserélem gépelésnél a betűket, kihagyok szavakat, amiket az írásba gondolok, de valahogy nem kerülnek bele. Sokszor inkább csak betűk hiányoznak szavakból. Vagy írásjelek a mondatból. Furcsa.

    Eleinte próbáltam a billentyűzetre fogni, hogy biztos azért mert a notebookéhoz vagyok szokva. És itt a cégnél meg hagyományos van. De otthon lecseréltem a notit asztalira és már ezzel sem érvelhetek. Mi több az otthoni billentyűzet slim... Szóval az hasonlít a notira a legjobban... A kiosztás is azonos a cégesével. Szóval nem értem.

    Felcserélt betűk többnyire az áé, öüó rengetegszer az iop, a vnb, vagy a wer...

    Öregszek :F

    creation 9 éve 21

  • Honda VTR 250 - egy kezdő motor, tapasztalatokkal

    Szervusztok,

    Bár ezen irományomat személyes bejegyzésnek szánom (mert nem informatikával kapcsolatos), azért titkon remélem, hogy olyanokhoz is eljut, akik szintén rendelkeznek eme példányhoz hasonlóval, s közösség építő értéket tud majd egykor viselni.

    Egy kis történelem:

    A VTR 250 (W MC33) mint olyan, 1989 óta szerepel ezen a néven a piacon, ám elődei ettől régebbi időkbe nyúlnak vissza, egészen 1982-ig. [link] Blokkját a VT250F (MC08)-ból örökölte meg, Érdekesség, hogy annak teljesítménye, papíron 5LE-vel több és ezt magasabb fordulaton produkálta, 6 sebességi fokozattal. Majd 1984 - VT 250-FII, 1985 - Special Edition és 1986, az Interceptor.
    Azért ennyire fontos az Interceptor, mert ez volt az utolsó burkoltan készített változata az ezzel a blokkal gyártott sikerszériának. Ez után jött a VTR-re legjobban hasonlító VT250L MC20 Spada 1987-ben.
    Hamar közkedvelt motor lett, kis tömege, keskenysége és rugalmassága miatt. Városi és rövid távú cirkálónak keresve sem lehetett volna jobb motort találni (a robogókat direkt nem számítom ide).

    Folytatás...

    creation 9 éve 5

  • Hehe :) Fanatikus lettem...

    Szóval igen, így a sok év után, a sok "pofázás" eredményeképp, fanatikus taggá nyilvánítottak... :R

    Merci meg boku... :C :R ;]

    creation 9 éve 20

  • Alkatrész vásárlás... Avagy, megy a motor műszakira :)

    "Vettem egy motort" tavaly júliusban. Már ideje volt lecserélnem a "kis" 250-es ETZ-t. Több volt vele már a bajom, mint a gyakorlati haszna. Amikor az ETZ-t vettem, az forgalomból ideiglenesen kivont állapotban került hozzám és egy nap alatt lett forgalomba állítva.
    Ám akkor egy "szolgáltató céget" bíztam meg a motor minden nemű papírmunkájával.

    Most, hogy meg van az "új" motor... Egy VTR 250 MC33 személyében, ami jóval fiatalabb mint az ETZ volt (ETZ vs VTR 1988 - 1998), ez is műszakira kell hogy menjen. Az ETZ nem teljes két évet szolgált nálam. Az idő alatt kb 2x annyit költöttem rá, mint amennyiért vettem. Volt vele főtengely csapágyazás, első teleszkóp és hátsó teleszkóp felújítás, első lámpa LED-ezés, többszöri fesz szab csere, generátor javítás, hátsó sárvédő csere, ülés vas csere, meg sok sok apró egyéb. Arányaiban nézve túl sokat is költöttem rá. És cserébe nem is nézett ki jól, de legalább nem is ment jól. Többször szorult meg, kétszer furatva lett. Ideje volt továbbadni.

    De most az írás szóljon a VTR-ről.

    Folytatás...

    creation 9 éve 30

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.