Hirdetés

2020. január 27., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114301) Don.Corleone válasza velizare (#114299) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

:D óriási forma ez a pali, már csak egy jó gép kellene alá, istenem de adnám azt, de erre kb semmi sansz. :(

(#114302) 3L1T3 válasza Zoleee83 (#114300) üzenetére


3L1T3
(senior tag)

Remélem Ricciardo tehetsége nem lesz sokáig elnyomva és tud villantani. Mert benne is bőven van egy VB minimum.

(#114303) JJános válasza Csapoati (#114290) üzenetére


JJános
(addikt)

A szabályt tisztázhatnánk azért. Ki köteles helyet hagyni, és kinek? Bottas tegnap öklelt, mint egy bika. Nincsen olyan szabály, hogy az előző milyen ívet köteles követni. Az előzöttnek kell helyet hagynia. Ez nem történt meg. Azt hagyjuk, hogy mi lett volna, mert ez nem mérvadó! Bottas nem vette el. Az más kérdés, hogy nem is tudta. Ugyanúgy sodródott, mint Kimi, tehetetlenül. Aztán meg felöklelte Ricciardót. Dekoncentrált lett, és ennyi. Én is ideges lettem volna, ha a csapat ilyen szerepet oszt rám.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114304) JJános válasza Malibutomi (#114297) üzenetére


JJános
(addikt)

Nem becsülte túl Vettel. Vettel látta, hogy Kimi ott jön jobbról. Jó lenne, ha nem feltételezésekkel bizonyítanánk.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114305) JJános válasza BMW001 (#114285) üzenetére


JJános
(addikt)

Én azt nézek, amit akarok, te meg azt spanolsz, akit akarsz. Engem hagyj békén.

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114306) Csapoati válasza JJános (#114303) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem vagy köteles helyet hagyni (Hamilton hagyott eleget Silverstone-ban), viszont ha nem hagysz, akkor az a veszély van, ami tegnap is, a piszkos levegőben kopott gumikkal nem tud megállni az előzött. Nem Vettel hibája, de ő is tehetett volna az elkerüléséért, mint ahogy Bottas is. Ezért versenybaleset.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114307) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(addikt)

Ric 29
Vettel 31
Hamilton 33
Alonso 37
Raikkönen 38 éves

Az utóbbi kettő 1-2 éven belül visszavonul, majd kb 5 év múlva megüresedik Hamilton helye is, amikor Ric-ben még lesz 5 szezonnyi idő.
Ha jól keveri a lapokat, akkor Verstappen elől el is viheti a helyet, de 2 évre rá Vettel is nyugdíjas lesz, így, ha nem tűnik fel valami tehetség, akkor lehet esélye.

Ha addig Verstappen sem nyer, akkor 5-7 év múlva teljesen VB mentes mezőnnyel mehetnének.

Vettel, Hamilton és Verstappen ülésére kell játszania, valamint azt kell kisakkoznia, hogy vajon a Redbull nyer-e címet 5-10 éven belül, valamint, hogy Verstappen elmegy-e a Redbulltól, mert akkor neki maradnia kellene, ha meg Verstappen marad, akkor neki mindenképp dobbantania kell Vettel vagy Hamilton helyére.

Ha átmegy egy gyári Renaultba, akkor neki vége.

(#114308) velizare válasza Csapoati (#114306) üzenetére


velizare
(veterán)

hát ja. mondjuk vettel szerintem egyedül verstappennek hagyott volna helyet. :DDD de neki is csak azért, mert elsőre nem tette.

@Don.Corleone: évek óta először volt mozdítható idén a szerződéséből. ennek ellenére sem a ferrarinak, sem a mercinek nem kellett. ezen nagyon meglepődtem.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114309) BMW001 válasza JJános (#114305) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Pfu, kemeny vagy mint a vidia. Csak az F1 -hez kozod nincs. :DDD

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#114310) vhw válasza velizare (#114308) üzenetére


vhw
(addikt)

Miért kellett volna?
Jelenleg az A pilótájuk megvan, legfeljebb B-re lett volna szükség - bevállalná?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#114311) gbors válasza gF (#114254) üzenetére


gbors
(nagyúr)

95%, hogy így van, de ettől még megnéztem volna, nem kerül semmibe az 5%-ra utazni :)

(#114256) DS39: ld. fent. Gondolom, a terv az volt, hogy feljön Hamiltonra, az utolsó 5 körig követi 2 másodpercről, és reménykedik, hogy eléggé megdöglenek Hamilton kerekei a végére.

(#114257) Motion_Blur: pont a fordítottját akartam ebből kihozni - futam közben az volt az érzetem, hogy mindamellett, amit leírtál, 0.5 sec volt a különbség közöttük. Az 1 sec már az a távolság, ahol tényleg meaningless az összehasonlítás.

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#114312) velizare válasza vhw (#114310) üzenetére


velizare
(veterán)

tegyünk fel egy olyan helyzetet, hogy most ricciardo aláír 3-4 évre a red bullhoz. mert máshonnan nincs ajánlata. a szezon végén pedig visszavonul hamilton. vagy vettel. vagy mindkettő. valószínűleg persze nem fognak. valószínűleg rosbergről sem gondolta volna senki előre, hogy pont akkor fogja abbahagyni, amikor végre megveri hamiltont. szóval ha előáll egy ilyen helyzet, akkor a mercinél és a ferrarinál ott maradnak vezérszerepre alkalmas pilóta nélkül. mert bottas most már kimondva is szárnyember, kimi nem az a versenyző, aki 20 éve volt, verstappen még, ricciardo pedig már nem mozdítható. ott van két világbajnoki autó, de nincs olyan világbajnok, aki biztosan győzelemre tudná vinni.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114313) Csapoati válasza BMW001 (#114309) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A személyeskedést mellőzzük innentől fogva, légyszi. Ez neki és mindenkinek is szól természetesen.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114314) Zoleee83 válasza velizare (#114312) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Ebben az esetben lesz egy Gasly, Leclerc, Sainz, Verstappen akikből válogatni lehet, mindannyiójukban benne van legalább 1 VB cím.
Nem áll meg az élet ha a "nagy öregek" visszavonulnak sem, persze én is ezen a generáción nőttem fel.
Emellett pedig közben érnek majd a jelenlegi kisebb szériákban futó pilóták, lásd Giovinazzi, Norris.

btw: Szerintem pont ezen csúszik RIC aláírása hogy nem akar 3-4 évet aláírni az RB-hez, én sem írnék a helyében az a csapat most orosz rulett, ha bejön óriásit húz, ha nem, akkor nagyon a közepén-végén lesznek a rajtrácson a Hondával.
2 év rendben lenne.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#114315) vhw válasza velizare (#114312) üzenetére


vhw
(addikt)

Alonso? :DDD

De komolyra fordítva; tény, hogy 3-4 évre ír alá Ric?

"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

(#114316) Don.Corleone válasza Zoleee83 (#114314) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

+ Ocon, én benne is látok rációt, sőt.

(#114317) Zoleee83 válasza Don.Corleone (#114316) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

+1, jogos kimaradt a listából, egyértelműen! ;)

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#114318) velizare válasza Zoleee83 (#114314) üzenetére


velizare
(veterán)

ez olyan ha nincs ló, akkor a szamár is jó pótlás. kivéve verstappen, akiről írtam, hogy elvileg még nem lesz elérhető 2019re.

@vhw: dehogy, ez az egész hipotézis. ric nem írt alá sehová. várhatóan a ferrarihoz és a mercihez nem is fog. a red bullal tárgyalgatnak.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114319) velizare válasza Don.Corleone (#114316) üzenetére


velizare
(veterán)

meg a kati-feri-laci-sári, és ahány név csak van a naptárban. igazából ha ezt a 4 figurát kiveszem, a többi 16 közül akármelyikből lehet világbajnok. buttonból is így lett. viszont csak két ülés van minden csapatnál.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114320) [CS]Blade2 válasza Zoleee83 (#114314) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Ocon Perezt sem veri egyértelműen. Leclerc pedig bár veri a fizetős kakaósdoboz gyártó gyereket, de azért múltkor ő sem volt messze, így feltételezhető, hogy nagyrészt az autó jó. Sz*r autóval ő is 19. lenne, így pedig nagyon necces berakni.
Sainz-ot még a Renault is lehet, hogy még pi..án is rúgja, amikor a Redbull szól, hogy jól van, akkor adjátok vissza. Hülk-től konkrétan kikap, nem, hogy verné.

Szerintem ebben a felállásban ki kellene vásárolni valamelyik Redbullost, vagy mindkettőt, ha egyszerre pont Vettel és Hamilton helyére is kell valaki.
Egyébként ott van Kimi és Bottas, ha kinyalják a seggüket, úgy mint Vettelnek és Hamiltonnak, akkor ők előbb lesznek ott a szeren, mint az ilyen Leclercek meg Gaslyk.

Ric szerintem 2 évre ír alá, de igazából mindegy, mert 21 annyira lutri, lehet, hogy F1 sem lesz. Senkinek nincs 21-re szerződése, a bizonytalanban pedig megint csak az eladható nevek válogathatnak, neki akkor is a Redbull maradna, ha nem lenne szerződése.
Így szerintem a 3 év sem a világ vége, meg kell nézni a 21-es Redbullt, hogy milyen motor lesz benne.

(#114321) velizare


velizare
(veterán)

kezd az rb csúnyán összeveszni a rönyóval.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114322) AMD Power válasza velizare (#114321) üzenetére


AMD Power
(titán)

Ezek utan amik tortentek nem meglepo.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#114323) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Hamilton:

„Végre megpihentem, és most szeretnék köszönetet mondani Valtteri Bottasnak, valamint megdicsérni őt

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#114324) Csapoati válasza velizare (#114321) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

"Kezd" :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114325) 3L1T3 válasza Motion_Blur (#114323) üzenetére


3L1T3
(senior tag)

PR beindult.

(#114326) PumPi válasza BMW001 (#114291) üzenetére


PumPi
(őstag)

Amugy vicces hogy amikor nem agresziv akkor gyakorlatilag instant toketlen balfasznak van belyegezve... szerintem teljesen tokos es taktikus volt. Kivart mogotte majd amikor eljott az ido kb 2-3 kor alatt dulore vitte a dolgot. Azert konyorgom a Hungaroringrol beszelunk ahol elvileg nem lehet elozni... egy Mercedest elozott, ugy hogy jelentos gumielonye sem volt, valamennyi volt de nem sok.

Tul sok kockazatot vallalt? lehet. Ugyanakkor arra nehez volt szamitani hogy Bottas a kanyart ugy elfekezi hogy majdnem a palyarol is kicsuszik...

Szoval azert mert agresssiven nem toketlenul megold valamit ne buntessuk mar... azert ez nem egy Verstappenes megmozdulas volt, boven nem. Iden mar nem tudom hanyadik kulcs elozese... persze besuszott ekozben hiba is. De Hamiltonnak pl. hany ilyen kulcselozese volt, amikor hasonlo kategorias versenyzot es autot elozott pozicioert? Hagyjuk a hatulrol valo felszarkozast.. hanem test test elleni kemeny csata.

(#114327) Don.Corleone


Don.Corleone
(aktív tag)

Maldonado követi még az f1-t. :DD :DDD

(#114328) Csapoati válasza 3L1T3 (#114325) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Ha megköszöni, az a baj, ha nem köszöni meg, az a baj. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#114329) Zoleee83 válasza [CS]Blade2 (#114320) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Bármikor bemerném ültetni Gaslyt, Leclerc-et, Sainz-ot Bottas helyére, azt a szintet simán hoznák, sőt sokkal többet is.
Az más kérdés hogy ha nem engedik nyerni soha sem fog, ismerjük már Hamiltont és a hisztijeit, ha egyenrangú, vagy esetenként erősebb csapattársa van, lásd Rosberg...

„Végre megpihentem, és most szeretnék köszönetet mondani Valtteri Bottasnak, valamint megdicsérni őt” -> mondá a király és a vízhordó bólogat a hóna alatt. Vicc.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#114330) Obi-1 válasza PumPi (#114326) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Hagyjad, neki valami komoly gondja van Vettelel.

Only a Sith deals in absolutes.

(#114331) BMW001 válasza PumPi (#114326) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Szoval nem irtam, hogy toketlen volt. Annyit irtam, tul agressziv. Arra celoztam, hogy direktbe zarta ott be a kaput Bottas elott, mintha olyan nagy sansza lett volna a finnek arra, hogy visszatamadjon. Nagy kockazat volt a manoverben, foloslegesen, mert tenyleg csak a szerencsen mulott, hogy nem kapott defektet.

Bottas pedig hatalmas gumihatranyban volt mar akkor, teljesen lejarta azokat a lagyakat.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#114332) Obi-1 válasza BMW001 (#114331) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Szerintem, ha Bottas rendes féktávot vesz, akkor nem érnek össze. Az 1-es kanyarban is közel voltak, de mindketten elfordultak. Szerintem a kettes kanyarban Bottas elmérte. Nem is igazán értem, milyen íven akart volna avval a tempóval elfordulni. Szerintem már vert helyzetben volt, de besorolhatott volna Vettel mögé, és akkor talán Kimi nem előzi meg.

Only a Sith deals in absolutes.

(#114333) Samott válasza Obi-1 (#114332) üzenetére


Samott
(senior tag)

Egyebkent igen, Kimi koszonte szepen a manovert nekik. Igy Bottas rogton kettot bukott, es a torott kocsival Ricciardo predajava valt. Ahogy irtad a kevesebb tobb lett volna. Vagy ha mar ki akarja utni Vettelt akkor csinalja rendesen. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#114334) Leon77 válasza Obi-1 (#114332) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Szerintem úgy gondolta, hogy ennyi vízzel még simán elbír. :DDD

Jó ellenpéldája Rosbergnek, aki nem hagyta magát és bár szvsz Hamilton jobb pilóta, mégsem annyival, hogy a kitartása és a nyerni akarása ne hozta volna meg a gyümölcsét.

Ég és föld kettejük között a különbség és szvsz Rosberg Bottasnal fényévekkel jobb kvalitású versenyző volt. :K

Nem tudom, Bottasnak valami barátja megveregeti-e a vállát a nyári szünetben és egy sör mellett elmondja neki, hogy éppen most csinált magából teljesen lesajnálandó másodhegedűsök gyöngyét a pályán nyújtott viselkedésével és a béna nyilatkozataival. ;]

Hamilton meg megdicséri, hiszen neki ez jó így, nem rabol tőle pontokat, nem úgy mint Rosberg, főleg, hogy most már nem csupán a csapattársával kell megküzdenie, hanem ott a Ferrari ami feljavult a Mercédesz szintjére műszakilag. Hamilton igen kényelmes helyzetből vághat neki a második felvonásnak. A nyomás most Vettelen és a Ferrarin van.

Szerintem nem fogunk unatkozni :))

[ Szerkesztve ]

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#114335) Lauda válasza BMW001 (#114291) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Egyetértek. Ettől függetlenül ott szerintem bottas volt jobban hibás. El kellett volna vennie, nem volt értelme erőltetni. Ha vettel hagyott volna neki helyet, akkor is belemegy oldalról, annyira elrontotta azt a féktávot.

[ Szerkesztve ]

(#114336) DeathAdder válasza Zoleee83 (#114329) üzenetére


DeathAdder
(veterán)

Suliban tizenévesen érveltünk ilyenekkel, hihetetlen mennyire tud ez fájni -vélhetően- felnőtt embereknek....

Biztos mindenki Hamilton csicskája, és Rosberg is jobb nála, persze.
Kétség nem férhet hozzá hogy Bottas is verné Hamiltont ha akarná.. kérdés miért nem veri? Miért nem ő vezeti a pontversenyt? Miért nem ő nyeri gyakrabban az időmérőket? Miért lehetetlen kb. mindenkinek megverni Hamiltont a csapaton belül?

Vicces ez a nagy vízhordózás is, mert Kimi micsoda ha nem vízhordó, ráadásul világbajnok létére? Azzal a különbséggel hogy ő nem a hierarchia kialakulásával lett másodhegedűs, hanem rögtön ahogy odaszerződött. Mi volt a Ferrari első számú pilóta csapattársának feladata a mindenkori mezőnyben a kezdetektől fogva??

Erre most a Merci van vízhordózva, amikor a csapat érdekében is ez volt a racionális döntés, mert volt egy jobb formában levő csapat, és önerőből lehet nem jött volna össze.. Ez csapatmunka volt igen, mert ha átlépik Bottast akkor simán lehet hogy Hamiltont is, és tovább távolodtak volna konstruktőri VB-től. Én is pont ezt csináltam volna Merci helyében, és éppen leszartam volna hogy Hami vagy Bottas az első.
Meg Hockenheimben is... ajándék Merci 1-2 a küszöbön, erre a gyengébb, ráadásul VB-re totál esélytelen pilóta elkezdi támadni a VB esélyes csapattársát, hátha összehoznak egy nullázást...
Ha meg Hamilton lenne az abszolút első számú, akkor korábban sem engedte volna vissza Bottast maga elé.

Jók ezek a találgatások is, hogy simán ki lehet jobb Bottasnál.. Rosberget láttuk hogy jobb volt, sőt szerintem nagyon jó, de az sem volt elég. Hamilton egyszerűen ennyivel jobb, nyilván más lenne ha Vettel vagy Alonso lenne a csapattársa, csak akkor valószínűleg úgy járnának hogy a nagy versengésben megnyernék egy harmadik pilótának a VB-t, mint 2007-ben.

You'll Never Walk Alone

(#114337) Zoleee83 válasza DeathAdder (#114336) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Addig amig nem tudod mi megy a briefingen te is csak találgatsz, vagy nem.
Én így gondolom. Ennyi.
Ha annyival jobb lenne Bottas akkor pl. időmérőkön hozna 3-4 tizedeket ugyanabban az autóban, és akkor ő lenne az elsőszámú/(egyenrangú) akármekkora csoda lenne is, szóval innentől simán lehet hogy le vannak osztva a lapok.
Nem véletlenül nyilatkozta Toto Wolff hogy most óriási nyugi van mindkét garázsban, Rosberg ebből a szempontból karakter volt, nem hagyta magát elnyomni, és volt annyira tökös hogy oda-oda szúrt Hamiltonnak ahol tudott, ráadásul a tempója is megvolt hozzá.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#114338) Leon77 válasza DeathAdder (#114336) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Azért szerinted a mezőnyben melyik világbajnok "tartotta volna a tempót" úgy, mint Bottas?

Hamilton? Alonso? Vettel? Raikonen?

Én csak Raikonenről tudom elképzelni.

Fernandó tartsd a tempót... :DDD abból mi lenne?

[ Szerkesztve ]

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#114339) Obi-1 válasza DeathAdder (#114336) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Szegény Rosberg is kapta itt annak idején az oltást. Nagyon durva lehet Hamilton mellett helytállni. Button is a maga laza stílusában azt mondta, hogy Lewis pokollá tette a napjait.

Only a Sith deals in absolutes.

(#114340) Samott válasza Obi-1 (#114339) üzenetére


Samott
(senior tag)

De azert Buttonnak is sikerult megvernie legalabb az egyik kozos evukben. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#114341) Obi-1 válasza Samott (#114340) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Egyszer Valterinek is összejöhet még, állítólag az átlagos időmérős hátránya csökkent idén. A pontok terén rosszul áll, de Bakuban az élről esett ki.

Only a Sith deals in absolutes.

(#114342) Tapsyfüles válasza velizare (#114299) üzenetére


Tapsyfüles
(aktív tag)

Jól tette! :DDD

(#114343) DeathAdder válasza Zoleee83 (#114337) üzenetére


DeathAdder
(veterán)

Nyilván találgatok, de úgy érzem nem alaptalan, hiszen eddig nem volt egyértelmű jele Mercedesnél a hierarchiának, most viszont hogy indokolt volt, nem tudom őket érte hibáztatni.
Az biztos hogy időmérőn sem könnyű megverni Hamiltont, és volt rá eset hogy Rosberg is beleszaladt ilyen fél másodperces pofonokba tőle.
Ha lenne egy Hamiltontól minden téren egyértelműen jobb pilóta a másik ülésben (ilyen nincs a mezőnyben, legfeljebb egyenrangú, de megkockáztatom a mindenkori mezőnyben sem lenne sok) akkor a poleban is legtöbbször Hamilton lenne a gyengébb, tehát a legtöbb versenyen hátrányból indulna.

De én egyáltalán nem érzem hogy tolna bárkit is a Merci, egyszerűen jobb mint Bottas, jobb volt Rosbergtől is, és ekkora előnynél ilyen stádiumban már érhető lenne ha nála lenne a prioritás. De ezt is csak találgatom, mert ha Bottasé lett volna a pole, és a rajt után elhúz 2-3 mp-re, akkor lehet Hamilton játszotta volna a vízhordót. Csak hát Hamilton valahogy sosem (vagy ritkán) kerül hátrányba a csapattársával szemben :)

Ilyen az abszolút győztes alkat, ilyen Vettel is, korábban ilyen volt Alonso is :)

You'll Never Walk Alone

(#114344) ForRedGlory válasza Don.Corleone (#114269) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Pardon?

- Ausztráliában a VSC alatt bukta az első helyet
- Kínában a csapat rontotta el a boxot
- Kanadában nem jött az új fejlesztés, ezért ott ahol évekig legyőzhetetlen volt, hirtelen az 5. helyen ért célba
- Ausztriában kiesett a kocsi hibájából az első helyről
- Angliában Kimi pörgette meg a 3. kanyarban és az utolsó helyről jött vissza a 2. helyre
- Németországban a kocsija miatt a 14. helyről rajtolt és nyert

Akárhogyan számolom a 12 futamból 6 futamon volt problémája és ez mind a csapat vagy a kocsinak köszönhető. Ha most elkezdem számolgatni hány pontot bukott, akkor kb:

- Ausztrália: 7 pont
- Kína: 6 pont (mert szerintem bejött volna a 2. helyre)
- Kanada: 15 pont
- Ausztria: 25 pont
- Anglia: 7 pont
- Németországban nyert, itt nyilván nem volt következménye a 14. rajthelynek

Ez így egy egyszerű matekkal 60 pont...

Jó arc leszek ( :D) és Vettelnek adok 50 pontot, mert annyit "talán" elbukott, bár azzal, ha Hamiltonnak nincs ennyi gondja, Vettel eleve nem szerzett volna ennyi pontot, mert legalább 3 futamon előtte végzett volna (Ausztrália, Kanada, Anglia) és az máris újabb 21 pont Hamilton felé.

Mindettől függetlenül hülyeség ez a matekozás, semmi értelme. Minden pilóta megszívja néha, ez benne van a pakliban. A gondom azzal van, hogy Hamilton állítjátok be mákosnak, ami nonszensz... Igen. néha szerencséje van, de néha Vettelnek is. Azt meg előszeretettel felejtitek el, hogy mikor van Hamiltonnak balszerencséje, mert a fenti ábra alapján elég sokszor.

Egyébként az elég nagy különbség, hogy Vettel általában saját hibájából esik ki, míg Hamilton a kocsi vagy mások miatt.

szerk...: Ehh, látom a Vettel-Bottas dologban is elég eltérő a véleményünk... Maradjunk annyiban, hogy nem véletlen nem büntették Bottast. Amit Vettel csinált arra ember nem számít, de ezt már más is írta nem ismételgetem magam. Amúgy Bottas tudod miért nem fékezett? Nem akarta Kimit is elengedni (szerintem). Ha láttad a futamot, akkor szerintem gyorsan le kellett, hogy essen az az egyszerű tény, hogy a Vettel-Bottas kanyarban mindig külső ívről volt előzés, mert jobbos jön és aki a külsőn a másik mellett marad, annak nyert ügye van. Ezzel szemben Vettel mit csinált? Tuti nem mérte fel jól a távolságot, mert ha igen, akkor nagyobb hülye mint gondoltam, hiszen ebből sima defekt is lehetett volna...

A Bottas-Ricciardo incidens jogos 10 másodperc volt, de azt sem direkt csinálta Bottas. Azokon a gumikon törött szárnnyal már nem lehet fékezni. Ha bele akart volna rongyolni, akkor nem fékezi állóra a jobb első kereket. Egyedül az volt parasztság, hogy nem engedte vissza Ricciardot. Ha visszaengedi, akkor sokkal pozitívabban jött volna ki belőle.

[ Szerkesztve ]

*** Home Cinema loaded: LG 55C8 + Samsung HW-Q90R

(#114345) gabe_


gabe_
(őstag)

Azért azt ne felejtsétek el, hogy Roseberg hány éve gályázott a mercinél, meg hogy Bottas egy jó éve van még csak ott...
Ezért fölösleges is azt várni, hogy ugyanúgy csinálja mint Rosberg, a Mercinél ő most az újonc, aki többszörös világbaknok mellé jött.
Roseberg ellenben rangidősként úgymond jogosan formálhatott igényt egy vb címre, amit kiismerve Hamilton gyengeségeit, még ha nehezen is, de meg tudott szerezni.

Sovány szakácsban sose bízz!

(#114346) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Red Bull: „Cyril majd biztosan előáll a kifogásaival”
"Úgy tűnik a következő néhány versenyen büntetések várnak ránk, szóval ez nyilvánvalóan frusztráló."

Renault:
„Monaco után átálltunk egy javított MGU-K-ra. A Red Bull viszont nem használja, mert spórolni akar, és az autóba történő beépítése is más. Az új MGU-K-val kordában tartjuk a hőmérsékletet, és az autóink gond nélkül használják. De a Red Bullt nem kényszeríthetjük arra, hogy ezzel versenyezzen. Ez az ő döntésük”
„A főnökeink már 2015-ben felhagytak azzal, hogy Christian nyilatkozatait olvassák… Nyilvánvaló, hogy most már semmilyen kapcsolatot nem akarunk velük. Ennek már egyértelműen vége. Majd lesz új motorpartnerük, amely eszméletlen összeget fog fizetni nekik a motorjukért, és sok szerencsét kívánok nekik! Ezenkívül nincs mit mondanom”

Szokásos RB nyiltakozatok, unszimpatikus nagyon, VER is gondolkodhatott volna egy kicsit, értem hogy frusztráló de nem ez a módja.
Mikor 4 vb címet nyertek sorozatban akkor sem láttam soha sehol hogy köszönjük Renault, de a köpködés az megy, na majd jövőre a Hondával meglátjuk.

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#114347) ForRedGlory


ForRedGlory
(nagyúr)

Keresek egy cikket* erről a Rosbergről, de amíg megtalálom itt van egy kis csemege egy 2012-es szavazásból, amin jót röhögtem.

Mit tartogat Lewis Hamilton jövője a Mercedesnél?
- 38% A vb-cím nem jön össze, ezért előbb-utóbb a Ferrarinál vagy a Red Bullnál köt ki
- 18% Csalódik, és a szerződése lejárta előtt visszatér a McLarenhez
- 16% Három éven belül világbajnok lesz
- 14% A Mercedes eredménytelensége elveszi a motivációját, és szerződése lejártakor visszavonul
-12% Futamokat nyer, és a vb-cím reményében három év múlva hosszabbít

*...amiben Rosberg arról beszél, hogy Hamiltont úgy fogadták, mintha Schumacher lett volna, ami után Rosberg azt érezte, hogy háttérbe kerül. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem fair dolog elvárni Bottastól a "vezető" szerepet, mert ha még Rosberg is háttérbe szorult egy sima 1x VB győztes Hamilron mögött, akkor mégis hogy a bánatba lenne elvárható, hogy a 4x-es, rekordokat döntögető és a Mercedest a csúcsra járató csúcsformában lévő Hamilton mellett lehet keresnivalója? Nem Bottas hibája, ez egyszerűen a csapaton belüli Hamilton kultusz. Rosbergnek is évek kellettek, Bottasnak egy élet is kevés lenne, de egy F1-es pályafutás tutira.

[ Szerkesztve ]

*** Home Cinema loaded: LG 55C8 + Samsung HW-Q90R

(#114348) JJános válasza Csapoati (#114306) üzenetére


JJános
(addikt)

Mi az, hogy nem köteles helyet hagyni? Akkor Hamiltont, amikor Kimi meglökte, Hamilton a hibás? Ha Kiminek nem lett volna kötelessége helyet hagynia, akkor bizony Hami a hibás. ???? :B

Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

(#114349) [CS]Blade2 válasza DeathAdder (#114336) üzenetére


[CS]Blade2
(addikt)

Vettel és Alonso esetén is csak azért működhetne a dolog, mert ők nem hagynák magukat. Egyébként Hamilton nem vezet jobban: a pályán kívül fúrja a csapattársait, meg mondjuk a pályán is genyó velük szemben.
Ezen kívül a csapata adja alá a lovat és a hátszelet.
Bottas ennél jobban is tudna menni, csak lelkileg terrorizálták már a szerződtetésénél, majd az 1 éves hosszabbításokkal. Hamilton állandóan fúrja, most is nyilatkozott valamit, hogy nem csodálkozik, hogy Bottas gumija már nem bírta, az övé is már a végét járta, még 10-15 kört tudott volna menni velük.
Ilyenekkel egy Leclerc-et úgy el lehetne nyomni, hogy esne-kelne, pörögne-forogna.

Igazából egyáltalán nem csoda, hogy Rosberg és Button győzte le csapaton belül. Alonso-nak ez lehet, hogy nem működne, mert ő nem tudja nem magára venni a genyóságokat, és nem tud higgadt maradni, ha pedig nem higgadt, akkor ő is elsz*r dolgokat. Nem tudja tűrni, ha igazságtalanság éri. Ezekből a szempontokból Rosberg és Button erősebb.

Hamilton előnye ez a lelki terrorizálás és a pályán a genyóságok, de ehhez kapcsolódik a gyengéje is. Lelkileg gyenge, labilis. Amit ő csinál a csapattársaival, az pont ellene működhetne a legjobban.
Páran úgy meg tudnák törni, hogy sírva vezetné le a futamokat.

(#114350) Tapsyfüles válasza [CS]Blade2 (#114349) üzenetére


Tapsyfüles
(aktív tag)

Ezt teljesen jól írtad le, ezzel én is így vagyok. :K

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.