Hirdetés

2021. szeptember 26., vasárnap

Gyorskeresés

Magyar internetvalóság 2008

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Írásom célja az, hogy mások ne essenek abba a hibába amibe én estem internet előfizetésem megkötésekor.

[ ÚJ TESZT ]

Írásom célja az, hogy mások ne essenek abba a hibába amibe én estem internet előfizetésem megkötésekor. Nem titkolt célom az is, hogy egy kis nyilvánosságot kapjon az ügy, ez egy nagyobb cég ellen mindig jó fegyver.

Történt, hogy 2008. július első hetében bementem a szegedi zöld-fehér(nem tudom ki szabad-e írni a nevét, később javítom ha lehet) szolgáltatóhoz, elvileg az ország 3. legnagyobb telekommunikációs cége. Elmondtam az ügyintéző hölgynek, hogy 4Mbites ADSL internetet szeretnék, diákkedvezménnyel. Mert a honlapjuk szerint létezik ilyen csomag, annyi a diákkedvezmény, hogy nyáron nincs havidíj. Az ügyintéző hölgy azt mondta, hogy ilyen nincs, de ha 1Mbitest választok akkor tényleg nincs havidíj. Ekkor jött az a kellemes érzés mint amikor az ember citromba harap. Kiköpje? Lenyelje? Vacilláltam, mert 1Mbit manapság csak a böngészéshez elég 1 gépre, nálam 2 van és még játszani is szoktunk rajta mindenféle "függőséget" okozó internetes játékkal. Megköszöntem a tájékoztatást és gondolkodási időt kértem. Több napos gondolkodás, számvetés után elfogadtam az ajánlatot, mondván majd szeptemberben 4Mbitre váltok. Az ügyintéző hölgy ugyanis azt mondta, hogy kisebb csomagról nagyobbra lehet váltani, de ez már fordítva nem működik. Furcsálltam, de igazából az én szempontomból lényegtelen. Elmondták, hogy 6-8 nap a bekötési idő, majd hazamentem a szerződéssel a hónom alatt és vártam.

Már a 10. napot számoltam és a "szakembereknek" se híre se hamva. Gondoltam felhívom őket, hátha elhagyták a cetlit amire a címemet írták(!sic). Kedves duruzsoló hang közölte, hogy "Sajnos rendszerhiba történt, de amúgy is a szerződésben 30 nap a bekötési idő". Ejnye no! Megkerestem a szerződést, majd a 2. oldal lap alján tényleg 30 napot írnak, de akkor a kedves ügyintéző hölgy miért mond nekem 6-8 napot? No nem baj, várok. Eltelt még 5 nap, 3 telefon és lám, kijött a szakember aki egy nagyon rendes ember volt, segített, elnézést kért amit a kedves ügyintézők egyike se tudott, pedig ők tájékoztattak félre. A bekötés simán ment, majd beszélgettünk. Elmondtam neki, hogy szeptemberben 4Mbitet tervezek használni és megkérdeztem, hogy jár-e ez plusz munkával. A "szaki" egy kicsit meglepődött és tájékoztatott, hogy ez lehet nem fog menni. Majd gyorsan megmutatta a gépen a modem által, hogy elviekben mennyi a maximális sebesség ami a vonalon keresztül jöhet. 2Megabit. Mint derült égből a villámcsapás, úgy ért ez engem. Megkötöttem egy 1 éves hűségnyilatkozatot 1Mbites internetre havi 4990Ft-ért. Megkérdeztem a "szakit", hogy ezt mégis hogy gondolják? Elmondta, hogy az utcában, de a környéken is többen fordultak a zöld-fehér szolgáltatóhoz a 21. századnak megfelelő internetkapcsolatért. Sikertelenül. Kérdem én, erről nem kellene tájékoztatni a vevőt? Kiderült, hogy a városrész ahol lakom(Szeged északi része) egy nagy fehér folt a zöld-fehér cég technikai térképén.

Egyedüli lehetőség még a kábelnet a magentás szolgáltatótól. Jelenleg 4 TV van a házban, hogy tökéletes képet kapjunk mind a 4-re, egy jelerősítőt kellett beszereznünk. Milyen lehet az internet?

Egyelőre várok, nem tudom mitévő legyek. Valószínűleg kivárom a hűségnyilatkozat végét.
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok, ne fogja vissza senki se magát.

Hirdetés

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.