2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » IT-ipar rovat

Express Upgrade to Windows Vista - a sztori vége

  • (f)
  • (p)
Írta: |

A történet első felében ( [link] ) március végén tartottunk a január végén elkezdett Vista...

[ ÚJ TESZT ]

A történet első felében ([link]) március végén tartottunk a január végén elkezdett Vista kupon beváltásában. Innen folytatnám a történetet:

2007. április 3-án e-mailben válaszoltam a Moduslinknek, melyben leírtam, hogy 2007. február 9-én elutaltuk mind a három megrendelés összegét. A levélhez csatoltam az átutalást igazoló bizonylat scanjét.

2007. április 4. A logoutos írásom hozzászólásaiból megtudom, hogy a Moduslinknek van magyar képviselete (beavallom addig nem is gondoltam, hogy van ilyen). Megpróbáltam őket is és a Microsoft magyar képviseletét telefonon elérni. Nem sikerült.

Végül felhívtam a Moduslinket Hollandiában. A telefonos hölgynek elmondtam a problémámat, utána nézett a confirmation számainknak, és kérte, hogy akkor most ez így írjam le és küldjem el e-mailben. Mondtam neki, hogy ezt már megtettem tegnap. Azt mondta, hogy akkor semmi gond majd válaszolni fognak 1-2 héten belül (!). Rákérdeztem, hogy nem gond-e, hogy közben kifutunk az általuk írt 10 napból. Azt mondta, hogy nem, mert az e-mailt ezek szerint már elküldtem és akkor elvileg a pénz is ott van, ebben az esetben nem fogják törölni a rendelést.

Érdekes, hogy miközben eljutottam odáig a telefonmenüben, hogy ügyintézővel beszélhessek volt egy olyan menüpont ahol azok reklamálhatnak akiknek több, mint egy hete postázva lett a csomag és még nem érkezett meg. Ezt is megemlítettem, miszerint a weboldal szerint március 12-én adták fel és még nem kaptuk meg, erre azt a választ kaptam, hogy 2-3 hét is lehet a posta. Rendben. Nem maradt más hátra (ismét), mint a várakozás.

2007. április 11. Megérkezett a március 12-én feladott egy darab Vista lemez. A többiről továbbra sincs hír.

2007. április 23. E-mailt kapok a Moduslinktől. Megköszönik, hogy felvettem velük a kapcsolatot és bocsánatot kérnek a csúszásért. Közlik, hogy továbbították az átutalást igazoló bizonylatot a pénzügyi osztályuknak akik majd kivizsgálják az ügyet.
A levél ezzel a mondattal végződik amit a mai napig nem tudok hova tenni:
''If you feel that we can close this case please email: ...''
Tehát ha úgy érzem, hogy lezárhatjuk az ügyet akkor küldjek egy e-mailt a megadott címre. Naná, hogy ekkor már régen úgy éreztem, hogy le kellene zárni az ügyet, de szerintem nem úgy ahogy ők akkor gondolták. Ezért nem írtam a megadott címre.

2007. május 3. Gondoltam ismét megpróbálom elérni a hazai Moduslink képviseletet telefonon. Sikerült. Kapcsoltak egy hölgyhöz aki valamilyen szinten foglalkozik ezzel a kupon témával. Elmondtam neki dióhéjban a történetemet, majd megígérte, hogy utána néz a dolognak és próbál segíteni, majd jelentkezik.

2007. május 8. Nem tudom, hogy a hazaiak közbenjárására vagy csak úgy, de e-mailt kapok a hollandoktól, melyben kérik, hogy a mellékelt fax fedőlapot kitöltve faxoljam el nekik a banki átutalás igazolását és a megrendelés számokat. Megteszem. Alig pár óra múlva (!!!) újból e-mailt kapok tőlük, írják, hogy köszönik megkapták és amilyen gyorsan csak lehet meg fogjuk kapni a csomagokat, és elnézést kérnek a kellemetlenségekért.

2007. május 10. Az itthoni Moduslinkes hölgytől is megkapom e-mailben, hogy ő aktívnak látja a megrendelésünket a rendszerükben. Hozzáteszem, hogy én az ügyfeleknek fentartott weboldalon folyamatosan töröltnek látom a megrendelésünket.

2007. június 8. Gyakorlatilag eltelt egy hónap (a pénz átulásától pedig négy) és nem történt semmi. Ezért újból felhívom az itthoniakat. A hölgy azt mondja, hogy a rendszerük szerint május 18-án postázva lettek a csomagot. Azt javasolja, hogy ha jövő hét elején nem kapom meg akkor ismét keressem meg őt, mert az egész projekt leáll június végén, tehát ha addig nem kapom meg akkor már nem is fogom.

A másik kérdésemre, miszerint az elutalt 47 eurónak csak az egyharmadáról van számlánk és természetesen szeretnénk a többiről is, mert így most kis hiány van a könyvelésünkben, amit akármekkora összegről is van szó nem szeretnék a saját zsebemből kifizetni, nem tudott mit mondani.

2007. június 11. Piros betüs nap. Megjött a maradék kettő Vista DVD. Ugyan számlánk nincs róla, de már egyszerüen nincs energiám foglalkozni a dologgal, ugyan jobb helyre is el tudok költeni 30 eurót, de már nem érdekel. Így is közel 5 (öt) hónapos huzavona áll mögöttem, mire összejött a dolog.

Nem akarom minősíteni a történteket, szerintem a tények önmagukért beszélnek. Kiváncsi lennék rá mondjuk, hogy más országokban - netalántán az USA-ban - ahol nem lehet bármit megtenni az ügyfelekkel, hogyan zajlott egy ilyen dolog. Egy-két Vista eladásos statisztikában láttam, hogy elég sok ilyen kuponos Vista ment ki, gondolom, hogy nem az általunk megismert formában...

2007. június 26.

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.