Játéktesztek – GRID 2 és GRID Autosport
GRID 2
A Codemasters becsületére legyen mondva, hogy azért próbálják az ego-t modernizálni - a GRID 2-től kezdve mindenféle advanced megvilágítási effektek kerültek az engine-be. Sajnos a modern megvilágítás nem segít a ronda háttereken, és itt most ki is van kapcsolva - de az autók legalább szépek.
Várom, várom, hogy valami megmutatkozzon abból az erősorrendből, amit más oldalak mértek, de nem - a 660 továbbra is sokkal gyorsabb a 750Ti-nél, a 950 továbbra is sokkal gyorsabb a 460-nál, és ez a két távolság azt eredményezi, hogy a 660 a 460-nál is gyorsabb. Érdekes konklúziónak nézünk elébe.
GRID Autosport
Kicsit későn jutott eszembe, hogy a kártyák megfelelő sebességet mutatnak ahhoz, hogy a global illumination effektek is bekapcsolhatók legyenek az ego-ban - ezért itt csak a 950 és a 460 méréseit tudom megmutatni. Érdemesnek láttam ezt vizsgálni, mert elméletben ezek az effektek a Radeon kártyáknak jobban fekszenek - és ha már tiszta lapot kezdünk, akkor a GRID 2 helyett az Autosportot is bevontam a tesztbe.
A katarzis azonban elmaradt - a 950 ugyanúgy több, mint 20%-kal gyorsabb a 460-nál, mint eddig.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!