Vagy inkább fosnak, hogy otthagyom őket, tulajdonképpen mindegy is. De eléggé megleptek tegnap. Utazok nagyban a buszon, már rosszul vagyok, hogy milyen rohadék lassan megyünk, sose lesz meg az új vinyó. 7-es döcög a Thököly-n, klíma lefagyasztja a karom (na ilyen is ritkán van), csörög a telefon. Nézem ki az, Pannon üfsz. Wtf. Felveszem, miva'.
Hááát érdeklődnének, hogy mennyire vagyok megelégedve a mobil internet szolgáltatással, mert azt hallották, hogy fel akarom mondani. WTF?!
Aztán mondom ezt most mégis honnan? Ürge gyorsan elmagyarázta (én nyilván pontosan tudtam, csak kíváncsi voltam mit mond). Tehát a helyzet:
Ugyanis pár napja felhívtam őket, hogy ha olyanom van, mi kell egy lejárt hűségszerződés utáni viszonlátáshoz. Ehhez tudni kell, hogy jelenleg kaptam használatra egy T-Mobile modemet+simet, 8 gigás csomaggal, így a sajátom tulajdonképpen feleslegessé vált, és ha már le tudom mondani, mégiscsak jól jönne a felszabaduló havi 6K Ft. Aztán ha gáz van, max veszek megint Pannont, modem van, sz'al hűséget nem kell aláírni, stb.
Tehát mi történt?
Üfszolgos kollega, akitől a lemondást megérdeklődtem ezek szerint gyorsan megnézte milyen számról hívtam őket, és kiderítette, hogy igen, tényleg van náluk mobil internet előfizetésem (is). Aztán jelezte valakinek illetékesnek, hogy hohó a jómunkásember meg akar lépni, ne hagyjátok már. Ennek megfelelően tehát hívtak engem, hogy mégis mér' akarok lelépni, ja és különben ha már előadtam, hogy miért, akkor esetleg nem-e érdekelne-e egy egy gigás csomag, havi 2K-ért, biztos-ami-biztos alapon. Merthogy hallottam-e róla. Mondom nem, hogy hallottam volna, hiszen ez csak hosszú ideje meglévő ügyfeleknek (mint én) elérhető. Na szóval akarok-e váltani erre (az elméletileg korlátlan csomagomról)?
Hát mondom köszi, de nem, és mivel unatkoztam kifejtettem neki, hogy miért.
Na de. Azért ezt most hogy? Ilyet lehet? Üfszolgának mi a rák köze van ahhoz, hogy nekem milyen előfizetéseim vannak? Amikor én csak információt kértem, hívhattam volna gyakorlatilag bármilyen telefonszámról őket, vagy lehetne tök másvalakiről szó, vagy akármi. Nyilván nem titok pl. a telefonszámom, főleg nem a saját szolgáltatóm irányába, na de hát álljunk már meg... ennyire szarban van a Pannon, vagy mi?
Tavaly én is felhivtam őket emiatt, csak nem mobilnet, hanem telefon előfizetés felmondásával kapcsolatban. Engem még aznap hivott egy csaj, hogy miért szándékozom felmondani, de semmilyen "kedvezményes" ajánlattal nem kecsegtettek.
Végül megmaradt az előfizetés és inkább elhoztam egy telót pofátlanul olcsón.
Holnap fel is hivom őket...
"Az élet túl rövid a pendriveok biztonságos eltávolításához"