Bordóban kéne ez is Még 5-6 év és talán telik majd egy használtra... Remélem lesz olyan jó, mint a mostani.
"Alapmodelljeinek megújításával a Dacia bebiztosítja vezető szerepét az ésszerű vásárlók márkájaként, miközben folyamatosan alkalmazkodik a megcélzott vásárlói réteg igényeihez, akik elsősorban a családok és a korábbi használtautó vásárlók közül kerülhetnek ki.
A motorválaszték legnagyobb újdonsága, hogy az új Dacia megkapja a 898 cm3-es TCe90-et. A háromhengeres turbófeltöltős motor fogyasztása 5,2 l/100 km, alacsony káros anyag kibocsátás mellett (CO2 120 g/km), a maximális forgatónyomatéka pedig 135 Nm. A másik benzinmotor (1.2 16V 75 LE) a maga 5,9 l/100km fogyasztási és 137 g/km CO2 értékével szintén megfelel az Euro5 normának. Ez ráadásul alacsonyabb üzemeltetési költségű LPG változatban is kapható lesz a későbbiekben, melynek már 125 g/km a CO2 mutatója. Az 1,5 dCi dízelmotor két változatban lesz majd elérhető: 55 kW (75 LE) és 66 kW (90 LE). A 200 illetve 220 Nm maximális forgatónyomatékot 1750 fordulatszámon adják le. Ehhez a teljesítményhez a szegmensben legalacsonyabb fogyasztás tartozik (3,8 l/100 km), ráadásul ezzel eco2 környezetvédelmi szintet teljesít 99 g/km CO2 kibocsátással.
Az új Dáciákban rendelkezésre állnak a Lodgyban már megismert újdonságok: Navi és adudio rendszer, sebességhatároló (viszont itt már tempomat is!), tolató radar. Mindhárom autóban a felszereltségi szinttől függően 60/40 arányban dönthető hátsó üléssorok találhatóak, és korábbiakhoz képest, fokozták a motortéri hangszigetelést. Az új Logant, Sanderot és Sandero Stepwayt a Pitesti gyárban és a SOMACA üzemben (Casablanca) gyártják, az új Sandero gyárátása pedig a Marokkói Tangerben is elindul 2013. második felétől."
Daciaklub.hu