2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Egy újabb barom reklám

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Egy olyan manus beszél arról, hogy ő az igazi kapitány, én meg egy egyszerű halandó vagyok, aki még azt sem tudja, hogy mi a ló menetiránya. Lehet, hogy beszívott, lehet, hogy a reklámozott illatszer befolyásolja, tény, hogy van mit tanulnia a halandóktól.

Hozzászólások

(#1) bacsis


bacsis
Közösségépítő

Lehet hogy van mit tanulnia, de hogy egy valag lóvét kapott ezért a reklámért, az is tuti úristen :DDD

(#2) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Rosszul értelmezed...

Ez a csávó egy nagyon raj kapitány, aki épp egy hyper őrült kalandját folytatja. Olyan szinten so hardcore módon, hogy még a lovon is fordítva ül! Vegyél te is Old Spice-t, hogy olyan menőcsávó lehess, mint ő! Ne pedig olyan, mint a pórnép. Vagy nem tetszik? Akkor csak egy hatalmas nagy lúzer vagy, és irigykedsz!

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#3) Vakegérke válasza bacsis (#1) üzenetére


Vakegérke
veterán

Inkább legyek koldus szegény,
csak az eszem legyen helyén. :)

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#4) Vakegérke válasza lezso6 (#2) üzenetére


Vakegérke
veterán

Lehet, hogy hatalmas nagy lúzer vagyok, de az biztos, hogy nincs okom irigykedni erre a nagyon raj kapitányra. Lehet, hogy hozzá képest büdös vagyok, de tudom azt, amit még az óvodások is, hogy miként kell ülni a lovon.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#5) Picco


Picco
addikt

Te is irtal rola egy cikket, ez nekem azt arulja el hogy ez bizony nagyon is jo marketing :K

(amugy egyetertek, ezert nem nezek TVt) :DDD

It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#6) Vakegérke válasza Picco (#5) üzenetére


Vakegérke
veterán

Miért /off?

Nem hogy nem rohanok a terméket megvenni, de az első ráutaló barom, irritáló reklám óta nálam tiltólistán van.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#7) Picco válasza Vakegérke (#6) üzenetére


Picco
addikt

de beszelsz rola es ezuttal olyan embereknek mutattad meg a reklamot akik amugy nem lattak/beszeltek volna rola.

En azota nem nezek klasszikus ertelemben vett TVt amiota elkezdtem marketinget tanulni es eljutottunk a "subliminal messaging" reszig...16 eves onmagam meghozta a dontest hogy ezt igy nem.

It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#8) Vakegérke válasza Picco (#7) üzenetére


Vakegérke
veterán

Igen, megmutattam. De minden ember láthatja, hogy a kommentár normális, nem a reklám. :)

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)

(#9) MasterDeeJay

Nem vagyunk egyformák. Nekem ez a reklám kifejezetten tetszik, sőt a többi reklámjuk is tetszett.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#10) lezso6 válasza Picco (#7) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ja, hát a TV-ben vannak a legszutykabb reklámok. Én amikor nagy ritkán TV-reklámokat látok, akkor egyfajta trash-érzés fog el, hogy ezt most hogy. Közben persze nyomaszt, hogy a rendszeres TV-nézőnek ez a normális, hisz ő minden nap néz TV-t, én meg jó ha évente.

Habár ma már ott a Youtube-os reklámozás, ahova sajnos eljutnak néha a TV-ben látott szutykok is. De ezek csak akkor látom, amikor telefonon youtube-ozok ez meg kb csak akkor fordul elő, ha épp a cseréptrónon ülök.

A reklámmal nem is az a baj, hogy szutyok, hanem amit te is írsz: a tudatalatti hatás és a sulykolás. Hiába utálod, hiába nem figyelsz, tudatalatt hallod és rögzül. Aztán amikor a boltban állsz a polc előtt, választani kell, de nem tudod melyik legyen, mert nem az olcsó szemetet, de nem is a drága lehúzósat akarod megvenni, hanem a jót. De melyik az? S akkor jön a szimpátia-alapú választás. Hmm, melyik is lesz a nyerő? Hát amelyik ismerős. Mert azt láttad a reklámban.

Én a marketingben a legjobban azt utálom, hogy nőkre sokkal hatékonyabb. Mert általánosságban a nők inkább érzelmi alapon szoktak dönteni, kevesebb tér jut a racionalitásnak. Ezzel nem azt mondom, hogy a nők hülyék, hanem hogy másképp működnek, s ez pedig hatalmas kapukat nyit meg a reklámoknak, hogy mindenféle marketingbullshitet etessen meg velük. Ami teljesen kimoshatja a nők agyát, attól függően, hogy mennyire befolyásolható. Persze ez férfiaknál is sokszor előfordul, csak statisztikailag inkább a nőkre jellemző. Elég csak a szépségipart megnézni. Vagy azt, hogy egy nőknek és egy férfiaknak készült reklám miben különbözik. Van ugye a samponos vicc, aminek lényege, hogy a nő 50-féle speciális sampont használ, míg egy férfi csak egy all-in-one sampont, ami jó hajra, arcra, testre, szőnyegre, autóra, mosogatásra, stb.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.