Jó hír azoknak, akik "imádták" olvasni a történteket, rossz hír nekem, SE pénzem, SE gépem...
Korábban egy kommentben összefoglaltam, jelenleg hol tart a történet. Ezt kiegészítvén írom jelenleg:
Tehát az ügy még mindig nincs lezárva... egyelőre se gépem se pénzem ebből az ügyből (nyilván az új gépem meg van mellette, de az ugye ettől független, hisz azt a CTOt személyesen egy APRben vettem meg végül...)
2017.03.28-án kaptam egy emailt, mely tartalmazta, megkapták mind a két macbookot, beérkezett a központba és 7 munkanap múlva megérkezik a pénz a számlámra..( Ken által a korábban ígért 5 napból ez lett)
Ekkor írtam a Ken(Ken O Mahony)-nek, hogy ugye az új számlámra utalják a pénzt majd, amiről legutóbb vásároltam (mert közben vásároltam egy tokot, illetve egy 4tb hddt), mert a korábbi amivel még annó novemberben leadtam a rendelést, az a szla. számom megszűnt mert felvásárolták a bankot (erste megette a citit), és megszűnt/megszűnik az accountom.
Mondta, persze nyugodjak meg... A biztonság kedvéért azért beleírtam az új szla.számot az emailbe. (a név maradt u.az persze)
Majd 30.-án érkezett egy sztornó számla számomra, emailben, illetve, hogy a számlámon kellene lennie a pénznek.
Netbank - nemlátom
Hívtam a bankot - nemlátja
Írtam kennek, kaptam egy ARN számot, majd hívtam a bankot, nem látják, állítólag nem is létezik ez a szám...
Ismét írtam Kennek, majd közölte, hogy arra a számlára utalták a pénzt, amivel le lett adva a rendelés. Mert ők nem fogják másik számlára visszautalni.
Írtam, neki, hogy basszus, ezt írtam korábban is, hogy NE arra utaljátok mert megszűnt, majd megnyugtattál, hogy az újra fogom kapni...
Válasz: Ismét leírta az ARN számot, illetve, hogy ő lekommunikálta a financial supportjukkal, hogy a pénz elhagyta a számlájukat, és az én számlámon van/úton van felém, nekik már nincs ráhatásuk az összegre.
Felhívtam a bankomat, ahol közölték, hogy még mindig nem látnak ilyen ARN számot, és, hogy fizikai képtelenség, mert az a szla. szám nem létezik ugye mivel megszűnt, és vissza fog/kellett mennie a pénznek az Applehez..
Leírtam ezt ismét Kennek... (igen már krvára elegem van, az emailezgetésekből, a telefonálgatásokból )
... na azóta nem válaszol.
2017.04.05-én reggel ismét írtam neki, hogy mi a pék fene van már, nagyon kellene vissza a pénzem és hogy hihetetlen az egész, hogy játszadoznak velem, s figyelmen kívül hagyja a megkereséseimet.
azóta se érkezett semmiféle válasz.
2017.04.06-án felhívtam a supportot, hogy valamit csináljanak már mert ez nem állapot... továbították kérelmemet, és megígérték keresni fognak még aznap...
ez sem történt meg...
majd következő nap ismét hívtam őket, szabvadkoztak, ismét továbbították...
...természetesen azóta sem történt semmi. Próbáltam ismét elérni Kent, nem reagál.
Ennyi. itt tartunk most. Itt ülök, írok, mocskosúl feháborodva, nem tudom mi lesz ennek a végkimenetele, és mikor de iszonyú unalmas már ez az egész, nem beszélve a korábbi kálváriáról, reménykedtem, hogy végre ténylegesen vége lesz már ennek az idegörlésnek... se.
Most mégjobb, se gép, se pénz, és le sem ejtenek.
(basszus, ha ezt a sok idegeskedést, telefonálgatást, írogatást munkával töltöttem volna...besz@rás)
Egy PH-s kolléga ajánlására, megpróbálkozom ismét külsős segítségekre hagyatkozni. Hátha.
*UPDT* az imént írt Ken (2017.04.10 14:17 - végre visszaírt, hurrá...) :
"Dear Mr Bellus,
I have consulted with my finance department regarding your refund.
All transactions processed successfully and have not returned to Apple.
We have refunded to the original payment method used by you to place the order.
I have provided a transaction number to verify that the funds have left our account and the reference can be used to trace the refund by your bank.
My finance department have confirmed that the refund has not returned to Apple.
I suggest you provide the Acquirer reference number (ARN) is *************************** to your bank and ask them to trace the refund.
Best Regards,
Ken O' Mahony
Apple Online Store Executive Relations"
Innentől kezd eléggé érdekessé válni a történet
Hívtam a bankot, nem látja ezt az ARN számot és nem értik, miről beszélnek az Applenél, hisz a szla. szám már megszűnt, ergó fizikai képtelenség, hogy ne pattanjon vissza az összeg az ő számlájukra...
*UPDT2* Az Apple küldött egy számlát bizonyításképp, hogy elutalta a pénzt (igaz ez nem tartalmaz se kártyaszámot, se számlaszámot) és az összeget az én bankomnál kell keresni - aki ugye már nem létezik... Mert az oösszeg nem pattant vissza hozzájuk, ergó valahol landolt... (bár nem értem, ennyi erővel bárkinek elutalhatta az Apple ha nem győződik meg róla, hogy jó helyre utalja?!)
Tegnap bementem a bankba - az erstébe , ugye ő megette a citit. Na most az erste elmondása szerint nincs rálátása a korábbi citis számlákra. Kérjek infót a cititől. Az ő segítségükkel próbáltunk informálódni a citinél, de a citi nem ad ki információt mert már nem vagyok az ügyfelük.
Egy kedves hölgy próbál segíteni az ersténél és közbenjárni a citivel való együttműködés könnyítés kapcsán. De előre szólt, nem lesz egy egyszerű menet (ÓRIÁSI,. EZAZ! mééég sz*pást, még még még!)... Ja, és igen, még egyelőre elképzelés nincs mi lehet a pénzzel, hisz a citi nyilatkozata szerint a számlám megszűnt.