(a teljes történetet, illetve előzményeket megtaláljátok a logout blogomban)
Nem szeretnék ódákat regélni az esetről... de gondoltam megírom, ezt is.
A tegnapi napon az Apple kaliforniai-és cseh vezetőségétől is kaptam hívást.
Reagáltak a korábbi emailjeimre, elértem a célom, végül sikerült eljuttatni a felső vezetőséghez az egész esetet, s megígérték, hogy kivizsgálják.
Továbbá, hogy nagyon remélik, hogy a mostani már teljesen hibátlan lesz, tudtukkal extra ellenörzésen is átesett a gép, hibátlannak kell lennie. Csütörtökön fog megérkezni a gép, azt látja a rendszerben, mondtam igen tudom az Önök és a UPS rendszerében egyaránt csütörtöki kézbesítés van. Amennyiben mégsem lenne az a privát emailjükre várják a visszajelzésemet, illetver következő hét hétfőn reggel egy konferencia beszélgetés alkalmával várják a további beszámolómat.
Ennek ellenére, a kollégáim ma hívtak, hogy megérkezett egy csomagom az Appletől az irodában, hát mondanom sem kell mennyire megörültem, hogy még az ünnep előtt megjött, és vártam a pillanatot, hogy végre átköltözhessek a végleges gépemre.
Most inkább nem írnék semmit, ja igen csak annyit, korábban eldöntöttem, hogy most az egész kicsomagolást videóra fogom venni (nem is értem korábban miért nem tettem, én hülye)
Tehát, "beszéljenek" a "képek"...
*UPDT*
reggel fél9kor már hívtak is a vezetőségtől, személyesen Ken O Mahony:
miszerint Frederighi lepasszolta az ügyet neki, mondván, hogy ez az ő részlege...
reggel nekem nem volt alkalmas, így mondtam később kb 3 óra múlva beszéljünk.
majd megtörtént a beszélgetés háromnegyed 1kor, kb negyed órát beszélgettünk, elmondta, hogy mennyire csalódott, és fel sem tudja fogni mi történik, és hogy korán reggel mikor olvasta az emailt lesokkolta. Kérdezte mit szeretnék a továbbiakban mondtam nekem egy makulátlan gép kell. Aztmondta rendben ez esetben: "it will be manually check, and after check they other stage will check another and at the end it will by checked by me"
szóval elmondztam neki erre válaszul, hogy korábban is ezt ígérgették, hogy le lesz csekkolvas és sehol semmi. mondtam neki mennyire elégedetlen vagyok és felháborodott, mondta, hogy megérti, és próbáljak hinni neki, most már a következő tuti jó lesz.
és azt is mondta még, hogy "this will be the final unit that we will shipping to you, we can not either ship further units, if it will have problems we will make a refund for that" erre válaszul adtam neki, hogy nehari, de ez nevetséges.
Nekem egy gép kell nem az összeg, és mint a videón is látja így érkezik hozzám, én a szenvedő alany vagyok basszus, nehogymár még ő magyarázza, hogy ha netán ennek is baja lenne nem fognak újat küldeni. VICC.
"so we will ensure that will be the biggest quality check on that unit so it will be checked, and checked and checked again. if having some problems we wont have an option to change that only we can give a refund for you" - nevettem egyet, és hajtottam az igazam, hogy b@szki ti hibáztok ez nevetséges, ne vicceljen már, minden ott van a videón is basszus. mondta, hogy érti tudja, de ez lesz az utolsó az tuti.
mondta, hogy innetől kezdve directbe csak vele kommunikáljak, minden hozzá özönlik be, mindent neki továbbítanak. folyamatosan szeretne velem kapcsolatban lenni. mindaddig míg meg nem érkezik az új.
aztán még betoltam, annyit, hogy iszonyó sok időt csesztem már el ezzel, és folyamatosan alkalmazkodnom kell a futérokhoz stbstb, plusz a supportos és egyéb beszélgetések is megannyi időt vesznek el. mondta, hogy igen tudja, de most neki az elsődleges, hogy kapjak egy tökéletes gépet, aztán a későbbi beszélgetésekben meglátja, hogy "what we can offer for you for the inconveniences" ... hát kíváncsi leszek, nem várok el semmit, sőtt. de az lett volna a minimum, hogy maguktól ajánlanak fel bármit a továbbiakban...
..hát ennyi egyelőre itt tartunk. szóval hamarosan úton lesz a 6. macbook..