2019. március 26., kedd

Gyorskeresés

The Crew 2 Closed Alpha

Írta: | Kulcsszavak: crew . crew2 . the crew . the crew2 . crew alpha

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Kaptam hozzáférést a zárt alfához és gondoltam megosztom a tapasztalataimat.

Egy kis előzmény:
Az előző résszel sajnos több vason is küzdöttem, végül 30 óra játék után nagyjából elengedtem. Fix 60 fps mellett is képes volt képtörést vagy mikroakadást produkálni, több gépen, monitoron és TV-n is tesztelgettem. Valamilyen hiba volt a motorban, rengetegen tapasztalták. Nem tudtam mellette elvenni baromira zavart, sajnáltam, és a 22€-t is amit kidobtam rá. Hibái ellenére is tetszett, jóval több időt töltöttem volna vele ha nincs ez az idegesítő jelenség.

A második résszel kapcsolatban nem voltam túl bizakodó, már az E3-mas gameplayeken láttam ugyanazokat a hülye kis akadásokat, féltem a hiba ugyanúgy megmaradt a PC-s verzióban.

The Crew 2 Alpha:
A játék elindítása után hamar egy fejlesztői videó fogad, amiben megkérnek hogy semmilyen médiumon ne osszak meg a játékból tartalmakat. Nem kockáztatok, játék közben folyamatosan a profilom adatai és különböző azonosítók voltak jelen a képernyőn. Kicsit zavaró volt, de hamar túlléptem rajta és csak a játékra koncentráltam. A karrier első pár percében az E3-mas gameplayből megismert futamokkal indul a móka, hamar rá lehet hangolódni. Egyelőre 2-3 órát raktam bele, egyelőre nagyon tetszett.

Grafika és teljesítmény:
Szerintem anno az első sem nézett ki rosszul, de ez jócskán túlszárnyalja. Az összhatás nagyon szép lett, látszik hogy dolgoztak a motoron. A látótávolság hatalmas, a fények és az árnyékok sokat fejlődtek. Az épületek, a forgalomban résztvevő autók, és a járókelők is jól mutatnak. A térképen ide-oda lépkedve és bárhova közelítve azonnal minden megjelenik, pedig a játékot helyhiány miatt HDD-re telepítettem.

1080p TV-n, 60 FPS High beállításon játszottam, vertikális szinkronnal, és nagyon stabilan ment. Átlag 20-25%-os CPU és 60-70%-os GPU kihasználtsággal futott, 6,2GB RAM-ot és 2,5GB VRAM-ot használt.
Ultrán is kipróbáltam de messze nem volt olyan folyamatos. Nagyobb forgalomban és verseny közben, simán láttam 42-45 FPS körüli minimumokat. Nagyon apró megakadással, frametime növekedéssel talán egy vagy két alkalommal találkoztam, egyébként 16-22 ms között produkált.

Irányítás:
Minden alapon hagytam, Xbox 360 controllerrel játszottam. Talán még árkádabb, az egész nagyon reszponzív, könnyen megszokható. Autót és repülőt vezetni nagyon egyszerű, talán a hajót és az autós driftet kicsit nehezebbre vették. Motort még csak 2 percre próbáltam ki, így arról nem tudok sokat mondani, nem tűnt rossznak. Szerintem határozottan jó az irány.

Kezelőfelület:
Az első rész kezelőfelülete engem helyenként idegesített, néha túl körülményes volt. Ebben a részben letisztultabb, egyszerűbb, ugyanakkor hangulatosabb felületet készítettek. Kicsit a Dirt2 fesztivál szerű megjelenésére hajaznak az effektek, színek és a kameraállások.
Tetszett hogy egyes versenyek helyszínén a járműveket és a boxot, first person módban is körbejárhatjuk. Home néven futó főhadiszállásunkon erre és sétálgatásra szintén van lehetőség.

Hangok és zenék:
Az autók hangja elég tetszetős, bár még nem sokhoz volt szerencsém. A repülőé nem rossz, de be kell valljam, a motorcsónakét nem nagyon figyeltem... Nem játszottam valami nagy hangerőn, mentségemre szóljon, hogy társasházban lakom és éjfél után kezdtem neki. Mondjuk így is egyből megütötte a fülem, hogy a crossmotor hangja kritikán aluli. Az volt az érzésem hogy valami PC Speakeres retró szarságot húztak elő a raktár mélyéről. Remélem gyorsan javítják
Ebben a pár órában főleg rockos és country jellegű zenékkel találkoztam, ezokkal nem volt gondom, illettek a fesztivál hangulathoz. Ettől függetlenül remélem hogy változatosabb tracklistet is hallhatok a továbbiakban.
Mod:
Vannak más rádiócsatornák is, csak nem jutottam el odáig. :B

Egyelőre röviden ennyit tudok írni. Akinek van lehetősége, és érdeklik a versenyzős játékok, feltétlen próbálja ki, elég korrekt munkának tűnik! Remélem a fejlesztőcsapat csak pozitív irányba viszi a történetet, az alap úgy tűnik megvan, én bizakodó vagyok. Írok majd nekik is, persze csak ésszel, nehogy elbízzák magukat és jól elcsesszék az utolsó hónapokban.

Még az is lehet hogy a végén megveszem, megszegve a "Ubisofttól soha többet semmit" fogadalmat. :DD

Hozzászólások

(#1) kikikirly


kikikirly
(fanatikus tag)

Törésmodell javult(lényegébe nem volt)? Első részbe zsarus üldözések elég gagyik voltak ez miatt.Nem csodát várok, NFS Hot Pursuit 2010/ Rivalsel beérem.

(#2) Redneck válasza kikikirly (#1) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Van törésmodell? Kb. NFS szinttű textúra karcolódás, egyebet nem láttam, ha jól emlékszem az elsőben is csak ennyi volt. :((( . Az oszlopokról és autókról lepattanás is maradt, talán kicsit jobban lelassít. Rendőrökről nem tudok nyilatkozni, nem találkoztam még eggyel sem.

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#3) kikikirly válasza Redneck (#2) üzenetére


kikikirly
(fanatikus tag)

Jaja, ezt a karcolódás dolgot értettem törés modell alatt.Azért ezzel csinálhattak volna valamit.....Van egy része a játéknak ami szinte tökéletes(leképző, a'lá a ,,nyers" grafika) és van hiányos része a játéknak.Erre mit csinálnak? A tökéletes részen javítanak, a hiányoshoz meg hozzá se nyúlnak. Fuck Logic. Arcade Utcai versenyzős játéknál amibe rendőrös üldözés is van, számottevő hiányosságokhoz sorolnám, első részbe se értettem hogy maradt ki.Ha még szimulátor lenne belefér.Egyre kevésbé értem a mai fejlesztőket.Aztán lehet ez csak az én hülyeségem.

(#4) Redneck válasza kikikirly (#3) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

Jogos, de én most leginkább azért örömködtem hogy nem egy akadós foshalmazt toltak ki mint az első volt. Lehetne jobb törésmodell, fizika és irányítás is. :K

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#5) ->Raizen<- válasza Redneck (#4) üzenetére


->Raizen<-
(PH! nagyúr)

Haverral toltunk coop-ot crewban. Nem akadt max grafikán egy kicsit se. Gtx 970 6600k 16 gb ram-al játszottam. :U Tökéletes, vajsima fps értékeket láttam microlag nélkül. Ritkán jól van optimalizálva ekkora nyílt térképpel.

[ Szerkesztve ]

(#6) Redneck válasza ->Raizen<- (#5) üzenetére


Redneck
(PH! kedvence)
LOGOUT blog

4790K@4,6Ghz-en 16GB RAM-mal úgy akadt 1060-nal mint az állat, hiába a stabil 60 FPS. A youtube videók többségében látom az akadozást de van akit nem zavar.

HT nélkül nem néztük meg, de azért sem jutott eszembe mert Haswell i5-tel is akadt mint a dög.

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.