Dehogy igaz... Biztos valami karbantartás vagy hasonló megy éppen. És így poénnal próbálják elütni a dolgot...
A CS gépigénye ma már kb a nullával egyenlő. Egy mezei PC-n 20/10-es Digis nettel simán lehet szervert futtatni amire mondjuk 5-10 játékos simán csatlakozhat jó pinggel.
Anno én is futtattam Quake3 szervert sima 5-6Mbites UPC-s nettel a 2,4-es P4 gépemen 512MB rammal.
Kb 4 játékost tudott kiszolgálni egyszerre, utána már drasztikusan nőtt a ping, plusz szakadások is előfordultak.
A sima CS, de még a source-nak is olyan pitiáner igénye van, hogy egy mai PC esetében a sávszélesség lehet kérdés egyedül. Nem hinném, hogy 32/32-es szervert akarnak futtatni 1,5 órára... 5-10 játékost meg az otthoni gépük is kitudna szolgálni. Szvsz.
De még mindig valószínűbb a karbantartás. A poén meg jó volt